نکات مهم در ست کردن لباس با ساعت مچی

  سه شنبه، 07 مرداد 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
نکات مهم در ست کردن لباس با ساعت مچی
حتما شما هم در هنگام خرید ساعت مچی مشکلات زیادی برای انتخاب آن دارید. طبیعی است که فرم ساعت و رنگ و امکاناتی که دارد، نقش مهمی در انتخاب بهترین ساعت مچی برای شما خواهد داشت.

ست کفش و کمربند و ساعت مچی

ساعتهای با بند قابل تعویض، گزینه ی بسیار خوبی برای آن دسته از آقایانی است که کفشهای با رنگهای مختلفی دارند. البته لازم نیست که رنگ بند ساعت با رنگ کفشها یکی باشد، اما تناژ رنگشان باید به هم بخورد (رنگها شبیه هم باشند.)هیچ وقت ساعت با بند مشکی را با کفش قهوه ای و یا برعکس با هم نپوشید.ساعتهای با بند رابر(rubber) و پلاستیکی را تنها برای موقعیتهای اسپورت بپوشید.در ساعتهای آنالوگ، بند ساعت بهتر است از جنس چرم یا هم جنس با قاب ساعت باشد. بندهای چرم با بافت زبر به همراه لباس جین بهتر ست می شوند. البته چنین ساعتی برای یک مهمانی رسمی مناسب نمی باشد.یک بند چرم کلاسیک، انتخاب مناسبی است. اما انتخاب بندهای نقره ای یا طلایی زمانی مناسب است که با تیپ شما سنخیت داشته باشد.

فلز را با فلز ست کنید.

جنس استفاده شده در قاب ساعت می تواند استیل، طلا، نقره،پلاتین و یا تیتانیوم باشد.یک ساعت مچی رزگلد می تواند با یک سگک کمربند طلایی ست شود،حال اگر ساعت مچی با قاب فلزی مشکی داشته باشید می توانید با رنگهای طلایی یا نقره ای ست کنید.متعلقات دیگری که لازم است برای ست کردن تیپ خود به آنها توجه کنید عبارتند از دستبدها، سگک کفش، سگک روی پالتو و هر قطعه فلزی و تزیینی که روی لباس شماست.یک ساعت طلاکاری شده، ترکیب بسیار مناسبی را با لباس و کفش خاکستری می سازد. هم چنین رنگ نقره ای با خاکستری، آبی و مشکی نیز ترکیب مناسبی می سازد.

ساعتهای قدیمی و با ارزش شامل قوانین بالا نمی شوند.

بند چرمی مشکی، رسمی تر از بند چرمی قهوه ای است و برای جلسات رسمی مناسب تر است.کفشهای راحتی کاکل دار بدون بند، بیشتر برای لباس کاری اسپورت مناسب است.اگر نمی توانید بین ساعت بند چرم مشکی و یا قهوه ای تصمیم بگیرید باید ببینید کفشتان چه رنگی است، مشکی یا قهوه ای. در اینصورت باید متناسب با رنگ کفشتان تصمیم گیری کنید.ساعت های نقره ای با کفش های مشکی، خاکستری یا آبی بهتر ست می شوند. ساعتهای طلایی هم با رنگهای قهوه ای، بژ، قهوه ای روشن و رنگهای دیگر متمایل به رنگ خاکی بهتر ست می شوند.برای اعمال بهترین تاثیر، ساعت مچی را متناسب با سایز خودتان تعیین کنید. ساعت مچی باید فراخور اندام شما نیز باشد. آقایان لاغر اندام باید ساعت مچی با قاب باریک را انتخاب کنند و افراد تنومندتر بهتر است ساعت های درشت تر را به دست کنند.

بهتر دیده شدن

برای بهتر دیده شدن بایستی لباس هایی را انتخاب کنید؛ که واقعا به آنها علاقه دارید.انتخاب لباس مناسب مطابق با رنگ و طرح ست با یکدیگر به شما اعتماد به نفس می دهد و کمک می کند که در سطح جامعه استایل بهتری را داشته باشید.سعی کنید همیشه آیتم های گوناگون لباس خود را ساده انتخاب کنید.

زیرا ساده بودن ظاهر و استایل شما هیچوقت از مد خارج نمی شود و همواره می توانید از آن لباس ها استفاده کنید.شلوار جین دم پا تنگ را با کفش چرم کالج و تی شرت بهترین گزینه میتواند باشد اگر شلوار جین به رنگ تیره مایل به تم رنگ سرمه ای و آبی باشد با تی شرت یا پیراهن رنگ روشن مانند سفید که یک تضاد بین شلوار و تی شرت باشد.متناسب با سن خود لباس بپوشید مهم نیست که چند سالتان است شما بخاطر سنتان قضاوت نمیشید در هر سنی هستید مهم اندازه بودن لباس بر تن شماست .در جامعه امروزی پوشش ادم ها تا حدودی شخصیت شخص را تعیین میکند پس یک پوشش درست میتواند اعتماد به نفس خوبی برای شما به ارمغان بیاورد و در موقعیت اجتماعی شما تاثیر گذار است.

سلیقه به خرج دادن

ست کردن لباس به این معنی نیست که رنگ لباس شبیه هم باشد این متفاوت بودن رنگ لباس ها است که هر کدام را در مرحله ای قرار میدهد.که جلوه خاص خودش را داشته باشد به طور مثال رنگ سبز یشمی با رنگ کرم از ترکیب رنگ خوبی برخوردار است یا رنگ بنفش تیره (بادمجونی) با رنگ یاسی و طوسی تیره و رنگ زرد لیمویی.سلیقه به خرج دادن می تواند نسبت به تجربیات شخصی که از خرید های قبلی خود داشته باشید کسب شده باشد.یا اینکه علاقه ی خاصی به سبک و و طرح لباسی داشته باشید.زرشکی ابی و طوسی انتخاب خوبی برای افراد که میخواهند متفاوت دیده شوند است.رنگ های خنثی در استایل همیشه بهترین بوده اند؛ و به راحتی می توان با گزینه های دیگری که در کمد لباسی تان دارید ست شود.گاهی اوقات داشتن یک دست کت شلوار طوسی بد نیست که در مراسم ها از ان استفاده کنید

افراد کوتاه قد و بلند قد

داشتن قد کوتاه یا بلند مهم نیست ادمهای زیادی هستند که با قد کوتاه خوش استایل ترین افراد هستند یا افراد بلند قد زیادی هستند که طرز صحیح لباس پوشیدن را بلد نیستند .اگر شما قد کوتاهی دارید از پیراهن های چهارخونه استفاده نکنید به طور مثال از پیراهن با راه راه های عمودی یا همان پیراهن تک رنگ با رنگ روشن و افراد قد بلند از پیراهن های چهارخونه میتوانند بهتر دیده شوند .آقایان توجه کنند که از پوشیدن شلوار های رنگی حتما پرهیز کنند، چون شلوار های رنگی توجه را به سمت خود جلب می کنند و ست رنگی شما دیده نمی شود.مهم ترین اصل در خوشتیپ بودن انتخاب سایز صحیح می باشد.فرقی ندارد شما چاق باشید یا لاغر، اگر در انتخاب آیتم های مختلف لباس خود دقت و سلیقه به خرج دهید می توانید ظاهری منحصر به فرد و جذاب را برای خودتان رقم بزنید.اما اگر قصد دارید که شلوار های رنگی بپوشید حتما از یک پیراهن یا تی شرت با رنگ خنثی استفاده کنید.

ترکیب رنگی لباس های تک رنگ

بستگی به سلیقه خود شخص دارد که یک رنگ مشابه انتخاب کند یا اینکه تضادی بین رنگ ها باشد به طور مثال رنگ کم رنگ با رنگ پر رنگ میتواند نقش مهمی در تیپ و استایل شما داشته باشد.اگر از تضاد رنگی استفاده کنید بیشتر به چشم میایید و استایل شما بی نظیر بنظر میرسد.لباس های گلدار یا طرحدار را با رنگ های خنثی ست کنید.البته می توانید این لباس ها را با یک لباس ساده با رنگی همرنگ با گل های لباس خود ست کنید تا تناسب رنگ در لباس پوشیدن برای لباس های گلدار را رعایت کرده باشید.

ساعت جدید را برای استفاده در چه مکان هایی لازم دارید؟

اگر ساعتی که قصد خرید آن را دارید قرار است تنها ساعت شما باشد و در همه جا همراه شما باشد، پس باید مدلی را انتخاب کنید که با همه لباس ها قابل ست کردن باشد. مسلما چنین ساعتی فقط باید یک بند فلزی ساده و شیک داشته باشد و از خرید ساعت با بند چرم و متالیک دوری کنید، زیرا بندهای چرمی با رنگ های مختلف کفش و شلوار قابل ست شدن نیستند.

ساعت بند فلزی یا بند چرمی؟

اگر بین انتخاب این دو گزینه دچار تردید هستید، باید کمی بیشتر روی انتخابتان تمرکز کنید. ساعت بند چرمی برای داشتن یک استایل اسپورت و ساعت بند فلزی نیز برای استایل رسمی بسیار مناسب می باشد. خب حالا انتخاب کمی آسان تر شد، شما بیشتر چه استایلی دارید؟ رسمی یا اسپورت؟ با پاسخ به این سوال می توانید ساعت مناسبتان را انتخاب کنید.

نکته مهم دیگر این است که اگر ساعت بند چرمی انتخاب می کنید باید ساعت کاملا اندازه مچ دستتان باشد و اگر ساعت بند فلزی انتخاب می کنید، بند آن باید به میزان اندکی (نه خیلی بیشتر) از مچ دستتان بزرگ تر باشد تا ساعت به راحتی دور آن بچرخد.

آیا علاقه دارید که زود به زود مدل ساعتتان را عوض کنید؟

اگر پاسخ این سوال مثبت است و به علاوه از نظر مالی نمی توانید این کار را انجام دهید، باید به شما بگوییم که جای نگرانی نیست. باید ساعتی را انتخاب کنید که بتوان بعد از مدتی بند آن را تغییر داد. این کار از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است و برایتان ایجاد تنوع می کند.

قیمت و برند ساعت؟

اگر از لحاظ مالی مشکلی ندارید و هر قیمتی را می توانید پرداخت کنید که کارتان خیلی آسان است و هر ساعتی را که بپسندید، می توانید خریداری کنید. اما اگر قیمت ساعت برایتان مهم است، قبل از خرید حتما میزان بودجه خود را مشخص کنید و در هنگام انتخاب به فروشنده مبلغی که می توانید هزینه کنید را اعلام کنید. در این صورت خیلی راحت تر می توانید ساعت مدنظرتان را پیدا کنید.

برای دیدن ساعت مچی با رنج قیمت های مختلف به سایت تیک تاک سر بزنید و متناسب با بودجه و برند مورد نظرتان، ساعت دلخواهتان را پیدا کنید.

چطور ساعت بند چرمی را با استایل اسپورت ست کنم؟

نکته مهم در هماهنگ کردن ساعت بند چرمی با تیپ اسپورت این است که باید توجه کنید که رنگ بند ساعتتان با رنگ کفش و کمردبندتان هم خوانی داشته باشد. کمربند و کفش چرمی که رنگ نزدیکی به بند چرم ساعتتان داشته باشد، بهترین انتخاب است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (478 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (378 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (140 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (107 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (106 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (40 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (33 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (25 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (23 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (23 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (22 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (15 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فیلم قدیمی از حضور محمد علیزاده در تلویزیون در دهه 80 در برنامه فرزاد حسنی / چقد عوض شده کلا یه آدم دیگه شده نمیشه شناخت😨
(تصاویر) نوعروس سپند امیر سلیمانی چه مانتوهای خنک و شیک برا تابستون پوشیده!/انتخاب شما برای مانتوهای تابستونی چیه؟
(ویدئو) دو عصبانیت پارسا پیروزفر با فاصله 27 سال / از اول کراش همه بوده
(ویدیو) شوخی دلنشین رهبر معظم انقلاب با مهدی فخیم زاده"بازیگر سریال مختارنامه"/ شما طاغوتی هستید؟!
ماجرای ازدواج و مرگ همسر و پسر کوچک مسعود پزشکیان چه بود؟/ گزارشی از زندگی خصوصی مسعود پزشکیان ، از شغل همسر تا مهریه ازدواجشان
پزشکیان، ورزشکارترین رئیس جمهور ایران /حواشی داغ امروز دوشنبه 18 تیر 1403
اولین عکس منتشر شده از همسر مرحوم رئیس جمهور وفادار ایران/ قاب قدیمی ولی زیبا از مسعود پزشکیان در کنار همسر مرحومشان، فاطمه خانم
(عکس) خلاقیت بانمک یک مادر برای نشان دادن اینکه فرزندش چقدر خوردنی و خوشمزه ست همه را به خنده واداشت
روایتی از دوران بیماری رهبر معظم انقلاب: از انتخاب بیمارستان دولتی حاکی از ساده زیستی رهبر تا استفاده صحیح از بیت المال/زندگی رهبر همانند طبقه پایین جامعه...
برنده بهترین عکس عروسی سال 2023 چه کسی است؟/عروس دامادی که برنده جایزه 1500دلاری شدند!
اردوغان: پزشکیان ترک است، کردی می‌تواند صحبت کند و به فارسی مسلط است
(ویدئو) خوانندگی فرزاد فرخ در اتاق خوابش / صداش یه آرامشی داره
تصاویر مهدی طارمی در جشن قهرمانی پورتو/ببین چطور پرچم ایرانو گذاشته رو شونه هاش/ حامدآهنگی، شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی چه قلبایی براش کامنت گذاشتن😍/اژدها همیشه خانه من خواهد بود
نامه تعیین جانشینی رهبری جعلی است!
توضیحات سخنگوی هیئت رئیسه درباره استعفای پزشکیان از مجلس
منتخب روز   
(عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!!