نگاهی به زندگی جذاب زوج های عاشق سینمای ایران که جانشان برای هم در می‌رود/ از لیلا حاتمی تا اصغر فرهادی و همای پایتخت +عکس

  یکشنبه، 20 خرداد 1403
نگاهی به زندگی جذاب زوج های عاشق سینمای ایران که جانشان برای هم در می‌رود/ از لیلا حاتمی تا اصغر فرهادی و همای پایتخت +عکس
ساعدنیوز: زندگی افراد مشهور همیشه مورد توجه مردم بوده است که در ادامه به معرفی برخی از زوج های موفق و عاشق سینمای ایران خواهیم پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، حفظ زندگی مشترک و وفاداری به همسر یکی از مهم ترین اصول در ازدواج است که باید برای آن آموزش دید و تلاش کرد. هنرمندان و چهره های سرشناس با سختی بیشتری برای حفظ دوام زندگی روبرو هستند زیرا زندگی آنها در میان شهرت و زیر ذره بین نگاه مردم قرار دارد. در میان این قشر از جامعه زوج های هنرمندی وجود دارند که سالهاست در کنار هم زندگی بی حاشیه ای را سپری میکنند.

لیلا حاتمی و علی مصفا

زوج های هنرمند بی حاشیه، «لیلا حاتمی» 45 ساله و «علی مصفا» 51 ساله در سینمای ایران بی مثال هستند؛ منش و بخش زیادی از رفتار حرفه ای شان، جنس انتخاب‎ها و حضورشان در سینما و همین طور تبار فرهنگی هر دویشان، آن ها را تبدیل به ستاره‎های هنر ایران کرده است. لیلا حاتمی چندی پیش در گفت وگویی درباره آشنایی اش با علی مصفا گفته بود:«آشنایی من و علی در فیلم «لیلا» اتفاق افتاد، در حقیقت آقای مهرجویی اول من و علی را به هم علاقه مند کرد و بعد فیلمش را ساخت!» او در پاسخ به این سوال که چقدر از ارتباط عاشقانه فیلم واقعی بوده و آیا حس علاقه مندی این زوج هنرمند سینما در طول همین کار شکل گرفته، هم گفته است:«آن حس ها همه اش واقعی است. قبل از شروع فیلم برداری حس هایمان به هم شروع شده بود.» حاصل 19 سال زندگی عاشقانه این زوج «مانی» و «عسل» عزیز است.

سحر ولدبیگی و نیما فلاح زوج

زوج های هنرمند بی حاشیه، شاید باورتان نشود ولی 14سال از زندگی مشترک «سحر ولدبیگی» 46ساله و «نیما فلاح» 51 ساله می گذرد. آشنایی شان برمی گردد به ایفای نقشی در مجموعه «رستوران خانوادگی» و نقش مقابل یکدیگر که باعث شد این دو هنرمند به هم علاقه مند شوند و در اول تیر 1382 همزمان با روز تولد سحر ولدبیگی با هم ازدواج کنند. ولدبیگی در گفت وگویی درباره ازدواجش گفته است:«من و نیما اصراری نداشتیم که حتما جشن عروسی برگزار کنیم، در دوران بازیگری این اتفاق به صورت نمایشی بارها برای ما افتاده بود و این موضوع دیگر جذابیتی نداشت. در مراسم عروسی به تنها کسی که خوش نمی گذرد، خود عروس و داماد است. برای همین خانواده ما هم با این خواسته کنار آمدند و با یک مهمانی بسیار ساده خانوادگی زندگی مشترکمان را آغاز کردیم.» این زوج فرزندی ندارند.

ریما رامین فر و امیر جعفری زوج عاشق پیشه

«ریما رامین فر» 47 ساله، بازیگری که بیشتر با مجموعه تلویزیونی« پایتخت» شناخته شده است و « امیر جعفری» 43 ساله بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، زوج هنرمند دیگری هستند که بیشتر از 10 سال از زندگی مشترک عاشقانه شان زیر یک سقف می گذرد. حاصل این ازدواج پسری به نام «آیین» است. امیر جعفری در مصاحبه‎ای درباره ازدواجشان، گفته است:«زمانی که با ریما رامین فر آشنا شدم خیلی جوان بودم و فاکتورهای خاصی برای عاشق شدن نداشتم اما مطمئن هستم اگر با شخص دیگری ازدواج می‎کردم کل زندگیم تغییر می‎کرد، او با تمام نداشتن ‎‌ها و مشکلات من ساخت، ما 8 سال نامزد بودیم به خاطر این که پول نداشتیم ازدواج کنیم بعضی وقت ‌ها فکر می‎کنم سیمرغ ‎های اصلی من در خانه هستند، بزرگ ‎ترین جایزه ‎هایی که خدا به من داده، همسر و پسرم اند که در خانه ام منتظرم هستند»

اصغر فرهادی و پریسا بخت آور زوج هنرمند ایرانی

اصغر فرهادی 51 ساله یکی از موفق ترین کارگردانان ایرانی در سطح بین المللی است که با «پریسا بخت آور» 51 ساله ازدواج کرده است. پریسا بخت آور ساخت چند مجموعه تلویزیونی پر بیننده و فیلم سینمایی«دایره زنگی» را در پرونده هنری خود دارد. هرچند سال دقیق ازدواج اصغر فرهادی و پریسا بخت آور در هیچ منبعی موجود نیست اما پریسا بخت آور در مصاحبه ای آن را مربوط به بعد از اجرای نمایش «ماشین نشین ها» اعلام کرده است. نمایشی که سال 1373 به عنوان پایان نامه فرهادی اجرا شد. با این اوصاف، حدود 23 سال از زندگی بدون حاشیه و آرام این زوج دوست داشتنی می گذرد، «سارینا» و «ساغر» نتیجه این ازدواج موفق هستند. قدردانی اصغر فرهادی در جریان جشنواره فیلم کن 2016، از همسرش نشانی از زندگی آرام و عاشقانه این زوج محبوب است.

محسن قاضی‌ مرادی و مهوش وقاری

مهوش وقاری را می‌توان جزو وفادارترین زنان در تاریخ سینمای ایران نام برد که تا لحظه فوت همسرش، محسن قاضی مرادی در سال 1400 که نزدیک به دو دهه با بیماری پارکینسون درگیر بود، در کنارش ماند.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 هفته پیش

درود بر همگی و عشق پاکشان تا ابد مانا❤️❤️❤️
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (261 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (166 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (150 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (44 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (31 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (20 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (18 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند
حمایت تمام قد قالیباف از جلیلی: همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی بعنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شود
تاریخ مناظره‌ ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری + جدول
میانجی گری پسر 17 ساله با از دست دادن جانش تمام شد
یک حیوان نایاب پس از 2 قرن در ایران دیده شد + فیلم | این حیوان گمشده، ایرانی‌ها را خوشحال کرد
قدرت صدای علیرضا قربانی بنای تخت جمشید را خراب می‌کند؟ حاشیه‌های تازه کنسرتی که از امروز شروع می‌شود
از فحاشی به ایرانیان مقیم خارج پای صندوق های رای تا واکنش مردم به دو مرحله‌ای شدن انتخابات در حواشی داغ امروز یکشنبه 10 تیر 1403
وزیر علوم: علم قابل خرید و فروش نیست، ما به علم عنکبوتی اعتقاد نداریم
پیام پزشکیان خطاب به زنان و دختران ایرانی بعد از اعلام نتایج انتخابات