نحوه ماساژ پاها برای تحریک جنسی

  چهارشنبه، 28 اسفند 1398   زمان مطالعه 3 دقیقه
نحوه ماساژ پاها برای تحریک جنسی
ماساژ دادن پاهای زنان قبل از رابطه جنسی ضمن آنکه باعث افزایش دما در این عضو شده حس خوشایند و به موجب آن تحریک بهتری را در زنان سبب می شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از تک پزشک، خیلی از آقایان به پاهای خانم ها بسیار توجه دارند و این عضو باعث تحریک جنسی مردان می شود. اما ماساژ دادن پا هم می تواند باعث تحریک جنسی شود که در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد آن می خوانید.

یکی از اعضای مهم بدن که نقش بسزایی در سلامتی و شادابی انسان دارد پاها می باشد، این عضو تاثیر بسیار مهمی در خنک شدن و گرم شدن بدن بهمراه دارد، به نحوی که در گرمای تابستان قرار دادن پاها در یک تشت آب سرد یا در چشمه ی آب یا حتی حوض باعث کاسته شدن از دمای بدن می شود یا بر عکس آن اگر در سرمای زمستان شلوار و گرم کن و لباسهای گرم بر تن کنید اما با پاهای بدون جوراب و کفش لحظاتی بر روی زمین سرد راه بروید احساس سرما خواهید کرد.

نقش پاها در ارگاسم

طبق پژوهشهای صورت گرفته دانشمندان دانشگاه جان هاپکینز در سال 2011 به این نتیجه رسیده اند که زنانی که حین رابطه جنسی جوراب پوشیده بودند ضمن تسریع در فرآیند تحریک جنسی از نظر مدت زمان ارگاسم نیز زودتر و بهتر به ارگاسم دست یافته اند، در مقابل زنانی که در قسمت پاها احساس سرما داشتند ضمن کاهش تحریک پذیری قادر نبودند به طور کامل به ارگاسم برسند.

این بدان معنا نیست که خانمها حین رابطه جنسی جوراب بر پا داشته باشند، این آزمایش صرفا جهت بررسی نقش گرم بودن پاها در تحریک جنسی و ارگاسم بوده است، بدین ترتیب به خانم ها توصیه می شود پاهای خود را گرم نگه دارند، بطور کلی گرم بودن محیط رابطه جنسی در کیفیت و مدت زمان رابطه جنسی اهمیت زیادی دارد.

نقش پاها در لذت جنسی

فارغ از اختلالات جنسی، تعداد آقایانی که به پاهای زنان توجه می کنند کم نبوده و این عضو درتحریک جنسی مردان نیز بی اثر نیست. هر چند برخی افراد دارای اختلال جنسی پارافیلیا و فتیش پا هستند و از نظر روانی نسبت به این عضو از بدن زنان واکنش جنسی هیجانی از خود بروز می دهند که خارج از موضوع مقاله است، اما ماساژ دادن پاهای زنان قبل از رابطه جنسی ضمن آنکه باعث افزایش دما در این عضو شده حس خوشایند و به موجب آن تحریک بهتری را در زنان سبب می شود.

حساسیت این عضو را از نظر تحریک جنسی نباید فراموش کرد لذا تماس دهانی با پاهای همسرتان در فرایند پیشنوازی ومعاشقه (به شرط رعایت نکات بهداشتی) در تحریک و لذت جنسی زنان موثر است، ضمن آنکه رعایت مسائل بهداشتی و زیبا نگه داشتن این عضو بعنوان بخشی از اندام بدن زنان که برای مردان نیز می تواند محرک جنسی باشد اهمیت زیادی دارد.

نحوه ماساژ پاها

– برای انجام ماساژ پاها، روی یک صندلی کوتاه بنشینید و تمام قسمت های کف پا، رویه پا، پاشنه پا و انگشتان پا را به آرامی ماساژ دهید.
– برای ماساژ پا یك دست خود را روی پا و دیگری را زیر كف پا قرار دهید و به آرامی از انگشتان پا به سمت قوزك ماساژ دهید و این حركت را به سمت انگشتان ادامه داده و تكرار كنید.
– پا را با یك دست نگه داشته و با دست دیگر انگشتان هر پا را محكم فشار داده و به آرامی بكشید.

– با انگشت شست از قسمت بالایی كف پا، به صورت خطی فشار محكم به مركز كف پا وارد كنید و در قوس و برآمدگی پا، فشاری چرخشی اعمال كنید. این حركت را در 2 كف پا انجام دهید.
– یك پا را نگه داشته و به پای دیگر آرام مشت بزنید و با حركات انگشتان دست در سراسر كف پا حركات چرخشی انجام دهید.
– از قوزك پا تا ناحیه ران را با دستان خود ماساژ داده و آن را 5 بار تكرار كنید.
– زانو را با فشار چرخشی انگشتان در ناحیه كاسه زانو ماساژ دهید. ماساژ پا پس از یك ایستادن طولانی می تواند عضلات پا را آرام كرده و به حالت اول بازگرداند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (388 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (164 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (57 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (38 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (35 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) کیک دو بعدی زیبا و هنری دخترهای رضا صادقی برای بابای خوش صداشون در روز پدر / فقط قیافه سگ بولداگشون 😂 (5 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) 4 پسر و 2 دختر رهبر معظم انقلاب، داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس