نکاتی درباره مدت زمان سکس و رابطه جنسی

  دوشنبه، 07 مهر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
نکاتی درباره مدت زمان سکس و رابطه جنسی
اگر بخواهید دقیقا به مدت زمان ایده آل رابطه جنسی پی ببریم باید بدانید این مدت زمان در بسیاری از زوجین متفاوت است و برخی از آنان رابطه جنسی کوتاه مدت و برخی رابطه جنسی طولانی را مناسب می دانند

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز ، روابط جنسی و نزدیکی یک رابطه یک سویه نیست که هر کس فقط به فکر خواسته ها و نیازهای شخصی خویش باشد بلکه روابط جنسی یک رابطه دوسویه است که هر یک از طرفین ضمن توجه به خواسته ها و نیازهای خود باید به خواسته ها و نیازهای طرف دیگر نیز توجه نماید . پس تنها زمانی باید به روابط جنسی و نزدیکی اقدام کرد که دو طرف آمادگی برقراری رابطه جنسی را داشته باشند.

بیش از آنکه تعداد روابط جنسی و نزدیکی در زندگی زناشویی اهمیت داشته باشد کیفیت روابط جنسی است که اهمیت دارد . بسیاری از مردان و زنان هستند که شاید هر شب رابطه جنسی دارند ولی از سلامت جنسی برخوردار نیستند و کسانی هم هستند که در روابط زناشویی خود در طول ماه فقط ۲ بار رابطه جنسی دارند و از سلامت جنسی هم برخوردارند .

مدت زمان یک رابطه جنسی ایده آل چقدر باید باشد؟

برقراری رابطه جنسی ایده آل در بین زوجین سبب بالا رفتن رضایت جنسی طرفین می شود و لذت جنسی را که یک لذت مفرح و تاثیرگذار است ، را در پی دارد . یک رابطه جنسی خوب رابطه ای است که مدت زمان آن کوتاه و در حد رفع نیاز نباشد.

قبل از انجام یک رابطه جنسی باید به نیازهای طرفین توجه شود و آمیزش جنسی بعد از نوازش ها و تحریکات اولیه صورت گیرد . نوازش و تحریکات اولیه سبب ازدیاد میل جنسی زوجین و طولانی شدن رابطه جنسی آن ها می شود . در برخی از مواقع که زوجین حوصله چندانی برای برقراری ارتباط جنسی طولانی مدت ندارند ، نوازش های قبل از آمیزش موجب ایجاد میل و حوصله آن ها می شود و رضایت جنسی آن ها را بالا میبرد.

اگر بخواهید دقیقا به مدت زمان ایده آل رابطه جنسی پی ببریم باید بدانید این مدت زمان در بسیاری از زوجین متفاوت است و برخی از آنان رابطه جنسی کوتاه مدت و برخی رابطه جنسی طولانی را مناسب می دانند اما مدت زمان آمیزش ایده آل نباید کوتاه باشد و بهتر است بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه باشد تا لذت جنسی را بالابرد و موجب رضایت<Satisfaction> زوجین شود.

چگونه رابطه جنسی و زناشویی را طولانی کنیم؟

همانطور که می دانید رابطه جنسی موفق در بین زوج ها سبب افزایش مهر و محبت در بین آنان می شود . پس هر چه رابطه جنسی بهتر باشد رضایت جنسی مرد و زن از یکدیگر بیشتر می شود و محبت و عشق مهمان خانه های آنان می گردد.

برای اینکه یک رابطه جنسی خوب برقرار کنیم ابتدا باید شرایط لازم را برای این کار داشته باشیم . این شرایط شامل فرصت و محل مناسب است . یعنی اینکه رابطه جنسی در محلی برقرار شود که زوجین در آن مضطرب نباشند تا رابطه شان نصفه و نیمه به پایان برسد و اینکه در یک زمان مناسب رابطه جنسی انجام گیرد مثلا در زمانی که کودکان به طور کامل در خواب هستند.

شرط دیگر یک رابطه جنسی ایده آل که سبب لذت جنسی می شود کوتاه نبودن مدت زمان آن است ، برای برقراری رابطه جنسی طولانی مدت لازم است ابتدا به خواسته های همسر توجه کرد و زمان تحریک و نوازش های قبل از رابطه را بالا برد . بالابردن مدت زمان تحریکات قبل از آمیزش و حوصله کردن برای انجام این کار شما را از لذت های جنسی لبریز می سازد و به بهترین شکل ارضا می کند که این ارضای کامل موجب سلامت جسم و روح می گردد.

رابطه جنسی و زناشویی کوتاه بهتر است یا طولانی؟

برای برقراری رابطه جنسی با همسر بی حوصله تان ابتدا طوری وانمود کنید که می خواهید کمی با او شوخی داشته باشید ، در این صورت همسرتان مخالفت نخواهد کرد و شما می توانید مدت زمان بیشتری را به تحریک او اختصاص دهید.

افزایش مدت زمان تحریکات قبل از آمیزش جنسی موجب می شود رابطه بهتری شکل گیرد بنابراین بهتر است برای رسیدن به لذت و رضایت جنسی سریع وارد رابطه نشوید و قبل از آن با یکدیگر به معاشقه بپردازید و اگر مرد هستید حوصله کنید و از دیر ارضا شدن همسرتان خسته نشوید.

هنگامی که برای یک رابطه وقت و زمان کافی بگذارید و به معاشقه قبل از آمیزش بپردازید به بهترین شکل ممکن ارضا خواهید شد . برای معاشقه قبل از رابطه جنسی لازم است زن وشوهر با یکدیگر به بازی های مهیجی بپردازند و قسمت های مختلف بدن را لمس کنند و ارتباط دهانی و… داشته باشند ، بدین صورت زمان معاشقه را طولانی تر خواهند کرد اما لازم است بدانید که همه این کارها را قبل از ارضا شدن انجام دهید زیرا اگر یکی از زوجین ارضا شوند ، دیگر انجام معاشقه برای او کار ناراحت کننده ای است.

از دیگر مزیت های طولانی شدن رابطه جنسی و انجام معاشقه قبل از آن این است که ارضا زوجین به طول می انجامد و با مدیریت زمان مشکل زودانزالی و زود ارضائی آنان برطرف می گردد، بنابراین اگر این مشکل را دارید ، بهتر است قبل از رابطه جنسی حوصله داشته باشید.

فراموش نکنید می توانید با یک رابطه جنسی حلال و مفصل با همسرتان در مسیر سلامت روح وجسم خود و ایجاد الفت و صمیمیت در زندگیتان قدم بردارید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (645 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (88 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (50 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (29 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان