نگاهی به استایل باران کوثری، بازیگر بی‌تفاوت به معیارهای استایل

  شنبه، 09 مهر 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
نگاهی به استایل باران کوثری، بازیگر بی‌تفاوت به معیارهای استایل
ساعدنیوز: اینجا برایتان از استایل و لباس‌های باران کوثری گفته‌ایم. از علاقه‌اش به راحتی و اعتمادبه‌نفسش در پوشش تا استفاده زیاد از رنگ مشکی. خوشحالیم با ما همراه هستید.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از منومد، اگر نگاهی به استایل باران کوثری داشته باشیم، متوجه می شویم که او اصلا به دنیای سلبریتی ها و پوشش آنها توجهی ندارد. باران شاید در دسته خوش پوش ها قرار نگیرد یا از توازن پیشنهادی دنیای مدوفشن بسیار دور باشد اما اعتمادبه نفس خوبی دارد و به نظر می رسد که در آشفته ترین و بی نظم ترین استایل های خود هم احساس رضایت دارد.

تصویر

شاخصه های استایل کوثری چنین است:
  • علاقه به راحتی
  • انتخاب تیپ های اسپرت
  • نداشتن آرایش و علاقه به موهای چتری
  • استفاده زیاد از رنگ مشکی
  • بی توجهی به تناسب مدل لباس و اندام
  • استفاده از اکسسوری ها
  • بی نظمی در استایل
  • لباس هایی با الگوهای نامناسب

۱. علاقه به راحتی

تصویر
انتخاب لباس های راحت
کوثری در انتخاب لباس به دنبال راحتی است؛ این را مرور استایل هایش نشان می دهد. پوشیدن شلواری اسپرت، کتانی هایی ساده و رویه ای که مناسب موقعیتی نیمه رسمی نیست، در تصویر بالا این موضوع را به خوبی نشان می دهد. اگر به تصویر بالا نگاهی دقیق تر بیندازید، متوجه می شوید هم مدل لباس ها از طیفی بسیار راحت و معمولی انتخاب شده اند و هم جنسشان. در واقع، باران هیچ حساسیتی برای پوشیدن لباس هایی مناسب موقعیت یک ستاره ندارد. او به راحتی و نهایت سادگی می اندیشد.

۲. انتخاب تیپ های اسپرت

تصویر
باران کوثری در کنار پدرش جهانگیر کوثری
انتخاب تیپ های کژوال و غیررسمی یکی دیگر از شاخصه های استایل باران است.برای او کدهای پوششی اهمیت ندارد. چه در جشنواره ای رسمی شرکت کند و چه در نمایشگاه یا یک گالری هنری، با استایلی اسپرت دیده می شود. این هم در راستای همان میل کوثری به راحتی در استایل و پوشش است.

۳. نداشتن آرایش و علاقه به موهای چتری

تصویر
موهای چتری و صورت بی آرایش
بیشتر کسانی که در دنیای تصویر حضور دارند، ترجیح می دهند که در مراسم و جشنواره های مختلف با آرایش ظاهر شوند. ثبت تصویر آنها عامل مهمی است که تمایلشان به ارائه تصویری زیبا و آراسته را بالا می برد. باران برخلاف بسیاری از سلبریتی ها بدون آرایش ظاهر می شود. او تمایلی به استفاده از عمل های زیبایی روز، آرایش های ترند و مدل دادن به موها ندارد. او در بیشتر مواقع بی آرایش است و مدل چتری را برای موهایش انتخاب می کند.

۴. استفاده از رنگ مشکی

تصویر
انتخاب رنگ مشکی
با مرور استایل باران کوثری می توانیم ببینیم که بیشتر مواقع از رنگ مشکی در استایلش استفاده می کند. باران اندام توپر و درشتی دارد. شاید او هم مانند بسیاری از افراد با این مدل از بدن رنگ مشکی را برای لاغرتر جلوه کردن انتخاب می کند. رنگ مشکی می تواند اندام را جمع وجورتر نشان بدهد.

۵. بی توجهی به تناسب مدل لباس و اندام

تصویر
نبود تناسب مدل و اندام
باران در انتخاب مدل لباس هم حساسیت زیادی به خرج نمی دهد. در نتیجه، گاهی استایل هایی از او می بینیم که با اندامش در تناسب نیستند. در تصویر بالا باران را در کنار علی شادمان می بینید. او مانتویی به تن کرده که به واسطه مدل آستین ها و دوخت در ناحیه یقه و سینه باعث می شود، اندام کمی درشت تر به نظر برسد. این مانتو با اندام باران کوثری در تناسب نیست و او می توانست انتخاب بهتری داشته باشد. به جیب بزرگی که در بخش جلوی مانتو است هم دقت کنید. چنین جیبی باعث چاق تر دیده شدن می شود و وجودش در بخش جلویی لباس نه زیبایی خاصی دارد و نه مناسب اندام است. با کمی دقت در انتخاب مدل لباس، هرکسی با هر شکل از اندام می تواند خوش استایل تر شود. این را فراموش نکنید.

۶. استفاده از اکسسوری ها

تصویر
اکسسوری ها در استایل
استفاده از اکسسوری ها در استایل فکر بسیاری خوبی است. با یک گردن بند یا اکسسوری ساده دیگر به راحتی می توانید تیپ خود را متنوع و خاص کنید. باران هم در استایل های خود معمولا از اکسسوری های خوبی استفاده می کند. او در تصویر بالا از گردن بندی استفاده کرده که باعث خروج تیپ او از سادگی شده است. کوثری در این تصویر نسبت به بسیاری از مواقع، رسمی تر ظاهر شده است و استایلی مناسب شرکت در جشن دارد. پوشیدن کت روی پیراهنی پرچین به همراه شلوار ایده چندان خوبی نبوده است. شاید اگر پیراهن بلندتر بود و حالت ماکسی داشت و با لگ پوشیده می شد، استایل حالت مناسب تری به خود می گرفت.

۷. بی نظمی در استایل

تصویر
آشفتگی در استایل
اینکه کوثری به داشتن استایلی راحت علاقه مند است، بحثِ سلیقه شخصی و ترجیحات او است. اما رعایت نظم و دوری از آشفتگی در استایل چیزی است که می توان به آن نقد داشت. حضور در مراسم و موقعیت هایی که با حضور عکاسان و مردم همراه است، باید با نظم و آراستگی همراه باشد. باران به این موضوع توجه زیادی نشان نمی دهد. اگر به تصویر بالا نگاه کنید، متوجه می شوید که استایل این هنرپیشه بسیار آشفته است. او باز هم انتخابی اسپرت داشته اما متأسفانه اجزای مختلف استایل او به خوبی با یکدیگر هماهنگ نیستند و خروجی تیپی بی نظم را درست کرده است.

۸. لباس هایی با الگوهای نامناسب

تصویر
لباس با الگوی نامناسب
یکی دیگر از نکاتی که در استایل باران کوثری دیده می شود، بی توجهی او به الگوی لباس هایش است. او اندام پُری دارد و برای اینکه توازن را به استایل خود پیشکش کند، نیاز به انتخاب لباس هایی مناسب شکل بدنش دارد. انتخاب جیب های بزرگ یا یقه های پهن، فکر چندان مناسبی نیست. استایل کوثری در تصویر بالا، مرتب تر از بیشتر مواقع است اما مدل لباس برای او مناسب نیست. یقه ای با پهنای زیاد، برای کسی که شانه و سینه پهنی دارد، گزینه خوبی نیست. اگر کوثری از کتی با مدل یقه انگلیسی یا حالت یقه هفت استفاده می کرد، بهتر بود.

نوبت شماست

باران کوثری خارج از عرف ستاره ها و افراد مشهور لباس می پوشد. او توجهی به قواعد پوشش برای شرکت در مراسم و موقعیت های رسمی ندارد. چیزی که بیشتر از همه در تیپ و ظاهرش دیده می شود، علاقه اش به راحتی است. باران میلی به انتخاب لباس های رسمی ندارد و همین موضوع باعث می شود که انتخاب راحتی، تیپش را از حالت منظم و آراسته خارج کند. نظرتان درباره استایل او چیست؟ چه پیشنهاداتی برای بهترشدن تیپ و استایل او دارید؟


32 دیدگاه
  دیدگاه ها
ف ی
2 سال پیش

اصل سادگی و داره ساده و بی آرایش احسنت
م.
2 سال پیش

عالی
بازدیدکننده
2 سال پیش

خیلی عزیز و محترمه اینقد دوست دارم طرز فکرش رو ... این مسائل خیلی جزئی و پیش پا افتاده هستند... اصلش اینه که این دختر خیلی خاکیه ان شاالله که موفق باشه، واقعا که باید به جهانگير کوثری تبریک گفت بخاطر این دخترش
بازدیدکننده
2 سال پیش

خیلی عالی هستش حسودی نکنین ن
بازدیدکننده
2 سال پیش

بابا دمت گرم ...
مهیاس
2 سال پیش

کاش منم اعتماد به نفس باران کوثری و داشتم،، حال میکنه با خودش، نظر بقیه ام اصلا براش مهم نیس، دمش گرم، مثل باران بودنم آرزوست😊
هانی
2 سال پیش

ساده بودن همجا زیباتر از هرچیست من هم اینجور میپسندم سخت نمیگیرد و اطرافیان هم با او راحت تر ان
بهاره رحیمی
2 سال پیش

بازیش دوستدارم دیگه سلیقه لباسش مربوط به خودش اخرین فیلمی که دیدم خیلی بازیش زیبابود بی همه چیز کنارهدیه تهرانی و پرویز پرستویی بود نقش یک زن فقیر وزحمتکش دهاتی خوب بازی کرد خوب این نقش با من مادر هستم و خون بازی متفاوت بود که دختران مرفه رو نشان میداد دلیشش اینکه با استعداده دوستش دارم موفق باشه
دریا
2 سال پیش

چقدر ڨضاوت ،آرایش میکنن شاکی هستین ،نمیکنن شاکی بگذارین مردم آنطوری که راحتنن واحساس آرامش میکنن زندگی کنن یاد بگیریم سرمون تو زندگی خودمون باشه صوابش بیشتر😃
کامبیز
2 سال پیش

جالبه هم باحجاب هم خوشتیپ ومنظم
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: ماهه این دختر .ماه
واقعا ماشالله داره
بازدیدکننده
2 سال پیش

بهترین وعالی ترین طرز تفکر رو خانم کوثری دارن .ساده بپوش وبدون در نظر گرفتن حرف مردم راحت زندگی کن .
هستی
2 سال پیش

ایشون کارش بازیگریه نه آرایشگری، ،،هنرمند واقعی ،،،بی حاشیه ،،،خداییش دنبال ایراد نباشیم ایشون در کارش بینظیره،،کاش همه تو کارمون عالی باشیم
ایرانی
2 سال پیش

سادگی نشانه اصالت و وقار است که ایشان دارند
فرشته
2 سال پیش

من عاشق سادگی و بازیهای زیباشون هستم و همین تفاوت زیباشون با دیگر بازیگران واقعا از لحاظ پوشش بسیار با حجب و حیا هستن
عارف
2 سال پیش

همین سادگیشه که همه دوسش دارن اجق وجق بود همه ازش متنفربودن خود خود خودشه
الهه
2 سال پیش

عشقه. عشق. چیه. عمل میکنن همه شبیه هم انگار همه از یه کره اومدن من عاشقشم زیبا. نچرال بیوتی
بازدیدکننده
2 سال پیش

باران کوثری ساده ودوس داشتنی...
مطب از هلند
2 سال پیش

شمایی که در مورد باران کوثری قضاوت میکنید برو جلو آینه و ببین خودت هستی؟با وجدان خودت یک دقیقه تنها بمان ببین چی بهت میگه این بازیگر اصل هست خود خود اصل عاشقت هست خانم محترم باران کوثری
سمیه
2 سال پیش

فوق العاده از بازی ایشون خوشم میاد ، و اینکه نحوه پوشش این بازیگر . اینکه انقدر راحت فکر میکنه . چقدر راحت و دوست داشتنی
بازدیدکننده
2 سال پیش

خب اگه خیلی ب ظاهرش توجه میکرد، مثبچل خیلی دیگه از بازیگران دیگه بازیش خوب نمیشد چون وقت تمرکز روی بازی نداشت. همین الان خواهر من برای ی نون خریدن نیاز داره ی ساعت فکر کنه چی بپوشه. میتونست پنجاه دقیقه مطالعه کنه ،ده دقیقه لباس بپوشه.
عسل
2 سال پیش

خیلی هم خوبه، ساده و زیبا بقیه مشکل دارند نه ایشون
بازدیدکننده
2 سال پیش

هر جور راحته☺️☺️
نسیم
2 سال پیش

خیلی زیاد دوسش دارم انقدر زیاد که هیچ ایرادی نه تو ظاهرش و نه تو پوشش میبینم به نظرم باید رو هنرش و همه قشنگیاش زوم کرد نوع پوشش سلیقه ایه و هر وقت ما یاد گرفتیم به سلایق دیگران احترام قائل باشیم میتونیم بگیم با تمدن و با اصالت هستیم.
بازدیدکننده
2 سال پیش

هر کس به وطنش و کشورش تا آخرین نفس اعتقاد داشته باشد و پای خون شهیدان والامقامش بایستد قابل اعتماد و احترام است خلاص
پگاه داد گر
2 سال پیش

عالی هستن ایشون بلاخره بهتر از خیلی از بازیگرهایی هستند که ادم میبینه میگه وااا این همونه چقدر عوض شده .( با توجه به عمل های زیبایی متعدد )
نسترن
2 سال پیش

باران کوثری قیافش خیلی خوشگل و بانمکه. تیپشم دوست داشتنیه😍
بازدیدکننده
2 سال پیش

عالی بودخیلی ساده و راحت وشایدباقیمت کمتر باتوجه به اینکه لباساش ازجنس عالی بود
نرگس
2 سال پیش

من عاشق ایشون هستم ارزوی موفقیت بیشتر برای شمارو دارم.
امیر
2 سال پیش

ماهه این دختر .ماه
پریسا
2 سال پیش

این دختر عشقه بخدا
زهره
2 سال پیش

هرکسی سلیقه ای داره و ب خودش مربوطه ک چی بپوشه یا اینکه آرایش کنه یا هرچی پس بهتره سرمون رو از زندگی دیگران در بیاریم و در زندگی خودمون فرو ببریم
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (388 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (166 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (151 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (62 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (50 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (26 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (14 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس