میدانید مردان چگونه ابراز علاقه میکنند؟

  شنبه، 11 بهمن 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
میدانید مردان چگونه ابراز علاقه میکنند؟
برخی از مردان در ابراز محبت زبانی به زنان موفق نیستند اما علاقه شان را می توان از روی رفتارهای شاخصی که با همسر و خانواده همسرشان دارند تشخیص داد.

روش های ابراز علاقه مردان کاملا با زنان متفاوت است به همین دلیل در برخی از مواقع خانم ها فکر می کنند همسرشان به او علاقه ندارد. زنان دوست دارند ابراز علاقه مردان را در قالب کلمات بشنوند اما مردان اینطور نیستند و در بیشتر مواقع علاقه خود را با کارهایشان ثابت می کنند. در این بخش روش ها ابراز علاقه مردان را بیان می کنیم پس با ما همراه شوید.

تصویر

مردان عشق و علاقه خود را چگونه ابراز می کنند؟

اگر همسر شما نیز جزو آن دسته از مردانی هست که میانه ای با گل و هدیه ندارند، جمله عاشقانه بلد نیستند و بعد از بحث به جای عذرخواهی کردن عادی رفتار می کنند و این رفتارشان برای شما گران تمام می شود و فکر می کنید شما را دوست ندارد و به اصرار خانواده اش به این ازدواج تن داده عجولانه قضاوت نکنید و قبل از قضاوت با نشانه های مردانه ابراز عشق آشنا شوید.

شناسایی چگونگی ابراز علاقه مردان از روی رفتار آن ها

مرد عمل است

اگر همسر شما مرد سنتی است که ابراز احساسات را یک کار زنانه می داند باید از روی رفتار و کارهایش به احساسات او پی ببرید و زیرا او ممکن است با درست کردن وسایل خانه و کارهای تعمیراتی، شستن حمام یا بیرون بردن آشغال ها نشان دهد که شما را دوست دارد. زندگی با اینگونه مردان اگر بتوانید زبانشان را رمزگشایی کنید سراسر آرامش است.

شما را اول صف می گذارد

یکی دیگر از روش های ابراز علاقه مردان سنتی به همسرشان این است که برای او بسیار وقت می گذارند و کوچکترین وقت خالی خودش را به همسرش اختصاص می دهد. درست است او اهل خریدن دسته گل برای همسرش نیست و به همسرش نمی گوید که دلم برایت تنگ شده اما با کارهایش این حرف را ثابت می کند و درست از سرکار بدون تلف کردن وقت نزد همسرش می آید تا باقی اوقاتش را با او سپری کند و یا با تمام خستگی های کاری همسرش را دعوت به با هم وقت گذراندن می کند.

تصویر

از شما کمک می گیرد

گاهی مردانی که اهل گفتن دوستت دارم نیستند، برای انجام کوچکترین کارها نیز از شما کمک می خواهند، چنین مشارکت هایی نماد دوست داشتن هستند و به شما نشان دهند که در تمام ابعاد این زندگی، نقش موثری دارید. این گونه مردان با کمک خواستن از شما می خواهند بگویند که در ساده ترین بخش های این زندگی هم دوست دارم همراهم باشی پس این همراهی را ساده نگیرید و یک نوع عشق قلمدادنمایید.

رۆیاهایش را بدون شما نمی سازد

برای یک همسر عاشق حضور شما در زندگی کافی است و دیگران تنها آن هنگام اهمیت دارند که بتوانند به بهتر شدن احساس و زندگی شما کمک کنند. او تمام تلاشش را برای شما می کند و ، برای رسیدن به یک ثبات مالی بیشتر از همیشه قدم برمی دارد. این مرد عاشق در رویاهایش تمام چیزها را در کنار شما می خواهد و دوست دارد کنار شما یک خانواده کامل داشته باشد.

تصویر

راز هایش را برای شما فاش می کند

مردها برخلاف زن ها رازهایشان را آسان بیان نمی کنند و وقتی به بیان آن ها می پردازند که به طرف مقابلشان عشق و اعتماد داشته باشند پس اگر همسرتان رازهایش را با شما در میان گذاشت شنونده خوبی باشید و به او اطمینان دهید هرگز شخص دیگری از حرف هایی که میان شما رد و بدل شده، باخبر نمی شود. در آن مواقع نیز بهتر است حرفهایش را بفهمید و نه نظری دهید و نه به او بی توجه باشید . در ضمن به یاد داشته باشید اگر رازهای او را برملا کنید دنیای راز هایش بسته می شود و تا ابد پنهان می ماند.

پابه پای تان پیش می رود

شاید اینگونه مردان رمانتیک نباشند و زندگی با آنان پر از گل و هدیه نباشد اما می توانید در کنار آن ها به آرزوهایتان برسید زیرا او می خواهد شما را همیشه راضی و خوشحال نگه دارد وبا هموار کردن راه در رسیدن به آروزهایتان عشقش را نشان دهد. اگر قصد ادامه تحصیل دارید ویا دنبال هنر هستید همسر عاشق تان شما را همراهی می کند تا با سختی کمتری بکشید.

از ارتباط با خانواده تان امتناع نمی کند

او تلاش می کند تا دل همه را به دست آورد و با خانواده تان ارتباط برقرار می کند، چون عاشق شما است، به خانواده ی شما احترام می گذارد و می داند که آن ها هم می توانند به خویشاوندان او تبدیل شوند.

تصویر

از روی این رفتار ها می توانید بفهمید مردتان به شما علاقه مند است:

به موفقیت هایتان افتخار می کند

یک مرد عاشق، موفقیت های همسر خود را موفقیت خودش می داند و با او رقابت نمی کند و حسادتی نسبت به او ندارد بلکه همیشه تلاش می کند تا این موفقیت ها را در کنار هم جشن بگیرید.

آشپزی می کند

یک مرد عاشق در زمانی که شما آشپزی نکرده اید و خسته هستید نه تنها به شما غرغر نمی کند بلکه هنگامی که شما در حال استراحت کردن هستید مشغول آماده کردن غذای مورد علاقه شما می شود. او با این کار از زحمات شما قدردانی کند و نشان می دهد که سلامت شما برایش مهم است.

همیشه و تحت هر شرایطی شما را زیبا می بیند

یک مرد عاشق همیشه از زیبایی شما حرف می زند چون شما را برای ظاهرتان دوست ندارد. و در روزهایی که ظاهرتان زیبا نیست هم او ممکن است متوجه این تغییرات در ظاهرتان نشود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (490 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (104 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (16 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (15 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (13 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
عروسی مولتی میلیاردی هندی با 14 هزار نفر مهمان و زیبایی خیره کننده لباس عروس + تصاویر
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان