نحوه ی آرایش در زمستان

  دوشنبه، 14 تیر 1400   زمان مطالعه 6 دقیقه
نحوه ی آرایش در زمستان
همانطور که با تغییر فصل و کاهش دما در فصل زمستان لباس های داخل کمد خود را تغییر می دهید و لباس های گرم را جایگزین می کنید، به همین ترتیب برای آنکه نوع آرایش شما و رنگ های آن با فصل های سال تناسب بیشتری داشته باشد بهتر است که آرایش خود را در هر فصل تغییر دهید.

همانطور که با تغییر فصل و کاهش دما در فصل زمستان لباس های داخل کمد خود را تغییر می دهید و لباس های گرم را جایگزین می کنید، به همین ترتیب برای آنکه نوع آرایش شما و رنگ های آن با فصل های سال تناسب بیشتری داشته باشد بهتر است که آرایش خود را در هر فصل تغییر دهید. برای تغییر آرایش در هر فصل باید نکاتی رعایت شود تا این کار به بهترین و حرفه ای ترین صورت ممکن انجام پذیرد.

از آنجایی که در فصل زمستان رنگ های سرد نسبت به رنگ های گرم غالب هستند، بهتر است در این فصل برای آرایش صورت بیشتر از رنگ های گرمی همچون قرمز، نارنجی، زرد و بنفش استفاده نمایید تا با رنگ های سرد موجود در طبیعت هارمونی بیشتری داشته باشد. اکنون قصد داریم تا با مرور مراحل انجام یک آرایش زمستانی به شما در انجام هر چه بهتر این آرایش کمک کنیم.

یکی از نکات مهمی که در هنگام انجام آرایش زمستانی نباید فراموش شود، توجه به سرمای هوا است. به عبارت دیگر، در فصول سرد سال پوست رطوبت خود را از دست می دهد و در صورت عدم آبرسانی مناسب دچار خشکی می شود. اما در مقابل هنگامی که پوست صورت پیش از آرایش مرطوب شود، این رطوبت همانند یک بیس آرایشی مناسب عمل می کند و در زیبایی کلی آرایش تاثیر بسزایی می گذارد. به همین دلیل همواره توصیه می شود تا در فصل زمستان و سایر فصول سرد سال به خصوص پیش از آرایش، از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید زیرا استفاده از مرطوب کننده موجب می شود تا رطوبت مورد نیاز پوست در این فصل تامین شود و نتیجه آن آرایشی فوق العاده زیبا باشد.

مدل های آرایش در زمستان

۱- در آرایش زمستانی اصولا هیچ تاکیدی بر برنزه کردن و تیره کردن پوست بدن و صورت نیست. برنزه کردن کاریست که در تابستان و زیر آفتاب گرم آن انجام می شود. بله در حال و هوایی تابستانه رنگ برنزه بسیار جذاب و دوست داشتنی و پر طرف دار است. اما در آرایش زمستانی بیشتر تاکید بر کنتراست بین رنگ سایه چشم و رژ لب است .

۲- اصولا آرایش زمستانی آرایشی غلیظ و جذاب است. شما در این فصل کاملا مجاز هستید تا از آرایشی بسیار غلیظ لذت ببرید. این آرایش مناسب و در هارمونی دلپذیری با این فصل سرد است. یک آرایش زمستانی از ترکیب سایه چشم ، خط چشم ، رژ گونه و رژ لب تشکیل می شود. سپس با مدل موی زیبا و لباسی با رنگ مناسب آرایش صورت تکمیل می شود.

۳- سایه چشم در آرایش زمستانی از رنگهای بسیار سرد و براق انتخاب می شود. مثلا رنگ آبی یا سفید صدفی ، رنگ محبوب این فصل است. سایه نقره ای ، سفید صدفی ، سایه های اکلیلی ، سایه ابی صدفی بسیار مناسب آرایش زمستانی هستند. همچنین سایه چشم در آرایش زمستانی می تواند بسیار تیره باشد. مانند آرایش عربی ، سایه ی چشم کاملا سیاه و دودی انتخاب می شود.

۴- در آرایش زمستانی خط چشم مایع استفاده می شود. این خط چشم براق و بسیار مشکی است و بر زیبایی آرایش سرد می افزاید. شما مجاز هستید که خط چشم کلفت تری بکشید. هر چه چشم بازتر و درشتر باشد می توانید خط چشم بلند تر و پهن تری بر پشت چشم خود بکشید. اصلا خجالت نکشید و از زیبایی یک خط چشم پر انرژی و جذاب لذت ببرید. بی شک این خط چشم مناسب چنین فصل و حال و هوای سرد آن است.

۵- زیبایی کنتراست رنگ در آرایش زمستانی در تفاوت رنگ رژ لب و سایه چشم است. دقیقا بر خلاف تصور ملکه برفی ، رژ لب باید بسیار گرم پر حرارت و پر انرژی باشد. رنگ قرمز آتشین، قرمز تیره ، نارنجی مایل به سرخ ، آلویی، شاه توتی ،زرشکی، زرشکی بسیار تیره، قهوه ای تیره و حتی مایل به سیاه این آرایش را به زیبایی تکمیل می کند.

در آرایش زمستانی از رژ لب های کالباسی و کرمی استفاده نکنید. این رنگ ها بسیار سرد هستند. شادابی و انرژی صورت شما را از بین می برند. با توجه به سردی محیط آب و هوایی فصل زمستان ،شما را کمی مسن تر و خشک و بی احساس نشان می دهد. در مقابل رژ لب گرم و پر حرارت محیط پیرامون شما را پر انرژی می کند.

۶- اما رژگونه باید بسیار ملیح و ملایم نه خیلی سرد و نه خیلی گرم باشد. رژگونه هلویی، گل بهی ، یا صورتی بسیار لطیف مناسب آرایش زمستانی است. نیازی نیست که گونه ها را سرخ کنید زیرا جذابیت و اغواگری لب ها را از بین میبرد. همچنین به نظر بیننده می اید که گونه های شما از شدت سرما سرخ شده اند. در حالی که رژ گونه های کمرنگ و شاداب شما را شاداب تر و جذاب تر می کند.

۷- شاید عجیب باشد اگر متذکر شویم حیوانات در این فصل پوشش موی زیادتری دارند. بهر حال در فصل زمستان برای انسان نیز، مدلی که مو را پر پشت تر نشان دهد مانند مدل موج دار، بسیار زیبا و فریبنده است. برای ابرو ها نیز همواره سعی شود که ابرو ها پر پشت و کلفت به نظر بیایند. این بر زیبایی آرایش زمستانی می افزاید. لباس های شما در این فصل ضخیم و بافتنی است و ابرو های کلفت در هارمونی با مدل های بافتنی و پارچه های ضخیم است.

لب ها

یکی از بهترین راه ها برای داشتن چهره ای زیبا در فصل پاییز و زمستان، استفاده از رژ لب هایی با رنگ گرم است. با سرد شدن هوا، از رژ لب قرمز تیره و رنگ های مایل به کبود استفاده کنید. رژ لب تیره براق یا مات، لب های شما را برجسته تر و توجه ها را به سمت صورت شما جلب می کند. همچنین آرایش زمستانی بهترین زمان برای امتحان کردن رژ لب با رنگ هایی مثل بنفش، بادمجانی، شکلاتی است که جسارت بیشتری می خواهند. رژ لب قرمز با پایه ی رنگ صورتی یا گل بهی و نارنجی، اصلا مناسب زمستان نیست.

چشم

در صنعت مد برای سایه ی چشم در آرایش زمستانی بیشتر از رنگ های بسیار سرد و براق یا تیره انتخاب می شود. مثلا رنگ آبی یا سفید صدفی، رنگ محبوب این فصل است. سایه نقره ای، سفید صدفی، سایه های اکلیلی ، بسیار مناسب آرایش زمستانی هستند. همچنین سایه ی چشم در آرایش زمستانی می تواند بسیار تیره باشد. چه آرایش گربه ای تمیز با خط چشم دوست داشته باشید و چه آرایش اسموکی با مداد چشم، رنگ سیاه یک اصل در آرایش زمستانه است. رنگ سیاه و ذغالی آرایش چشم با رنگ روشن پوست در زمستان ترکیب فوق العاده ای می سازد.

نکته: خط چشم آبی و سبز طرفداران خود را دارد ولی متاسفانه این نوع رنگ ها در زمستان جذابیتی به چشم نمی دهند. اما اگر دوست دارید کمی رنگ به چشم هایتان اضافه کنید، می توانید از خط چشم طلائی استفاده کنید. در غیر این صورت، خط چشم دودی و ذغالی با بافت مخملی از بهترین گزینه ها هستند.
در فصل زمستان از سایه ی طلائی و مسی هم می توان به راحتی هم در روز و هم در شب استفاده کرد؛ فقط کافی است کمی درخشش و تیرگی روشنی آن را کم و زیاد کنیم. اگر سایه متالیک و طلائی را دوست ندارید، می توانید از رنگ های قهوه ای، بنفش تیره، خاکستری با بافتی مات استفاده و در عین حال استایل خودتان را حفظ کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم (1 نظر) فراجا: مأمور خاطی پلیس بازداشت و معلق از خدمت شد (1 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) رونمایی از چهره هانیه غلامی در 22 سالگی وقتی که از دانشگاه فارغ التحصیل شد / چقد ظریف و زیباست (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) استایل جذاب و جوان‌پسند داریوش فرضیایی، عموپورنگ خوش انرژی در 50 سالگی/ ماشاءالله پوستش چقدر صافه+عکس (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد
دیگران می‌خوانند   
سوال خنده دار و چالشی مهران مدیری از نعیمه نظام دوست؛ پشه چند تا قلب داره؟+ ویدیو/ فقط جواب خانوم بازیگر مراسم ازدواج 2 میمون در باغ وحش تهران! +عکس حمله خرس گرسنه به یخچال یک خانواده؛ مهمانی شروع شد! +فیلم استوری عاشقانه و جذاب مونا کرمی از همسرش سپند امیرسلیمانی/ تابلوی دیواری چقدر خاص و شیکه+عکس عاشق‌ترین و رمانتیک‌ترین حیوانات جهان را بشناسید+عکس نگاهی به خانه جذاب و شیک عموپورنگ و ننه نقلی و رونمایی از عکس آتلیه‌ای زیباشون+عکس (ویدئو) نحوه درست کردن یک دسر خوشمزه آلمانی با توت فرنگی و شیر (عکس) تیپ و چهره جدید «بابا پنجعلی» سریال پایتخت در مراسم تولد ایرج طهماسب تمسخر و خنده های ارژنگ امیرفضلی از نحوه پر کردن چاله های خیابان در کانادا+ویدیو فال انبیاء روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ماجرای باقلوای یزدی دستپخت مادربزرگ رهبر معظم انقلاب نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد التماس سگ به پاکبان برای نجات توله های گرفتارش در آب بی جواب نماند+ویدئو/ مهربانی مهم ترین اصل انسانیت است... شباهت بی حد و اندازه پسر خوشتیپ و جذاب دانیال حکیمی به آقای بازیگر/ خندیدنشون هم کپی همدیگه هست+عکس تصویری از پسر قدبلند، مو فرفری و ریش دار کمند امیر سلیمانی در کنار دایی جان/ ماشالله چه بزرگ شده پشت صحنه جالب و دیدنی نماز خواندن شاهرخ استخری در سریال فاصله ها+ویدیو جواب قابل تامل آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره مسئله ترسیدنشان از مرگ+ویدیو نگاهی به تاج کیانی و کمربند زرین و لوکس ناصرالدین شاه قاجار+عکس سی امین سالگرد ازدواج مرجان صفابخش و همسرش مرحوم آرش میراحمدی بر مزارش +ویدئو غوغای اجرا و گیتارنوازی بی‌نظیر عرفان طهماسبی با آهنگ شدم سرگشته حیرانت ای دوست/ از شنیدنش محاله سیر بشید+ویدیو تجربه زندگی متفاوت در عربستان سعودی از زبان جورجینا نامزد رونالدو حال خوب زهره حمیدی بعد گذراندن دوران شیمی درمانی در کنسرت جدید محسن ابراهیم زاده +ویدئو وقتی میخوای فیلم آموزش خانه داری ضبط کنی اما همه جا رو به گند میکشی+ویدیو/ اینجا باید گفت تا آموزشهای بعدی خدا نگهدار😂 نوشته تحسین برانگیز روی شیشه مغازه یک شاطر تهرانی که نان رایگان میدهد/ دست مریزاد+عکس فال شمع روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 وزارت ارشاد ناشران مجازی را غافلگیر کرد تقویت میل و عملکرد جنسی با این 10 ماده غذایی شگفت انگیز! فال قهوه با نشان روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403+فیلم کبد چرب را با این میوه های شگفت انگیز درمان کنید! چگونه از افتادگی سینه‌ها جلوگیری کنیم؟ نگاهی به تیپ جوان پسند و امروزی احمدرضا عابدزاده در مراسم عروسی دخترش نگار+عکس/ بهش میخوره داماد باشه تا پدر عروس هم اکنون بارش شدید تگرگ در حرم رضوی/ مردم در منازل خود بمانند حیرت کاربران از صدای بهشتی و دلنشین فرشید نوابی مهران در سریال جدال با سرنوشت / شاهکار دیدنی آقای بازیگر سلفی عابدزاده با ستاره دربی 6 تایی رونمایی از خانواده جدید ستاره سادات قطبی و بچه های قد و نیم قد! چه خانواده پرجمعیتی+عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 راه اندازی خط تولید آب معدنی {0 تا 100 هر آنچه باید بدانید!} جدیدترین ویدئو از وضعیت خیابان های مشهد بعد از بارش سیل آسا
منتخب روز