معتبرترین موسسه برای سفارش چاپ مقاله

  سه شنبه، 19 فروردین 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
معتبرترین موسسه برای سفارش چاپ مقاله
موسسات بسیاری در زمینه چاپ مقالات تخصصی فعالیت دارند اما بهترین موسسه برای ارائه خدمات دانشگاهی موسسه ای می‌باشد که خدمات تخصصی و کاملا تضمینی ارائه کند و از طرفی مورد تایید دانشگاهها و موسسات رسمی باشد.

چاپ مقاله برای دانشجویانی که سابقه کار تحقیقی و پژوهشی نداشته اند کمی دشوار می باشد و تمایل دارند از یک فرد متخصص کمک بگیرند تا بتوانند حاصل زحمات خود را هر چه سریعتر در قالب مقالات تخصصی در ژورنالهای معتبر دنیا به چاپ رسانند. چاپ مقاله یک فرآیند تخصصی می باشد که نیازمند دانش و اطاعات گسترده می باشد و بهتر است توسط یک فرد متخصص انجام شود تا هر چه سریعتر به نتیجه برسد. با بررسی مراحل چاپ مقاله دقیق تر با روند کار آشنا خواهید شد بعد از مطالعه این مقاله می توایند تصمیم خود را برای چاپ مقاله بگیرید.

قبل از شروع به توضیح مراحل چاپ مقاله بهتر است ابتدا با مجلات معتبر داخلی و خارجی آشنا شوید. همچنین باید این نکته را مد نظر داشته باشید که نحوه امتیاز دهی به هر ژورنال متفاوت می باشد و بستگی به کیفیت و اعتبار ژورنال دارد. انتخاب نوع ژورنال یکی از حساس ترین مراحل می باشد که بهتر است ابتدا دانشجو شناخت کافی از ژورنال ها و نحوه امتیاز دهی انها داشته باشد و سپس اقدام به چاپ مقاله کند. همچنین باید نیاز های خود را نیز بشناسد و بداند که هدفش از ارائه مقاله چیست؟

هدف از ارائه مقاله در بین دانشجویان :

  1. ارتقای رزومه و استفاده از امتیازات پژوهشی
  2. مهاجرت و اخذ پذیرش از دانشگاههای معتبر دنیا
  3. اشتراک گذاری دانسته های خود در قالب مقاله

دانشجو باید برحسب نیاز خود و با شناخت امتیازات هر ژورنال یکی از ژورنالهای زیر را انتخاب کند.

تصویر

معرفی ژورنالهای معتبر و مزایای آنها

isi

موسسه تامسون رویترز یکی از معروف ترین موسسات ارائه نشریات علمی در دنیا می باشد که در تمامی زمینه های تخصصی مقالات علمی را پذیرش می کند. این مجموعه ژورنالهای خود را در دو دسته ارائه می کند که برخی از ژورنالها دارای ایمپکت فکتور (jcr) و برخی دیگر بدون ایمپکت (isi) می باشند. پذیرش در ژورنالهای بدون ایمپکت فکتور تضمینی و با پرداخت هزینه می باشد و در ژورنالهای ایمپکت دار به صورت رایگان و بدون هیچگونه تضمینی می باشد. معتبرترین و پر امتیاز ترین ژورنالها می باشند که داوری بسیار سختگیرانه ای دارند و مقالات تخصصی با کیفیت را پذیرش می کنند. چنانچه تمایل به ارتقای سطح کیفی رزومه خود دارید مناسبترین ژورنالها isi می باشند.

pubmed

موسسه پابمد برای ارائه مقالات تخصص گروه پزشکی و پیراپزشکی می باشد که بعد از isi جز معتبر ترین ژرنالها در سطح دنیا می باشند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

scopus

اسکوپوس بعد از پایگاه تامسون رویترز دومین رتبه علمی در دنیا را به خود اختصاص داده است و مجلات این پایگاه همانند تامسون رویترز در تمامی زمینه های علمی مقاله پذیرش می کنند. پذیرش این ژورنالها به صورت تضمینی می باشد و هزینه چاپ نیز از نویسنده دریافت می کنند. استناد به مقالات علمی اسکوپوس رایگان می باشد.

isc

پایگاه isc جز مجلات داخلی می باشند که در این پایگاه رو نمایی از مجلات در تمامی زمینه های علمی در ژورنالهای داخلی انجام می شود. این پایگاه مقالات را به صورت تضمینی پذیرش نمی کنند و هزینه چاپ از نویسنده دریافت می شود.

هزینه چاپ مقاله و زمان داوری در هر یک از پایگاه های فوق بسته به نوع مجله کاملا متفاوت می باشد و باید هزینه و زمان دقیق و به روز را در اختیار داشته باشید. جهت کسب اطلاعات در مورد هزینه و زمان می توانید از مشاوره کارشناسان مجرب و متخصص در این حوزه ها استفاده کنید.

ژورنالهای معتبر isi. pubmd. scopus. isc با توجه به اعتبار خود نحوه محاسبه امتیازات متفاوتی دارند که به ترتیب بیشتری امتیاز متعلق به مجلات isi. pubmed, scopus می باشد. اما ژورنالهای داخلی isc این ژورنالها در داخل کشور اعتبار یکسان با ژورنالهای خارجی دارند اما تنها تفاوتی که با ژورنالهای خارجی دارند در مهاجرت و اخذ پذیرش از دانشگاههای خارجی می باشد. بنابر این چنانچه قصد مهاجرت و یا اخذ پذیرش از دانشگاههای معتبر دنیا را داشته باشید توصیه می شود ژورنالهای خارج را انتخاب کنید.

تصویر

مراحل آماده سازی و سابمیت مقاله

  • ترجمه
  • ویرایش
  • پارافریز
  • انتخاب ژورنال
  • فرمت بندی مقاله
  • سابمیت

در صورت تمایل می توانید مراحل چاپ مقاله را به موسسات معتبر واگذار نمایید که برای اخذ نامه پذیرش مقاله همراه شما باشند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (657 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (92 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (64 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (59 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
از حضور پزشکیان در بازار تهران تا حضور پسران رهبر انقلاب در یک مراسم خاص در حواشی داغ امروز جمعه 29 تیر 1403
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان