نوار بهداشتی مردانه

  دوشنبه، 28 فروردین 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
نوار بهداشتی مردانه
نوار بهداشتی مردانه با توجه به آناتومی ناحیه تناسلی مردان طراحی و کاربرد متفاوتی با نوار بهداشتی زنانه دارد و معمولا در مواردی بی اختیاری یا نشتی ادرار یا منی استفاده می شود تا این ترشحات باعث خیس شدن لباس زیر نشوند.در ادامه این مطلب از ساعد نیوز بیشتر با نوار بهداشتی مردانه آشنا می شویم.

زمانی که از نوار یا پد بهداشتی نام می بریم، اکثر افراد به بانوان فکر می کنند که قشر اصلی استفاده کننده از این محصول هستند. اما جالب است بدانید مدل های مردانه ای از آن هم وجود دارد که به طور مخصوص برای آقایان طراحی شده و اتفاقاً به کارگیری آنها فواید و مزایای متعددی هم به دنبال دارد. در این مطلب به بررسی نواربهداشتی مردانه و چگونگی استفاده آقایان از آنها می پردازیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

نوار بهداشتی مردانه چیست؟

با کمک نوار بهداشتی مردانه می‌توانید مانع از بروز ترشحات مردانه روی لباس‌زیر خود شوید. نوع طراحی این محصول بر اساس ساختار آناتومی بدن آقایان در نظر گرفته‌شده است تا در حین استفاده احساس بدی برای شما حادث نشود.

به‌کارگیری مواد جذب‌کننده در فرمولاسیون ساخت این پدها بهداشتی حتی قطرات ادرار را جذب و مانع از نشت آن به لباس‌زیر می‌شود. مردان جوان، میان‌سال و کهن‌سال در هر موقعیت شغلی و سنی می‌توانند از این محصول برای راحتی بیشتر استفاده کنند.نوارهای کناری این پد بهداشتی مانع از افتادن آن از لباس‌ زیر شما می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از لباس‌های معمولی که همیشه به تن دارید از این نوار بهداشتی استفاده کنید. این محصول بسیار سبک است و قابلیت استفاده و حمل‌ونقل آن به‌راحتی برای شما فراهم است

نوار بهداشتی مردانه

انواع نوار بهداشتی مردانه

یک نوع نوار بهداشتی به نام نوار بهداشتی مشبک وجود دارد که روی لایه پنبه‌ای یک لایه پلیمری از پلی‌اتیلن دارد که ترشحات را به لایه‌های زیرین منتقل کرده و روی نوار بهداشتی هیچ و لک و خیسی باقی نمی‌ماند و برای مواقعی که مدت زمان طولانی نمی‌توانید نوار بهداشتی را تعویض کنید و قرار است فعالیت روزانه زیادی داشته باشید مناسب‌تر هستند.

به طور کلی زمانی که می‌خواهید نوار بهداشتی پنبه‌ای یا مشبک انتخاب کنید ، انتخاب شما یک امر کاملا سلیقه‌ای بوده و باید بررسی کنید که با کدام احساس راحتی بیشتری دارید و به کدام حساسیت ندارید و یا کدام نوار بهداشتی بوی نا خوشایندی هنگام استفاده ایجاد نمی‌کند.توصیه می‌شود از نوار بهداشتی‌های معطر استفاده نکنید زیرا وجود مواد معطر می‌تواند احتمال بروز حساسیت در پوست نازک ناحیه آلت تناسلی را افزایش دهد.

نحوه استفاده از پد بهداشتی مردانه

استفاده از نوار بهداشتی مردانه بسیار ساده است اما باز آموزش آن را به شما خواهیم داد.

  • نوار بهداشتی با یک پوشش چسبی در نظر گرفته شده است که شما در ابتدا این لایه را از نوار جدا می کند. سپس قسمتی که چسبندگی آن با دست کامل احساس می‌شود را روی لباس زیر خود قرار دهید.

  • پس از قرار دادن با دست خود به خوبی نوار را روی لباس فشار دهید تا از سفت شدن آن مطمئن شوید.

  • پس از چهار ساعت نوار بهداشتی را برداشته و داخل یک روزنامه یا دستمال کاغذی بزرگ قرار دهید.

  • در یک نایلون و سپس داخل سطل زباله بیندازید.

  • استفاده از نوار بهداشتی بالدار نیز به همین شکل است کافی است لایه چسبی دو طرف نوار که شبیه پروانه است را جدا و سپس روی لباس زیر خود فیکس کنید.

خلاصه مطلب

پد بهداشتی مردانه به عنوان حائل بین لباس زیر و اندام تناسلی عمل می کند و ترشحات این اندام را به خود جذب می کند. طراحی آن بر اساس آناتومی بدن آقایان است، بنابراین بدون اینکه فشار خاصی حس کنید می توانید از آن بهره ببرید. سردی بدن یا نفخ بسیار شدید می تواند باعث از دست رفتن اختیار ادرار یا منی در مردان شود و گرچه در حالت عادی ممکن است این ترشحات چندان مشکل آفرین نباشند، در طی روز جمع شده و می توانند حتی تا سطح شلوار را هم خیس کنند. این مشکلات درمان خاص خود را دارند، اما پرداختن به آنها اغلب پروسه مدت داری است و در این مدت می توانید از نوارهای مردانه استفاده کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (417 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (166 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (151 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (65 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (46 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (51 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (14 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (8 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس