نحوه از بین بردن کپک سقف و دیوار

  پنجشنبه، 23 خرداد 1398   زمان مطالعه 1 دقیقه
نحوه از بین بردن کپک سقف و دیوار
بروز کپک در گوشه کنار خانه شما نشانه‌ای نگران کننده است از وجود باکتری‌ها، باکتری‌هایی که به دلیل رطوبت و فاکتورهای مشابه اصول کنار پنجره‌ها کنج سقف ظاهر می‌شود.

بروز کپک در گوشه کنار خانه شما نشانه‌ای نگران کننده است از وجود باکتری‌ها، باکتری‌هایی که به دلیل رطوبت و فاکتورهای مشابه اصول کنار پنجره‌ها کنج سقف ظاهر می‌شود. تا زمانی که این لکه‌ها و نقاط مزاحم در خانه‌تان وجود دارند سلامتی شما و اعضای دیگر خانواده تهدید می‌شود پس بهتر است برای رفع آنها از روش‌های موثر و بی خطر استفاده کنیم یکی از راه‌حل‌های ساده و طبیعی را در این گزارش برایتان خواهیم گفت.

تصویر
 

رفع کپک با استفاده از روغن درخت چای:

در گذشته از این روغن گیاهی پر خاصیت برای درمان بریدگی و ظرف‌ها استفاده می شده است و امروزه بعد از مطالعات گسترده برای شناخت خواص روغن درخت چای کاربردهای جالب بسیاری از آن ثابت شده است که یکی از این خواص رفع کپک است. این روغن فوق العاده گیاهی قدرت بالایی در مبارزه با کپک و انواع قارچ‌ها دارند و بدون نگرانی از عوارض می‌توان از آن استفاده کرد
مواد لازم
دو قاشق چای‌خوری روغن درخت چای
دو فنجان آب
یک بطری اسپری
برای رفع کپک سقف ترکیب آب و روغن درخت چای را که داخل بطری اسپری خوب مخلوط شده‌اند به محل مورد نظر اسپری کنید. نیازی نیست بلافاصله بعد از اسپری کردن اسپری به محل مورد نظر آن را با دستمال خشک کنید و اجازه دهید تا لحظاتی روغن درخت چای روی کپک سقف باقی مانده و اثر کند.
اگر بطری اسپری در دسترس ندارید می‌توانید مایع پاک کننده کپک را با استفاده از یک دستمال روی کپک‌ها بکشید و اجازه دهید تا با تماس محلول پاک کننده محل مورد نظر به خوبی از میکروب‌های موجود پاک شوند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (475 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (328 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (197 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (153 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (55 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (31 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (18 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (14 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (12 نظر) نگاهی به کیک تولد عادل فردوسی پور با خلاقیت شاهکار اُوستا قَنّاد در طراحی و پختش +عکس/مغز طراحش رو باید طلا گرفت (10 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (10 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍 (8 نظر)
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 19 تیر 1403
فال روزانه امروز سه شنبه 19 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 19 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 19 تیر 1403
فال حافظ با تفسیر سه شنبه 19 تیر 1403 + فیلم
نوحه محرم 1403 شب دوم + دانلود متن مداحی دل بی تاب اومده چشم پر از آب اومده مجید بنی فاطمه
مرگ 3 کودک در آتش / پدر، چگونه خانواده‌اش را به آتش کشید
روایتی از بزرگترین تفریح رهبر معظم انقلاب و فرزندان ایشان
فرهاد مجیدی : من از علی دایی گران‌تر بودم/ به خاطر گلم به استقلال پدرم با من قهر بود
12 نکته برای انتخاب مناسب‌ترین و بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی
سرنوشت وحشتناک مومیایی دختر جوان مصری
در این شهر آرام قدم بردارید؛ ساکنین آن همگی مردگان هستند!
پیش‌بینی مهم نیویورک‌تایمز از دوره ریاست جمهوری پزشکیان
محمد جواد ظریف چه نقشی در دولت پزشکیان خواهد داشت؟
برادر کوچک رهبر معظم انقلاب: صندلی‌های آشپزخانه منزل رهبری پلاستیکی هست؛ ایشان مبل ندارند+ عکس