نحوه تمیز کردن دستشویی خانه

  چهارشنبه، 01 اردیبهشت 1400   زمان مطالعه 13 دقیقه
نحوه تمیز کردن دستشویی خانه
اگر از حیوان خانگی نگهداری می‌کنید یا در خانه فرزند کوچک دارید، شاید بهتر باشد مورد اول را دنبال کنید. البته اگر تهویه در سرویس بهداشتی به‌درستی صورت گیرد و پنجره را باز بگذارید، استفاده از محصولات تمیزکننده و سفیدکننده هم ایرادی نخواهد داشت. استفاده از این نوع محصولات نسبتا ساده است و دستورالعمل استفاده مناسب از هریک روی قوطی‌شان درج شده است.

تمیز کردن سرویس بهداشتی یکی از کارهایی است که باید بسیار جدی اش بگیرید؛ چراکه سرویس های بهداشتی به خاطر کاربرد و شرایط خاصی که دارند (رطوبت و مسائل دیگر)، خیلی زود به مکانی مستعد برای رشد باکتری ها و میکرب ها تبدیل می شوند و این مسئله در بلندمدت سلامت شما و عزیزانتان را تهدید می کند. ازاین رو، اگر از راه ورسم مناسب و اصولی برای تمیز کردن سرویس بهداشتی و نکات و توصیه های مرتبط با آن آگاه باشید، کار به مراتب ساده تری پیش رو خواهید داشت.

تمیز کردن کاشی سرویس بهداشتی با ۵ روش موثر

در مکان هایی مانند آشپزخانه و سرویس بهداشتی جرم ها و قارچ ها از یک نقطه ی کوچک سرک می کشند و کم کم تمام نقاط را آلوده و کثیف می کنند و گاهی نیز بیماری زا هستند. خوشبختانه راه خلاصی از این مزاحمان کوچک خیلی گران نیست. اگر میخواهید تمیز کردن کاشی سرویس بهداشتی فقط سه سوت طول بکشد، می توانید از نیروهای وسواسی و منظم پین ورک کمک بگیرید و اگر وقت آزاد دارید با روش های زیر به جنگ نیروهای پلیدی که دستشویی را تسخیر کرده اند، بروید:

الف) تمیز کردن کاشی سرویس بهداشتی با معجزه ی جوش شیرین و سفیدکننده ها

۱) از ترکیب آب داغ، صابون و جوش شیرین استفاده کنید

جوش شیرین یک ماده ی پاک کننده ی ارزان و خیلی خفن است. با این دستورالعمل یک سلاح قوی برای مقابله با جرم ها و تمیزکردن دستشویی بسازید: یک قاشق چایخوری صابون مایع، یک فنجان جوش شیرین، چند قطره روغن گیاهی مانند رزماری، اصطخدوس، نعنا یا عصاره ی مرکبات و آب به اندازه ای که ترکیب این مواد حالت خمیری پیدا کند اما خیلی هم سفت نشود. سپس از این مواد به نفاط کثیف بزنید و بعد از چند دقیقه اسکاچ بکشید. بعد از چند دقیقه تامل برای تمیز کردن توالت فرنگی اقدام کنید.

۲) مقداری مایع سفیدکننده را ترجیحا در یک اسپری خالی بریزید و دو برابر مقدار آن، آب اضافه کنید.

۳) مقداری از آن را روی کاشی و دیوارها اسپری کنید و اجازه دهید خشک شود. پس از چند دقیقه با یک اسکاچ محل اسپری شده را بسابید.

۴) سعی کنید شکاف ها و منافذ را با این محلول یا هر وسیله ی دیگری به خوبی تمیز کنید.

ب) تمیز کردن کاشی سرویس بهداشتی با سرکه

۱) مقداری سرکه را در یک بطری بریزید. سرکه خاصیت اسیدی دارد و دشمن جرم ها و آلودگی هاست. به هیچ وجه آن را با آب رقیق نکنید تا یک پاک کننده ی قوی داشته باشید. سرکه را روی نقاط کثیف بریزید و تقریبا یک ساعت به آن زمان بدهید. بهتر است در این مدت تهویه را روشن کنید یا پنجره را باز بگذارید تا هوای تازه جریان پیدا کند.

۲) بعد از یک ساعت محل را با آب بشویید و با یک حوله خشک کنید. اگر سرکه به خوبی شسته شود بوی آن از بین میرود.

۳) سرکه از ایجاد جرم جلوگیری می کند.
سرکه حدود ۸۰% از جرم را از بین میبرد و از موثرترین راه ها برای نظافت و تمیز کردن توالت فرنگی است که هیچگونه ماده ی شیمیایی ندارد. اگر روی موادشیمیایی حساس هستید شوینده های طبیعی دیگری نیز وجود دارند که طرز تهیه آن ها را میتوانید در مقاله ی ” شوینده های طبیعی برای خانم های وسواسی ” ببینید. سرکه حدود ۸۰% از جرم توالت و کاشی را از بین میبرد.

روش دوم تمیز کردن کاشی سرویس بهداشتی با سرکه:

  1. تعداد ۵ الی ۶ حوله کاغذی را در سرکه قرار دهید.
  2. دستمال های خیس شده در سرکه را روی لبه ی سنگ توالت قرار دهید. برای لبه های داخلی، حوله های کاغذی را رول کنید و زیر لبه ها قرار دهید و کمی فشار دهید. ۲۰ دقیقه اجازه بدهید در همین حالت قرار بگیرید تا توالت فرنگی تمیز تر شود.
  3. یک اسفنج را به جوش شیرین آغشته و یک قاشق نمک را به روی اسفنج بریزید.
  4. با کمک اسفنج لایه های باقی مانده از رسوبات و لکه ها را از بین ببرید. وقتی اسفنج آغشته شده به جوش شیرین را روی لک های موجود قرار می دهید لکه ها کم کم محو می شوند.

ج) جرم گیری کاسه توالت و کاشی ها با بوراکس

۱) یک فنجان بوراکس را با یک گالن آب مخلوط کنید. بوراکس یک پاک کننده ی طبیعی و ارزان است که به عنوان حشره کش نیز بکار میرود. میتوانید آن را از سوپرمارکت ها نیز تهیه کنید.

۲) قبل از تمیزکردن محل جرم گرفته، روی آن جاروبرقی بکشید.
با این کار منشا جرم ها و قارچ ها و یا به اصطلاح هاگ قارچ ها از بین میرود و تمیزکردن محل راحت تر می شود.

۳) با اسکاچ و بوراکس محل آلوده را بسابید و مراقب باشید آلودگی را به سایر نقاط و کاشی ها منتقل نکنید. محل سابیده شده را با یک دستمال پاک کرده و اجازه دهید خشک شود. اگر در تمیزی آن شک دارید میتوانید از سرکه استفاده کنید.

د) جرم گیری و تمیز کردن کاشی سرویس بهداشتی با آمونیاک

۱) به هیچ وجه آمونیاک و مایع سفیدکننده را با هم مخلوط نکنید.
ترکیب این دو بخاری ایجاد میکند که به شدت برای سلامتی ضرر دارد. حتی از ترکیب تمیزکننده هایی که کمی آمونیاک دارند، مانند شیشه شورها با سفیدکننده ها خودداری کنید.

۲) از آمونیاک شفاف استفاده کنید. به هیچ وجه آمونیاک کف دار یا سایر انواع آن را خریداری نکنید.

۳) آمونیاک را درون یک بطری اسپری بریزید و به سطوح جرم گرفته بپاشید. اجازه دهید برای یک یا دو ساعت باقی بماند وسپس اسکاچ بکشید و با یک حوله خشک کنید. در این مدت حتما راهی برای جریان هوا باز بگذارید.

ه) تمیز کردن کاشی سرویس بهداشتی با هیدروژن پراکسید

۱) هیدروژن پراکسید با غلظت ۳% خریداری کرده و درون یک بطری تیره یا مات بریزید. زیرا اگر درمعرض نور قرار بگیرد خاصیت خود را از دست میدهد. برای اثر بیشتر میتوانید کمی سرکه نیز به آن اضافه کنید.
ابتدا محلول را به یک نقطه بزنید و تست کنید که باعث محوشدن طرح و آسیب زدن به کاشی نشود. سپس نقاط جرم گرفته را اسپری کنید و اجازه دهید ۱۰ تا ۲۰ دقیقه و حتی بیشتر بماند. در این مدت راهی برای جریان یافتن هوای تازه باز بگذرید زیرا بوی این محلول آزاردهنده است. سپس محل را خشک کنید.

نظافت سرویس بهداشتی را چگونه انجام دهیم؟

نظافت سرویس بهداشتی از کارهایی است که رسیدگی به آن اهمیت ویژه ای دارد. سرویس بهداشتی با توجه به این که بسیار آلوده است، نظافت آن هم به مراتب از جاهای دیگر منزل سخت تر است. شما حتی بدون استفاده از پاک کننده قوی سنگ توالت می توانید با روش های خانگی به از بین بردن جرم کاسه توالت اقدام کنید. برای نظافت سرویس بهداشتی اول از همه با توجه به جنس کف، دیوارها، دستشویی، وان و ... مواد شوینده و لوازم مناسب را انتخاب نمایید؛ به عنوان مثال دستشویی و وان حمام از جنس فایبرگلاس، لعابی یا چینی ساخته شده است و روش نظافت هر کدام با دیگری فرق دارد. گاهی هم ممکن است در اثر استفاده از لوازم نامناسب، روی سطح دستشویی یا وان حمام خراش ایجاد شود که به همین دلیل برای تمیز کردن آن ها باید دقت کنید و فقط از مواد و وسایل مناسبی استفاده نمایید که هیچ خراشی ایجاد نمی کند.

نظافت سرویس بهداشتی که برای کاربران از اهمیت بیشتری برخوردار است:

1. نظافت سرویس بهداشتی با سرکه و الکل

برای نظافت سرویس بهداشتی شما باید نصف پیمانه سرکه را با یک پیمانه الکل ترکیب و در نهایت به آن یک چهارم پیمانه آب اضافه نمایید. حال این ترکیب را با چهار پیمانه آب ولرم اضافه کنید و در نواحی که آلودگی و جرم وجود دارد بپاشید. ۱۵ دقیقه زمان دهید، و در نهایت با آب و وسیله تمیز کننده تمامی جرم ها را بشویید و از بین ببرید. مطمئنا از قدرت این محلول شگفت زده خواهید شد.

2. تمیز کردن سرامیک ها با سفیدکننده و پنبه

برای تمیز کردن سرامیک و شیارهای بین آن ها شما می توانید از سفید کننده ها و مقداری پنبه یا موارد مشابه کمک بگیرید. این پنبه ها را به صورت گلوله های بزرگ درآورده و در سفید کننده بزنید وسپس بر روی آن ها بکشید.

3. تمیز کردن قطعات فلزی با لیمو ترش و نمک

برای تمیز کردن شیر آلات و مواد فلزی در سرویس های بهداشتی و برق انداختنشان کار سختی پیش رو نخواهید داشت. برای این کار به لیمو و نمک احتیاج دارید. یک لیمو ترش را نصف کرده و در مقداری نمک بزنید و سپس این لیموی آغشته به نمک را بر روی شیر آلات و مواد مشابه چندین بار بکشید. اسید موجود در لیمو به کمک نمک به خوبی تمامی جرم ها و آلودگی های سطح فلزات را از بین برده و آن ها را برق می اندازد. از تمیز شدن و براقی این قطعات متعجب خواهید شد.

4. نظافت سرویس بهداشتی با دهان شویه ها

نظافت سرویس بهداشتی به کمک دهان شویه از دیگر روش هایی است که بسیار مناسب است. یک دهان شوی استاندارد و یا حتی خمیر دندان می تواند در نقش یک ضد عفونی کننده بسیار قوی برای سرویس های بهداشتی به کار بیاید. دهان شوی و یا حتی خمیر دندان خود را با مقداری آب مخلوط کنید و سپس این مایه یا خمیر را بر روی محل های آلوده برای مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید و با یک فرچه مناسب تمامی آلودگی و جرم ها را از بین ببرید.

5. نظافت سرویس بهداشتی با نوشابه

شاید برایتان جالب باشد بهترین روش نظافت سرویس بهداشتی استفاده از نوشابه های گازدار است. احتمالا شما هم تاکنون از انواع نوشابه های گازدار منع شده اید و از شما خواسته اند نوشابه را در کنار غذای لذیذتان نوش جان نکنید. اما این نوشیدنی که برای سلامتی ضرر دارد و توصیه می شود تا حد امکان مصرف نشود خاصیت پاک کنندگی قابل توجهی دارد و برای تمیز کردن سرویس های بهداشتی استفاده می شود. در ادامه مقاله برای شما می گوییم که نظافت سرویس بهداشتی با نوشابه به جای استفاده از شوینده ها و محلول های شیمیایی چگونه است.

مراحل شستن سرویس بهداشتی با نوشابه

نوشابه ترجیحا سیاه را در کاسه توالت و دیواره آن ریخته و لازم است به مدت یک ساعت تا دوازده ساعت (به مدت یک شب تا صبح) در کاسه توالت بماند تا اثر پاک کنندگی آن را ببینید. بعد از گذشت این مدت از یک برس برای تمیز کردن لکه ها استفاده کنید. حال به راحتی می توانید لکه را از بین ببرید و بعد از آن سیفون را بکشید. به این ترتیب اسید موجود در نوشابه لکه موجود در سرویس بهداشتی را از بین می برد. اما ممکن است علاوه بر نوشابه به یک شوینده دیگر برای ضدعفونی سطوح نیز احتیاج داشته باشید.

روش های از بین بردن جرم کاسه توالت

جمع شدن کلسیم و مواد معدنی موجود در آب است موجب به وجود آمدن لکه های زرد و قهوه ای و جرم در کاسه توالت می شود. این لکه های محل تجمع باکتری و میکروب است. تمیز کردن منظم سرویس بهداشتی، از جمع شدن و سخت شدن جرم کاسه توالت جلوگیری می کند. در کنار استفاده از مواد شوینده قوی و جرم گیر می توانید به روش های خانگی نیز اقدام به از بین بردم جرم کاسه توالت کنید.

1. ترکیب آب اکسیژنه، آب لیموترش و جوش شیرین

آب اکسیژنه و لیموترش خاصیت ضدعفونی کننده دارند و از طرفی جوش شیرین می تواند جرم ها را از بین ببرد. برای از بین بردن جرم کاسه توالت، یک دوم لیوان جوش شیرین به همراه دو قاشق آب اکسیژنه و یک لیمو ترش را ترکیب کنید. خمیر یکدستی به دست می آید. برای استفاده از این خمیر آن را روی کاسه توالت بریزید و آن را برس پخش کنید. پس از 20 دقیقه آن را بشویید. بهتر است هفته ای یک بار از این ترکیب استفاده کنید.

2. ترکیب جوش شیرین و سرکه سفید

یکی از پاک کننده های طبیعی و ارزان قیمت، سرکه سفید است. با خاصیت اسیدی که دارد می تواند جرم های کاسه توالت را از بین ببرد. ترکیب سرکه و جوش شیرین لکه های زرد و بوهای نامطلوب را از بین می برد. نحوه تهیه و استفاده از آن، به این صورت است که 3 قاشق جوش شیرین و 2 قاشق سرکه سفید را مخلوط می کنید. پس از فرو افتادن جوش، آن خمیر غلیظی به دست می آید. خمیر را روی برس بزنید و آن را روی قسمت های دارای لکه زرد و قهوه ای بکشید. پس از 15 دقیقه دستشویی را بشویید.

3. ترکیب سرکه سیب و آبلیمو

سرکه سیب به عنوان یک ماده ضدعفونی شناخته می شود. ترکیب سرکه سیب با اسید موجود در لیمو می تواند جرم و لکه های سطوح را از بین ببرد. برای از بین بردن جرم سنگ توالت، یک دوم لیوان سرکه سیب و یک دوم لیوان آبلیمو احتیاج است. ترکیب را روی سنگ توالت بریزید. با استفاده از یک برس، آن را بر روی قسمت های جرم دار پخش کنید. پس از 10 دقیقه دستشویی را بشویید.

4. استفاده از پاک کننده قوی سنگ توالت

به عقیده بسیاری، بهترین شوینده سرویس بهداشتی وایتکس و جوهر نمک است. با توجه به خاصیت اسیدی و جرم گیری قوی که شوینده های شیمیایی دارند، به از بین بردن فوری جرم های سرویس بهداشتی کمک می کنند. هنگام استفاده از پاک کننده های قوی باید موارد ایمنی را در نظر داشته باشید. بروز حساسیت، سرفه، تنگی نفس و آسیب به سنگ توالت از مضرات استفاده از وایتکس و جرم گیر شیمیایی است.

مراحل از بین بردن جرم سنگ توالت

  1. اول از همه دستکش پلاستیکی را دست کنید تا از شر جرم ها و باکتری ها در امان بمانید.
  2. با آب داغ تمام قسمت های سرویس بهداشتی را آب پاشی کنید.
  3. با استفاده از بهترین شوینده سرویس بهداشتی و یکی از پاک کننده های فوق، داخل سنگ توالت و اطراف آن، مواد را می ریزیم، کمی صبر کنید تا سطوح کمی ماده شوینده را به خود جذب کند.
  4. سپس با استفاده از برس توالت قسمت های مختلف آن را تمیز کنید تا جرم سنگ توالت از بین برود.
  5. وقتی کارتان تمام شد، سیفون را بکشید تا کثیفی ها با شدت آب از بین بروند.

پس از این که زردی کاسه توالت به طور کامل از بین رفت سراغ دیگر سطوح موجود در سرویس بهداشتی بروید. تمام قسمت ها را به مواد ضد عفونی کننده آغشته کنید و سپس با استفاده از یک پارچه تمیز یا دستمال کاغذی سطوح را تمیز کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) (فیلم) سربازی که صحنه رابطه نامشروع فرح و فریدون جوادی را دید، مغازه هدیه گرفت!!! (3 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) دزدی از غرفه ویتنام و ترکیه در نمایشگاه کتاب تهران / فرهنگی‌ترین رویداد کشور در تیررس دله دزدها! (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد بازیکنی که 4 سال بعد از مرگ مادرش متولد شد! هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان
دیگران می‌خوانند   
اثرات وحشتناک جراحی زیبایی در منزل توسط آرایشگران! / وقتی ناخن‌کار جراح می‌شود! + فیلم و عکس دیالوگ عاشقانه ایمان صفا برای قند روزهای تلخش در سریال کمدی اکازیون/ اشک همه دراومد+ویدیو یزگردی تک نفره و مجردی مینا مختاری، همسر خوش پوش بهرام رادان+عکس/ خبری از آقای بازیگر و پسر کوچولوشون نیست سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم شرایط سنی تحصیل در استرالیا در 2024 (بررسی مقاطع مختلف) خبرنگاری که نصف کبدش را بخشید / انسان زنده هم می‌تواند اهدای عضو کند حضور پررنگ سلبریتی‌ها در مراسم ازدواج شیدا خلیق با کیوان ساکت‌اف+ویدیو/ جمعشون جمعه به روایت تصویر! سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ... (عکس) باغ‌نشینی بهاره رهنما در اردیبهشت اصفهان (عکس) این بازیگر زن مشهور خواهرزاده «اخوان ثالث» است؛ پرستو گلستانی در 43 سالگی (عکس) دورهمی «خانم فدوی» سریال پایتخت با بازیگران زن مشهور فال انبیاء روزانه شنبه 29 اردیبهشت 1403 بهادر زمانی بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال در کنار همسرش (ویدئو) نحوه پرورش درخت انگور با کمک دانه انگور در آب فال شمع روزانه امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403 خواستگاری علی مصفا از لیلا حاتمی چه شکلی بود؟ + تصاویر همسر بروسلی بعد از مرگ استاد با کی ازدواج کرد؟ +عکس گریم الناز ملک در زخم کاری 3؟! +عکس تأثیر باورنکردنی خَرها در تغییر مسیر بشریت حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم فال قهوه با نشان روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403+فیلم اقدام تحسین برانگیز یک بستنی فروش رشتی بامعرفت و مهربون برای کودکان/ دست مریزاد+عکس خوانندگی شاد و هوش پران یک طوطی سخنگو برای دلبری از صاحبش جهانی شد+ویدیو اشک ها و ناله های احساسی لیلا حاتمی در سوگ مادرش/ این سکانس ارزش صدبار دیدن رو داره+ویدیو اجرای شاهکار و باشکوه علی طولابی با آهنگ شجریان مقابل چشم احسان علیخانی/ با صدای بهشتیش کولاک کرد+ویدیو دکوراسیون زیبا و شیک 3 آشپزخانه ایرانی/هنرمندان عاشق این چیدمان می‌شوند+عکس مجری‌گری نوستالژیک تازه داماد سینمای ایران و طنز جالب حسن ریوندی در برنامه‌اش+ویدیو چهره معصوم و دلنشین مادر قهرمان پرور خواهران منصوریان/ خدا حفظش کنه+عکس تفریح لاکچری مرجان سریال نون خ در سواحل دبی+ عکس شباهت بی حد و اندازه ترلان پروانه به مادر جوان و کم سن و سالش+عکس عکس عاشقانه شاهرخ استخری، سعید فاصله ها و همسرش در یک کافه شیک بلژیکی/ همیشه به شادی و گردش اسامی خاص فرزندان بازیگران معروف و معانی آنها دور دور هادی چوپان با موتور سنگین در شهر+ فیلم رونمایی نهال از کلاه صورتی که از رهبر انقلاب هدیه گرفت+ویدیو نوه های ناز و زیبای زری خوشکام از دخترش لیلا حاتمی، بانوی اصیل و باکلاس سینمای ایران+عکس فال ابجد روزانه شنبه 29 اردیبهشت 1403 رونالدو و جورجینا در ساحل دریای‌سرخ+ عکس تغییرچهره زمین تا آسمون برادر ناتنی جومونگ بعد 18 سال در جشن تولد دخترش+عکس
تیتر امروز   
در خانه این سیاستمدار خبری از فرش و مبلمان نیست/از زندگی در خانه ای با 13 بچه تا دامادی متولدِ کشور غربی که به حوزه علمیه رفته
اثرات وحشتناک جراحی زیبایی در منزل توسط آرایشگران! / وقتی ناخن‌کار جراح می‌شود! + فیلم و عکس
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم
خبرنگاری که نصف کبدش را بخشید / انسان زنده هم می‌تواند اهدای عضو کند
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...
فال شمع روزانه امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403
فال روزانه امروز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403+فیلم
همسر بروسلی بعد از مرگ استاد با کی ازدواج کرد؟ +عکس
فال ابجد روزانه شنبه 29 اردیبهشت 1403
آخرین عکس عاشقانه لیلا حاتمی و مادرش قبل از فوت زری خوشکام+جزئیات تشییع
اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی
زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری
سرنوشت خانم دکتر تبریزی که دستور قتل شوهرش را داد