معرفی و بررسی بازی Match Masters

  پنجشنبه، 15 مهر 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
معرفی و بررسی بازی Match Masters
Match Masters یک بازی کژوال از استودیوی بازیسازی Candivore می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است در این زمینه با ساعدنیوز همراه باشید.

آشنایی با بازی Match Masters

Match Masters – PVP Match 3 Puzzle Game – استادان مسابقه: رقابت های پازلی جورچین نام یک بازی بسیار مهیج و سرگرم کننده در سبک بازی های تفننی و پازلی از استودیوی Candivore می باشد. این بازی به شکل رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است اما آیتم های داخل بازی با قابلیت پرداخت درون برنامه ای قابل خریداری می باشند. این بازی درست مثل صدها بازی مشابه در سبک Match 3 Puzzle با همان ویژگی ها عرضه شده است اما نکته ای بسیار جالب در این بازی وجود دارد که احتمالاً هیچکدام از دیگر بازی های همین سبک این قابلیت را ندارند! در حالی که دیگر بازی های سبک Match 3 همگی آفلاین و تک نفره هستند، استودیوی Candivore با نگرشی کاملاً منحصر به فرد یک بازی با همین سبک اما این بار آنلاین و رقابتی طراحی کرده است تا بازیکنان برای اولین بار بتوانند این نوع از بازی های دوست داشتنی را این بار با دیگر بازیکنان واقعی به صورت همزمان بازی کنند و برای دریافت امتیاز بیشتر و پیروز شدن در یک رقابت تنگاتنگ تلاش کنند! در Match Masters – PVP Match 3 Puzzle Game همان صفحه ای که رو به روی شماست رو به روی رقیب آنلاینتان نیز وجود دارد. هر تغییری که شما در این صفحه بدهید در صفحه حریف نیز اعمال می شود. اما شاید برایتان سؤال پیش بیاید در این شرایط چطور می توان این بازی را به صورت دو نفره انجام داد؟ پاسخ ساده است. این بازی به شکل نوبتی دنبال می شود. در صورتی که یک حرکت شما منجر به کسب امتیاز خاصی نشود، نوبت شما تمام شده و نوبت حریف برای انجام حرکاتش فرا می رسد. همچنین اگر نتوانید در یک زمان مشخص اقدامی انجام دهید نیز نوبت به حریف می رسد. اما اگر بتوانید امتیازهای ویژه و به خصوص کومبوهای حرفه ای و پشت سر هم در بازی ثبت کنید، نوبت شما پایدار باقی می ماند و تا زمانی که با یک اشتباه نوبت را از دست ندهید، حریف شما قادر به انجام هیچ کاری نخواهد بود. این نگرش جذاب که حالا در بازی Match Masters – PVP Match 3 Puzzle Game شاهدش هستیم چیزی است که شاید سال ها مورد انتظار خیلی از گیمرها بوده است. بازی های جورچین سه تایی خیلی محبوب هستند و حالا به یمن وجود این بازی جذاب شما می توانید آن را با دیگر بازیکنان اینترنت تجربه کنید. شما همچنین می توانید این بازی را با دوستان خود نیز به صورت آنلاین اجرا کنید! برای این کار می بایست با اکانت فیسبوک خود لاگین کرده و دوستان خود را به رقابت دعوت کنید.

بازی Match Masters

ویژگی های بازی اندروید Match Masters

شرکت در رقابت های PVP چند نفره
استفاده از بیش از 20 تقویت کننده هرکدام با استراتژی و تأثیر خاص خود
شرکت در مسابقات و رویدادها
شرکت در رویدادهای مختلف و کسب جوایز شگفت انگیز
رقابت با دوستان خود با متصل شدن به اکانت فیسبوک خود
جمع آوری کردن استیکرها و تکمیل آلبوم های برچسب خود
پیوستن به انجمن و گفتگو کردن با بازیکنان دیگر
به اشتراک گذاری دستاوردهای بازی خود با بازیکنان دیگر از سراسر جهان

این بازی توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در گوگل استور و امتیاز 4.6 از 5.0 را در اپل استور به خود اختصاص دهد.

ویدیوی معرفی بازی Match Masters

تغییرات نسخه Match Masters 3.606

This is the one you’ve been waiting for
We’re SO excited for this version and you will be too! We’re happy to introduce
- A new Diamond Booster - Monkey Joojoo
- A fabulous new Super Spin with EPIC prizes
- Diamond sticker trading available on special days
- New perks that will blow your mind
-Duplicate stickers will now guarantee you great prizes
- 6 new sticker albums to complete
- 4 brand new Adventure Sticker Albums
- More game modes which you’ll absolutely ADORE

دانلود و نصب بازی Match Masters


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (230 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (165 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (149 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (139 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (95 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (91 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (76 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW