میوه‌فروشی که مدال‌آور پارالمپیک شد

  سه شنبه، 09 شهریور 1400 ID  کد خبر 165479
میوه‌فروشی که مدال‌آور پارالمپیک شد
ساعد نیوز : جراح نصار ورزشکار عراقی که در رشته پرتاب وزنه فعالیت می‌کند، موفق شد مدال نقره بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ورزش سه، رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو امروز نیز پیگیری می شود و ورزشکاران به مصاف رقبای خود می روند. اما روز گذشته کاروان پارالمپیکی عراق موفق شد نخستین مدال خود را از این رقابت ها به ارمغان بیاورد تا این کشور نیز وارد رنکینگ پارالمپیک شود.

جراح نصار قهرمان پارالمپیک 2016 ریو یک بار دیگر در بزرگترین مسابقات ورزشی حضور پیدا کرد و این بار با اختلاف تنها یک سانتی متر دستش از رسیدن به مدال طلا کوتاه ماند.

این ورزشکار عراقی روز گذشته در رشته پرتاب وزنه با پرتابی معادل 11 متر و 15 سانتی متر، مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد. این در حالی است که ورزشکار روسی تنها یک سانتی متر بیشتر از جراح نصار وزنه خود را پرتاب کرد و مدال طلا را به دست آورد.

پس از کسب این مدال نقره ارزشمند توسط جراح نصار ورزشکار عراقی، تصاویر او یک بار دیگر در رسانه های محلی منتشر شد. این ورزشکار که در بغداد مغازه بقالی و میوه فروشی دارد، به چهره ای ویژه در ورزش این کشور تبدیل شده است.

جراح نصار که پیش از این چندین مدال جهانی در میادین مختلف را برای عراق به دست آورده است، اعلام کرده هرگز از شغل اصلی خود در بازار بغداد دست نکشیده و همواره به آن نیز افتخار می کند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (196 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (109 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (61 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (37 نظر) لحظه اعطای جایزه 60 میلیاردی بهروز تابانی قهرمان پرورش اندام تبریزی در دبی پرو +فیلم (34 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (29 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (24 نظر) داریوش ارجمند: خودم را سرباز سردار سلیمانی میدانم+عکس (18 نظر) صبحانه عاشقانه رامبد جوان برای سلطان قلبش/ چه میزی چیده برای نگار خانوم+ عکس (15 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به همسر رهبری: تو چرا ساکتی، آه و ناله کن، چون تو همه ‌اش احساس راحتی می‌ کنی سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود (10 نظر) نگاهی به ماشین مرسدس بنز هوش پران سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان که همه آرزوشو دارن/آقای بازیگر سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (10 نظر) نگاهی به گالری طلا و جواهرات علی دایی و همسرش مونا خانوم/ چه گالری اعیان و لوکسی+ عکس (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 9 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 9 مرداد 1403
دیدار معلم گیلانی و شاگردان مرندی پس از 47 سال+عکس
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 9 مرداد 1403
غرق شدن زن 53ساله در دریاچه ارومیه محدوده جزیره اسلامی
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 9 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز سه شنبه 9 مرداد 1403 + فیلم
قتل و اغتشاش مقابل آرامگاه فردوسی / 3 برادر جنایتکار دستگیر شدند + عکس
تصویر شگفت انگیز از صورت جدا شده از یک انسان برای پیوند زدن به انسانی دیگر / هشدار: تصویر بسیار هولناک است!
همکلاس صدام و تنها فرمانده ارتش ایران که از دست ملکه انگلستان انگشتر دریافت کرد!
بازآفرینی لوگو باشگاه تراکتور/ بازگشت اصالت و جلوه تمدّن
دندورمه: بستنی ترک که با چاقو و چنگال خورده می‌شود!
نکاتی طلایی که برای انتخاب رنگ مبل باید در نظر بگیرید
زندگینامه شخصی و سیاسی معاون اول رئیس جمهور!/شغل همسر محمدرضا عارف چیست؟/ +فیلم و عکس‌های جذاب و دیدنی
تصاویر دیدنی و قدیمی از مراسم تنفیذ رهبر معظم انقلاب ،خاتمی و احمدی نژاد و.../ از خیانت بنی صدر تا شهادت 2 رئیس‌جمهور
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند