بیوگرافی مرتضی پورعلی گنجی بازیکن فوتبال ایرانی

  شنبه، 24 مهر 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی مرتضی پورعلی گنجی بازیکن فوتبال ایرانی
مرتضی پورعلی گنجی متولد ۳۰ فروردین ۱۳۷۱ در بابل به دنیا آمد وی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است . او فوتبال را در مسابقات شهر بابل آغاز کرد و بعد به باشگاه فوتبال پیکان بابل پیوست .

خلاصه ای از بیوگرافی مرتضی پورعلی گنجی

  • تولد: ۳۰ فروردین ۱۳۷۱
  • زادگاه: بابل، ایران
  • زمینه فعالیت: فوتبالیست
  • پست: مدافع میانی
  • قد: ۱٫۸۴ متر
  • ملیت: ایرانی

مرتضی پورعلی‌گنجی

مرتضی پورعلی گنجی (زاده ۳۰ فروردین ۱۳۷۱ - بابل) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع برای باشگاه شنژن و تیم ملی ایران بازی می کند.

شروع فعالیت و عملکرد باشگاهی مرتضی پورعلی گنجی

پورعلی گنجی فوتبال خود را از شهر بابل شروع کرد. وی در زمان نوجوانی در مسابقات آموزشگاهی شرکت کرد و با درخشش در این مسابقات به تیم پیکان بابل پیوست و عضو این تیم شد. او سپس بعد از دو سال به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد و به تیم پاس تهران پیوست و یک سال در این تیم به میدان رفت. پس از تیم پاس به جوانان احسان ری پیوست و قراردادی دوساله بست. مرتضی پورعلی گنجی چنان خوب بازی می کرد که در سال ۱۳۸۹ زمانی که فقط ۱۶ سال داشت نفت تهران با او قراردادی حرفه ای بست. او در دوره های دهم تا سیزدهم لیگ برتر با پیراهن نفت به میدان رفت و با درخشش چشمگیری که داشت به تیم ملی دعوت شد. مرتضی پورعلی گنجی اولین بازی خود را در لیگ برتر درسال ۱۳۸۹ و در سن ۱۸ سالگی در مقابل شهرداری تبریز انجام داد و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. او پس از جام ملت ها با پیشنهادهایی عالی روبرو شد و در نهایت با قراردادی پانصد هزار دلاری به تیم «تیانجین چین» پیوست اما از آنجا که به خاطر دوری از خانواده در رنج بود در سال ۱۳۹۴ به قطر آمد و به تیم السد پیوست و در سال ۱۳۹۵ قرارداد خود با السد تمدید کرد. او کنار ژاوی هرناندز با شماره ۸۸ در لیگ ستارگان قطر بازی می کند.

بازی های ملی مرتضی پورعلی گنجی

او پس از بازی در رده های سنی ایران، پیش از جام ملت های آسیا ۲۰۱۵، در اردوهای آمادگی پیش از این جام برای نخستین بار توسط کارلوس کی روش به تیم ملی ایران دعوت شد و در فهرست پایانی تیم ملی برای حضور در این رقابت ها هم حضور داشت. و نخستین بازی ملی اش را در بازی دوستانه پیش از این رقابت، در برابر عراق انجام داد. درخشش در این بازی موجب شد تا کی روش در همه بازی های این جام به او بازی دهد. در پایان مرحله گروهی جام ملت های آسیا ۲۰۱۵، او در فهرست تیم منتخب مرحله گروهی این مسابقات از سوی کمیته برگزاری مسابقات جا گرفت.

مرتضی پورعلی‌گنجی

مرتضی پورعلی گنجی در جام جهانی

مرتضی پورعلی گنجی یکی از نفرات اصلی خط دفاعی در راه جام جهانی ۲۰۱۸ بود به گونه ای که در بیشتر مسابقات این دیدارها به میدان رفت و همچنین توانست با تیم ملی کشورمان ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کند. وی یکی از نفرات اصلی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ بود به گونه ای که در هر سه مسابقات این دیدار به صورت فیکس به میدان رفت و در این مسابقات بازی های بسیار درخشانی از خود ارائه داد و از ستون های دفاعی تیم ملی کشورمان ایران در این تورنمنت مهم جهانی بود و پس از انجام بازی های درخشان پیشنهادهای زیادی از اروپا به دست وی رسید و بعد از آن به باشگاه اوپن بلژیک رفت. مرتضی پورعلی گنجی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در هر شش مسابقه تیم ملی به صورت فیکس به میدان رفت و توانست با تیم ملی به نیمه نهایی راه یابد به طوری که تا قبل از نیمه نهایی جام ملت های آسیا تیم ملی کشورمان ایران هیچ گلی را دریافت نکرد.

باشگاه خارجی مرتضی پورعلی گنجی

او پس از بازی های جام ملت های آسیا در استرالیا از باشگاه های مختلف خارجی پیشنهاد بازی دریافت کرد و در نهایت در اسفندماه ۱۳۹۳ درحالی که با تیم نفت تهران در پایان هفته ۲۱ صدرنشین لیگ برتر بود، به پیشنهاد تیان جین چین پاسخ مثبت داد و رسماً با دریافت ۵۰۰ هزار دلار و برای مدت یک فصل به این تیم چینی پیوست.

  • السد

پورعلی گنجی در سال ۲۰۱۶ با امضای قراردادی رسمی به مدت یک سال به تیم السد قطر پیوست.

  • اوپن بلژیک

پورعلی گنجی در تاریخ ۱۶ اوت ۲۰۱۸ با عقد قراردادی دو ساله به تیم اوپن بلژیک پیوست.

افتخارات مرتضی پورعلی گنجی

  • جام ولیعهد قطر (۱): ۲۰۱۷

  • جام امیر قطر (۱): ۲۰۱۷
  • جام شیخ جاسم قطر (۱): ۲۰۱۷

ازدواج مرتضی پورعلی گنجی

مرتضی پورعلی گنجی می گوید هنوز به ازدواج فکر نمی کند.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
عسل
2 سال پیش

تو بهترینیییییییییییی i love youu morteza
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (84 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (64 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (47 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (44 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (12 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (13 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (24 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (17 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (4 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (11 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (11 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (17 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 2 مرداد 1403
اپل واچ سری 10؛ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بدنه نازک‌تر!
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 2 مرداد 1403+فیلم
خبر خوش فوتبالی برای بانوان: مشکل زنان در اصفهان، اهواز و تبریز حل شد
واکنش احساسی برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم پرسپولیس تهران به درگذشت سعید راد پدر بزرگ آدام همتی +تصویر
رونمایی از نوه قدبلند و فوتبالیست سعید راد در کانادا/ به نظرتون چقدر شبیه بابابزرگشه؟
گریم متفاوت و طاغوتی سعید راد در نقش رضاشاه+عکس
بیوگرافی و زندگی خصوصی سعید راد، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
سعید راد: نام "خلیج‌فارس" تعصب ملی‌ام را تقویت می‌کند/از مَنِ 20 سال خارج از کشور زندگی‌کرده بپرسید هیچ خبری نیست
اشعاری که ناصرالدین شاه در وصف امام حسین نوشت / حال ناصرالدین شاه در کربلا وقتی جمله «هل من ناصر» را شنید
کیفرخواست رائفی‌پور صادر شد؛ تحقیقات ادامه دارد
اقدام عجیب و خبرساز پدر حسن یزدانی در آستانه المپیک پاریس همه را حیرت زده کرد
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت