ساعدنیوز
ساعدنیوز

نکاتی درباره سکس و رابطه جنسی قبل از ازدواج

  دوشنبه، 18 فروردین 1399   زمان مطالعه 12 دقیقه
نکاتی درباره سکس و رابطه جنسی قبل از ازدواج
اگر با نامزد یا دوست خود رابطه جنسی قبل از ازدواج دارید, پس هنگامی‌که رابطه تان به هم می‌خورد نباید شروع به ناله و شکایت کنید و احساس شکست عشقی کنید. زیرا شما هرگز زمان کافی صرف آشنایی با نامزد خود نکرده‌اید و خیلی زود با او رابطه جنسی برقرار کردید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از زوج باز، در حال حاضر اکثر افرادی که به شما توصیه می کنند پیش از ازدواج رابطه جنسی نداشته باشید احتمالاً خود نیز رابطه جنسی قبل از ازدواج را تجربه نکرده اند. برخی از پاسخ هایی که این افراد به شما ارائه می دهند چیزی شبیه به “داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج یک گناه است” یا ” شما فرمان خداوند را زیر پا می گذارید” و یا ” چنین رابطه ای حس چندانی به شما نمی دهد” خواهد بود.

اما من در نقطه مقابل, روابط جنسی بسیار زیادی پیش از ازدواج داشته ام و اکنون به صورت بسیار عملی برایتان توضیح می دهم چرا باید برای برقراری رابطه جنسی تا زمان ازدواج صبر کنید. درواقع من این مسئله را چنان عملی برایتان توضیح خواهم داد که حتی قادر نیستید درباره آن با من بحث کنید چراکه می دانید حق با من است.

اینکه تصمیم به داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج انجام بگیرید یا خیر به عهده شما خواهد بود. من نمی توانم به جای شما کاری انجام دهم, تنها می توانم راه را به شما نشان دهم. پس بیانید شروع کنیم, آماده اید؟

تصویر

رابطه جنسی قبل از ازدواج مانع آشنایی زوج از هم می شود

هنگامی که با فردی, رابطه جنسی برقرار می کنید دقیقاً چه نکته ای را در این ارتباط ارزیابی می کنید؟ اصلاً چرا باید چیزی را ارزیابی کنید؟ شما آنچه را که نیاز دارید به یکدیگر می دهید. گاهی ممکن است فکر کنید آیا عاشق دوست یا نامزد خود هستید یا می توانید مابقی زندگی تان را با او بگذرانید اما درواقع هرگز با استفاده از رابطه جنسی مجبور نمی شوید نگاه عمیق تری در مورد معیارهای ازدواج خود داشته باشید.

اما هنگامی که رابطه جنسی با نامزد خود ندارید مجبور هستید که معیارهای ازدواج برای تشکیل زندگی مشترک با او را به خوبی بررسی کنید. اجازه دهید مثالی برایتان بزنم. در آخرین ارتباط , من و دوست دخترم با یکدیگر رابطه جنسی داشتیم و من مطمئن نبودم که آیا ما واقعاً عاشق یکدیگر هستیم یا به عبارتی ” تا آخر راه می مانیم”. پس من در میانه راه رابطه با دوست دخترم را قطع کردم. و حدس بزنید چه شد؟

تمامی مسائل واقعی چهره خود را نشان دادند. چراکه وقتی هیچ گونه رابطه جنسی ندارید شرایط چنین است: ” خوب, من می خواهم دوباره رابطه جنسی داشته باشم و می دانم که تو هم این را می خواهی, پس اگر ما واقعاً عاشق یکدیگر هستیم, بهتر است با هم ازدواج کنیم.

اما اگر این طور نیست, بهتر است بیشتر از این وقت یکدیگر را تلف نکنیم”, چراکه ممکن است سال های بسیاری از زندگی یکدیگر را به جای آشنایی از هم صرف عشق بازی در دوران نامزدی و برقراری رابطه جنسی قبل از ازدواج کنیم.

نداشتن رابطه قبل ازدواج کمک به زوج در ارزیابی احساسات واقعی خود می کند

شما شروع به صحبت کرده و می گویید “رابطه جنسی قبل از ازدواج ممنوع” و همه شگفت زده می شوند, چراکه بسیار افراطی به نظر می رسد. اما اگر قرار بود بگویم ” رابطه جنسی پیش از عشق ممنوع”, منطقی تر به نظر می رسید, درست است؟ این موضوعی است که از آن سر درمی آورید. خوب, سؤال بعدی این خواهد بود ” از کجا می دانید که عاشق نامزد و دوست خود هستید؟”

پاسخ من این است: ” زمانی متوجه می شوید عاشق نامزد خود هستید که دوست دارید برای داشتن رابطه جنسی با او ازدواج کنید”. چراکه هیچ کس تنها برای داشتن رابطه جنسی ازدواج نمی کند. تصور کنید با کسی قرار عاشقانه ای دارید و به او می گویید ” من عاشق تو هستم, بیا با هم رابطه جنسی داشته باشیم”. او در جواب می گوید ” من هم عاشق تو هستم, اما اول باید ازدواج کنیم”. شما مانند هشدار توقف عمل می کنید, دست نگه دار, بگذار درباره این موضوع فکر کنم!

دلیل چنین واکنشی این است که این یک گفتگوی کاملاً متفاوت است چراکه می دانیم رهایی یافتن از یک ازدواج کاری مشکل است. و این دقیقاً هدف همیشگی ازدواج است, اینکه به ما امکان دهد تا احساسات واقعی خود را ارزیابی کرده و ببینیم آیا واقعاً عاشق نامزد خود برای ازدواج هستیم. در این صورت ما گرفتار رابطه باکسی که واقعاً به او عشق نمی ورزیم نخواهیم شد.

رابطه جنسی زوج را به هم وصل می کند

این مورد درواقع به حوزه علوم زیستی مربوط می شود. ترشح هورمونی به نام اوکسی توسین در هنگام برقرای رابطه جنسی در انسان، زن را دلبسته مرد کرده و موجب می شود مرد از زن حمایت عاطفی کند. در گوگل جستجو کنید.

اگر با نامزد یا دوست خود رابطه جنسی قبل از ازدواج دارید, پس هنگامی که رابطه تان به هم می خورد نباید شروع به ناله و شکایت کنید و احساس شکست عشقی کنید. زیرا شما هرگز زمان کافی صرف آشنایی با نامزد خود نکرده اید و خیلی زود با او رابطه جنسی برقرار کردید.

همچنین بر اساس تحقیقات روانشناسی ، داشتن رابطه جنسی متعدد با افراد مختلف قبل از ازدواج احتمال طلاق در خانواده را افزایش می دهد, دوباره در گوگل جستجو کنید. داشتن رابطه قبل ازدواج درست مثل این است که یک نوارچسب محکم داشته باشید, و آن را به جایی بچسبانید و سپس آن را جدا کنید, اگر این کار را به دفعات تکرار کنید, درنهایت نوار به هیچ چیز دیگری نمی چسبد.

رابطه جنسی یک مکانیسم اتصالی است که به صورت فیزیکی درون ما تعبیه شده است. خبر خوب این است که اگر رابطه جنسی قبل از ازدواج داشته اید, هنوز هم دیر نیست! بر اساس مطالعات روانشناسی ، مکانیسم اتصالی انسان می تواند با گذر زمان به حالت اولیه خود بازگردد.

احتمال بارداری در رابطه جنسی قبل از ازدواج

همان طور که قبلاً گفتم اگر رابطه جنسی قبل از ازدواج با فردی که نسبت به او آشنایی کاملی ندارید برقرار کنید و در این رابطه دختر خانم باردار شود، آیا حاضرید تمام عمر را به خاطر این اشتباه در کنار فردی که هیچگونه شناخت و تفاهمی با او ندارید سپری کنید؟

هم چنین اگر از کسی بچه دار می شوید که قصد ازدواج با او را ندارید, گزینه های محدودی پیش رویتان است که البته هیچ یک از آن ها ایده ال نیست. سقط جنین , فرزند خواندگی , خانواده تک والد و یا تجربه رابطه زناشویی بدون عشق و محبت در زندگی.

تصویر

همه دوستانم رابطه جنسی قبل ازدواج را تجربه کرده اند

در اینجا اندکی آمار و ارقام برایتان داریم. آمریکائی های به طور متوسط پیش از برقراری رابطه جنسی سه بار یکدیگر را ملاقات می کنند. آمار طلاق و جدائی در آمریکا حدود ۵۰ درصد است. سؤال من این است که, از میان افرادی که تاکنون ازدواج کرده اند, چند درصد آنها یک ازدواج موفق را تجربه کرده د و احساس خوشبختی می کنند؟ من حدس می زنم پاسخ درصد کمی باشد. اگر قرار بود من حدس بزنم, پاسخ من حدوداً ۲۰ درصد بود که گمان می کنم حتی از این هم کمتر باشد. البته پاسخ ۲۰ درصد است.

به عبارت دیگر, شانس شما برای دستیابی به یک ازدواج موفق فقط ده درصد خواهد بود! اگر قرار بود این کار را به روشی انجام دهید که دیگران هم انجام می دهند, چگونه انجام می دادید؟

قرار گذاشتن تنها به دلیل جذابیت فیزیکی و برقراری رابطه جنسی پس از سه بار قرار ملاقات؟ شما تا چه اندازه می توانید کسی را پس از سه بار ملاقات بشناسید؟! و شما اکنون وارد یک رابطه پیچیده با کسی شده اید که واقعاً به درستی او را نمی شناسید.

به همین دلیل است که ازدواج در چنین شرایطی به جدایی و طلاق منتهی می شود. نقطه مقابل این شرایط, زوج هایی, با نرخ طلاق ۱ در ۱۰ ازدواج, هستند که برای داشتن رابطه جنسی تا زمان ازدواج صبر می کنند که البته یافتن راه مناسب برای انجام چنین کاری چندان سخت نیست. آیا سخت است؟ بله, اما آیا همه چیز سخت نیست؟ لذت آنی و زودگذر قادر به ایجاد خوشبختی بعد از ازدواج نیست. در هیچ موردی! درست است رابطه جنسی قبل از ازدواج برای شما لذت بخش است اما تاوانی دارد که باید تا آخر عمر آن را بپردازید.

آنچه را که آسان به دست آید, ارزش واقعی خود را از دست می دهد

یک جمله معروف می گوید ” آنچه را که آسان به دست می آوریم, به آن بسیار کم اعتنائی می کنیم”, که اصولاً به معنای این است که اگر چیزی برای شما ارزشی نداشته باشد, شما درواقع چندان قدردان آن نخواهید بود. من شخصاً ۵ سال آخر زندگی خود را با پرهیزگاری گذرانده و اجازه دادم که خداوند قلب مرا برای همسر آینده ام آماده کند.

اگر قرار باشد فردا او را ببینم, فکر می کنم خیلی منطقی است اگر بخواهم حداقل یک سال صرف آشنایی قبل از ازدواج با او کنم. اگر آن قدر قوی باشم که رابطه جنسی را برای شب ازدواج نگه دارم, پس من ۶ سال پیش از ازدواج را با پرهیزگاری زندگی کرده و سپس رابطه جنسی داشته ام. اگر ما دچار اختلاف یا مشاجره شویم, فکر می کنید, با فرض اینکه ممکن است تا انتخاب همسر مناسب ۶ سال دیگر طول بکشد, با چه سرعتی از این رابطه کناره گیری کنم؟

هر چه باشد, ما این کار لعنتی را انجام خواهیم داد! اکنون, در نقطه مقابل, تصور کنید برای کسی که تنها پس از سه بار ملاقات, با طرف مقابل رابطه جنسی برقرار کرده, چقدر آسان است که با سخت تر شدن شرایط او را کنار بگذارد و رابطه جدیدی را با فرد دیگری شروع کند؟

زن کنترل کننده رابطه تا قبل از رابطه جنسی است

هنگام وارد شدن به یک رابطه, مسئله مهمی که زنان روی آن تمرکز دارند زمان برقراری رابطه جنسی است. ۹۹ نفر از هر ۱۰۰ خانم کنترل کننده این بخش از رابطه هستند. اما آنچه معمولاً روی می دهد این است که پس از برقراری رابطه جنسی قبل ازدواج حالا این زن برای حفظ ارتباط باید مرد را دنبال کند, چیزی که مرد بر آن کنترل دارد. چراکه, وقتی همه چیز در طول مسیر در شما خلاصه می شود, همواره فرض رابطه بر این است که مرد باید به زن بگوید ” اگر تو به من رابطه جنسی بدهی, من به تو امنیت (ازدواج) می دهم”.

بنابراین دختری که پیشنهاد رابطه جنسی قبل از ازدواج را می پذیرد و تعهدی دریافت نمی کند تنها دهنده است و نه گیرنده. و مردی که رابطه جنسی می گیرد و تعهدی نمی دهد تنها گیرنده است و نه دهنده. به همین دلیل است که دنیا به مردی که با زنان متعدد رابطه جنسی قبل از ازدواج دارد به عنوان فردی با نیروی مردانگی قوی نگاه می کند, اما زنی را که با مردان متعدد رابطه جنسی قبل ازدواج دارد هرزه می پندارد. منظور من این نیست که یکی مقصر است و دیگری بی گناه, من تنها می خواهم حرف خود را اثبات کنم.

تصویر

اگر با تو ازدواج می کند در این کار جدی است

ببینید, صحبت کردن آسان است. خانم ها گوش می دهند, مردها فروشنده های خوبی هستند, آن ها به شما می گویند عاشقتان هستند, ممکن است این حرفشان جدی باشد. اما اگر برای داشتن رابطه جنسی با شما تا شب ازدواج صبر کنند, قطعاً در تصمیم به ازدواج با شما جدی هستند.

اگر قصد ازدواج نداشت پس به او بگوئید که از زندگی تان بیرون برود. تصور کنید که چه قدر سریع می توانید تمام کسانی که پیش از یافتن شاهزاده واقعی روی هایتان درباره ازدواج شما را فریب داده اند را به یادآورید؟ به من اعتماد کنید, همسر آینده شما نیز از اینکه در تمام این مسیر با افراد زیادی رابطه جنسی نداشته اید بسیار خوشحال تر خواهد بود.

پس از رابطه جنسی جذابیت زنان برای مردان کمتر می شود

من در زندگی زنان زیبایی را ملاقات کرده ام که پس از مدتی رابطه جنسی علی رغم زیبایی ظاهری و جذابیت جنسی دیگر مجذوب آن ها نبودم. یک ضرب المثل می گوید: ” شهوت انگیز ترین دختر دنیا را به من نشان بده و من مردی را به تو نشان خواهم داد که از خوابیدن با او خسته شده است”.

هرچند این جمله وحشتناک است, اما تا حدودی حقیقت دارد. چراکه وقتی تنها با استفاده از جذابیت جنسی رابطه را هدایت می کنید و سپس خود را به نوعی در ارتباط با او می بینید, درست مثل این است که دنیا شمارا فریب داده است, حالا شما دیگر مجذوب زیبایی ظاهری او نیستید چراکه هیچ گاه در سطح عمیق تری با او ارتباط نداشته اید.

داشتن دوستان طولانی مدت بهتر از شرکای جنسی کوتاه مدت است

چرا باید ارتباطی را به دلیل برقراری رابطه جنسی باکسی که می توانست یک دوست مادام العمر فوق العاده باشد از بین ببرید, مگر اینکه مطمئن باشید که می خواهید تا آن سطح برای طولانی مدت با او پیش بروید؟ اگر واقعاً تصمیم دارید از طریق روابط جنسی ، دوستی و ارتباط خود را حفظ کنید, او به شما علاقه مند خواهد شد و زمانی که جذابیت این رابطه جنسی پایان یافت, او را به عنوان یک دوست از دست خواهید داد.

و همین است, این ها “۱۰ دلیل برای نداشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج” است. خوشبختانه پس از خواندن این مطالب بهتر متوجه خواهید شد چرا صبر کردن در نداشتن رابطه قبل از ازدواج منطقی است, و دلیل واقعی اینکه مردم برای داشتن رابطه جنسی صبر نمی کنند این نیست که به درست بودن آن اعتقادی ندارند, به این دلیل است که کار مشکلی است.

اما اجازه دهید صحبت خود را با این جمله تمام کنم, همه چیزهای مؤثر سخت است. تمرین اسکات سخت است, رژیم گرفتن سخت است, روی حرف خود ماندن سخت است. من به هیچ وجه اینجا برای شما موعظه نمی کنم. تنها دلیل دانستن کارهایی که انجام می دهم این است که من درباره همه چیز اشتباه کرده ام.

اما خبر خوب اینجاست, اگر تاکنون رابطه جنسی داشته اید هنوز هم دیر نشده! همه این ها هنوز هم مؤثر است. خوشحال می شوم شما هم داستان زندگی خود را با ما زوج باز در میان بگذارید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (283 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (107 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (77 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (61 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (52 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (31 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سلفی زیبا و جذاب مریم کاویانی، مرضیه سریال فاصله ها و پسر خوش چهره و چشم رنگی‌اش+عکس رونمایی کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ از تیپ و استایل متفاوتش در پشت صحنه/ کارشون واقعا سخته+عکس نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده