مردان به این 7 دلیل هر زنی را ترک می کنند!!

  سه شنبه، 03 تیر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
مردان به این 7 دلیل هر زنی را ترک می کنند!!
ساعد نیوز : حتی اگر مرد شما خیلی عاشق شما باشد، می تواند به هفت دلیل دلیل زیر شما را ترک کند.

حتی اگر مرد شما خیلی عاشق شما باشد، می تواند به هفت دلیل دلیل زیر شما را ترک کند.

7 دلیلی که مردان شما را ترک می کنند حتی اگر عاشق شما باشند

بسیاری از ما یاد گرفته ایم که عشق کافی نیست. خیلی وقت ها، می توانید به یک رابطه پایان دهید، حتی اگر هنوز عاشق باشید، چون عوامل دیگری نیز دخالت دارند که می توانند مهم تر از عشق باشند. حتی اگر مرد شما خیلی عاشق شما باشد، می تواند به هفت دلیل دلیل زیر شما را ترک کند :

تصویر

او از متعهد شدن می ترسد

به چند دلیل، تعهد هم برای مرد و هم برای زن می تواند چیز ترسناکی باشد. به طور کلی، همانطور که عشق شما بیشتر می شود، رابطه شما بیشتر و بیشتر جدی تر می شود. او هنوز عاشق شماست، اما می تواند به خاطر ترس از تعهد، شما را ترک کند.

او ممکن است فکر کند شایسته شما نیست

او ممکن است واقعا احساس کند که شما برای او بسیار خوب هستید و شما شایسته بهترین ها هستید. او واقعا به خاطر اشتباهاتی که در گذشته انجام داده است احساس گناه می کند و اعتماد به نفسش کم می شود. ممکن است به خاطر همین تفکر شما را ترک کند.

تصویر

چیزهای دیگر در الویت اول او قرار دارند

برخی افراد می توانند عاشق همسر خود باشند، اما به کار و یا سرگرمی خود بیشتر از همسر خود عاشق هستند. فقط به این خاطر که او شما را دوست دارد، به این معنا نیست که شما در الویت اول او قرار دارید. شاید هم احساس کرده اید که علیرغم عشق اش به شما، شما در اولویت اول او قرار ندارید.

او هنوز آماده نیست تا وارد زندگی شما شود

او ممکن است عاشق شما باشد، اما این بدان معنا نیست که برای تشکیل خانواده آماده است. این مورد با ترس از تعهد فرق می کند، چون خیلی مواقع یک مرد از حل کردن مسائل فرار نمی کند، او فقط هنوز خودش را آماده وارد شدن به زندگی مشترک نمی داند. همه ما وارد مراحل مختلف زندگی می شویم و فکر می کنیم که برای ازدواج آماده هستیم. او عاشق شماست ولی هنوز زمانش نرسیده تا شما را وارد زندگی خود کند.

تصویر

تمایلی برای حفظ ارتباط با شما ندارد

وقتی مرحله آسان و عاشقی را گذارنده اید، کار سخت یکی از واقعیت های شماست. عشق سختی می طلبد و باید اقدام معنی دار و از روی فکر انجام دهید و به تنهایی تصمیم نگیرید. متاسفانه، خیلی از افراد تمایلی برای حفظ ادامه ارتباط ندارند. مرد شما می تواند یکی از این افراد باشد.

چیزی وجود دارد که باعث درگیری طولانی مدت بین شما شده است

بهتر است یک مرحله به عقب برگردید و ببینید که ایا واقعا چیزی وجود دارد که باعث درگیری طولانی مدت بین شما دو نفر شده باشد. آیا چیزی وجود دارد که باعث به وجود آمدن درگیری طولانی مدت بین شما و بر هم زدن عشق اتان شود؟

تصویر

زندگی شما مسیرهای متفاوتی را طی می کند

خیلی مواقع، افراد عاشق یکدیگر می شوند، اما اینده آنها به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. رایج ترین روشی که این امر در پی دارد، زمانی می باشد که یک فرد باید به جایی دیگر برود و فرد دیگر احساس می کند با این امر اصلا راحت نیست. مسیر زندگی شما هر چه که باشد، علیرغم عشقی که به هم دارید، ممکن است باعث جدایی شما شود.

متاسفانه اگر بگوییم برای ازدواج عشق کافی است، کاملا در اشتباهیم. دلایلی وجود دارد که مردان علاوه بر عشقی که به دختر مورد علاقه خود دارند، مجبور به ترک او می شوند، بنابراین به یاد سپردن این امر از اهمیت زیادی برخوردار است که برای داشتن ارتباطی سالم ، فقط عشق کافی نیست.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (551 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (545 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (544 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (220 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (127 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (30 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (15 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (14 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) جشن تولد عاشقانه و خلوت 50 سالگی همسر جراح شیلا خداداد/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...