محمود فکری: فرهاد مجیدی نه تعصب دارد نه دانش فقط یک ارتش فحاش سایبری دارد!

  شنبه، 14 مهر 1403 ID  کد خبر 411436
محمود فکری: فرهاد مجیدی نه تعصب دارد نه دانش فقط یک ارتش فحاش سایبری دارد!
ساعدنیوز: محمود فکری سرمربی پیشین استقلال یکی از منتقدان سرسخت فرهاد مجیدی در ماه های گذشته بوده است. فکری که مصاحبه های تندی را علیه مجیدی انجام داده بود، حالا بعد از دیدار با الهلال که با شکست آبی پوشان همراه بود بار دیگر مجیدی را به باد انتقاد گرفته و حرف هایی را بر زبان می آورد که عجیب است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، در شهریور 1400: محمود فکری سرمربی پیشین استقلال یکی از منتقدان سرسخت فرهاد مجیدی در ماه های گذشته بوده است. فکری که مصاحبه های تندی را علیه مجیدی انجام داده بود، حالا بعد از دیدار با الهلال که با شکست آبی پوشان همراه بود بار دیگر مجیدی را به باد انتقاد گرفته و حرف هایی را بر زبان می آورد که عجیب است. سرمربی سابق آبی ها صحبت هایی را درباره باخت استقلال و وضعیت خودش بیان کرد که در ادامه می خوانید:

* از شب گذشته مصاحبه های پیشکسوتان را می بینم و همه به به و چه چه می کنند! همه تعریف می کنند و می گویند فرصت بدهید. چه فرصتی؟ کادری که 3 جام را از دست داده، چه فرصتی باید به او داده شود؟

* با ارتش فحاش درست کردن شاید دوران ماندن را زیاد کنند اما باید با این افراد جام هم بگیرند. استقلال تیمی نیست که یکی یکی جام ها را از دست بدهد و بعد بگویند مدیریت ایراد داشته، وزیر ایراد داشته است. بگویند فکری بعد از بازی یک استوری می گذارد و مصاحبه می کند. به نوعی بخواهند باخت ها را گردن یک نفر دیگر بیندازند.

*اینها از سادگی مردم و پیشکسوتان سوءاستفاده می کنند و فعلا می تازند! در حالی که حق استقلال نیست این شکلی اداره شود. امیدوارم مدیران استقلال شهامت داشته باشند و تصمیماتی که به سود استقلال است، بگیرند.

* زمانی که ما بودیم تصمیمی گرفتند تا فقط فضای مجازی و رسانه ای را آرام کنند. الان هم آنگونه تصمیم می گیرند. هرچه فضای مجازی بخواهد اجرا می کنند. در حالی که حق استقلال نیست.

* اینکه استقلال از قبل بازنده باشد و بگویند می دانستیم می بازیم، عجیب است. اگر پرسپولیس به الهلال می خورد، شک نکنید برایش مشکل ساز می شد. من احساس می کنم آنالیزی نسبت به آن تیم صورت نگرفته بود. اینکه چه ضعف هایی داشت. فقط بازیکنان را ترساندند و گفتند الهلال بازیکنان گرانقیمت دارد. در حالی که قیمت بازیکن که به داخل زمین نمی رود.

* نفراتی دیروز به زمین رفتند که تجربه کافی نداشتند و می توانستند نفرات باتجربه تری را به زمین بفرستند. نفراتی که در آسیا بازی کرده بودند. من فکر می کنم استقلال به اشتباهات خودش باخت. متاسفانه می بینم همه تعریف می کنند. البته اگر انتقادی کنند ارتش فحاش به آنها فحاشی می کند. آنها اجازه نمی دهند کسی انتقاد کند و حرفی بزند. اگر قرار باشد همه از اینها تعریف کنند نتایج هم از حالا مشخص است. با انتقاد است که ایرادها مشخص می شود.

* زمانی که ما در استقلال بودیم تراکتور را در زمین خودش بردیم و می دانستیم با پرس از جلو پیروز می‌شویم. در بازی با گل گهر هم همین کار را کردیم و بردیم. بعد از بازی با تراکتور گفتند اشتباهات خط دفاع تراکتور بوده است. بعداز گل گهر هم گفتند اگر رشید مظاهری نبود استقلال پیروز نمی شد. در حالی که الهلال را آنالیز می کردند و پرس از جلو انجام می دادند و استقلال با ترس وارد زمین نمی شد می توانستند برنده از زمین خارج شوند. اینکه می گویند استقلال بازی خوبی انجام داد را متوجه نمی شوم. کجای این بازی خوب بود؟ الهلال آنقدر قدرتمند نبود که بزرگش کنند و بازیکنان بترسند.

* به نظر من بازی قابل قبول نبود. استقلال از قبل باخته وارد زمین شد. چون یکسری صفحات که حامی این دوستان هستند می خواستند فرار روبه جلو داشته باشند. اگر می بردند می گفتند کار بزرگی کردیم. اگر باختند هم بگویند این تیم خیلی قوی بوده و بازیکنان میلیاردی داشته است.

* آمار بازی های استقلال و الهلال مشخص است و در گذشته آمار برد استقلال بیشتر هم بود. در ادوار مختلف الهلال همیشه بازیکنان گرانقیمت داشته است. ولی استقلال همین تیم را می برد. اگر بازی را دیده باشید هیچ آنالیزی از بازی نشده بود. 10 دقیقه اول را دیدید؟ بازیکنان استقلال اگر کمی فشار روی خط دفاع الهلال می گذاشتند موقعیت درست می کردند. نشان دادند که در دفاع الهلال خیلی ضعیف است. اگر پرس از جلو می گذاشتند می توانستند توپ گیری کنند و با برد زمین را ترک کنند.

*مصاحبه سیاوش یزدانی را دیدید. آنقدر گفتند الهلال تیم خوبی است، آنقدر خوب نبود. بازیکنی مثل یزدانی که ملی پوش است از این فضا ترسیده بود. او فکر می کرد تیم الهلال خیلی قدرتمند است. متاسفانه استقلال را از پیش بازنده به زمین فرستادند و کادرفنی استقلال در بحث روحی بازیکنان را آماده نکرده بود. الهلال اما آن تیم از پیش برنده نبود. اگر اشتباهات فردی نبود حتی آن گل ها هم وارد دروازه استقلال نمی شد. استقلال به خاطر ترس خودش باخت نه به بازیکنان گرانقیمت الهلال.

*در این کادر نه تعصب می بینیم، نه عشق و نه دانش فنی. فقط ارتش فحاش می بینم. یک ارتشی را آماده کردند تا به دیگران فحاشی کنند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به حال و هوای اتاق محل بستری رهبر معظم انقلاب هنگام عیادت چهره های سیاسی از ایشان؛ از عرض ارادت دختر و نوه‌های امام خمینی تا بوسیدن پیشانی رهبری توسط روحانی+عکس (905 نظر) الهام چرخنده: به خاطر تبریک به رهبر معظم انقلاب به من حمله کردند و با چوب منو زدند؛ اینجا که ایستاده‌ام هنوز کمرم درد میکنه (497 نظر) دختر مرحوم هاشمی‌رفسنجانی: صبحانه بابا پنیر و عسل با نان سنگک و گاهی مغز گردو و مغز پسته و شیر بود؛ کاهوی تازه با رب انار رو هم میان وعده می خوردند (212 نظر) نگاهی به خانه ابدی گُلباران شده فردوس کاویانی هنرمند زرتشتی پَر پَر شده / روحش شاد و یادش گرامی (133 نظر) شیلا خداداد: دختر من عاشق آقای گلزار شده بود وقتی 5 ماهش بود، ماتش برده بود و بچه ماهم آدم خوشگل رو میشناسه+فیلم😅 (130 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: هنوز با اعلیحضرت عقد زناشویی نبسته بودم اما صبح که از خواب بیدار شدم دوران کودکی و دوشیزه‌گی را از دست دادم! (124 نظر) علی دایی: من تو زندگیم یک بار ازدواج کردم این که میگن دو بار به هیچ عنوان درست نیست 2 تا دختر دارم نورا به من پدر میگه دنیز هم بابا میگه (124 نظر) چیدمان شیک مبلمان خوش رنگِ خانه حسن روحانی با تم کرم و قهوه ای+عکس/پرده و موکت ست با محیط پذیرایی، میز تیوی، فرش ایرانی (112 نظر) خلاقیت باورنکردنی هموطن یزدی در ساخت استخر در گوشه پذیرایی خانه‌اش حماسه‌ آفرید+ویدیو/ هنر نزد ایرانیان است و بس (90 نظر) داریوش ارجمند: به خاطر آبروی امام علی پامو تو باشگاه بیلیارد نذاشتم/ خیلیا نقش مذهبی بازی کردند اما هیچکدام به قوزک مالک اشتر من نمیرسند+فیلم (88 نظر) مازیار لرستانی: وقتی3 سالم بود به من می‌گفتند دامن بپوش و منم می‌گفتم من پسرم و اسمم یا مازیاره یا کامبیز+ویدیو (76 نظر) نگاهی به واکنش هنرمندان و بازیگران به حملات دیشب ایران به اسرائیل؛ از نفیسه روشن و مهران غفوریان تا ژیلا صادقی و فرزاد حسنی+عکس (58 نظر) مینا مختاری: عشق سالم به آدم قدرت میده/ من قدرت نه گفتن رو دارم!+فیلم (55 نظر) تغییر چهره هاشمی رفسنجانی با لباس اسپرت در ژاپن اصلا قابل شناسایی نبود+عکس (55 نظر) پاسخ معنادار و جالب پزشکیان به حضور در نماز جمعه امروز به امامت رهبر معظم انقلاب/ صف اول نشد صف آخر می نشینیم+ویدیو (55 نظر)
تیتر امروز   
رونمایی از بزرگترین گنج گمشده ایران متعلق به داریوش هخامنشی
چالش شخصیت شناسی/ اولین چیزی که در تصویر می‌بینید مشخص می‌کنه اولویتت تو زندگی شغله یا عشق
(ویدیو) زنی اهل ترکیه که در هر ثانیه یک عطسه میکند!
انگشتر عقیق،خاص ترین انتخاب برای خانوم های باسلیقه!+تصاویر
(تصاویر) نگاهی به چیدمان مرموز تابلوهای خانه‌ی سارا بهرامی در سریال معمایی "بازنده
پرواز پرنده ی باستانی بعد از 300 سال!+تصاویر
(ویدیو) سوال جالب خبرنگار از پزشکیان درباره سفر به قطر/ اگر آدم قرار است بمیرد هم با شهادت بمیرد!
(عکس) فواید شگفت‌انگیز خوابیدن با جوراب/ یک راهکار عالی برای بهبود خواب
درخشش بی‌نظیر «شبنم مقدمی» در جشنوارۀ عشق آمریکا/ بهترین بازیگر نقش مکل زن در فیلم زنبور کارگر
(ویدیو) رئیس جمهوری که در پخش زنده خودش را خیس کرد!
(عکس) واکنش عاشقانه‌ی مینا مختاری، همسر بهرام رادان، به ایده‌ی جذاب یک راننده‌ی ون برای ابراز احساساتش
(ویدیو) دیدار تلخ پرویز پرستویی و رسول خادم از خانواده داغ دیده معدن طبس
بامزه‌ترین تصاویر خاطره‌انگیزی ایرانیان که در یک صفحه‌ی مجازی منتشر شد/چقدر همه شوخ طبع و بانمکن😂
(ویدیو) اعتراف جنجالی سرهنگ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی/ اسرائیل فلج شده است/ ما دیگر تحمل حملات موشکی را نداریم!
سید عباس عراقچی، ایستاده در غبار جنگ، از لبنان به سوریه
منتخب روز   
حضور پسران ارشد رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در نماز جمعه تاریخی دیروز؛ سیدمصطفی خامنه‌ای و یوسف پزشکیان+عکس دست مریزاد اندیشمند جهان عرب به رهبر معظم انقلاب پس از حمله موشکی به اسرائیل؛ احسنت ای خراسانی+عکس مسعود پزشکیان در هواپیما: اگر قراره بمیرم با شهادت بمیرم بهتر است +ویدیو/ گر مرد رهی میان خون باید رفت، از پای فتاده سرنگون باید رفت به مناسبت تولد 52 سالگی لیلا حاتمی یادی کنیم از اولین روز به دنیا آمدن خانم بازیگر در بیمارستان +عکس /خوشحالی زری خوشکام و علی حاتمی در آن روزها 9 روش شگفت انگیز که نمک می تواند پوست شما را بازسازی کند / نمک و آب نمک برای صورت زینب نصرالله: به همه آزادگان عالم میگویم پدرم فرمانده نصرالله در سلامت کامل است و اسرائیل خودش را با دست خودش به آتش سوزان جهنم وارد کرد+عکس برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور