ساعدنیوز
ساعدنیوز

من به شهید آرمان علی وردی چاقو زدم/ ماجرای صدای زن در فیلم حمله به شهید بسیجی

  شنبه، 14 آبان 1401 ID  کد خبر 229256
من به شهید آرمان علی وردی چاقو زدم/ ماجرای صدای زن در فیلم حمله به شهید بسیجی
ساعد نیوز: ۵ نفر از عاملان اصلی به شهادت رساندن آرمان علی‌وردی، طلبه بسیجی در شهرک اکباتان در حالی توسط مأموران پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند که نقشه فرار از کشور را کشیده بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری آنلاین، تحقیقات کارآگاهان جنایی پایتخت برای بازداشت عاملان این جنایت هولناک از روز چهارم آبان ماه امسال، زیرنظر قاضی محمدرضا صاحب جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران شروع شد.

آن روز آرمان علی وردی در شهرک اکباتان، از سوی عده ای ربوده شد و این افراد بعد از بستن وی و ضرب وشتم شدید با ضربات متعدد چاقو، پیکر نیمه جان او را کنار خیابان رها کردند که بعد از چند ساعت توسط بسیجیان پیدا شد. وی به بیمارستان بقیه الله(عج) منتقل شد، اما به دلیل شدت خونریزی، روز جمعه (۶آبان) به شهادت رسید.

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران اما در کمتر از ١٠ روز، موفق شدند ٥ نفر از عوامل اصلی به شهادت رساندن طلبه بسیجی را در تهران شناسایی و چهارشنبه شب آنها را در جریان عملیات جداگانه و ضربتی دستگیر کنند. به دنبال دستگیری این افراد، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران حضور یافت تا جزئیات عملیات دستگیری متهمان را تشریح کند.

وی گفت: پس از اقدام وحشیانه و جنایتکارانه ای که نسبت به شهید علی وردی در شهرک اکباتان صورت گرفت، تیم های ویژه پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این پرونده به صورت شبانه روزی آغاز کردند که تلاش های آنها به شناسایی ۱۵نفر از عاملان این حادثه منجر شد.

وی افزود: با توجه به سرنخ های موجود، کارآگاهان ۵نفر از عوامل اصلی این جنایت هولناک را دستگیر کردند که از بین این ۵ نفر یکی از آنها چاقو به دست داشت، دیگری با سنگ به شهیدمان ضربه زده بود، نفر سوم شهید را مورد ضرب و شتم قرار داده و ۲ نفر دیگر نقش فیلمبردار و انتشار آن را در فضای مجازی به عهده داشتند. به گفته سردار رحیمی، تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد تا پلیس هرچه سریع تر سایر افراد مرتبط با این پرونده را نیز دستگیر کند.

رئیس پلیس تهران افزود: همزمان دستگاه قضایی نیز در حال بررسی پرونده این افراد است تا در کمترین زمان، آنها به سزای اعمال خود برسند. این متهمان، همه مرد هستند و در بازجویی ها به جرم خود اقرار کرده اند.

سردار رحیمی تأکید کرد: شهادت طلبه بسیجی یک جنایت بزرگ و فجیع بود و عاملان این جنایت که فریب خورده دشمن هستند نیز تحت تأثیر احساسات و ناآگاهی، این طلبه مظلوم و متدین بسیجی را به شهادت رساندند. این افراد، فریب خورده جنگ رسانه ای هستند که دشمن در خارج و داخل کشور راه انداخته است.

وی همچنین درباره متهمان گفت: این افراد در تهران دستگیر شدند و با وجود دستگیری آنها در شهرک اکباتان، این افراد اهل این منطقه نیستند.

تحت تأثیر شبکه های ماهواره ای

متهمان دستگیر شده ٥ پسر جوان هستند که پس از دستگیری به مقر فرماندهی انتظامی تهران منتقل شده اند. آنها مدام گریه می کنند و می گویند فریب خورده اند. تمامی آنها مدعی اند از جرمی که مرتکب شده اند پشیمان هستند و اگر زمان به عقب برمی گشت هرگز مرتکب چنین جنایتی نمی شدند. یکی از متهمان که با چاقو به بسیجی شهید ضربه زده، در گفت وگو با همشهری از جزئیات روز حادثه می گوید.

چند سال داری؟
٢٣ سال.

دانشجویی؟
نه. تا دیپلم بیشتر درس نخواندم.

شغلت چیست؟
شغل خاصی ندارم. بیشتر وقتم را در فضای مجازی سپری می کنم.

شهید علی وردی را از قبل می شناختی؟
نه. همان روز در میان جمعیت وی را شناسایی کردیم.

چطور متوجه شدید که بسیجی است؟
یک نفر به ما پیامکی فرستاد، مشخصات مرد بسیجی را که در میان جمعیت و شلوغی بود به ما داد.

آن فرد چه کسی بود؟
یکی از دوستانمان بود که به بچه ها پیامک زده بود.

بعد چه شد؟
من و دوستانم جوان بسیجی را دنبال کردیم و در پارکینگ یکی از بلوک های شهرک اکباتان او را گیر انداختیم. به او گفتم کد رمزت را بگو و سپس با چاقو او را زدم. یک نفر با سنگ به او ضربه زد و دیگری هم وی را به باد کتک گرفت.

شما که اصلا او را نمی شناختید پس چرا اینقدر وحشیانه وی را زدید؟
فریب خوردیم.

فریب چه کسی را؟
پای شبکه های ماهواره ای می نشستم و مدام فضای مجازی را رصد می کردم، همین موجب شد فریب بخورم، تحت تأثیر یک هیجان عجیب قرار بگیرم و ناخواسته تبدیل به یک مجرم شوم. باور کنید پشیمانم.

از شخص خاصی دستور می گرفتید؟
نه. فقط یک نفر به ما پیامک داد با این مضمون که بسیجی گیر آوردیم، دنبالش بروید. ما هم رفتیم دنبالش. فقط یک هیجان بود، ما فریب خوردیم. البته مصرف ماده مخدر هم در این اقدام هولناک ما بی تأثیر نبوده است.

مواد مصرف می کنید؟
قرص روانگردان و گل مصرف می کنیم. چون هر وقت گل مصرف می کنیم جرأت پیدا می کنیم. طوری که انگار می توانیم هر کاری انجام بدهیم، حتی کارهای هولناک و عجیب و غریب.

بعد از حادثه کجا رفتید؟
از هم جدا شدیم، اما خبر شهید شدن بسیجی را در فضای مجازی خواندیم و تصمیم گرفتیم فرار کنیم، ولی زودتر از آنچه تصور می کردیم دستگیر شدیم.

قصد خروج از کشور را داشتید؟
بله. اما نشد. راستش اصلا فکر نمی کردم پلیس دستگیرمان کند. روزهای اول، وحشت دستگیری داشتم، اما چند روز گذشت و وقتی دیدم پلیس سراغم نیامده خیالم راحت شد و بی خیال رفتن شدم. با خودم گفتم کارمان حرفه ای بوده و پلیس نتوانسته ما را شناسایی و دستگیر کند.

در فیلم هایی که از این حادثه منتشر شده صدای یک زن به گوش می رسد. همدست خانم داشتید؟
نمی دانم صدای کی بوده. شاید رهگذر بوده، هیچ زن یا دختری با ما همکاری نداشت.

چرا از صحنه جنایت فجیع خودتان، فیلم تهیه کردید؟
می خواستیم برای خودنمایی در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای منتشر کنیم.

درباره همدستانت بگو.
همه شان از دوستانم هستند. سیکل یا نهایت دیپلم دارند و یکی از آنها، یعنی همان فردی که با سنگ به شهید ضربه می زد، تحت تأثیر هیجانات، کوکتل مولوتف درست کرده و در شلوغی های اخیر شرکت و از آنها استفاده می کرد.

به کسی هم آسیب زده است؟
خبر ندارم.

هدفتان از این کارها چه بود؟
یک جورهایی احساس خودبزرگ بینی می کردیم؛ بخصوص وقتی فیلم را در فضای مجازی منتشر کردیم و بازدیدها بالا رفت. ما تحت تأثیر آموزش های غربی بودیم و فریب خوردیم و به شدت پشیمانیم. ای کاش ما را ببخشند و در مجازاتمان تخفیف بدهند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

27 دیدگاه
  دیدگاه ها
اکرم
1 سال پیش

صبر خدا زیاده..و این دنیا ناحقی و ظلم ب مظلوم بی حساب و کتاب نمی مونه....خدا بدادشون برسه اون دنیا...شهادت مبارکت باشه آرمان عزیز وطن
فاطمه
1 سال پیش

کاش کسی که باعث مرگ این شهیدوالا مقام شده بده به من تاتکه تکه اش کنم نمیدونی ازوقتی که این صحنه شبیه صحنه عاشوراوشهیدشدن یاران امام حسین راداشت ودیدم نه تنهادل منوخون کرده ومنوبی خواب وبی خوراک کرده ترس جداوکابوسهای شبانه منوآزارمیده ،خداازشون نگذره اینهاهمشون لقمه حروم خوردند که چنین آدمهایی تحویل جامعه دادند
بازدیدکننده
1 سال پیش

قلبم از شدت درد داره منفجر میشه فقط باید کشته بشن اگه آزاد بشن دوباره جنایت میکنن
فهیمه
1 سال پیش

فقط اعدام این جنایتکاران مرهمی بر داغ ماست
هلیا
1 سال پیش

خدا لعنتشون کنه امیدوارم همشون گرفتار بشن اینا همگی باید اعدام بشن اینا هزار برابر از داعش بدترن اگه آزاد بشن جون بقیه در خطره ب هیچ عنوان دولت نباید این 🦂🦂 عقرب های سیاه رو زنده بذاره ک اگه زنده بذاره تو کشور امنیت نمیذارن این ها از خون خوار های داعشی بدترن اگه دولت بخواد آسون بگیره واسشون واقعا واسه همچین دولتی متاسفم خواهشاً این هفتاد نفر عقرب سیاه رو پیدا کنید و اعدام کنید نذارید رو زمین زنده بمونن ک اگه زنده بمونن جوون همه در خطره
محجوب
1 سال پیش

خدانگذره این داعشیهای ایران را
محجوب
1 سال پیش

خدابه خانواده اش صبردهدخدانگذره این داعشیهای ایران را که با انقلاب چه میکنند
بازدیدکننده
1 سال پیش

شما رو نه تنها نباید بخشید بلکه باید به اشد مجازات رسوند چون راحت فریب می خورید و با چندتا ادعا در فضای مجازی، تبدیل می شید به یه خونخوار وحشی...
بازدیدکننده
1 سال پیش

اینا هیچوقت در تشییع حاج قاسمها نبودن....
بنده خدا
1 سال پیش

خدا باعث بانی تمام این اتفاقات ناگوار و لعنت و خوار کنه اینها بچه های ما نیستند اینها یه مشت جانی و کثافت بی بندو بار بی اخلاق هستند که مثل انگل افتادن تو جامعه ،جوانهای نازنین ما رو به این شکل فجیع به شهادت میرسونن ما فقط گوش به فرمان رهبر هستیم ایشان فقط لب تر کنند تا ببینند چه طور این اراذل و اوباش حرومزاده رو تکه تکه میکنیم. با افتخار میگم # من یک بسیجی هستم
آیدا
1 سال پیش

خیلی دراوره خیلی وحشتناکه چطور میتونن لذت ببرن از این صحنه ی فجیع خدا به سرشون بیاره مادراشون به عزاشون بشینن آخه هموطنشون که بود😭😭😭😭
آیدا
1 سال پیش

لعنت به تمااام اغتشاشگران بی همه چیزززز که هموطن خودشونو اینطور وحشیانه میکشن صد رحمت به داعش نه به شما بی شرفاااا حالم از تک تک همتون به هم میخوره مهسا امینی هموطنتون بود این پسر بی گناه هموطنتون نبود؟!! شما که ادعاتون میشه پلیس فلان و بسان کرده الان شماها چه غلطی دارین میکنین جز اینکه تمام مادرامونو داغدار میکنین و بچه هامونو بی مادر هیچکس به وحشیگری شماها ندیدم لعنت به تک تکتون که به خون همچین جوونایی راضی میشین شماها انسان نیستید یه مشت پست فطرتید خدا نیاره روزیو که مملکت بیفته دستتون
یامهدی ادرکنی
1 سال پیش

خدامرگشون بده بی شعورانمیفهمن فرداروزی خدانکرده ایران ازافغانستان سوریه وعراق بدترمیشه بخدا..پریروزداشتن میلیونی تشییع حاج قاسمو حالاهموناشدن نقطه مقابل حاج قاسمی ها...واصلاقبولم ندارن خب این بسیجیا همون سمت حاج قاسمن..بی بندبارای عوضی ..دارن هرکثافت کاریو ازاونطرف یادمیگیرن .
ناشناس
1 سال پیش

خدا لعنتشان کند
یک بانو
1 سال پیش

موافقم بیاین یه کمپین بزنیم
بازدیدکننده
1 سال پیش

فقط او زن داعشی که ازش اعتراف می گرفت را آتش باید زد
بازدیدکننده
1 سال پیش

ملعون هاشماازیزیدوشمربدترید بایدقصاص بشید.واقعامتاسفم حیف ازارمان عزیزوبی گناه .خدابه خانواده اش صبربدهد
بازدیدکننده
1 سال پیش

خدا لعنتتون کنه چطور دلتون میاد جوانا رو نابود میکنید خدا باعثبانیشو بکشه خدا به داد دل مادرش برسه
بازدیدکننده
1 سال پیش

خدا لعنتون کنه جنایتکارا شما رو هم باید همون بلارو سرتون آورد شما اصلا انسان نیستید
زهرا
1 سال پیش

خدا لعنتشون کنه این داعشی های از خدا بی خبر را،ان شاالله خون این شهید عزیز و بقیه ی شهدای امنیت دامن این کافران از خدا بی خبررو بگیره و همانطوری که این عزیز رو به شهادت رسوندن قصاص بشن
یاسمین
1 سال پیش

خاک برسرتون چ بلاسراین جوان اوردید چکارتون داشت باقرص مواد واقعا که خدا ازتون نگذره شیادا
علی
1 سال پیش

خدا نگذره از شما، حتی یک نفر تان هم نگفت بسه رهایش کنید، هیچ جای سالمی تو بدنش نداشتید بمونه، همه جای بدنش سیاه و کبود و زخم و دریده شده بود، اینها را باید با همان شکنجه هایی که به شهید عزیزمان وارد کردند قصاص کرد تا کسی دیگر مرتکب چنین جنایت فجیعی نشود، نامردای مست لعنت خدا بر شما
حسین
1 سال پیش

خدا لعنتتون کنه. حق خون پاک شهید دامن امثال شما را بگیرد ان شاء الله
نوشین
1 سال پیش

خدا کنه که واسه تو پیش بیاد بیشور🤲ان شاالله به زودی زود خانواده ات له عزات بشینن بحق پنج تن
هیچ کس
1 سال پیش

سلام نمیتوانم درد ناشی از این عمل بیشرفها راتحمل کنم اشکهایم بند نمی اید خدا به مادرش صبر بدهد چگونه یک انسان میتواند تا این حد بیرحم و شفقت باشد.......
بازدیدکننده
1 سال پیش

اینها باید به همان صورتی که بسیجی را مظلومانه شهید کردند قصاص شوند تا کسی جرات چنبن جنایتی نکند
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (281 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (106 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (76 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (54 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (47 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (40 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (29 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (29 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو نوشته تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی درباره حمل بار با ماشینش+ویدیو/ اینجور صحنه ها مختص شهر اولین ها ست و بس👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده