ساعدنیوز
ساعدنیوز

نکات مهم در مورد استفاده از پرایمر

  دوشنبه، 13 دی 1400   زمان مطالعه 13 دقیقه
نکات مهم در مورد استفاده از پرایمر
همه ما با آرایش کردن به دنبال داشتن پوستی صاف و درخشان هستیم. استفاده از لوازم آرایشی، که ما را در این امر یاری دهد، بسیار مهم است. پرایمر صورت درست همان وسیله ای است که زیرسازی آرایش شما را به خوبی انجام می دهد و همچنین، لک و جوش های صورت را می پوشاند. در ادامه بیشتر راجع به پرایمر توضیح خواهیم داد.

اگر می خواهید آرایشی یک دست تر و پرجلاتر داشته باشید و انجام گریم مانند یک حرفه ای را تجربه کنید پرایمر یکی از آن محصولات آرایشی است که حتما باید از آن استفاده کنید. بسته به نوع پرایمری که استفاده می کنید، علاوه بر ایجاد نرمی و درخشش در آرایش می توانید از خواص مراقبتی این محصولات بهره مند شوید. استفاده از پرایمر صورت علاوه بر پوشانندگی جوش ها و لک ها سبب جلوه ای شفاف و یکدست، روی سطح پوست خواهد شد و در نهایت آرایشی مات و مخملی را برایتان به ارمغان می آورد.

انواع پرایمرهای آرایشی

پرایمرها در کل برای زیرسازی آرایش صورت، مو، ناخن و ... مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از محبوب ترین پرایمرها، پرایمر صورت می باشد که برای زیرسازی آرایش و داشتن میکاپ حرفه ای بسیار مناسب است.

پرایمر صورت

استفاده از پرایمر صورت سبب چرب شدن کم تر پوست می شود و آرایش صورت را مات می کند. پرایمر صورت ماندگاری آرایش را نیز بالا می برد. بعضی از پرایمر ها دارای SPF هستند و از پوست در برابر نور خورشید مراقبت می کنند.

پرایمر مو

پرایمر مو برای جلوگیری از آسیب به موها در اثر استفاده از اتو مو و حالت دهنده ها می باشد. با استفاده از پرایمر مو به راحتی می توانید موهای خود را به حالت دلخواه درآورده و از ایجاد آسیب به مو در اثر گرما جلوگیری نماید.

پرایمر مژه و ابرو

پرایمرهای ابرو و مژه، اغلب بی رنگ هستند و وظیفه آنها بلند کردن و ضخیم کردن مژه ها می باشد. این پرایمر از تکه تکه شدن ریمل بر روی مژه ها جلوگیری می کند و مژه هایی زیبا و خاص خواهید داشت.

پرایمر لب

پرایمر لب وظیفه یکنواخت کردن سطح پوست لب را به عهده دارد و سبب می شود تا رژ لب به خوبی بر روی لب هایتان قرار گیرد. پرایمر لب را می بایست قبل از آرایش لب استفاده کنید و این کار سبب افزایش ماندگاری و جلوگیری از پوسته پوسته شدن لب می شود.

پرایمر ناخن

پرایمر ناخن محصولی شبیه به لاک است و برای از بین بردن چربی ها و باکتری های سطح ناخن به کار می رود. این پرایمر معمولا مورد استفاده برای ژلیش و کاشت ناخن می باشد. پرایمر ناخن سبب افزایش طول عمر لاک ژل و مواد کاشت خواهد شد. پرایمر ناخن همچنین موجب چسبندگی بیش تر مواد کاشت بر روی سطح ناخن شده و از ایجاد حباب در زیر کاشت جلوگیری خواهد کرد.

پرایمر صورت چیست؟

پرایمر یا زیرساز آرایش، یکی از وسایل آرایشی ضروری برای خانم هایی است که می خواهند آرایشی یکدست و بی نقص داشته باشند. پرایمر علاوه بر آرایش، یکی از محصولات مراقبتی پوست است. پرایمر یک محصول با دو کاربرد است. محصولات آرایشی و مراقبتی در کنار هم، ظاهری یک دست تر و بی نقص تر در صورت شما ایجاد می کنند. این محصول، هم پوست شما را تازه و شفاف و شاداب می کند و هم زیرساز آرایش است و باعث می شود که محصولات آرایشی، بهتر روی پوست بخوابد. پرایمر صورت درست بعد از کرم مرطوب کننده مناسب پوستتان استفاده می شود و پس از آن، می توانید کرم پودر را به پوست خود بزنید.

نکته ای که در مورد پرایمر صورت وجود دارد، این است که نیازی نیست آن را به همه جای پوست خود بمالید و تنها قسمت های دارای منافذ باز پوست و چرب صورت کافی است. به یاد داشته باشید که پرایمر را به زیر چشم ها نزنید! پوست زیر چشم به دلیل نازک بودن سبب می شود تا کانسیلر دور چشم حالت ماسیده پیدا کند.

پرایمر صورت

دلایل استفاده از پرایمر صورت

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که میکاپ صورتتان پس از گذشت چند ساعت حالت کیکی یا ماسیده شده به خود بگیرد. این اتفاق علاوه بر مصنوعی نشان دادن چهره و آرایش، سبب ایجاد احساسی ناخوشایند در شما خواهد شد. همچنین، برای داشتن میکاپ حرفه ای در مهمانی ها و ماندگاری بیشتر آرایش، لازم است از پرایمر استفاده نمایید. پرایمر منافذ باز پوست را به خوبی می پوشاند و اجازه نمی دهد تا مواد آرایشی وارد منافذ پوست شود. فرمولاسیون پرایمرهای صورت به گونه ای است که می توانید برای آرایش روزانه نیز از آن استفاده کنید. همان طور که در بالا گفته شد، پرایمر وظیفه زیرسازی قبل از آرایش صورت را به عهده دارد که سبب ماندگاری بیش تر آرایش و یکدست شدن آن می شود. در ادامه به دلایل استفاده از پرایمر اشاره شده است.

رفع ایرادات پوستی

ممکن است از تیرگی پوست خود ناراحت باشید یا جای جوش برای شما آزاردهنده باشد. در این حالت پیشنهاد ما این است تاثیر پرایمر در رفع ایرادات پوستی را نادیده نگیرید. استفاده از انواع رنگی به شما کمک می کند تا نوعی از ایرادات پوستی را رفع کنید. به عنوان مثال رنگ سبز این محصول می تواند قرمزی های صورت که در اثر آفتاب به وجود آمده اند را بپوشاند. همچنین برای رفع تیرگی ها مانند تیرگی زیر چشم می توانید از رنگ زرد یا صورتی استفاه کنید.

روشن کنندگی پوست

یکی از فواید پرایمر، خاصیت روشن کنندگی پوست است. این محصول به صورت پایه ای می تواند تا حدودی پوست شما را روشن کند. این خاصیت در اکثر محصولات این دسته قرار دارد و علت آن نیز وجود ترکیباتی بدین منظور است. البته اگر بخواهید پوستتان روشن تر شود و شادابی خود را به دست آورد، می توانید از رنگ صورتی این محصول استفاده نمایید.

افزایش ماندگاری آرایش

این محصول به عنوان زیرساز آرایش استفاده می شود. علاوه بر مزایایی مانند رفع ایرادات و روشن سازی پوست، می تواند میزان چربی منافذ باز پوست را نیز کنترل کند. در این حالت به منافذ پوست شما اجازه نمی دهد تا بیشتر از حد مجاز، ترشح چربی داشته باشد. در این حالت حتی اگر پوست بسیار چربی نیز داشته باشید در صورت انتخاب بهترین پرایمر برای پوست چرب می توانید آرایشی بادوام را تجربه کنید.

مزایای پرایمر برای پوست

پرایمر یک انتخاب عالی برای شروع آرایش است. غیر از اینکه پوست را برای آرایش آماده می کند، می تواند فواید زیر را برای پوست به دنبال داشته باشد:

ضدپیری

همه ما به دنبال اکسیر جوانی هستیم. پرایمر تا حدودی می تواند این آرزو را به واقعیت تبدیل کند! در تهیه پرایمرها از محصولات ضد چروک و ضد پیری پوست استفاده می شود. استفاده از این محصول، برق و نشاط پوست های جوان و تازه را به پوست صورت شما برمی گرداند. با استفاده از پرایمر، پوست شما جوان و شاداب به نظر می رسد.

روشن کردن پوست

یکی دیگر از ویژگی های پرایمرها که البته از محصولی به محصول دیگر، متفاوت است، ویژگی روشن تر کردن پوست است. گاهی پوست ما به دلایل مختلف، تیره و کدر می شود. زیرساز آرایش، محصول خوبی برای درخشان تر کردن و روشن کردن پوست است. حتی اگر پرایمر را به تنهایی استفاده کنید، می توانید از این ویژگی آن بهره مند شوید.

اثبات روشن کنندگی پرایمر قبل و بعد از استفاده آن

نرم کننده

این محصول، نوعی نرم کننده پوست است. قبل از زدن کرم پودر باید از پرایمر استفاده کنید تا سطحی صاف و یکدست برای آرایش داشته باشید. نرم بودن پوست، باعث می شود که مواد آرایشی، به طور صاف و یکدست روی پوست قرار بگیرد و ظاهری مخملی و زیبا داشته باشد. علاوه بر این، باعث می شود که آرایش شما مدت بیشتری دوام داشته باشد.

تصحیح رنگ

قبل از آرایش، همه به دنبال تصحیح رنگ پوست هستند. پرایمر به خوبی این کار را انجام می دهد. بعضی از نواحی پوست گاهی به دلایل مختلف تیره تر می شود یا حتی ممکن است بعضی از قسمت های پوست قرمز شود. با کمک پرایمرها می توانید بسیاری از این ناهماهنگی ها در رنگ پوست را بپوشانید و پوستی یکدست و صاف داشته باشید و در نهایت جذابیت بیشتر آرایش شب را تجربه کنید.

مرطوب کننده

پرایمرها خاصیت مرطوب کنندگی دارند. کرم های مرطوب کننده جزو پر مصرف ترین محصولات مراقبت پوست هستند. تقریباً همه با هر نوع پوستی، به مرطوب کننده نیاز دارند. پرایمرها می توانند کار مرطوب کننده را نیز انجام دهند. به خصوص برای روزهای طولانی و شب های طولانی که پوست زیر لوازم آرایشی برای ساعت ها باقی می ماند.

انتخاب با توجه به نوع پوست

پرایمرها از نظر شکل و بافت هم انواع مختلفی دارند به طور مثال برخی پرایمرها خاصیت انعکاس نور دارند یعنی باعث درخشش پوست می شوند و این خاصیت را پس از انجام آرایش هم نشان می دهند. برخی از پرایمرها خاصیت های درمانی هم دارند مثلا حاوی اسیدهای مفید یا ویتامین ها هستند که به مرطوب ماندن و شادابی بیشتر پوست در طول روز کمک می کنند. شما می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود پرایمری مناسب برای آرایش خود انتخاب کرده و استفاده کنید. در انتخاب پرایمر هم باید مث انتخاب فیکساتور نوع پوستتان را در نظر داشته باشید. علی رغم تفاوت پرایمر و پودر فیکس، در هر دو پارامتر پوستتان را باید در نظر داشته باشید تا پرایمر یا پودر فیکس کامل بر روی پوست شما بشیند. پرایمرها انواع مختلفی دارند. همین تنوع باعث می شود که انتخاب های زیادی پیش روی شما باشد و بتوانید محصولات مختلفی با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید.

افرادی که پوست چرب دارند بهتر است که از پرایمرهای مات کننده استفاده کنند. این پرایمرها، برق پوست ناشی از چربی را جذب می کند و مانع از این می شود که پوست شما بعد از مدتی، براق شود. اگر پوست خشک دارید، باید از پرایمرهایی استفاده کنید که حاوی مرطوب کننده هستند. این پرایمرها، رطوبت پوست را حفظ می کنند و ظاهری سرزنده و شاداب به پوست می دهند. اگر قرار است برای اولین بار از پرایمر استفاده کنید و در انتخاب آن مردد هستید، پرایمرهای شفاف یا بی رنگ را تهیه کنید. این پرایمرها برای انواع پوست مناسب هستند.

مدل های مختلف پرایمر

پرایمرها مدل های مختلفی دارند و انواع آن در بازار موجود است. شما می توانید بسته به نوع پوست و سلیقه خود، یکی از مدل های زیر را انتخاب نمایید.

پرایمر کرمی

پرایمرهای کرمی در مدل های مختلف می باشند و برای هر تیپ پوستی، محصولی جداگانه با ترکیبات مخصوص طراحی شده است. این پرایمرها به دلیل خاصیت کرمی، معمولا برای انواع پوست به خصوص پوست های خشک مناسب است.

پرایمر ژلی

این پرایمرها از قدرت پوشانندگی بالایی برخوردار هستند. پرایمر ژلی تمام ناصافی های پوست را از بین می برد و جوش ها را محو می کند؛ همچنین، آرایشی بی نقص برای پوست به ارمغان می آورد.

پرایمر مایع

این پرایمر حالت مایع دارد و معمولا دارای قطره چکان است. پرایمرهای مایع معمولا برای انواع تیپ پوستی تولید می شوند. شما با توجه به نوع پوست خود می توانید پرایمر مایع مورد نظر را انتخاب نمایید.

پرایمر اسپری

این پرایمر حالت مایع دارد و آبرسانی مناسبی برای پوست به همراه خواهد داشت. شما می توانید قبل از آرایش، آن را به صورت خود اسپری نمایید. پرایمر اسپری گزینه مناسبی برای پوست های خشک می باشد.

پرایمرهای رنگی

پرایمرهای رنگی، برای اصلاح رنگ پوست به کار می روند. مثلا فرض کنید که به دلیل جوش یا برافروختگی پوست، هاله ای قرمزرنگ روی پوست صورت تان ایجاد شده است. با پرایمرهای سبزرنگ می توانید در رنگ پوست خود، تعادل ایجاد کنید. پرایمرهای رنگی، پوست شما را رنگ نمی کنند بلکه رنگ آن را متعادل و اصلاح می کنند.

پرایمرهای رنگی

پرایمر چند رنگ

نوع دیگری از پرایمرها، پرایمرهای چند رنگ هستند. هر کدام از رنگ های تشکیل دهنده ی آن، تاثیر متفاوتی روی پوست دارد. با داشتن این پرایمرها با یک تیر چند نشان می زنید و می توانید نواقص پوست را تا حد زیادی پوشش دهید.

پرایمر چند رنگ

پرایمر بنفش

پرایمر بنفش به کمک افرادی می رود که دارای پوستی با ته مایه زرد هستند. این افراد می توانند از این محصول در نواحی که زردی پوست آن ها آزاردهنده است استفاده نمایند. در این حالت تا حد زیادی می توانید بی حالی چهره خود را از بین ببرید.

پرایمر زرد

پرایمر زرد برای افرادی با پوست های سبزه مناسب است. این محصول به چنین افرادی کمک می کند تا بتوانند روشنی پوست خود را افزایش دهند. در این حالت می توانند داشتن پوستی درخشان و به دور از کدری را تجربه کنند. در کاربرد دیگر این محصول می توان به پوشاندن جوش های سرسیاه اشاره نمود. برای این کار کافیست مقداری از این محصول را روی جوش بزنید و آن را بلند کنید. بعد از آن متوجه پنهان شدن جوش خواهید شد.

پرایمر سبز

رنگ سبز در چرخه رنگی در مقابل رنگ قرمز قرار می گیرد. در واقع خنثی کننده رنگ قرمز، سبز می باشد. با استفاده از این اصل نیز پرایمر سبز تولید شده است. کاربرد این محصول برای از بین بردن قرمزی پوست و خنثی کردن آثار قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی است. به همین خاطر اگر پوست شما به دلیل التهابات پوستی قرمز شده است باید از رنگ سبز این محصول در هنگام زیرسازی استفاده نمایید. همچنین می توانید از آن برای جای جوش های قرمز و ملتهب استفاده کنید. با این کار می توانید به راحتی آثار آن را بپوشانید.

پرایمر صورتی

اگر احساس می کنید پوستتان دیگر شادابی قبل را ندارد، توصیه ما استفاده از پرایمر صورتی است. این محصول می تواند تا حد زیادی روشنی پوستتان را افزایش دهد و درخشندگی را به آن برگرداند. همچنین از این محصول می توانید برای از بین بردن و پوشاندن لک های پوستی استفاده نمایید. این محصول قادر است لک های پوستی شما را در هر وسعتی بپوشاند و چهره شما را روشن کند.

پرایمر بی رنگ

پرایمر بی رنگ نیز یکی از انواع این محصول است. ماهیت این ابزار به صورت ژلی شفاف و بی رنگ است. پایه مواد موجود در آن نیز از سیلکا و آب می باشد. این ابزار برای افرادی مناسب است که از پوست خود راضی هستند و ایرادی در آن نمی بینند. این افراد فقط می خواهند تا حدی شادابی پوست خود را دریابند. به همین خاطر استفاده از پرایمر به تنهایی برای این افراد توصیه می شود. البته اگر می خواهید آرایشی سنگین انجام دهید، بهتر است از این محصول به عنوان زیرساز آرایش خود استفاده کنید. نحوه استفاده از پرایمر بی رنگ نیز به راحتی قابل انجام است. شما می توانید با استفاده از اسفنج از این محصول استفاده نمایید.

نحوه استفاده از پرایمر صورت

ابتدا صورت خود را کاملا بشویید و خوب تمیز کنید. بعد از شستن و خشک کردن پوست، مقدار کمی از پرایمر را روی پوست صورت بگذارید و با نوک انگشت آن را روی صورت پخش کنید. می توانید پرایمر را بعد از مرطوب کننده استفاده کنید. ولی چون پرایمر خاصیت مرطوب کنندگی دارد، نیازی به استفاده از مرطوب کننده نیست. پرایمر را می توانید قبل از کرم پودر استفاده کنید. ولی اگر اهل آرایش های ملایم هستید و دوست ندارید صورت تان را کاملا با لایه ضخیمی از کرم پودر بپوشانید، می توانید کرم پودر و پرایمر را با هم ترکیب کنید و بعد استفاده کنید.

استفاده از پرایمر روی صورت
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (280 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (158 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (143 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (104 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (81 نظر) رونمایی از مدل ماشین تسلا سایبرتراک هوش پران رضا گلزار/ این لامصب ماشین نیست تانکه😍👌 (74 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (73 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (48 نظر) نگاهی به دکوراسون شیک تالار عروسی محمدرضا گلزار و آیسان خانوم/ تزیین شده با گل های طبیعی+ عکس (47 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (37 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (36 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (33 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 کیک تولد ساده و جذاب افسانه پاکرو در جشن تولد 41 سالگی اش/ ماشالا تکون نخورده+عکس فال شمع روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 حضور امیر قلعه نویی بر سر خانه ابدی حاج قاسم سلیمانی و عرض ارادت به سردار دلها+عکس ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد نگاهی به اتاق دیوار رتبه 1 کنکور با نقاشی و پوسترهای جالب/ به نظرتون طرفدار مسی هست یا رونالدو؟+عکس باز شدن درهای رازآلود هرم بزرگ مصر برای اولین بار +عکس صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو اقدام تحسین برانگیز یک معلم گیلانی برای دانش آموزانش/ به این خانم معلم ایرانی باید مدال افتخار داد+عکس فال ابجد روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 پیشگیری از سفیدشدن مو با چند ماسک خانگی فال قهوه با نشان روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 پاک کردن ریمل ضدآب با چند ترفند ساده فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403+فیلم خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس ماجرای گم شدن موبایل نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در نجف+ویدیو/ حتما ببینین خیلی جالب و بانمک توضیح میده عکس زیبا و پر از عشق امیر جعفری با همای پایتخت و پسر قدبلندشون در ساحل کیش/ چه منظره‌ای حتشپسوت؛ زنی با ریش فراعنه و معابد باشکوه +عکس تغییر چهره باورنکردنی و جالب رحمان و رحیم سریال پایتخت درگذر زمان/ چقدر زیبا و معصوم بودن+عکس فردوسی پور و میثاقی در پشت صحنه برنامه 90 +عکس چند مورد از عوارض لیزر برای پوست که از آن بی خبرید چند روش خانگی و بدون عوارض برای چاق شدن صورت رخت عروسی غلامرضا تختی ابر قهرمان و همسرش شهلا خانوم در جشن عروسیشان/ عجب جشنی😍👌 پشت صحنه تماشایی و نفسگیر نفس بازغی در سریال گناه فرشته/ نظرتون درباره بازی اولش چیه؟+ویدیو میز عزای ساده ولی شیک پدر نسرین مقانلو با شمع و گل/ غم از صورت خانم بازیگر میباره+عکس شباهت بی حد و اندازه مازیار لرستانی به پدرش/ مگه داریم انقدر شباهت+عکس پست احساسی از جنس دلتنگیِ نعیمه نظام دوست برای سالگرد فوت پدرش+ویدیو/ روحشون شاد چقد شبیه باباشه جدیدترین تصویر اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند در ویلای لاکچریشان در کنار سگ خانگی/ زمین فوتبال و استخر هم دارن! دیدار مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از 35 سال/ مگه داریم این همه تغییر؟+ویدیو یادی کنیم از خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در مقابله با کرونا با نصب توصیه‌های تهدیدآمیز به در خانه‌اش+عکس/ کرونا بعد دیدن این همه رعایت از دنیای ویروسی گری خداحافظی کرد🤣 ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: توماج اعدام خواهد شد! این ویدئو یادگاری بمونه... درخواست جالب یک دختر کنکوری از رهبر معظم انقلاب برای شرکت در آزمون/ استرس نداشته باشید+ویدیو عکس جالب پاشا جمالی و مصطفی زمانی ستاره های دو سریال محبوب نون خ و شهرزاد (عکس) اسباب بازی لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا داشت 10 هیچ از بقیه جلو بود ... پیاده روی رهبر معظم انقلاب در طبیعت و جاده باصفای کردستان+عکس حرف دل این روزهای یکتا ناصر + عکس سبک دکوراسیون ساده و بدون زرق و برق خانه هانیه توسلی+عکس روایتی جالب از زیر و رو شدن زندگی صاحب بزرگترین خانه گردشگری در ایران+ویدیو/از کمک به گردشگر آلمانی تا میلیاردر شدن! جشن تولد یکسالگی پسر کوچولوی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چه کیک و تدارکات خفنی+عکس
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد باز شدن درهای رازآلود هرم بزرگ مصر برای اولین بار +عکس اقدام تحسین برانگیز یک معلم گیلانی برای دانش آموزانش/ به این خانم معلم ایرانی باید مدال افتخار داد+عکس فال ابجد روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403+فیلم حتشپسوت؛ زنی با ریش فراعنه و معابد باشکوه +عکس ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده