معرفی و بررسی بازی Kill Shot Bravo

  جمعه، 19 فروردین 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
معرفی و بررسی بازی Kill Shot Bravo
بازی Kill Shot Bravo یک بازی اکشن در سبک بازیهای تیراندازی از استودیوی بازیسازی Hothead Games می باشد که بتازگی در مارکت اندروید منتشر شده است.

آشنایی با بازی Kill Shot Bravo

Kill Shot Bravo بازی جدید و فوق العاده زیبای اسنایپری (تک تیراندازی) با گرافیک خیره کننده اچ دی و گیم پلی اعتیاداور از استودیوی Hothead Games برای دستگاه های اندرویدی است که همین چند ساعت قبل نسخه جدیدش به صورت رایگان در پلی استور عرضه شد و توانسته در مدت زمان محدود +50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شود و این محبوبیت بدون شک از طریق بازی قبلی این استودیو با نام Kill Shot بدست آمده است! در این بازی شما در نقش سرباز نیروهای ویژه قرار می گیرید که باید با انواع سلاح های مرگباری که در اختیارتان قرار داده میشود ماموریت های چالش برانگیزی را پشت سر بگذارید و تمامی دشمنان را یکی پس از دیگری نابود سازید! Kill Shot Bravo نسبت به Kill Shot دارای برتری هایی است که از آن ها می توان به ماموریت های هوایی، سلاح های جدیدتر و بیشتر، حالت چند نفره آنلاین، امکان تشکیل اتحاد، طراحی عالی تر و مکان های متنوع بیشتر اشاره کرد! این بازی را به همه کاربران دوستدار بازی های اسنایپری پیشنهاد می دهیم ؛ اگر از علاقه مندان به بازیهای اسنایپری هستید بدون شک گرافیک خیره کننده، صداگذاری عالی، گیم پلی اعتیاداور و ب هطور کلی ساخت Kill Shot Bravo نظرتان را جلب خواهد نمود.

 بازی Kill Shot Bravo

داستان بازی Kill Shot Bravo

این بازی به صورت اکشن اول شخص می باشد و شما در نقش یک نیروی ویژه هستید که باید در سراسر جهان ماموریت های سری خود را به پایان برسانید و با انواع سلاح های قدرتمند با دشمنان خود مبارزه کنید.همانطور که گفتیم بازی در مکان های مختلفی از سراسر جهان پیگیری می شود به عنوان مثال در برخی از مراحل بازی باید در رشته کوه های جنگلی به مبارزه چریکی بپردازید و یا در سواحل دریای مدیترانه به عملیات شناسایی مواضع دشمن بروید و به طور خلاصه می توان گفت شما وظیفه دارید تا تهدیدات تروریستی در سراسر جهان را خنثی کنید.در این بازی شما سلاح های مختلفی مانند تک تیرانداز ، تفنگ های هجومی، مسلسل را نیز در اختیار دارید که برحسب ماموریت خود باید از آن ها استفاده کنید ، در برخی از ماموریت های بازی که وظیفه دارید با استفاده از تفنگ تک تیرانداز دشمنان خود را از پا در بیاورید بایستی ابتدا بهترین مکان را برای مخفی شدن از دید دشمن پیدا کنید و سپس تیراندازی خود را شروع کنید. در بازی شلیک مرگبار شما با دشمنان مختلفی مانند تکاورهای بمب افکن،اسنایپرها، هواپیماهای بدون سرنشین،آر پی جی زن ها و… روبرو خواهید شد که هر کدام دارای قدرت ها و اهداف مبارزه ای منحصربفردی هستند.در قسمت چندنفره ی بازی می توانید با کمک دوستان خود به مواضع دشمن حمله کنید و آن ها را نابود کنید. گرافیک و طراحی محیط ها با توجه به حجم کم بازی از نقاط قوت می باشد. توجه داشته باشید که این بازی آنلاین بوده و برای اجرا اتصال دائمی اینترنت ضروری است.

ویژگی های بازی Kill Shot Bravo

  • شامل بیش از 200 ماموریت چالش برانگیز و مختلف
  • پیش بردن ماموریت ها در مکان های مختلف جنگل، دریای مدیترانه و …
  • در اختیار قرار دادن انواع وسایل نقلیه برای پیش بردن مراحل و ماموریت ها
  • حرکت در محیط برای پیدا کردن بهترین مکان خفا و از بین بردن هدف
  • انواع دشمنان مختلف با توانایی ها و قدرت های خاص و منحصر به فرد
  • بازی در حالت چند نفره PVP و تست مهارت های تیراندازی خود
  • امکان ایجاد اتحاد با دوستان و کاربران جهانی برای اقزایش صدبرابری هیجان
  • امکان سفارشی سازی آواتار و شخصیت اصلی بازی توسط بازیکن
  • پشتیبانی کامل از GOOGLE PLAY SERVICES LEADERBOARDS AND ACHIEVEMENTS
  • گرافیک خیره کننده اچ دی، صداگذاری واقعا مهیج و گیم پلی اعتیاداور

بازی Kill Shot Bravo هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است و بیش از پنجاه میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده است همچنین این بازی توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را در اپل استور کسب کند.

تغییرات نسخه جدید بازی Kill Shot Bravo

  • [CRITICAL STRIKE: Island of Illusions]
  • Things are not as they seem in this island, soldier. Investigate ASAP!
  • [UPCOMING WEAPONS AND GEAR]
  • •New Aegis Event-Boosted Weapons!
  • •New Alliance Siege Weapon!
  • •New Vanguard Crate Weapons!
  • •New Bullet Skin: Leprechaun Kick

دانلود و نصب بازی Kill Shot Bravo


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (562 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (177 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (146 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (46 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان