ساعدنیوز
ساعدنیوز

نگاهی به لباس های زیبا و استایل های مجلل حادیثه؛ معروف ترین خواننده ترکیه

  یکشنبه، 24 مهر 1401   زمان مطالعه 7 دقیقه
نگاهی به لباس های زیبا و استایل های مجلل حادیثه؛ معروف ترین خواننده ترکیه
ساعدنیوز: حادثه با استایل های متنوع خود لقب ملکه استایل ترکیه را گرفته او با لباس های جذاب خود در صحنه به خوبی می درخشد. در ادامه به جذاب ترین استایل های او می پردازیم.

«من دوست ندارم و ترجیح نمی دهم زندگی خصوصی ام را از طریق شبکه های اجتماعی نشان بدهم. من واقعا معتقدم که می توانم با فالوورهایم حتی بدون اشتراک گذاری زندگی شخصی ام ارتباط برقرار کنم. من را در حال اشتراک گذاشتنن غذایی که می خورم یا شخصی که با او قرار می گذارم نخواهید دید. من از اینکه دخترای زیادی برای گرفتن لایک بیشتر در اینستاگرام فتوشاپ می کنند، خیلی ناراحتم. این موضوع باعث می شود نگران آینده باشم. به نظر می رسد همه چیز مصنوعی تر شده است. مردم نباید رسانه های اجتماعی را خیلی جدی بگیرند. زندگی شما به لایک ها بستگی ندارد.»

اینها را حادیثه آچیک گوز می گوید. خواننده ۳۶ ساله ای که از پدر و مادری ترک در کشور بلژیک به دنیا آمد و همین چند روز پیش در مراسم «power turk» جایزه قدرتمندترین خواننده زن را صاحب شد البته که این خواننده زیباروی جز خوانندگی در ترانه سرایی، اجرای برنامه های تلویزیونی و تبلیغات برندهای مطرح لباس و جواهرات هم فعالیت دارد. لباس هایی که او در اکثر مراسم و برنامه های تلویزیونی پوشیده خبرساز بوده و تحسین و البته گاهی هم انتقاد مردم و مخاطبانش را به همراه داشته است.

حادیثه که طرفداران زیادی هم در ایران دارد؛ درباره لباس پوشیدن و مد و زیبایی نظرهای جالبی در این سال ها و در مصاحبه های اش داشته است. مثلا اینکه «اصرار دارم بر اینکه مردم فقط زمانی چیزی را بپوشند که مناسب آن هاست نه به این دلیل که مد است. من آماده ام مد جدید را امتحان کنم اما فقط زمانی که به نظرم خوب باشد البته گاهی اوقات ممکن است در یک لباس احساس خوبی نداشته باشید اما آن لباس همچنان می تواند شما را بی عیب و نقص نشان دهد در این صورت مشکلی ندارم چون گاهی اوقات تصور و تصویری که می دهید مهم تر از احساس شماست.» با این پیش زمینه و آشنایی برویم سراغ زیباترین لباس هایی که او در این سال ها بر تن کرده است.

استایل حادیثه

یک جذاب سبز رنگ

حادیثه چند روز پیش در مراسـم «power turk» جایزه قدرتمندترین خواننده زن را صاحب شـد. او در این مراسم لباس سبز رنگی از برند دیور پوشیده بود که باید بپذیریم ایـن لباس هم از جذاب تریـن لباس های اخیر حادیثه بوده اسـت. جذابیـت این لباس سبز رنگ را یـک کیف سفیـد از برند دیـور و کفش های مشکی پاپیون دار تکمیل می کرد. رنـگ سبز از ترندهای مهم امسال به حساب می آید.

استایل سبز حادیثه

وقتی حادثه توپ دیسکو می شود!

در سال 2021 این خواننده در بلک آنتالیا با لباسی شبیه توپ دیسکو روی صحنه رفت. این لباس از برند آتیکو «The Attico» انتخاب شده بود که حدود 15 هزار لیر قیمت داشت. او این لباس را با چکمه های 10 هزار و 300 لیری از برند «تگزاس پاریس» ست کرد. حادیثه با این لباس یازدهمین کنسرت سال 2021 خودش را اجرا کرد و برای هر اجرا 600 هزار لیر و در مجموع 6 میلیون و 600 هزار لیر درآمد کسب کرد.

برند آتیکو زاییده فکر گیلدا آمبروسیوو جورجیا توردینی است. آمبروسیو، چهره مشهور سبک لباس خیابانی و توردینی، طراح لباس است. این دو طراح که در میلان ایتالیا مستقر هستند از سال 2016 به دلیل عشق مشترک به لباس های پرزرق و برق و درخشان این برند را راه اندازی کردند.

استایل هولوگرامی حادیثه

لباس مشکی سال نویی

برنامه «O Ses Turkyie» که یک مسابقه آوازخوانی است از سال 2011 شروع شده و حادیثه سال ها یکی از داوران این برنامه بوده است. او برای حضور در شب عید سال 2020 در این برنامه یک پیراهن قرمز از برند دولچه گابانا « Dolce & Gabbana» پوشید که با کفش و گوشواره هایی از همین برند ترکیب کرد و خیلی هم مورد توجه قرار گرفت ولی سال بعدش که از معشوقش، کان ییلدیریم (بازیگر 35 ساله ترک)، جدا شده بود یک پیراهن مشکی توری ساده از همین برند با یک جفت کفش از برند گوچی « Gucci» پوشید. همین پیراهن ساده حدود 43هزار لیر قیمت داشت. دستبندهایی که انداخته بود 334 هزار لیر، گوشواره اش 120 هزار لیر و انگشترش حدود 95 هزار لیر ارزش داشت.

استایل خاص و لباس شب مجلل حادیثه

لباس انحصاری از میلان

موزیک ویدئوی «Hay Hay» یکی از چهار کلیپ پربیننده دنیا در زمان انتشار شناخته شد که حادیثه خوانندگی این کلیپ را انجام داده بود و ترانه ای درباره داستان جدایی دو نفر را می خواند. او در این موزیک ویدئو با برند لباس ولنتینو «Valentino» و برند جواهرات لوکس Pomellato همکاری کرد. این هنرمند با لباسی رویایی از مجموعه Pre-fall 2021 ولنتینو که به طور انحصاری از میلان برای او فرستاده شد، در این کلیپ حضور پیدا کرده بود

لووک زیبا از حادیثه

پای حادیثه در کفش لیدی گاگا و زندیا

حادیثه، مهمان مجله مد L’Officiel در ترکیه بود که عکسش هم روی جلد رفت. او با لباس هایی از مجموعه بهار و تابستان 2021 ولنتینو که تا آن زمان کسی ندیده بود، مقابل لنز عکاسان قرار گرفت. در عکس های عکاس ایتالیایی این مجله حادیثه بدون آرایش دیده می شود که به قدرت زنانه تأکید دارد. برند ولنتینو قبل از او با ستاره هایی مثل لیدی گاگا و زندیا همکاری داشت.

لباسی از طراحی الهام بخش

این پیراهن و دستکش سیاه رنگ، که حادیثه در یکی از کنسرت هایش به تن کرده بود، با سنگ های رنگی دوخته شده و یکی از طرح های آنجل برینکس « Angel brinks» است. آنجل یک طراح مد آمریکایی و مجری و تهیه کننده موفق تلویزیون است که مشتری های فراوانی از بین سلبریتی ها پیدا کرده است. ترینا، رپر 47 ساله آمریکایی، اولین مشتری مشهور او بوده. زندگی آنجل الگو و الهام بخش خیلی هاست. این طراح موفق وقتی فرزندش را باردار بود آنقدر زندگی سختی داشت که تصمیم به خودکشی گرفت ولی کم کم راه خودش را پیدا کرد. او خانه مد خودش را در سال 2010 تأسیس کرد.

لباس ژنرالی حادیثه

زیبایی برند فندی بر تن حادیثه

حادیثه در چهل و ششمین دوره جشنواره پروانه طلایی جایزه بهترین خواننده زن ترکیه را از آن خود کرد. اگرچه در آن سال این مراسم به صورت آنلاین برگزار شد و جوایز جداگانه به دست هنرمندان رسید و فقط ویدئوی از آن ها منتشر شد حادیثه و سایر هنرمندان با لباس هایی زیبا این جوایز را تحویل گرفتند. لباس حادیثه در آن سال، پیراهنی زیبا و گلدار از برند فندی بود.

استایل شیک حادیثه از فندی

حواشی زندگی حادیثه

دوست پسر حادیثه، محمت دینچرلر با خرید انگشتر ۳میلیون لیری که به حادیثه هدیه داده خبرساز شد. هزینه این انگشتر به شرکتی که دینچرلر با خانواده اش شریک هست و بدهی که این شرکت دارد و باید به شکل اقساط پرداخت می شود؛ شوک بزرگی وارد کرد. انقدر که وکیل عموی محمت دینچرلر که شریک شرکت هست گفت: به جای اینکه انگشتر بخره قرضشو بده. میزان قرض این خانواده ۱۳۰ میلیون لیر است.مهمت دینچرلر در مورد جواهراتی را که در مراسم عروسی به حادیثه هدیه داده بود، گفت: «سرویس طلا و انگشتری را که مادرم هدیه داده بود را به من پس بده!!»

با این حال، درخواست دینچرلر رد شد و جواهرات در کنار حادیثه باقی ماندند!

حادیثه

جواهرات ترندی و استایل های چشم نواز حادیثه

حادیثه در استایل های خود از اکسسوری های ترندی بسیار زیبایی استفاده می کند که مطابق مد روز هستند. اکسسوری های او اغلب گوشواره های بزرگ انگشتر های متعدد و جواهرات ظریف متنوع می باشد که استایل او را چشم نواز تر جلوه می دهد. در ادامه به لباس های زیبای او می پردازیم.

استایل کت و شلوار حادیثه
استایل راک حادیثه
استایل پر زرق و برق حادیثه

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

31 دیدگاه
  دیدگاه ها
ناشناس
1 سال پیش

خوب ترکیه ای هست ربطی نداره به لری
بازدیدکننده
1 سال پیش

ولی مطمعنم خیلییییییییییی آرزوداری فقط یه ثانیه جای اون باشی
بازدیدکننده
1 سال پیش

متاسفانه
بازدیدکننده
1 سال پیش

قشنگیه زن به حجابشه زن بدون حجاب واقعا زشته
بازدیدکننده
1 سال پیش

عزیز دلم هر کسی سلیقه ای داره خوب اونم سلیقش اونطوری و اینکه خداوند انسان هارو آفریده نقاشی الهی هستش مهم انسانیت درونی هست نه ظاهری
بازدیدکننده
1 سال پیش

استایل حادیثه برام جذاب و بروز هس..بهترین نقاشی خدا در بهترین موقعش هس...یاشاسین ترک..جانمسان حادیثه
بازدیدکننده
1 سال پیش

قشنگیش ملایم است من راضیم
خفاش
1 سال پیش

من عاشقشم 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
نظرپور قندعلی..
1 سال پیش

واقعا عالی . زیباست...
فاطمه
1 سال پیش

اصلا قشنگ نیست ،لباس فقط لباس لری بختیاری وبویراحمدی ،اصیل آریایی ،من عاشق لباس لری هستم
بازدیدکننده
1 سال پیش

🙏🙏❤️❣️
مریم
1 سال پیش

خیلییییی هم زیباسن😒
بازدیدکننده
1 سال پیش

😸😸😸😸
ناشناس
1 سال پیش

من عایشه گل را بیشتر دوست دارم تو فیلم مطرب بازی کرده بود
Bimbimbim
2 سال پیش

واقعا خیلی برام جالبه بدونم چطوری میگین لباساش قشنگ نیست 🤔 این درسته که میگن هر کی سلیقه ی خودشو داره ولی لباس های حادیثه تویه این عکس هاش اصلا زشت نیست
ب
2 سال پیش

فقط باید فامیلش را عوض کنه
بازدیدکننده
2 سال پیش

اگه ترک نیستی از کجا متوجه میشی ترانه هاش جذابه؟
میترا
2 سال پیش

چه لباسای مزخرفی واقعا انگار گدای چهار راه
😌
2 سال پیش

ولی کاش توام شعورت برسه که به سلیقه ی دیگران احترام بزاری
بازدیدکننده
2 سال پیش

چه لباسای مسخره ایی شاید از دید شما قشنگ زیبا باشن ولی ازنظر من هم ساده قدیمی ومن درآوردی هستن
اوکی
2 سال پیش

دیگه این جمله رو نباید همه جا بکار برد چون خواننده هم باید قیافه داشته باشه و هم صدا
بازدیدکننده
2 سال پیش

ماهسون از چشمم افتاد با خیانتش وجدایی همسر زیبا ومادر فرزندش از او .همه ی ادعاهای درحد ترانه موند .فکر می‌کردم بعد این همه مجردی وآزادی بعد ازدواج آدم اصیلی باشه ولی اونم رنگ حرفاش نبود.انسانهای اصیل همیشه با تعهدند
زهرا
2 سال پیش

بسیار عالی
هستی
2 سال پیش

واقعن زیبا و لاکچریه لباسا
بازدیدکننده
2 سال پیش

نه خودش خوشگله نه لباساش....
سیما
2 سال پیش

سلام اقای هدایت وقتتون بخیر تو زبان ترکی حادیثه میگیم .
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من ترک نیستم دختری اهل نجف آباد هستم ولی من هم از ترانه هاش و قیافه ش و صداش خوشم نمیاد چون یکی مثل سیبل جان خودش هم تیپ داره هم خوشکلی و هم صداش جذابه دیگه نیازی به ادا درآوردن نداره...
شهین
2 سال پیش

بسیار شیک و زیبا
بازدیدکننده
2 سال پیش

خیلی وقته دیگه ادمها با ظاهرشون قضاوت نمیشن مهمترین زیبایی،زیبایی درونی است
هدایت
2 سال پیش

حادیثه اشتباه چاپی را اصلاح فرمایید
هدایت
2 سال پیش

ما ترکها میگیم حادثیه ولی نه صدای دلنشین داره نه قیافه خوانندگان آقا مثل ماهسون هزار برابر بهتر از ایشون هستن
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (1060 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (302 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (268 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (115 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (60 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (59 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (58 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (44 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز چوپان برای تردد بدون دردسر گوسفندانش در سطح شهر+ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (43 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (37 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (33 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (28 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک بقال تبریزی برای کودکان حماسه ساز شد/ درک و شعور ایشون ستودنیه+عکس (28 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و خارجی محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (27 نظر) نگاهی به تیپ و استایل لاکچری و درجه یک خانواده محمدرضا گلزار در عروسی آقای بازیگر +عکس/ خوش به حال آیسان خانوم، عروسِ چه خانواده‌یِ باکلاس و مرفه ی شده😍 (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 + فیلم فال شمع روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 (ویدئو) راز جوانی یانگوم "جواهری در قصر" در 53 سالگی / یانگوم هیچ درکی از پیر شدن نداره مثل اینکه هدیه خاص و ویژه ملیکا رسولی، قهرمان کاراته ملی پوش به علی دایی / خانم کاراته کا ارزشمندترین دارایی اش را به اسطوره داد ... (ویدئو) صدایی که هم‌اکنون می‌شنوید، اعلام وضعیت قرمز است، معنی و مفهوم آن این است که کنکور از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است... رونمایی از استایل دامادی فوق العاده شیک و باکلاس هادی کاظمی در روز عقد با سمانه پاکدل/ آقا و خانم بازیگر مثل همیشه خاص‌پسند+عکس جدیدترین عکس پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران با لباس های اصیل و ایرانی/رنگ و بوی بهار رو میده خلاقیت جالب و خنده دار یک ایرانی برای درست کردن گاری لوکس با استفاده از خودروی فرسوده و اسب/ انگار سوار بنز شده😂+عکس نگاهی به تولد 30 سالگی امیرحسین فتحی بازیگر سیاوش سریال جیران در دل جنگل/ چه خلوت +عکس ماجرای عجیب انتقال پیکر حضرت یوسف توسط حضرت موسی به فلسطین صبحانه عاشقانه رضا گلزار با عشق زندگیش/ چه میزی چیده برا آیسان خانومش+ عکس اذان گفتن جالب حامد شاکرنژاد قاری برنامه محفل در گوش دختر ناز و زیبای مهران غفوریان+ویدیو رونمایی از مادر شوهر واقعی ریما رامین فر هما سریال پایتخت/ بیشتر شبیه عروسش هست تا پسرش! +عکس (تصاویر) خلق شاهکار مینیاتوری بر روی نوک مداد پذیرش دانشگاه با آیلتس 6، امکان پذیر است یا خیر؟ خلاقیت تحسین‌برانگیز شهرداری ساری در طراحی مار با مانع های U شکل پیاده‌رو+عکس/ دست مریزاد و باریکلا به این ذهن 👌 قدردانی علیرضا داوودنژاد پدر مرحوم رضا داوود نژاد از مردم دکوراسیون شیک و مدرن خانه سارا و نیکای سریال پایتخت در سوئد/ هنر استفاده از شمع ها در چیدمان خانه جدیدترین سلفی گلزار در کنار همسرش، آیسان/ بنظرتون کیکه یا واقعیه؟😄 (ویدئو) خورشت کرفس به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه بهرام رادان/ ببین باز چه میکنه! ویدئو) فشن شوی حامد آهنگی در برنامه "شب آهنگی"/ ببین خودش چی تنش کرده آخه😂 (فیلم) خواندن شعر دوران کودکی با صدای کودکانه توسط حاج آقا/ از شدت خنده اشک نیما شعبان نژاد دراومد آیا میدانستید آمریکا دو رئیس جمهور وسرود ملی دارد؟/یکی از عجایبی که راجع به آمریکا نمیدانستید! (ویدئو) شرکت کننده حذف شده برنامه "صداتو" با صدای شگفت انگیزش حاضران را حیرت زده کرد/ ببینین صحنه رو چطور تو مشتش گرفته! واکنش تند ژیلا صادقی روی آنتن زنده به الهام حمیدی! (ویدئو) نگاه های جذاب و عاشقانه هانده ارچل و شهاب حسینی بهم/ در نقش شمس تبریزی و کیمیاخاتون (عکس) تصاویری دیده نشده از حضور محمدرضا گلزار در منزل نعیمه اشراقی نوه امام خمینی! (تصاویر) تیپ و چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد 15 سال در 48 سالگی تصاویر آخرالزمانی از بارش بی سابقه باران در دبی | دبی در آب غرق شد!!! (عکس) یک آگهی تبلیغاتی عجیب که 3 منطقه تهران را به هم ریخت! (عکس) ایده و خلاقیت جالب و جذاب یک کافه برای رعایت حجاب مشتریان! (تصاویر)تغییر قیافه باور نکردنی مرجانه گلچین/دیگه هیچ جوره نمیشه شناختش/کلاه حصیری و بارانی یه ترکیب تیپ خفن... (عکس) تصویری از حضور متفاوت چند زن و ژست خاص آنان در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی! نگاهی به رستوران شیک و مجلل خسرو حیدری با چیدمان شیک و منحصر به فرد در زعفرانیه تهران+عکس (عکس) تصویری عجیب از غذای سلف یک دانشگاه/هرکی تونست بگه چه غذاییه واقعا نابغه س! الناز شاکردوست و سروش صحت؛ مادر و پدری که حتی جنازه‌ی دخترشان را هم به آنها ندادند😓 اگر دختر جوان دارید، این فیلم برای شماست!
تیتر امروز   
فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 + فیلم فال شمع روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 قدردانی علیرضا داوودنژاد پدر مرحوم رضا داوود نژاد از مردم واکنش تند ژیلا صادقی روی آنتن زنده به الهام حمیدی! (عکس) تصاویری دیده نشده از حضور محمدرضا گلزار در منزل نعیمه اشراقی نوه امام خمینی! (تصاویر) تیپ و چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد 15 سال در 48 سالگی تصاویر آخرالزمانی از بارش بی سابقه باران در دبی | دبی در آب غرق شد!!! (عکس) یک آگهی تبلیغاتی عجیب که 3 منطقه تهران را به هم ریخت! (عکس) ایده و خلاقیت جالب و جذاب یک کافه برای رعایت حجاب مشتریان! (تصاویر)تغییر قیافه باور نکردنی مرجانه گلچین/دیگه هیچ جوره نمیشه شناختش/کلاه حصیری و بارانی یه ترکیب تیپ خفن... (عکس) تصویری از حضور متفاوت چند زن و ژست خاص آنان در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی!