نکته مهم در مورد دوستی دختر و پسر؛ به این مردان اعتماد نکنید!

  دوشنبه، 01 دی 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
نکته مهم در مورد دوستی دختر و پسر؛ به این مردان اعتماد نکنید!
در دوستی دختر و پسر بسیاری از دختران به وعده های دروغین پسرها اعتماد می کنند و به ازدواج با آن فرد امیدوار هستند اما باید قبل از هر آسیبی افراد غیر قابل اعتماد را بشناسند و فریب حرف هایشان را نخورند.

دوستی دختر و پسر رابطه ای صمیمانه و گرم و عمدتاً پنهانی است که از طریق دیدارهای مخفیانه، ارتباط تلفنی و... ایجاد می شود. بسیاری از دختران با الگوپذیری از دوستان خود به درخواست دوستی جنس مخالف پاسخ مثبت می دهند به این امید که نتیجه این دوستی به ازدواج ختم شود اما در بسیاری از موارد این دوستی ها نتیجه ای جز آسیب روحی و روانی به همراه ندارد.

تصویر

دوستی دختر و پسر

در ازدواج های امروزی دختر و پسر قبل از آشنایی خانواده ها و خواستگاری رسمی تصمیم به شناخت یکدیگر می گیرند و وقتی احساس نمودند که می توانند با یکدیگر سازش داشته باشند ماجرا را رسمی می کنند و پای خانواده ها را به میان می کشند. آشنایی دو جنس مخالف برای برخی از آنها جدی است ولی برای برخی دیگر فرم دوستی های گذرا دارد که شاید به ازدواج ختم شود و یا نه. خواند دختران معمولاً برای یافتن همسر در یک رابطه احساسی با پسران شریک می شوند اما در اکثر مواقع پسرانی که شرایط ازدواج را ندارند طالب ارتباط درازمدت، پنهانی، و احساسی و عاطفی با دختران هستند و می خواهند این خلأ خود را با دوستی با دختران پر کنند بنابراین به دروغ قول ازدواج می دهند. بسیاری از دختران این باور غلط رادارند که وقتی دوستی شان طولانی گشت، دیگر طرف مقابل نمی تواند بدون آنها زندگی کند و بی شک او را برای ازدواج می خواهد درصورتی که اکثریت پسران وقتی رابطه طولانی خود را با جنس مخالفشان علنی نمی کنند و به خانواده شان چیزی درباره دختر موردنظر نمی گویند یعنی اینکه دختر را فقط جهت دوستی می خواهند و تصمیم ازدواج با او را ندارند و اگر شرایط ازدواجشان فراهم گشت با فردی موجه تر و مناسب تر ازدواج خواهند کرد و به دوستی شان خاتمه می دهند.

تصویر

راه چاره چیست؟

1. موضوع را با خانواده خود بدون پنهان کاری و وعده ووعید در میان بگذارید.

2. در روزهای ابتدایی آشنایی و یا حداقل یک ماه بعد از آشنایی و با شناخت تقریبی موضوع را به خانواده ها اطلاع داده و بقیه شناخت را به دوران نامزدی موکول کنید.

3. در صورتی که طرف مقابلتان شرایط گفتن موضوع ارتباط با شمارا به خانواده اش ندارد، از همان ابتدا زمانی مثلاً دو ماه، سه ماه یا 6 ماه بعد را برای علنی کردن رابطه مشخص کنید و متناسب با این موعد شدت و عمق رابطه یا میزان دیدارها و صحبت ها را تنظیم کنید تا شرایط همیشه در کنترل شما باشد و عمیق تر نشود.

تصویر

به این مردان اعتماد نکنید

1. برای مدت آشنایی تان زمانی در نظر نمی گیرند و مایل اند این زمان طولانی شود.

2. به شما می گوید خانواده اش دختری را برای او در نظر گرفته اند و او درگیر یک رابطه اجباری شده اما او شمارا دوست دارد و می خواهد شمارا به همسری برگزیند.

3. بهانه هایی از قبیل درسم تمام شود، سربازی بروم، کار پیدا کنم، پس انداز داشته باشم، موافقت خانواده را جلب کنم و... برای علنی کردن رابطه دارد و این کار را به امروز و فردا موکول می کند. برخی از افراد در دوران آشنایی قبل از ازدواج، رفتارهایی انجام می دهند که نشان دهنده این است که شمارا برای ازدواج نمی خواهند پس این افراد قابل اعتماد نیستند.

4. این دسته از افراد به جای شناخت منطقی شما، سراغ جنبه های احساسی رابطه می روند.

5. آنها از آشنایی با خانواده شما طفره می روند و این کار را به روزهای دیگر موکول می کنند.

6. این دسته از افراد درباره مسائل جنسی و نامتعارف با شما صحبت می کنند و درخواست های نامشروع دارند و عفت را زیر پا می گذارند.


8 دیدگاه
  دیدگاه ها
نا شناس
4 سال پیش

عزت نفس ...
دختر گل
4 سال پیش

کاملا درسته چون واقعا نباید از این نوع رابطه های مسخره داشت که نه اولش معلومه و نه آخرش. به هیچ دردی نمیخوره
جاودانه
4 سال پیش

اونقدرپسرازبون بازو دخترا احساساتی هستن ک اینطوری میشه همیشه دخترا مقصر نیستن واینکه بعضی پسرا از شیطونم بدترن
بازدیدکننده
4 سال پیش

بله درسته
دختر عرب تاج سر ایران ❤H
4 سال پیش

والله خدا شاهده من رل ندارم اما به هیچ وجه به پسرا اعتماد نمی کنم اصلا ب بعضی پسرا فرق میکنن همه انگشتامون همهشون یه رنگن نه خیر پس اگه عروسی کنی زندگیتو به دس کن تا بدونی چی بده چه خوبی موفق باشید الله معکم
عرفان
4 سال پیش

هر کسی زندگی شخصیش به خودش مربوطه شما توی زندگی دیگران دخالت نکنید و دخترا فهم و شعور دارن نیازی نیست شما این حرفارو بگید
بازدیدکننده
4 سال پیش

در پاسخ به: هی هی هی ¤
ایمان دختر باید به خودش اجازه نده ک پسر ازش سو استفاده کنه
زهرا
4 سال پیش

هی هی هی ¤
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (444 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (33 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (8 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (7 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس