نحوه ی ست کردن کفش کالج با لباس

  پنجشنبه، 30 مرداد 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
نحوه ی ست کردن کفش کالج با لباس
کفش کالج، یک پاپوش کلاسیک است که سالهاست میان پوشاک مردانه جا خوش کرده است. اما پوشیدن کفش کالج، بایدها و نبایدهای خود را دارد

کالج های بنددار چرمی، به کالج های ملوانی یا boat مشهورند چرا که اولین بار این کفش های دست دوز را برای ملوانان ساختند تا روی اسکله های چوبی خیس، سُر نخورند!نکته کلیدی برای ست کردن این کفش ها نیز همین است: ملوانان را از یاد نبرید! تیشرت های راه راه ملوانی، انواع جین، توناژهای مختلف آبی، خاکی و سفید، بهترین گزینه برای قرارگرفتن کنار کالج ملوانی اند.

بهترین ست کت و شلوار با کفش کالج

اما همیشه در این مورد سوال می کنند که کالج را با چه کت و شلواری می توان بپوشیم؟ اگر دقت کرده باشید، برخی آقایان شلوارهای کوتاه با کفش کالج می پوشیدند. کم کم کفش کالج به تیپ های رسمی هم راه پیدا کردند و آن ها را با کت و شلواردر مهیمانی ها پا می کردند.

البته کفش کالج را نمی توان با هر لباس و کت و شلوار بپوشید. با توجه به طرحی که طراحان مد و لباس داده بودند این نوع از کفش با کت و شلوارهای مدل ایتالیایی سبک بسیاری عالی را به خود می گیرد.سبک های کلاسیک و تاکسیدو، کت و شلوارهای به سبک انگلیسی و همچنین کت های که دارای شش دکمه هستند را می توانید بپوشید. اما تاکید طراحان مد و لباس بیشتر برروی کت و شلوارهای به سبک ایتالیایی هستند.پیشنهاد می کنم در میهمانی های که رسمی هستند از کالج های ورنی ، چرم و جیر استفاده کنید. این جنس ها کمی سنگین تر از بقیه کفش های کالج هستند که به نحوه عالی می توان از آنها استفاده کرد و در یک مجلس به چشم بیایید.اگر لباسی که زیر کت و شلوار می پوشید طرح دار هستند می توانید از کالج های طرح دار و سگک دار بهره ببرید، پوشیدن کالج های سگک دار به رنگ طلایی و نقره ای و همچنین کالج های کار شده با سنگ های زینتی شما را شیک تر نشان می دهد.

پوشیدن کفش کالج با کت تک را از دست ندهید!

تیپ اسپرت یکی جذاب ترین سبک ها برای آقایان است. برای اینکه یک تیپ اسپرت عالی با کفش کالج ست کنید. پیشنهاد می کنم کت های یک دکمه ای هستند را با مدل کفش های کالج ست را انجام دهید.

تیپ رسمی با کفش کالج

اما اگر می خواهید تیپ با استایل رسمی بزنید بهترین کار این است کت تک به رنگ تیره و کفش های کالج ورنی که رنگ آن هم تیره یا کمی روشن باشد. اما در اینجا انتخاب کنید که جوراب های خود را به رنگ تیره و بلند بپوشید یا اینکه جوراب های کوتاه را پا کنید.

تیپ غیر رسمی با کت تک و کفش کاج

برای اینکه تیپ شما غیر رسمی به نظر برسد و بخواهید در محافل دوستانه بروید. بهترین کار این است که کت تک که مخمل، سبک ایتالیایی یا انگلیسی را تن کنید با کفش های کالج ورنی و چرم به رنگ تیره را پا کنید.

با یک انتخاب عالی در میهمانی بدرخشید

چندین سال است که کفش کالج از مد نمی افتد و می توانید آنرا با هر لباس و تیپی بپوشید اما بهتر است که در میهمانی های رسمی و غیر رسمی کفش کالج را با تیپ های متفاوت پا کنید. بطور مثال در متن بالا توضیح داده ایم که در مراسم رسمی کت و شلوار را با چه نوع کفش کالج بپوشید. همچنین برای تیپ های غیر رسمی بهتر است که کفش کالج به رنگ تیره را با کت تک بپوشید اینطوری می توانید یک استایل امروزی برای خودتان تعیین کنید.

اگر کفش های شما از دسته کتانی ها است مشکلی نخواهید داشت و به راحتی می توانید هر نوع جورابی که دوست دارید انتخاب کرده و ست کنید، اما اگر کفشی رسمی تر به پا داشته باشید مانند کفش های کالج باید دقت بیشتری داشته باشید.

اکثر اوقات ما می بینیم که افراد با کفش های کالج خود، جوراب نمی پوشند اما اتفاقا اگر شما جورابی به سبک و رنگ درستی را انتخاب کنید، ظاهری جذاب تر خواهید داشت، پس با ما همراه باشید تا نکات آموزنده ای را در این رابطه به شما آموزش دهیم.

۱)متضادها:

اگر کتی بژ یا کرم رنگ، به تن دارید برای انتخاب جوراب خود از رنگ های تیره و متضاد استفاده کنید این کار استایل تان را جذاب تر می کند.هم چنین کفش های قهوه ای و خاکی هم با کت های بژ نمایی خوبی دارند، علاوه بر این در حال حاضر محبوب ترین استایل های روزمره دیده شده، ترکیب کت های بژ با کفش های قهوه ای است، و برای جوراب تان هم بهتر است از رنگ های تیره استفاده نمایید.

۲)جوراب های رنگی

هیچ گاه از انتخاب جوراب های رنگی نترسید، ست جوراب های رنگی مانند زرد اخرایی یا هر رنگ دیگری که خوتان دوست دارید، با کفش های جیر و چرم عالی می شود. کت های چهر خانه و شلوار های جین، انتخاب های مناسبی برای ست با جوراب های رنگی هستند.

۳)استایل های مختلف:

جوراب های طرح دار، به خصوص طرح های سنتی، استایل شما را جذاب تر می کند، نکته ای که همیشه باید در نظر داشته باشید این است که سعی کنید از جوراب هم رنگ با شلوارتان و یا متضاد با رنگ کت تان استفاده نمایید.به این صورت شما ظاهری فانتزی و جذاب خواهید داشت.

۴)ترکیب رنگ ها:

یک مزیت پوشیدن جوراب با کفش این است که شما می توانید با ترکیب رنگ ها ظاهری جذاب داشته باشید، اگر ست شما سرتاسر مشکی است از جوراب های رنگی و گرم استفاده نمایید، رنگ های قرمز و سبز مناسب هستند.

۵)استایل رسمی:

گاهی اوقات مجبورید خودتان را برای شرکت در مراسمی رسمی آماده نمایید و از طرفی در انتخاب جوراب های خود و دیگر اجزاء، باید دقت بیشتری به خرج دهید، برای انتخاب کالج از رنگ های زیتونی و مشکی استفاده نمایید، کتی تیره بپوشید و جوراب های روشن را انتخاب کنید.

۶)کت های آبی:

همیشه کت های اندامی دوخته شده توسط خیاط ها، زیبایی بیشتری دارند، از کالج های تیره و مشکی استفاده نمایید، اگر رنگ کت تان آبی است برای جوراب خود از مدل های راه راه، و رنگ های زیتونی یا مشکی استفاده نمایید.

۷)استایل های روزمره وغیر رسمی:

اگر مطالب فوق را به دقت خوانده باشید، متوجه شده اید که یکی از اصول ست جوراب و کت و شلوار، این است که از رنگ های متضاد استفاده کنید، حال نکته جالب دیگری را هم باید بدانید، این که با کت های اسپرت، بهتر است از کفش های مخمل و جیر استفاده نمایید، نه کفش های چرم!


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (531 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (39 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (32 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (23 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان