نحوه ی انتخاب میز ناهارخوری به سبک باروک

  یکشنبه، 25 آبان 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
نحوه ی انتخاب میز ناهارخوری به سبک باروک
مدل میز ناهارخوری استیل می تواند به بهترین شکل حس لوکس و شکوه را در دکوراسیون این قسمت و همینطور چیدمان خانه نشان دهد. برای انتخاب سبک طراحی مبل استیل همیشه توجه داشته باشید که هیچ سبکی به اندازه سبک باروک، زیبا و شکوهمند نیست.

مراسم مهمانی ما ایرانی ها اغلب بهمراه شام است یعنی بیشتر مهمانی ها در شب برگذار می شود و شام مفصل ترین قسمت پذیرایی محسوب می شود. مدل میز ناهارخوری استیل می تواند به بهترین شکل حس لوکس و شکوه را در دکوراسیون این قسمت و همینطور چیدمان خانه نشان دهد. برای انتخاب سبک طراحی مبل استیل همیشه توجه داشته باشید که هیچ سبکی به اندازه سبک باروک، زیبا و شکوهمند نیست.

این سبک از زیباترین، مجلل ترین و باشکوه ترین ها در دنیای میز و مبلمان است که در رنگ و طرح های متنوعی تولید و عرضه شده است. چنانچه نسبت به اینگونه سبک ها علاقه و احساس خوبی دارید می توانید با توجه به نوعی طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خود از یک یا چند دست از آنها استفاده نمایید. نوع طراحی در آنها به شکلی ست که می تواند جلال و شکوه خانه زیبای شما را دوچندان کرده و نسبت به افزایش سطح شیک بودن و مجلل بودن خانه بسیار موثرتر از هر گزینه دیگری عمل نماید؛ مدل میز ناهارخوری استیل باروک بهترین و زیباترین در نوع خود است.

تصویر

مدل میز ناهار خوری سلطنتی به سبک باروک

سبک باروک، بهترین سبک برای انتخاب مدل میز ناهار خوری سلطنتی است که حالتی شاهانه به اتاق ناهارخوری می دهد. اگر میخواهید مدل های مختلف میز ناهار خوری چوبی را مشاهده کنید , این مقاله را بخوانید. . از ویژگی های این سبک می توان به کنده کاری ها بر روی بدنه، استفاده از رنگ طلایی در قسمت هایی از میز، پایه های منحنی میز و روکش ابریشم در صندلی ها، اشاره نمود. برای خواندن همه چیز درباره ی مطالبی در مورد انواع میز های ناهار خوری این مقاله را مطالعه کنید.

استفاده از رنگ طلایی در کنار رنگ قهوه ای می تواند نما و زیبایی این طرح را بیشتر نماید. در گذشته در این طرح بیشتر از رنگ های قرمز، قهوه ای و سبز بسیار استفاده می شده است. می توانید برای اینکه حالتی مدرن به این سبک بدهید، از روکش چرم برای صندلی های آن استفاده نمایید و در اتاق ناهار خوری از مجسمه های قدیمی، آینه های بزرگ ، تابلوهای نقاشی معروف و فرش های نفیس استفاده نمایید تا زیبایی این سبک هر چه بیشتر نمادین شود. برای دانستن ویژگی مدل میزهای ناهار خوری سلطنتی این مقاله را بخوانید.

این سبک قدیمی ترین سبک در مدل میزهای ناهار خوری بوده و بسیار زیبا و چشمگیر است. میزهای باروک برخلاف سایر مدل میز ناهار خوری سلطنتی که بزرگ هستند و فضای زیادی را احتیاج دارند،این مدل در طرح های مختلف 6 نفره تا 28 نفره طراحی و به بازار عرضه شده است. با طراحی مدل های دایره ای کوچکتر، برای کسانی که فضای کمتری دارند نیز انتخاب مناسبی است. این مدل به دلیل استفاده از پارچه های گرانقیمت، قیمت بالایی دارد و افرادی که قشر مرفه جامعه هستند معمولا از این سبک مدل میز ناهار خوری سلطنتی استفاده می کنند.

نکته هایی که باید به آن توجه کنید:

  • برای داشتن ناهارخوری ، به رنگ دیوارهای فضای غذاخوری و اکسسوری هایی که در غذاخوری قرار می دهید توجه کنید. بهتر است رنگ های مناسب با دکوراسیون کلاسیک مانند نقره ای و طلایی انتخاب کنید. اکسسوری های شیشه ای، استیل و نقره ای دکوراسیون غذاخوری شما را کلاسیک جلوه می دهد.
  • به استاندارد بودن اندازه های میز و صندلی توجه کنید، و در زمان خرید با نشستن بر روی صندلی، آنها را امتحان کنید. ارتفاع میز ناهار خوری را باید به نسبت قد خود بسنجید تا وقتی پشت آن قرار گرفتید رویه میز تا قفسه سینه شما باشد.
  • اگر در خانه کودک دارید و احتمال کثیف شدن پارچه های صندلی بیشتر است، در انتخاب رنگ صندلی های میز ناهارخوری دقت کنید.
  • قبل از تصمیم نهایی برای خرید میزناهارخوری کلاسیک، به ضمانت محصول توجه کنید.
  • هنگام خرید میزناهارخوری باروک به نحوه ی اتصالات پایه های صندلی و سطح میز به پایه هایش توجه کنید، چرا که بیشترین آسیب ها از همین قسمت به صندلی و میز وارد می شود.
  • اگر در خانه ی اجاره ای زندگی می کنید و هر چند سال یکبار مجبور هستید که جابه جا شوید، به وزن و مدل میز و صندلی ناهارخوری توجه کنید تا در حین اسباب کشی کمتر دچار آسیب شوند و با زحمت کمتری آنها را در چیدمان منزل جابه جا کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (473 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (374 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (221 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (141 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (113 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (34 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (30 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (28 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (13 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (11 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده اهوازی، با نوشته جالب پشت آمبولانس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (10 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر)
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 18 تیر 1403
فال ابجد روزانه دوشنبه 18 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 18 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 18 تیر 1403+فیلم
تولد نوزادی با جنین دوقلویش درون معده
اشعار شهادت حضرت مسلم (ع) + روضه شب اول محرم
سانسور، یقه مختار را هم گرفت! +فیلم صحنه‌های سانسور شده
پزشکیان در دام تضاد‌های داخلی و خارجی نیفتد
رهبر انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود
شورای نگهبان صحت انتخابات را تایید کرد
آمار مشارکت مرحله دوم انتخابات منتشر شد / خراسان جنوبی بیشترین مشارکت و کردستان کمترین
سفر به کره شمالی/ رهبری که هیچ وقت سوار هواپیما نشد+عکس
12 حیوان عجیب و غریب دنیا که تا کنون ندیده‌اید! / احتمال اینکه این حیوانات را در طبیعت ببینید صفر است!
بیوگرافی و زندگی خصوصی نیما نادری، سروش سریال لحظه گرگ و میش و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره