ساعدنیوز
ساعدنیوز

مجری سرشناس تلویزیون: فرزندم را تربیت نکردم! +عکس

  دوشنبه، 30 بهمن 1402 ID  کد خبر 376210
مجری سرشناس تلویزیون: فرزندم را تربیت نکردم! +عکس
ساعد نیوز: از نسل مجریان جوان و نوظهور دهه 70 تلویزیون است که با برنامه «طعم آفتاب» در ذهن مردم ماندگار و پس از مدتی از قاب تلویزیون محو شد. سید جواد یحیوی در سال‌های دوری از تلویزیون در کسوت بازیگر، هنرش را در صحنه تئاتر و قاب سینما به رخ تماشاگران کشید.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری، او به‌ تازگی با نمایش «ط» و ایفای نقش یکی از جاهلان معروف تهران قدیم در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درخشید و مورد تحسین و انتخاب هیأت داوران قرار گرفت. به این بهانه با این هنرمند درباره این نمایش و سایر فعالیت‌های حرفه‌ای و دغدغه‌هایش گفت‌وگو کردیم.

  • «ط» یکی از نمایش‌های شرکت‌کننده در بزرگ‌ترین رویداد تئاتری کشور بود که در 7 بخش ازجمله بازیگر نقش اول مرد مورد توجه هیأت داوران قرار گرفت. درباره این نمایش و نقش‌تان توضیح می‌دهید؟

نمایش، درباره زندگی «طیب حاج‌رضایی» لوطی و جوانمرد معروف تهرانی است و در واقع خیلی پراکنده صحنه‌هایی از زندگی طیب را نمایش می‌دهد. بهانه طرح این قصه هم تُرنابازی است که به‌عنوان یک بازی ایرانی قدیمی زمینه و محفلی بود که اهل محل را به گفت‌وگو و حل اختلافات دعوت ‌می‌کرد. در واقع ساختار نمایش براساس فراخوانده شدن به بازی ترنا براساس شخصیت‌های زندگی طیب اتفاق می‌افتد و نام نمایش هم از ابتدای نام طیب گرفته شده است. من در نمایش «ط» در نقش «حسین رمضون یخی» یکی از گنده‌لات‌ها و گردن‌کلفت‌های بنام تهران به روی صحنه رفتم.

  • این نمایش اجرای عمومی هم داشت؟

بله. در تیرماه به‌ مدت یک ‌ماه اجرای عمومی داشتیم و بعد در جشنواره شرکت کردیم.

  • بین اجرای عمومی و نسخه جشنواره از لحاظ ماهیت قصه و بازیگرها تفاوتی نبود؟

نه‌چندان. فقط در اجرای عمومی «مه‌لقا باقری» نقش همسر طیب را بازی می‌کرد، ولی برای جشنواره ایشان نتوانستند حاضر شوند و «الهه شه‌پرست» جایگزین شد که انصافا با یک هفته تمرین خیلی خوب از عهده نقش برآمد.

  • با توجه به اینکه این نمایش زوایای زندگی یک شخصیت مشهور را در تهران قدیم به نمایش می‌گذارد، لازم است مخاطب خاص حداقل پیش‌آگاهی از فرهنگ اهالی آن زمان داشته باشد؟

بله. زبان و ادبیات نمایش مربوط به دهه 30 و 40 تهران است که جوان‌ترها برای درک آن باید فکر و تامل کنند یا حتی بیش از یک‌بار نمایش را ببینند تا بتوانند بعضی از کنایه‌ها و اشاره‌ها را دریافت کنند. ما حتی در اجرایمان در بعضی صحنه‌ها طبق مستنداتی که از زندگی این شخصیت‌ها می‌دانستیم به نکاتی اشاره داشتیم که اگر کسی جزئیات زندگی آنها را نمی‌دانست ممکن بود این اشاره‌ها را دریافت نکند. پس مخاطبان این نمایش کسانی هستند که به وقایع و احوالات شخصیت‌های چند دهه قبل ایران علاقه‌مندند؛ حالا این مخاطب اگر یک پیش‌آگاهی نسبت به آن دوران هم داشته باشد از تماشای نمایش بیشتر لذت می‌برد.

  • از اجرای عمومی نمایش چه بازخوردی گرفتید؟

در اجرای عمومی تعداد زیادی از دوستان صاحب‌نظر، کار را دیدند و تأیید کردند. مجموع و برآیند نظرات مثبت بود و انرژی خوبی به اعضای گروه داد.

  • قرار است نمایش «ط» دوباره اجرا شود؟

اطلاع ندارم؛ یعنی تا امروز که قرار به بازاجرا نبوده؛ مگر اینکه کارگردان و عوامل تیم تصمیم تازه‌ای بگیرند.

  • در فضای مجازی نقدهای مثبت و منفی درباره این نمایش ارائه شده، آنها را دیده‌اید؟

چندان اهل فضای مجازی نیستم و بازخوردهای این فضا برایم معیار نیست. گفت‌وگوی حضوری با مخاطبان و اظهارنظر آنها در فواصل اجرا و بعد از کار برایم معیار است.

  • پس با این اوصاف در فضای مجازی فعالیت ندارید؟

نه‌چندان. در حد خیلی ابتدایی و ضرورت که اتفاقا هر روز فکر می‌کنم این ضرورت کمتر می‌شود.

  • اگر موافق باشید برگردیم به دهه 70؛ چه شد که وارد عرصه اجرا در تلویزیون شدید؟

وقتی دبیرستان بودم به ‌خاطر علاقه‌ای که به فیلمسازی و بازیگری داشتم، در انجمن سینمایی کرج ثبت‌نام کردم و یک دوره فیلمسازی و بازیگری را گذراندم. این علاقه کم‌کم شکل گرفت، تبدیل به یک فعالیت حرفه‌ای شد و مسیرم را به‌عنوان مجری به تلویزیون رساند. اواخر دهه 70 کم‌کم به بازیگری در سینما دعوت شدم و با فیلم «شوخی» نخستین نقش بلند سینمایی را تجربه کردم؛ از دهه 90 هم روی صحنه تئاتر رفتم و کارهای حرفه‌ای داشتم. نخستین کارم نمایش «عشق، اتفاقی نیست که بیفتد» به کارگردانی «وحید جلیلوند» در تالار وحدت بود. خلاصه اینکه به لطف دوستانی که حوصله من را در تلویزیون نداشتند از 16 سال پیش بیرون از تلویزیون و روی علاقه‌ام یعنی بازیگری متمرکز شدم.

  • مردم از چه زمانی چهره شما را شناختند؟

اوایل دهه 80 با اجراهای تلویزیونی شناخته شدم. آن زمان تلویزیون به اجراهای زنده رو آورده بود و من هم جزو نخستین مجریانی بودم که در روزهای بی‌کسی تلویزیون شانس فعالیت بیشتری داشتم و پخش زنده خیلی از برنامه‌ها به من سپرده می‌شد. یادم است یک روزهایی صبح، ظهر و شب روی آنتن زنده تلویزیون بودم.

  • خاطره‌ای از آن روزها که در قامت مجری در تلویزیون فعالیت می‌کردید، به یاد دارید؟

آن روزها که تازه به تلویزیون رفته بودم، سر و شکلم تداعی‌کننده «هرمز شجاعی‌مهر» بود. یادم است خیلی‌ها من را با ایشان اشتباه می‌گرفتند. بعدها که آرام آرام بیشتر شناخته شدم، یک روزی شجاعی‌مهر گفت: «من را با تو اشتباه می‌گیرند»، این اتفاق که یک روز تو را شبیه دیگری می‌بینند و روزی دیگر، دیگران را شبیه تو می‌بینند، پروسه‌ای است که آرام آرام شکل گرفت و تجربه جذاب و بامزه‌ای برایم بود.

  • شما در سینما و تئاتر فعالیت دارید. اگر همزمان 2 پیشنهاد بازی در این دو مدیوم را داشته باشید، کدام را انتخاب می‌کنید؟

جوری برنامه‌ریزی می‌کنم که هر دو را انجام دهم.

  • اگر قابل هماهنگی و برنامه‌ریزی نباشد؟

بستگی به متن نقش، کارگردان و تیم سازنده دارد. اینکه فقط تئاتر یا سینما باشد ملاکی برای انتخاب نیست.

  • این روزها مشغول چه کاری هستید؟

نمایش طنز «فین جین» نوشته ابوالفضل حاج علی‌اکبری و کارگردانی محمود موسوی را قرار است، روی صحنه ببریم. این نمایش که تم طنز دارد روایت ماجرای کشتن امیرکبیر و درباره یک جنی است که در حمام فین زندگی می‌کند و اسمش «جن جین» است.

  • شما سال‌هاست از همسرتان جدا شده‌اید و با فرزندتان «مسیحا» زندگی می‌کنید. مایلید از ارتباط پدر و پسری‌ برایمان بگویید؟

همین قدر بگویم که ارتباط خیلی خوب و دوستانه‌ای با هم داریم و اگر جز این باشد عجیب است. لازم است اضافه کنم برای تربیت مسیحا هم خیلی تلاش نکردم که اتفاقا نتیجه هم داد.

  • یعنی چه؟ کمی بیشتر توضیح می‌دهید؟

کیفیت ارتباط ما وابسته به این است که بپذیریم ما آدم‌ها هر کدام مستقل هستیم و حق آزمون و خطا و تجربه دانستن‌ها و ندانستن‌های خودمان را داریم. مدام فکر نکنیم که قرار است همدیگر را حک، اصلاح و هدایت کنیم. به‌عنوان یک انسان به یکدیگر حق تجربه و ماجراجویی بدهیم. این راز ساده اما بزرگی است که باعث افزایش کیفیت ارتباط آدم‌ها می‌شود.

  • دوست دارید مسیحا در عرصه هنر، بازیگری را دنبال کند و اصطلاحا پا جای پای شما بگذارد؟

نه. اصلا این اشتباه است که بخواهیم پسر جا پای پدرش بگذارد و همان مسیر را برود. من این را هرگز نخواستم. البته اینکه فرزندم به‌خاطر زندگی من با فضای فرهنگ و هنر آشناست، بدیهی است، اما معتقدم که باید تجربه و انتخاب خودش را داشته باشد.

  • پسرتان در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کند؟

مسیحا موسیقی را بیشتر از بازیگری دوست دارد و در این حوزه فعالیت می‌کند؛ درحالی‌که من هیچ‌وقت در این حوزه قدم برنداشتم و فقط شنونده بوده‌ام.

  • به‌عنوان یک پدرهنرمند دغدغه این روزهایتان چیست؟

به عنوان پدر دغدغه خاصی ندارم، ولی به‌عنوان یک انسان که اهل فرهنگ و هنر است دغدغه‌ها و نگرانی‌های زیادی دارم. همین مشکلات و موضوعات اجتماعی و اقتصادی که در جامعه وجود دارند و اگر به آنها توجهی نشود می‌توانند جامعه را به تباهی بکشانند، بخشی از دغدغه‌ام هستند.

  • یک آرزو کنید؟

دلم می‌خواهد آدم‌ها با تمایزهایی که به شکل فردی برای خودشان ایجاد کرده‌اند، مثل آگاهی، مهارت و معرفت زندگی کنند و با اینها دیده بشوند نه با رنگ، نژاد، مرز و چیزهایی از این دست.

برگزیده شدن در جشنواره برایم عجیب نبود

یحیوی در پاسخ به این سؤال که آیا انتظار داشتید به‌ عنوان بازیگر برگزیده جشنواره فجر معرفی شوید، می‌گوید: «اصلا فکر نمی‌کردم که قرار است در جشنواره شرکت کنیم، ظرف یک هفته با خبر شدیم و شرکت کردیم و راستش برگزیده شدن در جشنواره برای من خیلی موضوع مهم و جذابی هم نبود.» او با بیان اینکه در اجرای عمومی اقناع شده بود، ادامه می‌دهد: «در اجرای عمومی بخش عمده‌ای از همکاران تئاتری نظراتشان را به ما منتقل کرده بودند و درباره نقشم بازخوردهای مثبت و متفاوت بسیاری از اهل فن گرفته بودم، از این‌رو برگزیده شدن در جشنواره چندان برایم عجیب و مهم نبود. در روزگاری که صحنه‌های تئاتر از بزرگان هنر خالی است، چندان در رقابت سختی هم قرار نگرفتی که بخواهی خوشحال باشی و امروز که کار من مورد لطف و توجه دوستان قرار گرفته و برگزیده شده به هیج وجه به این معنا نیست که الان من بهترین بازیگر تئاتر ایران یا موفق‌ترین هنرمند هستم. در واقع این برگزیده شدن باعث شد متوجه شوم، آن تعریف‌هایی که در اجرای عمومی دوستان شنیده بودم از باب تعارف و تمجید نبوده و این حس خوشایندی است.»

سیبی که دست به‌دست می‌شد

اجرای زنده روی صحنه تئاتر، هر لحظه‌اش می‌تواند اتفاق جدید و غیرمنتظره‌ای رقم بزند که برای بازیگران و تماشاگران خاطره شود. سیدجواد یحیوی با این توضیح خاطره‌ای از اجرای نمایش «ط» برایمان تعریف می‌کند: «از آنجایی که طیب، مدیر میدان میوه و تره‌بار روزگار خودش است، ما از المان‌های میوه مثل موز و سیب در نمایش استفاده کردیم. در یکی از پرده‌ها که صحنه‌ گفت‌وگوی 2 شخصیت کودکی و جوانی طیب بود یک سیب رد و بدل می‌شود؛ یعنی سیب باید قل بخورد و بیاید برسد به کاراکتر بعدی. بارها پیش آمد که سیب درست قل نمی‌خورد و جایی که باید، نمی‌رفت و هر بار خطایی پیش می‌آمد و چون بازیگر نمی‌توانست از جایش خارج شود و سیب را بردارد، آن سیب می‌ماند تا یکی دیگر از کاراکترها بی‌ربط یا باربط به صحنه قبل، سیب را بردارد و به بازی‌اش ربط دهد. در واقع انگار عناصری مثل سیب که نماد و نشانه‌ای از فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی طیب است توسط کاراکترهای متفاوت به شکل بداهه و اتفاقی دست به‌دست می‌شد و این یک تجربه‌ای جذاب و جالب بود.»

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (280 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (156 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (142 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (104 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (72 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (60 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (52 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (45 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (35 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (34 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (26 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (27 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (23 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: توماج اعدام خواهد شد! این ویدئو یادگاری بمونه... درخواست جالب یک دختر کنکوری از رهبر معظم انقلاب برای شرکت در آزمون/ استرس نداشته باشید+ویدیو عکس جالب پاشا جمالی و مصطفی زمانی ستاره های دو سریال محبوب نون خ و شهرزاد تبلت دهه شصتی ها! + عکس پیاده روی رهبر معظم انقلاب در طبیعت و جاده باصفای کردستان+عکس حرف دل این روزهای یکتا ناصر + عکس سبک دکوراسیون ساده و بدون زرق و برق خانه هانیه توسلی+عکس روایتی جالب از زیر و رو شدن زندگی صاحب بزرگترین خانه گردشگری در ایران+ویدیو/از کمک به گردشگر آلمانی تا میلیاردر شدن! جشن تولد یکسالگی پسر کوچولوی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چه کیک و تدارکات خفنی+عکس رونمایی از تیپ و استایل شیک و رسمی رضا گلزار/ آقای بازیگر رو با کت و شلوار خاصش ببینید!+ویدیو عرض ارادت بهداد سلیمی قهرمان و مدال آور وزنه برداری خدمت رهبر انقلاب و توصیه رهبر به ایشان/ فرزند بهداد سلیمی در بغل حضرت آقا+ فیلم نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی مادر مرجانه گلچین در خانه اش+ویدیو/ روحشون شاد (عکس) زیبایی بی حد و اندازه نیکی کریمی سلبریتی ایرانی در عکس لو رفته اش/ کیک تولدش چه خوشگله... نگاهی به دکوراسیون خاص گوشه‌ای از خانه زیبا و اصیل نرگس محمدی/ چقدر خوش سلیقه+عکس نگاهی به دکوراسون شیک تالار عروسی محمدرضا گلزار و آیسان خانوم/ تزیین شده با گل های طبیعی+ عکس یزدگردی تک نفره و تنهایی نرگس محمدی با جلیقه محلی+عکس/ خوش بگذره 5کاربرد شگفت‌ انگیز واکس ماشین برای تمیز کردن خانه با نگهداری سانسوریا در آب، شاهد رشد انفجاری آن باشید نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید خلاقیت بی نظیر مردم لرستان برای درک حال صاحب عزا تاریخ ساز شد+عکس/ فقط استقبال محسن کیایی رو ببین... تصویری قدیمی از مسعود روشن پژوه مجری مسابقه محله قبل از کچل شدنش/ تغییر چهره اش خیلی زیاده رونمایی از موتور وسپا خوش رنگ علی طولابی، استعداد درخشان عصر جدید/ ماشالا چقدر بزرگ شده😍+عکس دیدار و گپ و گفت عموپورنگ با شاهرخ خان در هند+ویدیو سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی جواب تمام سوالای مهران مدیری نعیمه میشه +ویدئو/خودش از خنده تلف نشه بهتره🤣 چگونه هتل مناسبی را در مشهد انتخاب کنیم؟ رونمایی از خواهر واقعی و با کلاس سینا مهراد+عکس/فقط شباهت بی حد و اندازه به برادرش! (فیلم) خوانندگی جذاب و هوش پران مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان رحیم سریال پایتخت با صدای جادویی😍👌 جاهای دیدنی قشم در زمستان که بازدید از آن‌ها پیشنهاد می‌شود مزایای مدرک فنی حرفه ای وشرایط اخذ این مدرک نگاهی به کیک تولد 3 سالگی دختر بهداد سلیمی با طراحی خاص کیک با گربه/مبارکا باشه + عکس چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ شباهت بی نظیر و باورنکردنی پسر بزرگ شهاب حسینی در این عکس به عروسک/ با دیدنش شوکه میشین (تصاویر) طرح های کمد خاص و ترسناک یک نجار خارجی همه را انگشت به دهان گذاشت/ حاضری یکی از اینا رو بذاری تو اتاقت؟ داور برنامه محفل پسر دایی علیرضا قربانی از آب درآمد/ نسبت فامیلی قاری قرآن با خواننده اصیل ایرانی+ویدئو خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس قاب دونفره و احساسی امیر جعفری و مادرش در خانه خدا بدون حضور ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس/ قبول باشه خلاقیت بی نظیر در طراحی مبل با الهام از میوه جات/ مغز تو رو باید طلا گرفت+عکس رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه نرگس محمدی، بازیگر نقش ستایش+عکس/ عاشقانه های نرگس و علی اوجی ارزش صد بار دیدن رو داره👌 اقدام تحسین‌برانگیز رامین رضاییان برای هموطنان سیستان و بلوچستانی/ دمت گرم +عکس
تیتر امروز   
ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم عوامل روند کاهشی بازار ارز بررسی شد/ ماجرای افت قیمت دلار چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟ کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟ اشکان خطیبی سلبریتی بخت برگشته ای که دیگر احساس خوشبختی نمی کند/ حواشی داغ امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده