معرفی و بررسی بازی Plants vs. Zombies 2

  پنجشنبه، 07 اسفند 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
معرفی و بررسی بازی Plants vs. Zombies 2
یکی از بازی‌هایی که می‌تواند شما را برای مدت زیادی با خود همراه کرده و با مراحل اکشن و جذابش سرگرم نماید Plants vs. Zombies 2 خواهد بود.

Plants vs. Zombies 2 نسخه ی دوم بازی خارق العاده و محبوب زامبی ها و گیاهان از استودیوی مطرح ELECTRONIC ARTS برای سیستم عامل اندروید می باشد که تا به امروز بیش از 500 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را در اختیارتان قرار دهیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی جالب و محبوب Plants vs. Zombies 2 زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله ور شده اند و می بایستی از خانه ی خود در مقابل ان ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی ها ایستاده و از رسیدن به خانه ی خود جلوگیری کنید. اگر از طرفداران بازی های برج دفاعی باشید و نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اید، قطعا نسخه ی دوم بازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می توانید استفاده ی کامل را ببرید و با مهارت های خاص زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بازی Plants vs. Zombies برای همه ی سنین جالب خواهد بود و آن را به همه افراد دوستدار بازیهای خاص پیشنهاد می دهیم و مطمئن باشید برای روزها به گوشی میخکوب تان می کند!

تصویر

ویژگی های بازی گیاهان علیه زامبی ها 2

  • اضافه شدن گیاهان و زامبی های جدید
  • راه های مختلف برای محافظت از خانه در بازی
  • دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی
  • گیم پلی اعتیادآور و بسیار سرگرم کننده
  • انجام بازی در مکان ها و شرایط متفاوت
  • وجود چالش های مختلف برای کاربران
  • امکان ارتقاء دادن گیاهان در طول بازی
  • خرید گیاهای جدید با جمع کردن امتیاز بیشتر

گیم پلی و داستان بازی گیاهان علیه زامبی ها 2

داستان بازی Plants vs Zombies 2 در مورد جنگ بین گیاهان و زامبی ها می باشد. گیاهانی در برابر زامبی ها وظیفه حفاظت از یک خانه را به عهده دارند. این زامبی ها از طرف سقف خانه می خواهند که به داخل خانه وارد شوند و شخصی که داخل آن خانه قرار دارد را بخورند. اما باید شما بتوانید با استفاده از گیاهانی که در بازی وجود دارند جلوی زامبی ها را گرفته و کاری کنید که آنها نتوانند به مقصدشان برسند.

هرکدام از گیاهانی که در بازی Plants vs Zombies 2 وجود دارند دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشند که هرکدام از آنها را می توانید در موقعیت مکانی مشخصی قرار دهید تا بتوانند از پیشروی زامبی ها جلوگیری کنند. به همین ترتیب مراحل مختلف بازی پیش روی شما خواهد بود که در هر مراحل بالاتر دشواری بازی نیز بسیار بیشتر خواهد شد. به طوری که در مراحل بالاتر به طور حتم با مشکل مواجه خواهید شد و باید تلاش بیشتری برای عبور از برخی مراحل، انجام دهید.

در طول بازی شاهد حضور زامبی های مختلفی خواهید بود که میزان قدرت آنها با یکدیگر تفاوت دارد و همین مسئله چالش بازی گیاهان علیه زامبی ها 2 را بیشتر خواهد کرد چرا که شما مداوم در حال تلاش خواهید بود تا بتوانید زامبی های قدرتمندتر را نابود کنید تا از پیش روی کردن به سمت لوله دودکش خانه جلوگیری کنید. بازی گیاهان علیه زامبی ها در مکان ها و شرایط مختلفی در هر فصل انجام می شود. همین مسئله باعث خواهد شد تا شاهد محیط های تکراری و یک نواختی در طول بازی به آن صورت نباشید.

بدون شک Plants vs Zombies 2 یکی از اعتیادآورترین گیم پلی ها را در میان تمام بازی های اندروید دارد. گیم پلی این بازی کاملا نوآورانه و سرگرم کننده است. گرافیک بازی نیز به صورت اچ دی طراحی شده است تا مهر تاییدی باشد بر اثبات قابلیت های کمپانی EA!

ادامه نبرد با زامبی ها در Plants vs Zombies 2

کسانی که نسخه ی اول این بازی سرگرم کننده را بازی کرده اند، بدون شک با نسخه ی 2 آن نیز آشنایی کامل دارند. نسخه ی اول بازی توانست موفقیت چشم گیری برای کمپانی EA به ثمر بیاورد و پس از آن نوبت به نسخه ی دوم این بازی محبوب رسید تا بتواند موفقیت نسخه ی اول را تکرار کند.

نسخه ی دوم بازی حتماً برایتان بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود و با استفاده از قدرت تفکر و مهارت های خاص، از نابود کردن زامبی ها یکی پس از دیگری، لذت خواهید برد. بازی Plants vs Zombies 2 برای همه ی سنین مناسب و جالب است و مطمئنا می تواند برای روزها شما را سرگرم کند.

صف کشی ارتش قدرتمند گیاهان در برابر مغز خورها

هر یک از گیاهانی که در بازی Plants vs Zombies 2 وجود دارند دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که می توان از آن ها در موقعیت مکانی مشخصی استفاده کرد تا بتوانند از حمله ی زامبی ها به سمت خانه جلوگیری کنند. مراحل مختلف بازی نیز هرچه بالاتر می رود، دشواری بازی نیز افزایش خواهد یافت و یقیناً در مراحل بالاتر با مشکل مواجه خواهید شد و لازم است که وقت بیشتری بگذارید و تلاش خود را برای عبور از برخی مراحل، دو چندان کنید.

زامبی ها آنقدرها هم که فکر می کنید ضعیف نیستند!

در مراحل مختلف بازی نیز شاهد حضور زامبی های گوناگونی هستید که میزان قدرت آنها با یکدیگر تفاوت دارد و همین مسئله چالش بازی گیاهان علیه زامبی ها 2 را بیشتر خواهد کرد. این بازی در مکان ها و فصل های مختلف انجام می شود که همین امر باعث خواهد شد تا چندان شاهد محیط های تکراری و یک نواختی در طول بازی نباشید.

تغییرات در نسخه جدید:

بازی نسبت به نسخه ی ۱ تغییری مانند درست شدن چند زمین دیگر و زامبی و گیاهان جدید برخوردار است.

شما میتوانید به صورت لیگ در نسخه جدید بازی کنید و به بقیه نشون بدید چند مرده حلاجید!

نصب اتوماتیک فایل های دیتای بازی:

بخشی از حجم دانلود فایل این بازی متعلق به فایل دیتای آن است که به صورت اتوماتیک دانلود و نصب خواهد شد.

این بازی جهت اجرا به این فایل های دیتا نیاز دارد که مایکت به صورت اتوماتیک فرآیند نصب آنها را انجام خواهد داد.

دانلود بازی:


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (113 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (62 نظر) لحظه اعطای جایزه 60 میلیاردی بهروز تابانی قهرمان پرورش اندام تبریزی در دبی پرو +فیلم (47 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (28 نظر) داریوش ارجمند: خودم را سرباز سردار سلیمانی میدانم+عکس (22 نظر) (فیلم) طنین انداز شدن آهنگ کُردی شاد در لندکروز میلیاردی هادی چوپان +فیلم/ گرگ پارسی گشت و گذار در ایران را آغاز کرد (14 نظر) نگاهی به ماشین مرسدس بنز هوش پران سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان که همه آرزوشو دارن/آقای بازیگر سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (13 نظر) صبحانه عاشقانه رامبد جوان برای سلطان قلبش/ چه میزی چیده برای نگار خانوم+ عکس (13 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (12 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در تعمیر صندوق شکسته ماشین اش حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (11 نظر) مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به همسر رهبری: تو چرا ساکتی، آه و ناله کن، چون تو همه ‌اش احساس راحتی می‌ کنی سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود (10 نظر) نگاهی به گالری طلا و جواهرات علی دایی و همسرش مونا خانوم/ چه گالری اعیان و لوکسی+ عکس (10 نظر) (فیلم) ملاقات تاریخی هادی چوپان و وحید بادپی در کنار استیج مستر المپیا در آمریکا/ گرگ پارسی در حال آموزش یوز ایرانی در مسیر موفقیت (10 نظر) جشن تولد ساده و خلوت فرزاد فرزین، آرشام سریال قطب شمال با دو کیک زیبا/ مبارکا باشه+عکس (9 نظر) پیام احساسی هادی چوپان به بهروز تابانی معروف به ژنتیک ایرانی بعد از قهرمانی در دبی و بُرد جایزه 60 میلیاردی/ گرگ پارسی برای قهرمان تبریزی سنگ تمام گذاشت +عکس (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند