نحوه برقراری رابطه جنسی برای پسردار شدن

  دوشنبه، 08 مهر 1398   زمان مطالعه 4 دقیقه
نحوه برقراری رابطه جنسی برای پسردار شدن
اگر می خواهید پسردار شوید بهتر است چند روز پیش از تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید و نزدیکی نهایی تا حد امکان نزدیک به تخمک گذاری باشد. این مسئله احتمال این که اسپرم مردانه بر اسپرم زنانه غلبه کند و به تخمک برسد را افزایش می دهد. برای این مسئله باید به دقت زمانی تخمک گذاری خود را تعیین کنید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از پارسینه، برخی از مردم به فرزند پسر علاقه بیشتری دارند و برخی از آنها به فرزند دختر. امروزه با پیشرفت علم پزشکی خیلی راحت میتوان جنسیت فرزند را قبل از بارداری تعیین کرد فقط کافیست به توصیه های پزشکی توجه کرد.

برای تعیین جنسیت جنین چند نکته را باید توجه کنید یکی نحوه بارداری و دوم نحوه تغذیه این دو مهمترین عوامل تعیین جنسیت جنین میباشند.

در قدیم فکر میکردند که با نحوه خوابیدن مادر یا راه رفتن و برخی عادات دیگر میتوان جنسیت جنین را تغییر داد اما این روش ها کاملاً اشتباه بودند.

اما اگر میخواهید صد درصد فرزند آینده شما پسر باشد روش هایی که در ادامه مجله آکا ایران توصیه شده را انجام دهیم.

پسر شدن جنین در بارداری

حالت نزدیکی جنسی

نوع و حالت نزدیکی نیز بر روی پسردار شدن تاثیر می گذارد. در زمان های قدیم معتقدند بودند اگر سر خانم به سمت شمال باید یا مادر به پهلوی چپ بخوابد احتمال پسردار شدن افزایش می یابد. مطالعات به نکات پیچیده تری در این باره اشاره می کنند.

اکنون می دانیم پدر جنسیت فرزند را تعیین می کند. مادر همیشه کروموزوم ایکس را در تخمک تامین می کند. پدر هم بر کروموزوم ایکس و هم بر کروموزوم وای تاثیر می گذارد. جنسیت بچه به این بستگی دارد که کدام کروموزوم سریع تر به تخمک نفوذ کند.

مطالعات نشان می دهد نفوذ عمیق تر در هنگام نزدیکی جنسی باعث تولد پسر می شود.

پسر شدن جنین در بارداری

در واقع واژن خانم ها در نزدیکی ورودی اسیدی است و اسپرم مردانه نمی تواند در محیط اسیدی دوام بیاورد. بنابراین نفوذ عمیق تر باعث می شود اسپرم نزدیک تر به تخمک قرار بگیرد و فاصله ای که اسپرم باید طی کند تا از محیط اسیدی واژن خارج شود کاهش می یابد. این مسئله باعث می شود اسپرم کروموزموم وای (اسپرم مردانه) سریع تر از اسپرم کروموزوم ایکس (اسپرم زنانه) به طرف تخمک شناور شود. بنابراین افرادی که پسر می خواهند بهتر است نفوذ عمیقتری داشته باشند.

نوع و روش رابطه جنسی با همسر نقش مهمی در تعیین جنسیت فرزند دارد

زمان مناسب پسردار شدن
سایر کارشناسان معتقدند اسپرم وای سریع تر از اسپرم ایکس حرکت می کند. اما اسپرم دخترانه بیشتر در مجرای تناسلی دوام می آورد تا اسپرم پسرانه.

بنابراین اگر می خواهید پسردار شوید بهتر است چند روز پیش از تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید و نزدیکی نهایی تا حد امکان نزدیک به تخمک گذاری باشد. این مسئله احتمال این که اسپرم مردانه بر اسپرم زنانه غلبه کند و به تخمک برسد را افزایش می دهد. برای این مسئله باید به دقت زمانی تخمک گذاری خود را تعیین کنید.

گرما یا سرما برای پسردار شدن
اسپرم ها به دلیلی بیرون از بدن ذخیره می شوند. اسپرم نمی تواند دمای بالا را تحمل کند و ساختار مستقل بیضه از اسپرم ها مراقبت می کند. برخی معتقدند اسپرم های وای از اسپرم های ایکس تحمل کمتری به گرما دارند. بنابراین اگر می خواهید پسردار شوید از همسر خود بخواهید محیط بیضه را سرد نگه دارد تا اسپرم های مردانه زنده بمانند.

حمام سرد یا کمپرس یخ نیز به شما کمک می کند اما این کار خیلی مورد علاقه آقایان نیست.

پسر شدن جنین در بارداری با نوشیدن قهوه
مطالعات نشان می دهد در صورتی که همسر شما پیش از نزدیکی جنسی قهوه کافئین دار قوی بخورد احتمال پسردار شدن افزایش می یابد. احتمالا قهوه باعث افزایش انرژی می شود.
توصیه می شود خانم ها قهوه های بدون کافئین مصرف کنند.

پسر شدن جنین در بارداری با شربت سرفه
برخی معتقدند اگر خانم دو ساعت پیش از نزدیکی جنسی، شربت سرفه مصرف کند احتمال پسردار شدن افزایش می یابد. حامیان این نظریه معتقدند مصرف این دارو باعث نازک شدن مخاط دهانه رحم می شود بنابراین شرایط را برای اسپرم وای راحت تر می کند. شربتی که بیشترین تاثیر را دارد حاوی گایافنازین می باشد. بنابراین سعی کنید به دنبال شربتی باشید که این ماده را دارد.

سریع انجام دادن
براساس نظر دو مادر که هر یک دارای یک پسر و یک دختر بوده اند برای پسردار شدن باید بدون برنامه عمل کنی و نزدیکی غیر رمانتیکی داشته باشی.

لقاح مصنوعی
اگر به طور کامل از پسردار شدن ناامید شده اید می توانید از لقاح مصنوعی استفاده کنید. در این روش در ابتدا اسپرم و تخمک در آزمایشگاه ملاقات می کنند. در این روش به طور قطع جنسیت فرزند را شما انتخاب می کنید.

برخی معتقدند این نوع نزدیکی طبیعی نیست و برخی پزشک ها پیش از لقاح جنسیت نطفه را آزمایش نمی کنند. بعلاوه هزینه این کار بسیار بالا است و خیلی زوج ها نمی توانند از پس هزینه برآیند.

.


5 دیدگاه
  دیدگاه ها
محمد
3 سال پیش

کاملا حق با شماست با نظرتون موافقم
یسنا و کسری
3 سال پیش

عزیزم همه ک مثل هم نیستن. وا چه حرفا
بازدیدکننده
3 سال پیش

منم شنیدم که باید به پهلوراست بخوابه همه این کارهاروانجام شکر خدا یه پسر دارم دارم بعددوتادختر
بازدیدکننده
4 سال پیش

زن به پهلو راست بخوابه و در زمان تخمک گذاری رابطه داشته باشند چون قبل تخمک گزاری دختر میشه تعجب میکنم چرا همه چیو برعکس گفتین
بازدیدکننده
4 سال پیش

زن باید به پهلو راست بخوابد برای پسر دارشدن اطلاعات غلط نذارید
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (650 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (113 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (64 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (39 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (37 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (26 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر)
تیتر امروز   
زایمان در آب، آری یا خیر؟ / این نوع زایمان خطری ندارد؟
مدل ماشین هوش پران سیاستمداران ایرانی/ از لندکروز حسن روحانی تا بنز لوکس لاریجانی+عکس
اعطای مدرک دانشگاهی به 25 سگ و گربه و یک همستر در یک کشور اروپایی!
سردار آزمون فاش کرد: علی قلی‌زاده تراکتوری میشود
(فیلم) استقبال باورنکردنی استقلالی ها از رامین رضائیان بعد از تمرین / ازدحام برای سلفی گرفتن
درویش پول قرارداد گولسیانی را تأمین کرد؟ / ستاره تیم ملی گرجستان در یورو 2024 به تهران بازمی گردد
چوپانی که اولین بار در اطراف روستای خور گنج یافت+عکس و فیلم
تیپ ساحلی و میلیاردری ربکا واردی همسر جیمی واردی فوتبالیست انگلیسی با پیراهن ساتن گل گلی / شیک بودن سخت نیست همین قدر ساده ست
دکوراسیون سبک مراکشی حیاط خلوت خانه شکیرا که شبیه یک استراحتگاه است/ قلیون روی میز وسط خونه خواننده معروف! +عکس
سلیقه فاخر سوسانو، همسر فوتبالیست معروف در انتخاب لباس و اکسسوری های عروسی اش/ شیکترین عروسی که دیدم! +عکس
فراخوان دهمین جشنوارۀ «نانو و رسانه» 1403 اعلام شد
(عکس) تغییر 360 درجه ی شهربانو منصوریان با آرایش غلیظ و استایل لئوپارد زنانه و بوت های چرمی بلند در یک مرکز خرید
هفدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت ویژۀ انجمن‌های علمی دانشجویان برگزار می‌شود
پری ادواردز خواننده ی بسیار موفق به همراه همسرش الکس اکسلید در مزرعه ی کدو تنبل ها ! لباس کدو تنبلی ایده خوبیه برای عکاسی کوچولو های کیوت 😂
خوشگلاسیون بازیگر و کشتی‌گیر هالیوودی د راک توسط دخترانش / این ووروجک ها راک رو با گلیتر یونی کورنی اکلیلی کردن 😂 فقط خنده های پدرشون
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان