نگاهی به رابطه صمیمی علیرضا جهانبخش و برادر کوچکترش محمدرضا از کودکی تا به اکنون +آلبوم تصاویر

  سه شنبه، 13 شهریور 1403
نگاهی به رابطه صمیمی علیرضا جهانبخش و برادر کوچکترش محمدرضا از کودکی تا به اکنون +آلبوم تصاویر
ساعدنیوز: علیرضا جهانبخش یکی از موفق ترین لژیونرهای نسل دهه هفتادی ایران است که امسال بدون تیم مانده است. شاید بلندپروازی شاهزاده ایرانی یکی از دلایل اصلی این رویداد جالب توجه است. او حاضر نشد حتی با سنگین ترین قراردادها هم فوتبال اروپا را ترک کند. در اینجا تصاویری جالب از رابطه صمیمی جهانبخش با برادر کوچکترش را منتشر می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، علیرضا جهانبخش وینگر و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان لیگ فوتبال هلند در سال گذشته، از باشگاه فاینورد جدا شد و تا به امروز هنوز تیم جدیدی را برای خود معرفی نکرده است.

سایت «voetbalprimeur» در گزارشی به مقصد احتمالی جهانبخش پرداخت و از دو تیم خواستار او نام برد. در گزارش این سایت آمده است: احتمال بازگشت علیرضا جهانبخش به فاینورد منتفی نیست. این موضوع را «سینکلر بیشاپ»، گزارشگر شبکه ESPN، در برنامه «De Voetbalkantine» اعلام کرده است. فاینورد در روز آخر نقل و انتقالات چندین هدف خود را از دست داد.

علیرضا جهانبخش و برادرش

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش

فاینورد به دنبال جذب «آندریاس اسکوو اولسن» از (کلوب بروژ)، «آندرس درایر» از (اندرلخت) و «اسانه دیائو» از (رئال بتیس) بود، اما پس از پایان مهلت نقل و انتقالات موفق به جذب این بازیکنان نشد. «برایان پریسکه»، سرمربی فاینورد همچنان خواهان به خدمت گرفتن یک وینگر راست جدید است و ممکن خواهد بود دوباره به یک بازیکن قدیمی تیم فکر کند.

«بیشاپ» در برنامه ESPN گفت: فاینورد قبلاً جهانبخش را رها کرده و او هنوز باشگاه جدیدی پیدا نکرده است؛ بنابراین در صورت عدم موفقیت در جذب بازیکنان دیگر، ممکن است دوباره به گزینه‌ای برای تیم تبدیل شود.

وی افزود: از طرف دیگر، تیم به فکر انتخاب‌های جدیدی بود، بدون اینکه بداند شرایط این‌قدر دشوار خواهد شد و «استنگس» دچار مصدومیت شدید می‌شود. جهانبخش تابستان امسال به صورت بازیکن آزاد از فاینورد جدا شد. او به مدت سه فصل برای فاینورد بازی کرد و با این تیم قهرمانی لیگ (2023) و جام حذفی هلند (2024) شد.

«کوستاس لامپرو»، هم‌تیمی سابق جهانبخش، بازگشت سریع او را غیرممکن نمی‌داند. او در این باره گفت: این امکان وجود دارد. من در ماه ژوئن همراه با علی تمرین کردم. او ترجیح می‌دهد یک قدم بزرگ‌تر بردارد.

او ادامه داد: او پسر بسیار محترمی است. فکر می‌کنم اگر فاینورد به او پیشنهاد دهد، از بازگشت استقبال کند. من خوشحال می‌شوم اگر او دوباره برای فاینورد بازی کند. او بازیکن بسیار خوبی است و یک حرفه‌ای به تمام معنا است و فاینورد می‌تواند از توانایی‌های او به خوبی استفاده کند.

آژاکس هم به جهانبخش فکر می‌کند

با حضور «ابراهیم عثمان» که به صورت قرضی به فاینورد پیوسته، «کالوین استنگس» که در حال حاضر مصدوم است و «انیس حدی موسا» که در تابستان به تیم اضافه شد، فاینورد در حال حاضر سه گزینه برای پست وینگر راست دارد.

«بیشاپ» تأکید کرد: این موضوع در حال حاضر مطرح نیست، اما غیرقابل تصور هم نیست. اما شایعاتی هم وجود دارد که آژاکس نیز به او علاقه‌مند است.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
از پوشیدن کفش ایرانی و نشستن در ردیف آخر جلسه انجمن اولیا و مربیان تا سوار شدن به ارزان ترین ماشین ایرانی و عدم استفاده از منبر در تدریس؛ در مروری بر سهم آقازادگی فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس (213 نظر) (فیلم) صحبت های شنیده نشده از شهربانو منصوریان در مورد زندگی گذشته اش / افتخار می‌کنم یه روز نون نداشتم بخورم، برای یه لقمه نون جنگیدم / تو مزرعه کار می‌کردم، خدمتکاری می‌کردم ... (192 نظر) هانیه‌سادات رئیسی: این 100 روزی که از شهادت پدرم گذشت برای ما 100 سال بود+ویدیو/ آه از ته دل دختر رئیس‌جمهور شهید با یاد کردن از پدرش (181 نظر) داریوش ارجمند: من تحت تأثیر دو «علی» هستم؛ علی خامنه‌ای و علی شریعتی (112 نظر) شعرخوانی زیبا و تحسین برانگیز رهبر معظم انقلاب: سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی️ عشق محمّد بس است و آل محمّد+ویدیو (96 نظر) رضا عطاران: بچه خیلی دوست دارم اما قبل از ازدواج با همسرم توافق کردیم بچه دار نشویم! (95 نظر) مسعود پزشکیان: برای ثبت نام بچه هایم در مدرسه هر جای که می‌رفتیم پول می‌خواستند؛ خب پول نداشتیم و با همان حقوقی که داشتیم به زور می‌توانستیم زندگی را بگذرانیم+ویدیو (90 نظر) مروری بر تصاویر محسن رضائی در دوران جنگ / از حضور در پشت مسلسل تا برنامه ریزی جنگ در سنگر با هاشمی رفسنجانی و پذیرایی با نخود و کشمش (85 نظر) ژیلا صادقی : شهروند آمریکا هستم و شاید به آمریکا برگردم (79 نظر) الهام چرخنده با ناراحتی قلبی راهی بیمارستان شد / الهام چرخنده : چون قلبم تقوا داشت الان ظاهرم رو شبیه به قلبم کردم (70 نظر) ژیلا صادقی : هر وقت دلم برای امام رضا(ع) تنگ میشه خود آقا میفهمه و هیچوقت سلام منو بی جواب نگذاشته (70 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری رشت برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ ایستاده باید تشویقش کرد+عکس (57 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای متین سیروسی رقیب مشهدی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ آرنولد مشهدی و گرگ پارسی (53 نظر) مهمانی تمام و کمال الهه منصوریان برای اعضای خانواده اش بعد از آشتی با پدرشان+ویدئو/سنگ تمام خواهران ووشوکار در میزبانی از پدر (50 نظر) ژیلا صادقی : چون خیلی شاد و خوب زندگی می کنم به خاطر همین 47 سال بهم نمیاد (49 نظر)
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه چهارشنبه 14 شهریور 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 14 شهریور ماه 1403
روایت سفرهای خارجی دامادِ پزشکِ احمدی‌نژاد به چین و آمریکا / پاسپورت داشتم اما نرفتم!
آشتی دادن جورجینا با مادر شوهر و خواهر شوهرهایش! / عروس بازی درآوردن نامزد رونالدو رابطه‌ها رو شکرآب کرد!
کاملترین لیست لوازم تحریر برای تمامی مقاطع تحصیلی/ این لیست رو موقع خرید حتما با خودت داشته باش
توضیحات طرف دعوای «صابر ابر» درباره ادعا‌های تهدید: یک پرونده معمولی موجر و مستأجر است
خانه‌داری یک کدبانو؛ 4 ترفند کاربردی و تضمینی برای خشک کردن انجیر بدون سیاه شدن+جزئیات
مردی که اجازه داد 80 غریبه به زنش تجاوز کنند +جزئیات
(تصاویر) انقراض دایناسور ها یا یک دروغ تاریخی؟!/ کشف دایناسور هایی که هنوز زنده اند شمارا حیرت زده میکند!
عکس دونفره‌ی اکبر عبدی و همسرش در تراس دلباز و بزرگ خانه‌/ چه مبلمان خوشگلی هم واسه تراس زیباشون در نظر گرفتن!
با 8 مورد عجیبی که عمر را کوتاه می‌کنند آشنا شوید
(ویدئو) دور دور فوق لوکس محمدرضا گلزار با بنز کروک و مشکی در خیابان فرشته تهران!
(ویدئو) خاطره جالب امیر جعفری درباره اولین حضورش جلو دوربین و لو دادن اولین دستمزدش
(عکس) ابراز علاقه‌ی صاف و ساده‌ی نعیمه نظام‌دوست به دو مرد بسیار جذاب و خوش‌استایل
افتخارات مادران قهرمان در پارالمپیک 2024 پاریس
منتخب روز   
در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع)؛ مروری بر حال خوش رهبر معظم انقلاب با لباس یکدست سفید در غبارروبی ضریح امام هشتم+عکس (عکس) رونمایی از عروس ترکیه‌ای خاندان احمدی‌نژاد + تصاویری از لباس عروسی ساده او از پوشیدن کفش ایرانی و نشستن در ردیف آخر جلسه انجمن اولیا و مربیان تا سوار شدن به ارزان ترین ماشین ایرانی و عدم استفاده از منبر در تدریس؛ در مروری بر سهم آقازادگی فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس شهاب حسینی: وقتی پدرم فوت کرد دیوانه شدم، دست روی دلم نگذارید که اشکم در میاد رهبر معظم انقلاب: فروهر قبل از انقلاب دوست ما بود، اول انقلاب همکار ما بود و بعد دشمن ما شد، دشمنی بی‌ضرر و بی‌خطر+ویدیو رهبر معظم انقلاب در مواجه با هنرمندی که موی بلند داشت: چقدر این مدل مو به شما میاد+ ویدیو/تحت تاثیر قرار گرفتن با جمله رهبر فرزانه فرود اضطراری در قزوین؛ از کار افتادن موتور هلی کوپتر هاشمی رفسنجانی که پسرش محسن هم همراه او بود هوش ادبی رهبر انقلاب گم شده سایه را به او بازگرداند / پیام ابتهاج به آیت الله خامنه‌ای: حیف است وقت ایشان که صرف این امور جزیی شود مهران رجبی، کمدین معروف: حضورم در بیمارستان موجب خنده رهبر معظم انقلاب شد قرائت فاتحه رهبر انقلاب و مسئولان کشور بر مزار پدرانشان؛ از مرحوم هاشمی رفسنجانی و شهید رئیسی تا حسن روحانی و خاتمی+عکس رو شدن مشکل الیکا عبدالرزاقی با وسایل همسرش امین زندگانی در برنامه دورهمی / مدیری میگه امین رو با همین میخ کج بپذیر😂 تصویری از غیرت مثال‌زدنی رهبر معظم انقلاب نسبت به زن ایرانی در میان جمعیت+ویدیو/ حایل کردن دستشان برای برخورد نکردن محافظشان با بانوی کرمانشاهی