ساعدنیوز
ساعدنیوز

مجلس به دنبال کارلوس کی‌روش برای سرمربی گری تیم ملی فوتبال؟

  دوشنبه، 13 تیر 1401 ID  کد خبر 211821
مجلس به دنبال کارلوس کی‌روش برای سرمربی گری تیم ملی فوتبال؟
ساعدنیوز: چند کمیسیون و چندین نماینده مجلس، به فکر تغییر روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی هستند. درست یا غلطش در این بازه زمانی چندان مورد بحث نیست، ولی اینکه جریانی در حال ایجاد تغییر روی نیمکت تیم ملی هستند کاملا ملموس است.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرفوری، فوتبال ایران روز های پرالتهابی را سپری می کند؛ اگرچه تیم ملی از مدت ها قبل جواز حضور در جام جهانی را به دست آورده و از این حیث خیالش راحت است، ولی معما های حل نشده ای، پیش رو مانده است. مهم ترین چالش این روزها، اداره فدراسیون با سرپرست است که همه چیز را به حالت تعلیق درآورده است. اینکه آیا سرپرست فعلی توان تصمیم گیری درباره مسائل کلان را دارد یا خیر، مهم ترین پرسش بی پاسخی است که ذهن مخاطب را آزار می دهد. کم نیست شایعاتی که خبر می دهد اداره امور اصلی به وزارت ورزش سپرده شده و اهالی فدراسیون بیش از آنکه تصمیم گیرنده باشند در قامت مجری عمل می کنند.

در کنار چنین بحرانی که ظاهرا تا روز هشتم شهریور و برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داشت، شایعات تغییر سرمربی ایران برای جام جهانی هم پررنگ است. ایران اگرچه با دراگان اسکوچیچ روز های خوبی را سپری کرد و در سریع ترین حالت ممکن بلیت قطر را اوکی کرد، ولی نمایش بحث برانگیز تیم او برابر الجزایر در یک دیدار تدارکاتی به علاوه دو بازی ضعیف مقابل کره جنوبی، کار را به، اما و اگر کشانده است.

دراگان، پایگاه مردمی اش را که پیش از این به واسطه نتایج خوب به دست آورده بود تا حدود زیادی از دست داده و در هفته های گذشته هشتگ های مختلف برای برکناری خودش را به وضوح دیده است.

با این حال، پرسش اصلی این است که با توجه به وضعیت کنونی فدراسیون فوتبال و این شایعه که آن ها قدرت تصمیم گیری ندارند، چه کسی برای نیمکت تیم ملی ایران تصمیم می گیرد؟ در واقع چه کسی باید حرف آخر درباره ماندن یا رفتن دراگان اسکوچیچ را بزند؟ پیداکردن پاسخ این پرسش می تواند بخش مهمی از ابهامات را از بین ببرد؛ همین حالا دراگان با دودستگی در تیم ملی روبه رو شده است. او خواه ناخواه باید با این پدیده کنار بیاید که دست کم نیمی از بازیکنان تیم ملی اعتقادی به توانایی های فنی این مرد کروات ندارند. واضح است که این موضوع نمی تواند پایه گذار شایعه کم کاری در تیم ملی باشد، ولی به هر روی، اعتقاد بازیکنان به سرمربی فاکتور تأثیرگذاری در کسب موفقیت است. این مورد در شرایطی تبدیل به بحران شده که نشست وزیر ورزش با شش بازیکن کهنه کار تیم ملی هم بحث های فراوانی را در پی داشته است. مباحثی که شایعه شده یکی از بند های مهم آن، بررسی عملکرد دراگان و توانایی احتمالی او برای حضور در جام جهانی است.

فدراسیون کاره ای نخواهد بود!

واقعیت این است که با توجه به از رسمیت افتادن هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و اداره امور به دست سرپرست، اعضای کنونی که در فدراسیون مشغول به کار هستند برش زیادی نخواهد داشت. به این ترتیب، نگاه ها به سمت وزارت ورزش برخواهد گشت. نهادی که در آستانه برگزاری جام جهانی در کنار آنکه باید استقلال فدراسیون فوتبال را به رسمیت بشناسد مجبور است به فکر تقویت تیم هم باشد. به غیر از وزارت ورزش، شایعات دخالت نماینده های مجلس برای تغییر روی نیمکت تیم ملی هم به گوش می رسد. این یکی را می توان از لابه لای صحبت های هفته پیش علی نیکزاد دریافت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا از دراگان اسکوچیچ حمایت خواهد شد یا خیر گفته بود: «من درباره شخص صحبت نمی کنم. فقط از فراکسیون ورزش مجلس خبر دارم که نقطه نظراتی دارند. جوابش را بنویسید نمی دانم، اما پس از آن توضیحاتم را این گونه ادامه می دهم؛ کمیسیون تخصصی وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی است. کمیسیون فرهنگی به طور قطع و یقین و مخصوصا فوتبال خیلی نگاه ویژه ای دارند. همچنین در مجلس فراکسیون هایی در مجلس داریم که همواره در زمینه های تخصصی بحث می کنند. فراکسیون ورزش در مجلس با حضور عمده ورزشکاران و جوانان تشکیل جلسه می دهد. صحبت هایی که از آن ها در راهرو های مجلس شنیده می شود بیانگر این است که از سرمربی تیم ملی ایران راضی نیستند و بیشتر دنبال این هستند که سرمربی داخلی انتخاب کنند. بنده لازم می دانم باز هم تأکید کنم که این صحبت ها در راهروهاست نه در صحن رسمی و علنی مجلس. مجلس به شدت روی فوتبال در بازه زمانی باقی مانده تا جام جهانی ۲۰۲۲ حساس است. من به وزیر ورزش توصیه می کنم هرچه زودتر با اعضای کمیسیون فرهنگی جلسه بگذارند و درباره ادامه روند سرمربیگری تیم ملی با نظر فدراسیون فوتبال تصمیم گیری کنند تا با یک ثبات مشخص در این زمینه گام برداشته شود».

این صحبت ها جای شک و تردیدی باقی نمی گذارد که چند کمیسیون و چندین نماینده مجلس، به فکر تغییر روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی هستند. درست یا غلطش در این بازه زمانی چندان مورد بحث نیست، ولی اینکه جریانی در حال ایجاد تغییر روی نیمکت تیم ملی هستند کاملا ملموس است.

درست است که نایب رئیس مجلس می گوید نماینده ها بدشان نمی آید یک مربی ایرانی کار را به دست بگیرد، ولی مشخص است که چنین گزینه ای با توجه به دیدار های حیثیتی پیش رو چندان در دسترس نخواهد بود

مجلس ایران کارلوس کی روش را می خواهد؟

درست است که نایب رئیس مجلس می گوید نماینده ها بدشان نمی آید یک مربی ایرانی کار را به دست بگیرد، ولی مشخص است که چنین گزینه ای با توجه به دیدار های حیثیتی پیش رو چندان در دسترس نخواهد بود. از این رو است که شایعه شده تعدادی از نمایندگان مجلس در پی راهکاری برای بازگشت کارلوس کی روش هستند و حتی شایعه شده که این موضوع را با مسئولان وزارت ورزش هم در میان گذاشته اند. همین هفته پیش بود که خبرآنلاین هم مدعی شد که نهادی بالاتر از فدراسیون فوتبال در پی بازگرداندن کارلوس کی روش به ایران است. واضح است که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بالاخره این جریان باید از طریق وزارت ورزش اعمال شود.

حالا شاید این پرسش مطرح شود که آیا نمایندگان مجلس توانایی بازگرداندن کارلوس کی روش به ایران را دارند؟ برای پاسخ دادن به این موضوع باید به نقش وزارت و نماینده های مجلس برای برکناری کارلوس کی روش از ایران، آن هم بعد از هفت سال فعالیت در ایران رجوع کرد. محمود اسلامیان عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال چند روز قبل در مصاحبه ای درباره حواشی پیش آمده برای کارلوس کی روش از نقش مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش وقت حرف زد و گفت: «ما در مسکو که بودیم، پاداشی را فدراسیون فوتبال باید بعد از برد مقابل مراکش به بازیکنان تیم ملی می داد. آن زمان مهدی تاج بیمار بود و با کلی سختی توانستیم پول پاداش را جور کنیم. آن زمان مسعود سلطانی فر هم در روسیه بود و گفت این پول را من باید بین بازیکنان توزیع کنم. همین موضوع باعث شد کی روش مقابل وزیر بایستد و معتقد بود این پول را وزیر نیاورده و پول فدراسیون است و باید خود فدراسیون به بازیکنان بدهد. وزیر آن روز وارد اردوی تیم ملی شد و کی روش هم حاضر نشد در محل حضور سلطانی فر حاضر شود. ما با کلی خواهش و تمنا بعد از نیم ساعت آقای کی روش را با وزیر ورزش روبه رو کردیم. آقای کی روش زیر بار زور نمی رفت و حرفش هم به نظر من درست بود و این پول برای فدراسیون بود و ربطی به وزیر ورزش نداشت. کی روش عزت نفسی داشت که مقامات از این عزت نفس او خوششان نمی آمد و همین باعث برکناری اش شد».

در کنار این مورد، کی روش بار ها از سوی نمایندگان وقت مجلس ایران هم تحت فشار قرار گرفته بود و انتقاد ها از او زیاد بود؛ انتقاد هایی که نهایتا زمینه را برای خروج او از ایران فراهم کرد. برای پیداکردن مثال در این زمینه چندین نمونه مختلف را می توان ذکر کرد، ولی یکی از آن ها مربوط به سال ۱۳۹۷ است. آن روز ها کی روش پس از دیدار دوستانه ایران و تونس که چهارم فروردین با نتیجه یک بر صفر به سود تیم حریف به پایان رسید، گفته بود بازیکنان لیگ ایران توانمندی فنی لازم برای کمک به تیم ملی در جام جهانی را ندارند. همین اظهار نظر سرمربی تیم ملی کافی بود کارشناسان و مربیان داخلی انتقادات خود را به کی روش افزایش دهند تا جایی که برخی از آن ها این اظهارات را «توهین این مربی پرتغالی به فوتبال ایران» تعبیر کردند.

پس از ورود اهالی فوتبال به این موضوع، همایون یوسفی نماینده فوتبالی مجلس و عضو فراکسیون ورزش نیز به اظهارات کی روش به صورت جدی واکنش نشان داد. او در گفتگو با ایرنا گفته بود که کی روش بعد از سال ها حضور در ایران هنوز با فرهنگ و آداب ایرانی آشنا نشده و چنانچه اظهارنظر های او همچنان به این شکل ادامه داشته باشد به طور حتم مجلس از طریق وزارت ورزش و جوانان به این موضوع ورود جدی خواهد کرد.

حال، مجلسی که می تواند به موضوع برکناری کی روش به طور جدی ورود کند، قاعدتا به طور جدی هم برای بازگرداندن او به ایران می تواند نقش لازم را ایفا کند. البته این مورد به معنای دستوری بودن نیست و می توان آن را در قالب توصیه یا «تأکید بیشتر» گنجاند.

به هرحال، این روز ها دلایل زیادی مطرح می شود که از آن به عنوان بازگشت احتمالی کی روش به فوتبال ایران یاد می شود. از اظهارات دستیار کی روش در تیم ملی مصر که گفته کارلوس می خواهد سرمربی یک تیم آسیایی در جام جهانی ۲۰۲۲ باشد تا پست عجیب همین سرمربی پرتغالی در روز برتری ایران برابر مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸. در کنار اینها، شایعات مربوط به دیدار یکی، دو ملی پوش مطرح با ابراهیم رئیسی و ملاقات با وزارت ورزش هم به بحث موجود دامن زده است.

با وجود چنین مباحثی فدراسیون فوتبال ترجیح می دهد فعلا بیرون از گود بماند و به رصد اتفاقات بپردازد. البته آن ها برای حفظ روحیه سرمربی کنونی تیم ملی هم که شده بدشان نمی آید گهگاهی نسبت به شایعات مطرح شده واکنش نشان دهند. آخرین آن ها مربوط به صحبت های احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال است که در واکنش به این مسئله که بحث بازگشت کارلوس کی روش مطرح شده و گویا او هم پالس مثبت ارسال کرده و آیا بحث بازگشت او دنبال می شود، گفت: «خیر، سرمربی ما در جام جهانی اسکوچیچ است و اعضای کادر فنی هم بر اساس لیستی که او داده بود، انتخاب شده اند و قرارداد آن ها امضا شد و ما با همین تیم راهی جام جهانی خواهیم شد»

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (147 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (92 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (76 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (73 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (51 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (49 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (38 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (35 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (34 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (31 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (31 نظر)
دیگران می‌خوانند   
از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به مراسم عروسی برادر فرزاد حسنی با رونمایی از استایل دامادگونه آقای مجری+عکس/ مبارک باشه جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند پاسخ خنده دار دانش آموز ایرانی به سوال امتحانی درس علوم+عکس/با این جواب داغ بر دل معلم زدی فقط ایده خنده دار کارگر ساختمونی برای حل مشکل تیر چراغ برق شهرداری حماسه آفرید/ مهندس تویی بقیه اداتو درمیارن😂 (ویدئو) سفری شیرین به گذشته ها، این مدل پیام بازرگانی رو کیا یادشونه؟/حتما با صدا تماشا کنید تا خاطراتتون زنده بشه😍 سکانس خنده دار لیسانسه ها: سشوار کشیدن حبیب در توالت و ژست های لاکچری او آخر خندست+ویدئو سنگ تمام فلور نظری در میزبانی از بازیگران با چیدن میز غذا و دسر لاکچری و باکلاس+عکس/ ماشالله چه خونه زندگی لوکسی هم دارن👌 بازی کردن های بامزه نبات دختر بانمک شاهرخ استخری با دایی جونش/ شاهرخ استخری چه برادر خانوم خوشتیپی داره👌 تصویری جالب از اولین روز تولد پنجمین نوه احمدی نژاد در آغوش پدربزرگش/ چقدر کوچولو و زیباست شاهکار خنده دار نصاب در وصل کردن هوشمندانه دوربین مداربسته به دیوار حماسه آفرید+عکس/ هنوزم دیر نشده به فکر یه شغل جدید باش😂 (ویدئو) سکانسی فراموش نشدنی از شبهای برره /دو برره برای چهره نگاری به پلیسا کمک میکنه😂 خلاقیت شاهکار و زیبای یک شاطر خوش ذوق برای تبلیغ نانوایی‌اش با آرد/ هنرمند واقعی فقط خودت+ویدیو حرکت تحسین برانگیز الهام پاوه نژاد در حمل تابوت مادرش تا محل دفن برای پر کردن جای خالی برادر نداشته اش+عکس/ آفرین به غیرتت خوانندگی غش آور احمد مهرانفر، ارسطوی سریال پایتخت به زبان محلی با اصرار شهاب حسینی/ فقط خنده هاش😂+ویدئو خلاقیت خنده دار اُوستا بنّا با طراحی نمای خانه اش حماسه ساز شد/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس😆 روزمرگی های پر دردسر ولی قشنگ ستاره سادات قطبی با پسر کوچولوهاش/ راسته میگن بچه شیرینی زندگیه+ویدیو دیس غذای محمود احمدی نژاد در خانه اش با فرش ماشینی و پشتی/ ظروف غذاش از چینی های قدیمیه +عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی جملات قصار خنده دار جواد خیابانی ملقب به جواد بلا به بهنام تشکر، نیمای سریال ساختمان پزشکان+فیلم ایده خلاقانه پدر خوش فکر در تاب دادن دخترش از راه دور در تاریخ ثبت شد+عکس/ مغز نیست که گنجینه افکار نابه😂 رونمایی از تیپ باکلاس و شیک دامادی هومن حاجی عبداللهی، رحمت سریال پایتخت درکنار همسر کم سن و سالش/ مبارکا باشه+عکس خلاقیت هوشمندانه اُوستا گچ کار در ساخت الاکلنگ برای گچ کاری/ دکترای افتخاری حق توئه+ فیلم خلاقیت منحصربفرد شهرداری در محافظت از درخت با نصب المان نوستالژیِ باجه تلفن+عکس/ آدم از اینهمه هوش و ذکاوت حظ میکنه👌 صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 حیاط باصفا و دلباز خانه شیدا یوسفی، دختر بزرگ نورالدین خانزاده در نون خ/ خونه نگو باغ بگو!+عکس نگاهی به آخرین جشن تولد ساده و بدون تجملات هاشمی رفسنجانی با حضور همسرش+ عکس/ روحشون شاد ترکی حرف زدن زیبا و باحال المیرا شریفی مقدم و رامبد جوان در حضور همسرش/ چقدر خوب صحبت کردن+ویدیو حضور آشنایان و ورزشکاران در مراسم عروسی میلاد محمدی با رونمایی از تیپ شیک آقای داماد+عکس/ از ووریا غفوری تا برادرش... طراحی منحصربفرد یک معمار در طراحی خانه با الهام از پاندا+عکس/ از چیدمان بینظیر بالکن تا مبلمان چشم نواز عکس زیبای مژده لواسانی و پدر وکیلش در روز خاص و افتخارآفرین زندگی خانم مجری/ میز پر از هدیه است+عکس کتاب های روانشناسی معروف که باید خواند نگاهی به تاج گل عروس زیبا و دسته گل شیک و متفاوت همسر نچرال و باکلاس سام درخشانی+عکس چگونه بیمه مناسب خودروی خود را خریداری کنیم؟ مقایسه هتل درویشی با الماس 2، کدام بهتر است؟ مداحی دیده نشده مرتضی پاشایی برای امام حسین در ماه محرم در خیابان+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی میز صبحانه ساده و رژیمی همسر شاهرخ استخری با خوراکی های سالم و مقوی/ چقدر خوب به خودش و بچه هاش میرسه😍+عکس
تیتر امروز   
غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد! ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی جان گرفت نگاهی به فضای کتابخانه‌ی رهبرمعظم انقلاب؛ چه کتاب‌هایی در آن وجود دارد؟ جزئیات جدید از ماجرای مهمانی29 پزشک در شیراز و مرگ یک متخصص پوست و مو جوان رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد به بهانه اکران مست عشق، نگاهی به شهاب حسینی و عاشقانه‌ترین نقش‌هایش؛ سفری در میان عشق‌های ماندگار! رازهای نقاشی مرگ سقراط در موزه متروپلیتن نیویورک اختلاف شیرین امام خمینی(ره) و همسرشان در نام‌گذاری فرزندان ترفند باورنکردنی پزشکان روم باستان برای برگرداندن ضربان قلب به بدن بیمار/ عجیب ولی واقعی!
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده