محمد قبادلو در دادگاه: مأموران پلیس را به قصد کشتن با خودرو زیر گرفتم! + فیلم

  سه شنبه، 10 آبان 1401 ID  کد خبر 228803
محمد قبادلو در دادگاه: مأموران پلیس را به قصد کشتن با خودرو زیر گرفتم! + فیلم
ساعد نیوز: محمد قبادلو که با خودروی پیکان جمعی از ماموران پلیس را در جریان اغتشاشات زیر گرفته و عامل شهادت شهید کرم‌پور شده در دادگاه اعتراف کرد: به قصد کشت ماموران پلیس را با خودرو زیر گرفتم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از تسنیم، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات تعدادی از اغتشاشگران اخیر صبح روز شنبه 7 آبان به ریاست قاضی صلواتی در دادگاه عمومی و انقلاب تهران، با حضور مستشاران دادگاه، متهمان و وکلای آنها، جمعی از افسران انتظامی که در درگیری با آشوبگران مجروح شده بودند و خانواده شهدای امنیت، برگزار شد.

در کیفرخواست صادر شده از سوی نماینده دادستان مشخص شد یکی از متهمان به نام محمد قبادلو، فرزند محمدعلی به افساد فی الارض از طریق اقدام گسترده علیه مأموران موتوری نیروی انتظامی با اصابت خودروی سواری پیکان سفید رنگ که منجر به شهادت استوار وحید کرم پور حسنوند و مجروح شدن 5 مامور پلیس شده است، به چنگ عدالت گرفتار شده است.

نماینده دادستان با حضور در جایگاه ضمن قرائت کیفرخواست متهم محمد قبادلو گفت: متهم توسط یک دستگاه پیکان سفید رنگ با حمله به ماموران موتورسوار انتظامی که برای حفظ امنیت در حال اجرای ماموریت خود بودند، ضمن زیر گرفتن آنها باعث شهادت استوار وحید کرم پور حسنوند و مجروح شدن تعدادی از افسران انتظامی شد. طبق نظریه پزشکی قانونی، شهید کرم پور به دلیل ضربه شدید وارده به سر و له شدگی بافت مغز خونریزی کرده و همین موضوع علت شهادت وی است.

در ادامه جلسه پدر شهید سعید وحید کرم پور حسنوند در جایگاه قرار گرفت.

پدر شهید کرم پور خطاب به متهم با محکومیت حمایت آمریکا و اسرائیل از اغتشاشات اخیر گفت: به چه دلیل پسر من را کشتی؟ پول گرفتی؟ چه کسی تو را وادار به انجام این کار کرد؟

وی خطاب به قاضی گفت: اشد مجازات برای این فرد را خواستارم.

سپس فرمانده افسران حادثه مذکور که خود نیز از ناحیه پای راست مجروح شده است، با حضور در جایگاه گفت: 30 شهریور بود که ماموریتی از سوی سلسله مراتب به ما برای حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع ناهنجاری ابلاغ شد.

وی افزود: مأموریت خود را انجام دادیم ساعت حوالی 12 بامداد بود که قصد بازگشت به مقر خود را داشتیم که ناگهان صدای وحشتناکی شنیدم، برگشتم به سمت عقب که ببینم چه اتفاقی افتاده است که ناگهان توسط یک خودرو زیر گرفته شدم.

افسر فراجا گفت: روی زمین افتاده بودیم، شهید کرم پور نفس نفس می زد، خواستم به سمتش بروم که دیدم پای راستم دچار آسیب جدی شده است.

وی از ریاست دادگاه اِعمال اشد مجازات را برای متهم خواستار شد.

در ادامه جلسه دادگاه، نمایندگان حقوقی فراجا با حضور در جایگاه از ریاست دادگاه درخواست اعمال اشد مجازات برای متهم را کردند.

تظلم خواهی دروغین

اما امروز در کمال شگفتی فیلمی از تظلم خواهی مادر محمد قبادلو در فضای مجازی و در رسانه های معاند منتشر شده که در آن گفته می شود، عدالت برای محمد قبادلو اجرا نشده و وی از حضور وکیل محروم بوده و دادگاه در همان جلسه اول حکم اعدام را برای قبادلو صادر کرده و قرار است به زودی حکم اجرا شود. مادر محمد قبادلو که یک جوان پلیس را به قتل رسانده است و از مردم استمداد کمک و حمایت می کند، این اتهام را به دستگاه قضائی وارد می سازد که عدل اسلامی را رعایت نکرده است.

پیگیری های نشان می دهد که محمد قبادلو در جلسه رسیدگی دادگاه، اتهام قتل مامور نیروی انتظامی در ذیرفته است اما هنوز حکمی در مورد او صادر نشده است.

همچنین قوه قضائیه فیلمی را از جلسه دادگاه منتشر کرده که در آن محمد قبادلو صراحتاً اقدام مجرمانه خود را می پذیرد و حتی پرده از اقدام قبلی خود برای حضور در شهر سقز برای ایجاد اغتشاش خبر می دهد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (36 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (35 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (10 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان