ساعدنیوز
ساعدنیوز

نحوه خانه تکانی کردن اتاق خواب

  دوشنبه، 16 اسفند 1400   زمان مطالعه 11 دقیقه
نحوه خانه تکانی کردن اتاق خواب
برای خانه تکانی اتاق خواب باید قدم به قدم پیش رفت و به برخی نکات توجه ویژه ای داشت، رعایت برخی اصول نیز به تسریع روند خانه تکانی اتاق خواب کمک شایانی می کند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خانه تکانی یکی از رسوم بسیار قدیمی عید نوروز و استقبال از بهار است. در خانه تکانی تمام اتاق ها و وسایل گردگیری و تمیز می شوند. خانه تکانی از جمله فعالیت هایی است که باید به تدریج و برنامه ریزی شده انجام شود در غیر این صورت، فشار ناشی از انبوه کارها شما را خسته و سردرگم می کند و لذت شیرین بهاری شدن خانه را، از شما می گیرد.یکی از مهمترین کارها در خانه تکانی، تمیز کردن اتاق خواب ها است. یک اتاق خواب نامرتب و آشفته سطح استرس را بالا می برد و شما را مضطرب می کند، حتی کیفیت خوابتان را بر هم می زند و برعکس داشتن یک اتاق خواب تمیز و آراسته به آرامش و بهبود کیفیت خواب شما کمک فراوانی می کند.شما می توانید با انجام چند ترفند ساده خانه داری، اتاق خواب خود را به محیطی دلنشین تر تبدیل کنید و لحظات خوش و لذت بخشی را برای خود رقم بزنید.
اگر در خانه تکانی اتاق خواب، لیست کارهای خود را تهیه و اولویت بندی کنید، به نظافت تمام قسمت ها از جمله سطوح، ملحفه ها و حتی کفپوش آن می رسید. این روند به شما کمک می کند تا کارهایتان را خیلی سریعتر و موثرتر انجام دهید. به این ترتیب وقت بیشتری برای استراحت خواهید داشت و زمان کمتری را درگیر نظافت و تمیزکاری هستید. با تهیه فهرست گام به گام نظافت اتاق خواب، می توانید فضای آرامی را که شایسته آن هستید خلق کنید و اتاق خواب دلخواه خود را بسازید.

مراحل و اصول خانه تکانی قدم به قدم

خانه تکانی را می توان با اسباب کشی مقایسه کرد. در زمان اسباب کشی اگر برنامه ریزی نداشته باشید متوجه می شوید که گویا هیچ وقت قرار نیست وسیله هایتان جمع شود. در خانه تکانی هم باید به این نکته دقت داشت که بهترین شروع را انتخاب کرد که خانه تکانی خسته کننده نشود و از طرفی بهترین تمیزکاری صورت بگیرد.اتاق خواب های خانه می تواند شروع خوبی برای خانه تکانی باشد. اتاق خواب ها با توجه به فردی که از اتاق استفاده می کند می تواند زمان تمیزکاری آن خیلی طول بکشد یا سریع تمام شود و آن هم بستگی دارد در طی سال به نظافت اتاق توجه شده است یا خیر. تمیزکاری اتاق خواب ها معمولا آن چنان کار سختی نخواهد بود و بیشتر به گردگیری نیاز دارد. چند نکته که باید در خانه تکانی اتاق خواب به آن توجه کرد را مرور می کنیم.

اتاق خواب

وسایلی را که نیاز به شستشو دارند، بشویید

قبل از اینکه کار خانه تکانی اتاق را شروع کنید، اگر روتختی و روبالشتی هایتان نیاز به شستشو دارند، آنها را بشویید تا اینکه بعد از اتمام تمیز کردن اتاق دیگر منتظر خشک شدن آنها نمانید و اتاق را تمام و کمال مرتب کنید.پرده ی اتاق خواب را برای شستن قبل از شروع گرد گیری سقف و دیوارها جدا کنید. برای شستن پرده صابون رختشویی را رنده ای ریز کنید و داخل یک وان پر از آب ولرم حل کنید و پرده را در محلول بخیسانید و بعد از گذشت مدتی به راحتی آن را بشویید تا پرده شما تمیز شود. می توانید در صورتی که پرده تان قابل شستشو در لباسشویی باشد، آن را درون لباسشویی بشویید.

وسایلی که برای نظافت لازم دارید را آماده کنید

وسایل نظافت اتاق خواب را در دسترس قرار دهید و قبل از شروع کار همه ی وسایلی را که برای نظافت لازم دارید، جمع کنید تا مجبور نشوید که برای آوردن آن ها مدام حواستان پرت شود و کار را نیمه کاره بگذارید.

وسایل درون اتاق را جمع کنید

همۀ لباس های کثیف را جمع کنید و در سبد بزرگ بگذارید و تمام آشغال هایی که به چشم می آیند را از اطراف جمع کنید منظور ما آن چیزهایی نیستند که در کمد قرار دارند و می خواهید دور بیاندازید بلکه وسایلی هستند که درون اتاق قرار دارند و دور ریختنی هستند.اگر لباس تمیز نیز در اتاقتان وجود دارد آنها را تا کنید و به خارج از اتاق خواب ببرید و فعلا درون کمد قرار ندهید و این کار را به بعد موکول کنید چون زمان زیادی از شما خواهد گرفت.

موکت و فرش اتاق خواب را جمع کنید

بعد از جمع کردن کف اتاق خواب موکت و فرش درون اتاق خواب را جمع و لوله کنید و بیرون از اتاق خواب قرار دهید. اگر فرش نیاز به شستشو دارد، آن را به قالیشویی دهید.

خانه تکانی اتاق خواب را از سقف آغاز کنید

ابتدا درب کمد ها را ببندید و سقف و دیوارها را با یک طی تمیز با سری نرم از گردوخاک تمیز کنید و بعد از اینکه گرد و خاک محیط فرونشست به سراغ تمیز کردن بخش های دیگر بروید.

کف زمین را جارو بزنید

کف زمین را جارو بزنید تا خاک و گردو غباری که از سقف ریخته جمع شود.

شیشه و پنجره اتاق خواب را تمیز کنید

پنجره اتاق خوابتان را با یک دستمال خیس تمیز کنید و سپس به سراغ تمیز کردن شیشه ها بروید. می توانید با لباس های نخی و کهنه فرزندتان شیشه ها را به خوبی تمیز نمایید.

کمدهایتان را مرتب کنید

حالا نوبت تمیز کردن کمد لباستان است، لباس هایی را که کهنه هستند را دور بیاندازید. بهتر است لباس هایی را که از مد روز فاصله گرفته اند و هنوز در حد نو هستند، را از کمدتان خارج کنید و به موسسه ی خیریه بدهید. از لباس های پنبه ای و نخی کهنه می توانید به عنوان دستمال برای پاک کردن شیشه ها استفاده کنید.

کمد اسباب بازی بچه ها را مرتب کنید

اگر قصد دارید اتاق کودکتان را تمیز کنید و یا کمد کودکتان و خود شما در یک اتاق قرار دارد بعد از اینکه کمد لباس کودکتان را سبک کردید و لباس های به درد نخور را خارج نمودید و سایر لباس ها را مرتب کردید ، نوبت به کمد اسباب بازی کودکتان می رسد.در بین وسایل و اسباب بازی های بچه ها کلی دور ریختنی وجود دارد که با کمک خودشان آنها را از بین اسباب بازی ها جدا کرده و دور بریزید.همه دور ریختنی ها را درون سبدی ریخته و بیرون از اتاق خواب بگذارید.

کمد و میز تحریر را تا حد ممکن خلوت کنید

کاغذهای بی مصرف و یا برگه های نقاشی شده ی بی هدف را جمع کنید و دور بیاندازید و میز کار خودتان یا همسرتان و میزتحریر و کمد کتاب های کودکتان را تمیز کنید. وسایل اضافی و مداد و پاک کن های و لوازم اضافه را از دسترس دور کنید و در جای دیگر قرار دهید. تمام وسایلی که جمع آوری کرده اید، درون سطل آشغالی ریخته و بیرون از اتاق قرار دهید.

میز توالت را مرتب کنید

میز توالت و لوازم آرایشتان را سرو سامان بدهید و لوازم آرایش تاریخ گذشته و خارج از مد که دیگر به درد نمی خورند، را درون کیسه یا سبدی قرار دهید و بیرون از اتاق خواب بگذارید. ریمل باید هر 3 ماه یک بار عوض شود. کرم پودر تا یکسال، ریمل تا سه ماه و رژ لب، سایه چشم و رژ گونه تا دو سال تاریخ مصرف دارد و بعد از این مدت بهتر است این وسایل را دور بیاندازید.

تخت خواب را تمیز کنید

پس از بلند کردن تشک تخت و تمیز نمودن زیرش با جارو برقی، دستمال نرم و نخی را نمدار کنید و اطراف تخت را دستمال بکشید.

گردگیری کنید

روی تمام وسایلتان را با پارچه ای تمیز و نمدار پاک کنید تا اثری از گرد و خاک و لکه بر روی آنها نماند. لامپ و تابلو و هر چه در اتاق خواب قرار دارد را تمیز و گردگیری کنید. برای گرد گیری از دسته های گردگیر و یا دستمال های نم دار نخی استفاده کنید.

کف اتاق را جارو و یا طی بزنید

شما یک بار کف اتاق را جارو زده اید، دوباره تمیز جارو کنید و طی بکشید.

پرده را نصب کنید

اکنون نوبت نصب پرده ی شسته شده است، بعد از نصب پرده به سراغ روبالشتی ها و روتختی تمیزتان بروید و آنها را پس از اتو زدن سر جای خودشان برگردانید و مرتب کنید. در آخر دور ریختنی هایی را که خارج از اتاق قرار دادید را به بیرون از منزل منتقل کنید.

فرش را پهن کنید

فرش شسته شده خود را درون اتاق بیاندازید و یا اگر فرشتان را نشسته اید، آن را تکانده و شامپو فرش بکشید و سپس به درون اتاق منتقل کنید.

نکاتی در مورد تمیز کردن اتاق خواب کودکان

مرتب بودن اتاق کودکان نه تنها فضایی ایمن برای بازی و دیگر فعالیت های آنها فراهم می کند بلکه به طور غیر مستقیم باعث افزایش تمرکز و آرامش آنها می شود. البته باید این واقعیت را بپذیرید که کودکان مثل شما نمی توانند همیشه اتاقشان را مرتب نگه دارند و وسایلشان را دسته بندی کنند. پس بهتر است برای آنکه به نتایج مطلوبی برسید، در زمان خانه تکانی نظافت اتاق را برایشان به یک فعالیت سرگرم کننده تبدیل کنید و از مشارکت آنها کمک بگیرید. آنها به اندازه توانایی خود با شما همراهی می کنند به خصوص اگر آن را به شکل یک بازی لذت بخش یا مسابقه انجام دهید. مراحل تمیزکردن و نظافت اتاق خواب کودکان مانند مراحل بالاست اما نکاتی وجود دارد که با رعایت آنها بعد از خانه تکانی هم دیگر با اتاقی که الان روبرو هستید، مواجه نخواهید شد.

اتاق کودکان، بیشتر از بقیه اتاق ها به نظم دهنده ها احتیاج دارد. چون نظافت اتاق کودکان را راحت تر می کند و به مرتب ماندن و نظم دهی آنجا کمک قابل توجهی می کند. بنابراین، قبل از شروع به کار تعدادی جعبه، سطل و سبد در رنگ ها و اندازه های مختلف برای دسته بندی وسایل و قرار دادن آنها تهیه کنید تا هم به کار خود سرعت ببخشید و هم کودکان را با جای وسایل خود آشنا کنید.

نظم دهی به اسباب بازی ها

مهمترین عامل به هم ریختگی اتاق خواب کودکان، اسباب بازی ها است. در دسترس بودن تمام اسباب بازی ها در اتاق خواب کودک، نتیجه ای جز شلوغی و به هم ریختگی ندارد. بنابراین برای نظم دهی به آنها، در وهله اول بعضی از اسباب بازی ها را که زیاد مورد توجه کودکتان نیست در یک سبد یا کیسه بریزید و در کمد یا انباری نگه دارید. پس از مدتی، تعدادی از آنها را بیرون بیاورید و با اسباب بازی های فعلی او جابجا کنید. این سیستم چرخشی، ترفندی ساده و مقرون به صرفه است که علاوه بر نظم دهی بیشتر به اتاق، جذابیت و تازگی اسباب بازی های قدیمی را برای کودکان حفظ می کند. بعد از آن با استفاده از سبدها و جعبه های مختلف، اسباب بازی ها را دسته بندی کنید و هر کدام را در یک نظم دهنده قرار دهید. با این کار کودک شما به راحتی به اسباب بازی مورد نظرش دسترسی خواهد داشت و در زمان مرتب کردن اتاقش هم هر وسیله را در جای مخصوص به خودش قرار می دهد.

لباس ها

از انجا که کودکان به سرعت در حال رشد هستند و قد می کشند، بهتر است فکری به حال لباس هایی کنید که دیگر اندازه آنها نیست. باور کنید بچه های شما دوباره کوچک نمی شوند. پس موقع جمع و جور کردن کمد اتاق خوابشان این لباس ها را جدا کنید و اگر قابل استفاده هستند به افرادی ببخشید که به آن نیاز دارند. همچنین لباس های قابل استفاده که از جلوی چشمتان دور بودند را روی جالباسی های جلوتر آویزان کنید تا به موقع آنها را به کودک خود بپوشانید. کودکان این لباس های تازه را دوست خواهند داشت.

مبلمان اتاق کودک

احتمالا در طول یک سال گذشته، اتاق کودک از لوازمی انباشته شده است که شاید دیگر به کار او نمی آید. بنابراین برای آنکه به اتاق کودک نظم بیشتری بدهید و فضای بازتر و مناسب تری برای فعالیت های کودکتان فراهم کنید، بهتر است وسایل و مبلمان اضافی را از اتاق آنها بیرون بیاورید و در صورت امکان از آنها در قسمت های دیگر خانه استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که هر وسیله اضافی به بی نظمی و آشفتگی اتاق خواب کودکان دامن می زند.

رختخواب کودکان

علاوه بر ملحفه، روبالشی و روتختی، کلیه لوازم خواب کودکان مثل پتو، بالش و تشک آنها هم باید مرتبا در خانه تکانی اتاق خواب تمیز و شسته شود. معمولا لوازم خواب کودکان قابل شستشو هستند و روی برچسب های آن روش مناسب شستشو وجود دارد. اما در غیر این صورت می توانید با جاروبرقی گرد و غبارشان را بگیرید و با مواد مناسب لکه گیری کنید. در نهایت به مدت چند روز در هوای آزاد و مقابل آفتاب قرار دهید تا خشک و ضد عفونی شوند.حالا که مراحل خانه تکانی اتاق خواب را با هم مرور کردیم می توانید با کمک این فهرست تمیز کردن اتاق ها را به راحتی انجام دهید. یک نسخه از آن را پیش خود نگه دارید تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (274 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (153 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (125 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (102 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (44 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (39 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (31 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (28 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (19 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (19 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (17 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم استوری عاشقانه هادی چوپان برای ته تغاری خونه اش/ چقدرم شعرش زیباست+عکس خلاقیت و شگرد هوشمندانه محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان+عکس 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ قیمت هر متر مربع تخته سه لایه به چه عواملی بستگی دارد؟ پیشتازی در قشم در گردشگری روستایی؛ با رزرو تور قشم از این 7 روستا دیدن کنید رونمایی از چهره واقعی و جذاب امین میری، زهرمار خان سریال گیلدخت/ در خیابان اصلاً قابل شناسایی نیست+عکس (عکس) ست جالب و بهاری کت و دامن زرد به سبک مریم اوزرلی / چه خوب ست کرده به رنگ پوستشم میاد (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه ی گوشه ای از اتاق خواب نرگس محمدی، بازیگر نقش "ستایش" و عروس حشمت فردوس (تصاویر) عجیبت ترین زن جهان با دو لگن و چهار پا که 5 فرزند بدنیا آورد/ نمونه نادری از یک انسان با دو بدن (فیلم) به دام انداختن الکتریسیته داخل شیشه و خلق اثر هنری خارق العاده / لحظه ای هیجان انگیز ولی مرگبار
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده