نحوه ی انتخاب میز ناهارخوری به سبک باروک

  یکشنبه، 25 آبان 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
نحوه ی انتخاب میز ناهارخوری به سبک باروک
مدل میز ناهارخوری استیل می تواند به بهترین شکل حس لوکس و شکوه را در دکوراسیون این قسمت و همینطور چیدمان خانه نشان دهد. برای انتخاب سبک طراحی مبل استیل همیشه توجه داشته باشید که هیچ سبکی به اندازه سبک باروک، زیبا و شکوهمند نیست.

مراسم مهمانی ما ایرانی ها اغلب بهمراه شام است یعنی بیشتر مهمانی ها در شب برگذار می شود و شام مفصل ترین قسمت پذیرایی محسوب می شود. مدل میز ناهارخوری استیل می تواند به بهترین شکل حس لوکس و شکوه را در دکوراسیون این قسمت و همینطور چیدمان خانه نشان دهد. برای انتخاب سبک طراحی مبل استیل همیشه توجه داشته باشید که هیچ سبکی به اندازه سبک باروک، زیبا و شکوهمند نیست.

این سبک از زیباترین، مجلل ترین و باشکوه ترین ها در دنیای میز و مبلمان است که در رنگ و طرح های متنوعی تولید و عرضه شده است. چنانچه نسبت به اینگونه سبک ها علاقه و احساس خوبی دارید می توانید با توجه به نوعی طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خود از یک یا چند دست از آنها استفاده نمایید. نوع طراحی در آنها به شکلی ست که می تواند جلال و شکوه خانه زیبای شما را دوچندان کرده و نسبت به افزایش سطح شیک بودن و مجلل بودن خانه بسیار موثرتر از هر گزینه دیگری عمل نماید؛ مدل میز ناهارخوری استیل باروک بهترین و زیباترین در نوع خود است.

تصویر

مدل میز ناهار خوری سلطنتی به سبک باروک

سبک باروک، بهترین سبک برای انتخاب مدل میز ناهار خوری سلطنتی است که حالتی شاهانه به اتاق ناهارخوری می دهد. اگر میخواهید مدل های مختلف میز ناهار خوری چوبی را مشاهده کنید , این مقاله را بخوانید. . از ویژگی های این سبک می توان به کنده کاری ها بر روی بدنه، استفاده از رنگ طلایی در قسمت هایی از میز، پایه های منحنی میز و روکش ابریشم در صندلی ها، اشاره نمود. برای خواندن همه چیز درباره ی مطالبی در مورد انواع میز های ناهار خوری این مقاله را مطالعه کنید.

استفاده از رنگ طلایی در کنار رنگ قهوه ای می تواند نما و زیبایی این طرح را بیشتر نماید. در گذشته در این طرح بیشتر از رنگ های قرمز، قهوه ای و سبز بسیار استفاده می شده است. می توانید برای اینکه حالتی مدرن به این سبک بدهید، از روکش چرم برای صندلی های آن استفاده نمایید و در اتاق ناهار خوری از مجسمه های قدیمی، آینه های بزرگ ، تابلوهای نقاشی معروف و فرش های نفیس استفاده نمایید تا زیبایی این سبک هر چه بیشتر نمادین شود. برای دانستن ویژگی مدل میزهای ناهار خوری سلطنتی این مقاله را بخوانید.

این سبک قدیمی ترین سبک در مدل میزهای ناهار خوری بوده و بسیار زیبا و چشمگیر است. میزهای باروک برخلاف سایر مدل میز ناهار خوری سلطنتی که بزرگ هستند و فضای زیادی را احتیاج دارند،این مدل در طرح های مختلف 6 نفره تا 28 نفره طراحی و به بازار عرضه شده است. با طراحی مدل های دایره ای کوچکتر، برای کسانی که فضای کمتری دارند نیز انتخاب مناسبی است. این مدل به دلیل استفاده از پارچه های گرانقیمت، قیمت بالایی دارد و افرادی که قشر مرفه جامعه هستند معمولا از این سبک مدل میز ناهار خوری سلطنتی استفاده می کنند.

نکته هایی که باید به آن توجه کنید:

  • برای داشتن ناهارخوری ، به رنگ دیوارهای فضای غذاخوری و اکسسوری هایی که در غذاخوری قرار می دهید توجه کنید. بهتر است رنگ های مناسب با دکوراسیون کلاسیک مانند نقره ای و طلایی انتخاب کنید. اکسسوری های شیشه ای، استیل و نقره ای دکوراسیون غذاخوری شما را کلاسیک جلوه می دهد.
  • به استاندارد بودن اندازه های میز و صندلی توجه کنید، و در زمان خرید با نشستن بر روی صندلی، آنها را امتحان کنید. ارتفاع میز ناهار خوری را باید به نسبت قد خود بسنجید تا وقتی پشت آن قرار گرفتید رویه میز تا قفسه سینه شما باشد.
  • اگر در خانه کودک دارید و احتمال کثیف شدن پارچه های صندلی بیشتر است، در انتخاب رنگ صندلی های میز ناهارخوری دقت کنید.
  • قبل از تصمیم نهایی برای خرید میزناهارخوری کلاسیک، به ضمانت محصول توجه کنید.
  • هنگام خرید میزناهارخوری باروک به نحوه ی اتصالات پایه های صندلی و سطح میز به پایه هایش توجه کنید، چرا که بیشترین آسیب ها از همین قسمت به صندلی و میز وارد می شود.
  • اگر در خانه ی اجاره ای زندگی می کنید و هر چند سال یکبار مجبور هستید که جابه جا شوید، به وزن و مدل میز و صندلی ناهارخوری توجه کنید تا در حین اسباب کشی کمتر دچار آسیب شوند و با زحمت کمتری آنها را در چیدمان منزل جابه جا کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (442 نظر) نگاهی به کارت ملی، بسیج و شناسنامه رهبر معظم انقلاب+عکس (260 نظر) خلاقیت قابل تحسین هنرمند هندی برای طراحی چهره نورانی رهبر معظم انقلاب روی یک برگ درخت گیلاس+فیلم (118 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (57 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (36 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (22 نظر) ذوق زدگی و خوشحالی داریوش ارجمند، حشمت فردوس وقتی متوجه میشه قالیباف خلبان هواپیماییِ که قراره با اون به اصفهان بره+عکس (19 نظر) تصویری از دیدار سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (17 نظر) 3 قاب متفاوت از پدر شوهر لبنانیِ زینب سلیمانی فرزند کوچک سردار سلیمانی+عکس/ از دلداری به عروس ایرانی اش در مراسم پدرش تا فاتحه خوانی بر مزار حاج قاسم (15 نظر) نگاهی به کیک تولد دو طبقه با تم غمگین و تیره رنگِ هوتن شکیبا+عکس/ ست بودن رنگِ در و دیوار با لباس و کیک آقای بازیگر‌ (12 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (10 نظر) نشسته نماز خواندن احمدرضا عابدزاده در خانه اش در کنار کریم باقری+عکس (8 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی با برگزاری مهمانی در خیابان جلوی خانه اش حماسه آفرید/ این مهمونا برن پشت سرشونم نگا نمیکنن🤣 (8 نظر) گریه های تلخ سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه در خانه ابدی پدرش / روحش شاد و یادش گرامی (8 نظر) مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از اجرای عاشقانه و زیبای پسر حنجره طلای ایرانی با آهنگ بهنام بانی/ با این صدای بهشتی ترکوند+ویدیو (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 27 خرداد 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد 1403
فواید فوق العاده پوست پرتقال برای قلب🍊 + فواید دیگر
فال ابجد روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
بازداشت شکارچی عروسک های شهر | او دختر بچه ها را می ربود و ...
فال انبیاء روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
به کوری چشم مجاهدین خلق حمید نوری آزاد شد‎
لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان رکوردشکنی کرد+عکس
پیشنهاد ازدواج دوم پارسا پیروزفر به خانم همسایه جوان در خلوت دونفره شان+فیلم
ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه
ناگفته هایی جالب از زندگی فرزندان رهبر معظم انقلاب؛ از استفاده نکردن از امکانات مملکتی تا وام گرفتن از صندوق های کوچک!
روایت شنیده نشده از خواهر داغدار شهید سید ابراهیم رئیسی از کارکردن رئیس جمهور همزمان با تحصیل بعد از فوت پدرشان/ دلسوز و صبور+عکس
گران بهاترین ماده جهان که قیمتش 1000 برابر نفت است +عکس/ ماده ای که جان انسان ها را نجات داد