نگاهی به قاب های دونفره و عاشقانه آناهیتا همتی، شیدا سریال ترش و شیرین و همسر جوانمرگ و فیلیپینی اش "الکس"+عکس

  چهارشنبه، 23 خرداد 1403
نگاهی به قاب های دونفره و عاشقانه آناهیتا همتی، شیدا سریال ترش و شیرین و همسر جوانمرگ و فیلیپینی اش "الکس"+عکس
ساعدنیوز: تصاویری از آناهیتا همتی و همسر اولش الکس را مشاهده بفرمایید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، آناهیتا همتی (زادهٔ 1 مرداد 1352) بازیگر اهل ایران است. همتی در 1372 با نمایش تنبور نواز به نویسندگی محمد رحمانیان فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد. اولین فیلم او افسانه پوپک طلائی بود که در سال 1376 ساخته شد ولی به نمایش گذاشته نشد. او در مجموعه‌های خانه به دوش (1383) و ترش و شیرین (1386) با کارگردان رضا عطاران همکاری داشته است.

خانم بازیگر تصاویری از همسرش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که همه را متحیر کرد و نوشت:

سه سالی که ضربان قلبمون کنار هم‌تپید، لذتبخشترین و درخشانترین دوران زندگیم بود،‌ اگر "مرگ" مارو از هم جدا نمیکرد قرار بود دوران بازنشستگیمون رو بازم با هم سپری کنیم. "عاشقی" توام با صداقت، مهربانی و دست و دلبازی بارزترین ویژگی ات بود و من بیشترین یادگیری مهارت های زندگی رو مدیونتم، بسیار قدردان و سپاسگزارت بودم، هستم و خواهم بود تا نفس میکشم. تاثیر تو در زندگی من به قدری زیاد بوده که تا وقتی زنده ام در رفتار و کردارم مشهوده، با تو به رشد رسیدم و دوست داشتن واقعی و حقیقی رو یاد گرفتم. وقتی که چشم میچرخونم تورو تو همه بخش های زندگیم میبینم، حتی گاهی در جزئی ترین و معمولی ترین چیزای زندگی، مثل خوردن میوه ای که دوست داشتی، یا رنگ مورد علاقه ات، یا بویی که دوست داشتی، موسیقی و فیلم های مورد علاقه ات، سفر، دریا و جنگل... بوی لاوندر و ...سال هشتادوسه تا هشتادوشش، نقطه طلایی زندگی ام محسوب میشه، چیزی شبیه خواب و خیال و رویا، بسیار زیبا و درخشان. امروز روز تولد توست همینطور که خاطرات قشنگم مثل فیلم از جلوی چشمم رد میشه، اشک هام هم روی گونه ام جاریه، درد و زخم جای نبودنت توی قلبم هرگز التیام پیدا نمیکنه.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (178 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (66 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (54 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (58 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (50 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (39 نظر) (فیلم) شهید امیرعبداللهیان: به ظریف خداقوت می‌گویم، از او آموختم / نیمه شب از او پیامک و ایمیل دریافت می‌کردیم (32 نظر) نگاهی به آشپزخانه و یخچال رونالدو ابر ستاره فوتبال/رونالدو: برگر و پیتزا هم میخورم تا پدر خسته کننده ای نباشم (21 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (23 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (26 نظر) نگاهی به بنفش پوش شدن بازیگران همراه با چهره ای خوشحال در حمایت از حسن روحانی+عکس/ از سحر دولتشاهی و الهام پاوه نژاد تا سروش صحت و امیر جعفری (15 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (14 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (13 نظر) خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از اَنبه/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (10 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر)