نهالستان تک فیدان برترین مرکز تولید و خرید نهال در ایران

  پنجشنبه، 27 آبان 1400   زمان مطالعه 4 دقیقه
نهالستان تک فیدان برترین مرکز تولید و خرید نهال در ایران
ساعدنیوز:با توجه به اهمیت تولید و خرید نهال با کیفیت و سالم که میتواند برای یک کشاورز و باغدار بسیار مهم باشد و با کاشت بهترین ارقام و ژنوتیپ نهال به سود زیاد برسد ، اطلاعاتی در این رابطه میخواهیم در اختیار شما قرار دهیم که بسیار حائز اهمیت است ، پس در ادامه با ما همراه باشید.

با توجه به اهمیت تولید و خرید نهال با کیفیت و سالم که میتواند برای یک کشاورز و باغدار بسیار مهم باشد و با کاشت بهترین ارقام و ژنوتیپ نهال به سود زیاد برسد ، اطلاعاتی در این رابطه میخواهیم در اختیار شما قرار دهیم که بسیار حائز اهمیت است ، پس در ادامه با ما همراه باشید.

در اولین اقدام برای خرید نهال باید نهالستانی تخصصی و معتبر را جهت خرید نهال پیدا کرد که با کمی تحقیق بی شک در زمینه تولید و عرضه نهال با نهالستان تک فیدان آشنا خواهید شد که سابقه ای اجدادی و بسیار طولانی در زمینه تولید نهال و نهال کاری دارد ، که بیشتر مشتریان پس از خرید نهال از این نهالستان رضایت کامل را دارند.

تصویر

تک فیدان چیست و چه هدفی را دنبال میکند؟

نهالستان تک فیدان با تکیه به دانش اصولی؛تکنیک های مدرن و جدید تولید نهال و برگرفته از تجربه ی سالیان سال و همچنین جدیدترین متد و امکانات علمی ، مکاتبات با اساتید دانشگاه و مشارکت با تولید کنندگان برتر داخل کشور عزیزمان ایران سعی دارد تا سهمی بزرگ و مفید در بخش صنعت کشاورزی و باغبانی و بهبودی صنعت کشاورزی در کشورمان را داشته باشد .تک فیدان یکی از بزرگترین تولید کنندگان بزرگ نهال در کشور می باشد .شما میتوانید با خیالی آسوده خرید بدون واسطه و مستقیم نهال خود را از این نهالستان انجام دهید.

به گزارش ایکی سو، به نقل از روابط عمومی نهالستان تک فیدان ، این نهالستان سالانه با تولید وعرضه انواع نهال: گردو، بادام ، آلبالو، آلو، گوجه سبز، گلابی، گیلاس، انجیر، انگور ، پسته، توت، خرمالو، زردآلو، سیب، شلیل، نهال های کمیاب(بلوبری؛گوجی بری؛رازبری و سایر ارقام..) گام محکمی را در عرصه باغبانی و باغداری برداشته است.

تک فیدان در تمامی مراحل اجرای پروژه احداث باغ گردو و بادام ، آزمایش خاک ، آزمایشات میکروبی ، تحقیقات آب و هوایی ، نقشه کشی و طراحی باغ ، راه اندازی سیستم آبرسانی ، اجرا و کاشت نهال؛ همراه باغداران و کشاورزان عزیز میباشد.

مجموعه نهالستان تک فیدان با استفاده از کادر مجرب و کارشناسان خود، در اسرع وقت یک باغ مدرن و اقتصادی را از 0 تا 100 آن را در منطقه ایجاد می کند. علاوه بر این، آموزش فنی و خدمات مشاوره ای در زمینه احداث باغ و نهال به صورت رایگان به باغداران و کشاورزان و همچنین کسانی که قصد سرمایه گذاری در این این زمینه پرسود را دارند ارائه می دهد.. این مجموعه کاشت ؛پرورش و تولید نهال را در کشورمان با دقت زیاد و با تکنولوژی روز انجام می دهند. بر خلاف شیوه های سنتی در این زمینه، نهال ها ظرفیت رشد بسیار سریع و 4 سال پس از کاشت نهال را برای رسیدن به عملکرد کامل دارند، و کسانی که می خواهند سرمایه گذاری های کشاورزی را انجام دهند، مزیت بسیار بزرگی برای سرمایه گذاران محترم می باشند.

تصویر

قیمت نهال

برای همه ی سرمایه گذاران نکته ی حائز اهمیتی وجود دارد و آن هم قیمت دقیق انواع نهال است. پیش از ورود به مسئله قیمت نهال بهتر است بدانید تنوع گونه های نهال محدودیت ندارد. قیمت دقیق انواع نهال نیز در اصل به گونه و اصالت ذاتی نهال و میزان باردهی آن بستگی دارد. البته باید توجه داشته باشید که نهال را از کدام مرکز فروش نهال خریداری می کنید؟ اینکه از کجا بخرید بر قیمت موثر خواهد بود؛ چراکه در این حیطه نیز مانند سایر حوزه های کاری بزهکاران بسیاری وجود دارد.

اگر می خواهید قیمت نهال را بدانید، باید نوع نهال خود را مشخص کنید و با مراجعه به لیست فروشگاه تک فیدان از قیمت نهال به آسانی با خبر شوید. همچنین می توانید به صورت مستقیم با مشاورین با تجربه نهالستان تک فیدان ارتباط برقرار کنید؛ چرا که آنان به تمام سوالات شما به طور واضح پاسخ می دهند.

به طور کلی، قیمت نهال در بازار فروش با توجه به میزان عرضه و تقاضا مشخص می شود؛ یعنی هر چقدر عرضه کم و تقاضا زیاد باشد، قیمت نهال بیشتر خواهد بود. پس اگر برای راه اندازی باغ گردو تصمیمتان جدی است، بهتر است قبل از هر کاری نسبت به قیمت نهال اطلاعات کافی به دست آورید.

ارسال نهال

این نهالستان آماده همکاری با تمامی ارگان ها و باغداران عزیز می باشد و نهال های درخواستی شما را در کمترین زمان ممکن از طریق پایانه اتوبوس رانی به سرتاسر نقاط ایران از جمله استان های تهران ، فارس ، اصفهان ، مشهد ، البرز، کردستان و دیگر استانها ارسال می کند.

تصویر

ثبت سفارش خرید نهال از نهالستان

همینک با ارسال پیام از طریق واتساپ و تلگرام به شماره 09144811631 (مهندس علی ارجمند) و همچنین از طریق سایت تک فیدان به آدرس http://takfidan.com میتوانید سفارش خرید نهال خود را ثبت کنید ، پیش فروش نهال ها از ماه مرداد آغاز می شود و با توجه به شرایط کاشت منطقه شما پس از آماده سازی و بسته بندی نهال مربوطه از طریق پایانه مسافربری برای مشتریان عزیز به سراسر کشور ارسال میگردد کارشناسان نهالستان تک فیدان بطور بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان و باغداران گرامی قبل و بعد از خرید نهال می باشند


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) فیلمی پربازدید از رئیسی: من زندگی خودم را مرهون حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانم... (1 نظر) (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... (1 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (1 نظر) شهید آیت الله آل هاشم: تنها شهری که دو امام جمعه سید شهید داره تبریزه، ان شاءالله سومی هم به اونها ملحق بشه +ویدئو (1 نظر) لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم پرچم گنبد حرم رضوی به رنگ سیاه درآمد+عکس
دیگران می‌خوانند   
خاطره دردناک و شنیدنی احمد نجفی از سیدابراهیم رئیسی فال انبیاء روزانه سه شنبه 1 خرداد 1403 دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ای/ قتل مرد 40 ساله با شلیک 2 گلوله ترکی صحبت کردن جالب سیدابراهیم رئیسی با لهجه ای شیرین و دلنشین در بین مردم اردبیل+ویدیو پوشش متفاوت و رسمی ابراهیم رئیسی در دوران جوانی+عکس کدام دولتمردان بزرگ جهان با سانحه هوایی درگذشتند؟+عکس کشف راز قدیمی‌ترین تتوی جهان روی بدن «اوتسی مرد یخی» آخرین دیدار سید ابراهیم رئیسی با پهلوان مازندرانی پیش از شهادت+عکس نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو عرض ارادت سرتیم حفاظت سیدابراهیم رئیسی به رهبر معظم انقلاب+عکس/ بادیگاردی که تا آخرین لحظه کنار رئیس جمهوری بود! لحظه اعلام خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی توسط المیرا شریفی‌مقدم/ رئیس جمهموری که با شهادت ماندگار شد+ویدیو تصویری جگرخراش از فرزند سردار شهید موسوی، سرتیم حفاظت رئیس جمهور+عکس بغض برادر شهید آل هاشم؛ امام جمعه تبریز روی آنتن زنده شبکه سه +ویدئو برف روبی مخلصانه و بدون ریای سیدابراهیم رئیسی در حرم امام رضا(ع)+عکس فال روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد 1403 مصاحبه اختصاصی ساعدنیوز با علیرضا منادی: دو سید بزرگوار در قلب مردم جای داشتند+ویدیو حضور بی نظیر و خودجوش مردم انقلابی تبریز در شام غریبان شهدای خدمت به شکل دسته های عزاداری فال قهوه با نشان روز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403 گفتگو با سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا در شام غریبان شهدای خدمت/ اندوه و ناراحتی فرمانده و بغض صدایش دلگیر است+ فیلم فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 1 خرداد 1403+فیلم گفتگو اختصاصی ساعدنیوز با سید محمد حسن آل هاشم برادر امام جمعه شهید تبریز در شام غریبان شهدای خدمت +ویدئو میز عزای ساده و بدون تجملات شهدای خدمت در تبریز+عکس/روحشان شاد و یادشان گرامی... عزاداری شام غریبان شهدای خدمت در مصلی تبریز +ویدئو فال ابجد روزانه سه‌شنبه 1 خرداد 1403 تسلیت متفاوت المیرا شریفی مقدم پس از شهادت رئیس جمهور و همراهانشان+عکس تصاویری از آخرین حضور شهید رئیسی در جمع مردم، سی دقیقه پیش از شهادت +ویدئو معرفی مهمترین تکنیک ها و تمرین های افزایش خلاقیت خرید عمده لوازم آرایشی ارزان گفتگو با نماینده رهبر انقلاب در سپاه عاشورا: مردم عاشق بودند دلباخته شهید آیت الله آل هاشم بودند...+ویدئو زندگی شخصی و خصوصی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی + فیلم سخنرانی و شعر ترکی ایشان آغاز مراسم شام غریبان شهدای خدمت در تبریز+ویدئو رمزگشایی از موفقیت "تجارتخانه" در بازارهای صادراتی نگاهی به خانه پدری ساده و بدون تجملات آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز+عکس تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی فردا در قم عرض ارادت مردم به مالک رحمتی استاندار محبوب و جوان تبریز در راهپیمایی خانوادگی این شهید راه خدمت+ ویدیو خاطره متفاوت یک استاد از امام جمعه شهید تبریز/ راز محبوبیتش در تبریز را من به خوبی می‌فهمم+عکس بغض‌ها و گریه‌های خسروپناه روی آنتن زنده؛ بعدا می‌فهمیم چه کسی را از دست دادیم شهید حسین امیرعبداللهیان: زرنگی نکنید، صف را رعایت کنید، شهادت نوبت ماست +عکس بخش‌هایی از سخنان منتشرنشدۀ شهید آیت‌الله آل‌هاشم در حضور رهبر انقلاب/سلام اولسون سنه ای سرویلردن باش اولان رهبر...
تیتر امروز   
دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ای/ قتل مرد 40 ساله با شلیک 2 گلوله
فال روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 1 خرداد 1403+فیلم
خاطره دردناک و شنیدنی احمد نجفی از سیدابراهیم رئیسی
کشف راز قدیمی‌ترین تتوی جهان روی بدن «اوتسی مرد یخی»
فال انبیاء روزانه سه شنبه 1 خرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 1 خرداد 1403
تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی فردا در قم
خاطره متفاوت یک استاد از امام جمعه شهید تبریز/ راز محبوبیتش در تبریز را من به خوبی می‌فهمم+عکس
واکنش وحید شمسایی به خبر شهادت رئیس جمهور و همراهانشان
پیشنهاد خاکسپاری خادم الرضا(ع) در جوار حرم امام رضا(ع) +عکس/گلستان را به آتش می کشد داغ تو ابراهیم...
شهادت یک ورزشکار در حادثه بالگرد رئیس جمهور
زندگی شخصی و خصوصی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی + فیلم سخنرانی و شعر ترکی ایشان