نرم افزارهای کامپیوتری برای آمادگی آزمون GRE

  سه شنبه، 07 مرداد 1399   زمان مطالعه 11 دقیقه
نرم افزارهای کامپیوتری برای آمادگی آزمون GRE
یکی از شرایط پذیرش برای تحصیل در دانشگاه های آمریکا و برخی از دانشگاه های اروپا، شرکت و قبولی در آزمون GRE است.

GRE مخفف Graduate Record Examinations است. در حقیقت این آزمون یک فیلتر ورود به مقاطع تحصیلات تکمیلی است و در بسیاری از دانشگاه ها به خصوص دانشگاه های آمریکا و کانادا، یکی از معیارهای اصلی سنجش و انتخاب دانشجوها همین آزمون GRE است. در واقع اکثر دانشگاه های کشورهای آمریکا و کانادا نمره این آزمون را به عنوان یکی از مدارک درخواست پذیرش در دوره های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد، دکتری و پست داک) ملاک قرار می دهند.

نکته قابل توجه اینکه افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته های حقوق و پزشکی را دارند، از گذراندن این آزمون معاف هستند و باید به ترتیب آزمون های LSAT و MCAT را بگذرانند. اما دانشجویان سایر رشته ها (به خصوص رشته های فنی و مهندسی) که قصد تحصیل در دانشگاه های آمریکای شمالی را دارند، ملزم هستند که نمره GRE خود را به دانشگاه مقصد ارائه دهند. مدارس و دپارتمان های کسب و کار نیز که در گذشته میل چندانی به پذیرش GRE نداشتند، کاهش شدیدی داشته و در حال حاضر می توان بیان کرد که این دانشکده ها نیز ارائه مدرک GRE را معتبر و لازم تلقی می کنند.

  • 10 نرم افزار آموزش GRE

    • نرم افزار آموزش آیلتس IELTS Word Power
    • اپلیکیشن IELTS Prep App
    • نرم افزار IELTS Practice & IELTS Test
    • اپلیکیشن آموزش آیلتس IELTS Skills
    • برنامه Magoosh: TOEFL Speaking & English Learning
    • اپلیکیشن تافل TOEFL iBT Preparation by Eslhub
    • اپلیکیشن برای تافل Visual Toefl
    • برنامه Manhattan Prep GRE
    • اپلیکیشن Ready4GRE
    • نرم افزار GRE Prep

توضیح هر یک از نرم افزارها:

نرم افزار آموزش آیلتس IELTS Word Power

IELTS Word Power یک نرم افزار آموزش آیلتس برای تمرین واژگان است که توسط شورای فرهنگی بریتانیا ارائه شده است. این نرم افزار با بیش از 100 سوال برای تست دایره واژگان، به شما کمک می کند تا انگلیسی خود را بهبود بخشید و برای آیلتس آماده شوید. شاید بتوان گفت این نرم افزار آموزش آیلتس بهترین برنامه واژگان برای آمادگی آیلتس است.

سوالات IELTS Word Power در یک متن یا یک فایل صوتی مطرح می شوند. پس از هر بار شرکت در آزمون و پاسخ دادن به سوالات می توانید نمودار نمراتتان در گذشته و آزمون فعلی را مشاهده کنید و آن ها را با هم مقایسه کنید. همچنین اپلیکیشن IELTS Word Power به شما امکان می دهد پاسخ هایتان را ببینید و به اشتباهاتتان پی ببرید.

اپلیکیشن IELTS Prep App

این نرم افزار آموزش آیلتس توسط شورای فرهنگی بریتانیا تهیه شده است و باید برنامه ای تمام عیار باشد که حاوی دقیق ترین و کامل ترین اطلاعات در مورد آزمون آیلتس است. IELTS Prep App اطلاعات مفصلی در مورد امتحان در اختیار شما می گذارد و ابزارهایی را برای تمرین هر چهار مهارت یعنی صحبت کردن، خواندن، مهارت شنیداری و نوشتن ارائه می دهد.

استفاده از نرم افزار آموزش آیلتس IELTS Prep App رایگان است و مجموعه ای کامل از منابع از جمله فیلم های آزمون Speaking آیلتس، تمرین واژگان و دستور زبان، آزمون های آزمایشی و توضیح کامل معیارهای ارزیابی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید تاریخ شرکت در هر یک از آزمون های اپلیکیشن را ثبت کنید. علاوه بر این زمان آغاز تا پایان آزمون نیز نمایش داده می شود.

نرم افزار IELTS Practice & IELTS Test

نرم افزار آموزش آیلتس IELTS Practice & IELTS Test فقط برای اندروید موجود است. این برنامه مجموعه 380 آزمون را به همراه 4000 سؤال و پاسخ های کاملا تفصیلی ارائه می دهد. اپلیکیشن IELTS Practice & IELTS Test تعداد زیادی از منابع آزمون آیلتس را پوشش می دهد. در نسخه رایگان اپلیکیشن IELTS Practice & IELTS Test، تبلیغات کمی آزاردهنده است. برای خلاص شدن از شر آن ها باید نسخه پولی این برنامه را تهیه کنید. در این صورت به نمونه آزمون های بیشتری نیز دسترسی خواهید داشت.

این نمونه سوالات کمک شایانی به آمادگی شما می کنند؛ با این حال توصیه می شود آن ها را به خاطر نسپارید. آزمون گیرندگان آموزش های حرفه ای دیده اند و در صورتی که داوطلبی از حافظه اش استفاده کند یا از مقاله ای کتبی مطلبی را به یاد بیاورد به راحتی متوجه می شوند. گفتنی است این نرم افزار دارای 5000 لغت مشترک با آیلتس و بیش از 600 مقاله نمونه است.

تصویر

اپلیکیشن آموزش آیلتس IELTS Skills

این برنامه شامل خانواده ای از اپلیکیشن های آمادگی برای آیلتس است؛ به عبارتی برای هر بخش IELTS برنامه ای داریم و مجموع این برنامه ها، نرم افزار آموزش آیلتس IELTS Skills را تشکیل می دهد. مطالب موجود در این برنامه توسط سام مک کارتر، نویسنده یکی از کتاب های پرفروش راهنمای آیلتس به نام Ready for IELTS and Tips for IELTS آماده شده است. این نرم افزار آموزش آیلتس با استفاده از یک رابط کاربری ساده، اطلاعات مفصلی از نحوه برگزاری این امتحان به شما نشان می دهد که برگ برنده شما نسبت به سایر داوطلبان خواهد بود. مانند تمام آزمون های استاندارد، فهمیدن سیستم آزمون دقیقا به اندازه خود آمادگی برای آن مهم است.

برنامه Magoosh: TOEFL Speaking & English Learning

از نام برنامه Magoosh: TOEFL Speaking & Learning English مشخص است که توسط شرکتی ساخته شده است که به دلیل خدمات آموزشی و تعلیمی خود بسیار مشهور است. این برنامه برای سهولت در مطالعه شما ساخته شده است و شما را ترغیب می کند که با انجام گام های کوچک در هر روز برای آزمون تافل آماده شوید. اپلیکیشن با معرفی کوتاهی شروع می شود که به شما می گوید تافل چیست و چگونه می توانید برای مطالعه برنامه ریزی بهتری داشته باشید. این برنامه همچنین قالب این آزمون را به شما نشان می دهد و ورود شما به یک کتابخانه عظیم از مطالب را میسر می کند.

علاوه بر این، برنامه شامل دستورالعمل ها و آموزش های دقیق در مورد چگونگی نوشتن مقدمه و سایر قسمت های مقاله است. همچنین اپلیکیشن دسته ای از ترفندها در مورد نحوه مطالعه برای تافل و حتی مشاوره هایی در مورد نحوه رفتار شما را در بردارد. اگر ترجیح می دهید فیلم های آموزشی را تماشا کنید، صدها فیلم در گروه های مختلف وجود دارد. با این حال، برخی از ویدئوها فقط برای حساب های خریداری شده قابل دسترسی هستند؛ اما شما نیز می توانید به مدت یک هفته به آن ها دسترسی رایگان داشته باشید. در مجموع، Magoosh: TOEFL Speaking & Learning English یک برنامه مطالعاتی مفید است که قطعا ارزش توجه شما را دارد.

اپلیکیشن تافل TOEFL iBT Preparation by Eslhub

همان طور که از نام این نرم افزار پیداست، TOEFL iBT Preparation by Eslhub بستر دیگری برای سهولت و بهبود آمادگی شما برای آزمون تافل است. نکته اصلی که باعث برجسته شدن این برنامه می شود این واقعیت است که شامل هزاران واژه مختلف است که آن ها را می توانید به صورت رایگان مطالعه کنید. علاوه بر این، انواع مختلفی از تکنیک های آماده سازی وجود دارد که می توانید آن ها را امتحان کنید تا هنگام مطالعه خسته نشوید. همچنین می توانید آزمون های منظم، کارت های واژگان و آزمون های لغت را امتحان کنید.

در این برنامه یک آزمون نیز وجود دارد که آزمون TOEFL واقعی را با همان محدودیت زمانی شبیه سازی می کند تا بتوانید جو را کاملا تجربه کنید. علاوه بر این، هر اشتباهی که مرتکب می شوید علامت گذاری شده و توضیح کامل پاسخ به شما ارائه می شود. این سرویس همچنین نتایج آزمون های شما را ذخیره می کند و نمودارها را به همراه نمرات و میزان پیشرفتتان در اختیارتان می گذارد. علاوه بر این، برنامه آزمون ها و کارت ها را با توجه به نقاط قوت و اشتباهات شما تغییر می دهد و حاوی تعداد زیادی مقالات آموزشی و درس های ویدئویی است. همچنین تمرین های کوتاهی در اپلیکیشن وجود دارد که می توانید زمانی که در حال جابه جایی هستید، آن ها را به سرعت بخوانید.

اپلیکیشن برای تافل Visual Toefl

Visual Toefl یکی دیگر از برنامه های بسیار متمرکز است که مانند یک فرهنگ لغت است با کلماتی که به احتمال زیاد می توانید در تافل ببینید. در وهله اول، این برنامه تصاویری به همراه تعاریف برخی کلمات به نظر می رسد. گفتنی است این واژگان فقط چند کلمه تصادفی نیستند؛ بلکه همه کارت ها توسط کارشناسان تایید شده اند. علاوه بر این، توسعه دهندگان برنامه قبل از افزودن کارت های جدید به برنامه، مطالعات گسترده ای انجام می دهند. امکان مشاهده کلمات در یک دسته خاص یا حالت تصادفی نیز وجود دارد.

همچنین این سرویس به شما کمک می کند تا از حافظه دیداریتان استفاده کنید و در مورد کلیه کارت ها توضیحاتی مختصر را دریافت کنید. به علاوه، این سرویس دارای روشی است که روزانه یادداشت هایی را با کلمات برای شما ارسال می کند تا بتوانید بدون صرف وقت زیادی در برنامه، قدم به قدم پیش بروید. رابط کاربری این برنامه کاملا قابل تنظیم است؛ بنابراین می توانید تم، اندازه متن و حتی فونت آن را تغییر دهید. اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه به صورت دیداری کلمات را به خاطر بسپارید، Visual Toefl یک انتخاب دقیق برای شماست.

تصویر

برنامه Manhattan Prep GRE

Manhattan Prep GRE با ایجاد یک رابط کاربری واضح و ساده، اپلیکیشنی با امتیاز بالاست که دارای محتوای قوی و یک سیستم فلش کارت دستی است. همه فلش کارت ها در مورد پاسخ توضیحات مفصلی را ارائه می دهند؛ بنابراین همواره خواهید دانست چرا یک پاسخ درست یا نادرست است.

علاوه بر این، می توانید مهارت های خاصی را که می خواهید بر روی آن ها کار کنید با فیلتر کردن سؤالات تمرینی بر اساس میزان دشوار بودن آن ها انتخاب کنید. همچنین می توانید با شرکت در آزمون هایی در سطوح آسان، متوسط و سخت، آنچه را آموخته اید امتحان کنید.

متأسفانه، بخش منابع نسبتا ضعیف است و صرفا اطلاعات GRE را بدون ارائه نکات و راهکارهای منحصربه فرد مجددا مورد استفاده قرار می دهد. به علاوه، Manhattan Prep GRE فقط به مدت 24 ساعت نسخه آزمایشی رایگان را در اختیار شما قرار می دهد. پس از آن پرداخت 19،99 دلار الزامی خواهد بود. اما نسخه پولی اپلیکیشن دارای سوالات تمرینی و واژگان بیشتری است.

اپلیکیشن Ready4GRE

Ready4GRE یک برنامه محبوب GRE است که در آن آزمون ها به طور بازی گونه انجام می شوند و مطالب زیادی را به صورت رایگان ارائه می دهد. با استفاده از این برنامه، با مطالعه و شرکت در آزمون ها امتیاز کسب می کنید. به عبارت دیگر، هر چه امتیاز بیشتری کسب کنید، در صفحه اعلان نتایج، بالاتر خواهید رفت. برنامه همچنین از ویژگی سوال روز برخوردار است، از تجزیه و تحلیل ها برای ردیابی نقاط قوت و ضعف شما استفاده می کند و نمره GRE شما را تخمین می زند.

با این وجود چشمگیرترین بخش برنامه، رویکرد قابل تنظیم آن برای مطالعه است. کاربران می توانند با استفاده از Smart Guide، درس های کلامی و کمی را در یک مسیر گام به گام سفت و سخت فعال کنند و یا موضوعات را به طور تصادفی با استفاده از عملکرد Browse Topics مطالعه کنند.

اشکالات این برنامه مالی و فنی است. از لحاظ فنی، سوالات به طور پراکنده در آزمون های آزمایشی تکرار می شوند و چندین کاربر خرابی و توقف آن را گزارش کرده اند. از لحاظ مالی، برای دسترسی کامل به قابلیت های برنامه باید 29.99 دلار هزینه کنید که هزینه زیادی برای یک اپلیکیشن است.

نرم افزار GRE Prep

دانلود GRE Prep by Varsity Tutors کاملا رایگان است و یک برنامه جامع و یکی از بهترین منابع برای آزمون آزمایشی GRE محسوب می شود. صدها آزمون در دسترس هستند تا به شما در ارتقای مهارت های مختلف کمک کنند. علاوه بر این، این برنامه شامل تعداد زیادی آزمون، از 15 دقیقه گرفته تا آزمون های بیش از دو ساعت و نیم است. این برنامه همچنین دارای پاسخ های مفصل دقیق و جزیی، سؤال روز و بخش نمای کلی نتایج آزمون ها است.

اشکالات این برنامه بیشتر در مورد روش های تدریس آن است. بخش های Learn by Concept و Flashcards by Concept برای آموزش مفاهیم دشوار به جزئیات کافی نمی پردازند. آن ها در اصل فقط سوالاتی با پاسخ تفصیلی هستند، نه دروس واقعی. علاوه بر این، صفحه اصلی چیزی غیر از تبلیغات برای شرکت نیست.

دانلود برنامه GRE Prep برای اندروید

امتحانات و چالش های مختلفی وجود دارند که هرکدام از ما در زندگی با آن ها روبه رو هستیم. این چالش ممکن است IELTS (سرویس بین المللی تست زبان انگلیسی)، TOEFL (آزمون زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی) یا GRE (امتحان ثبت نام تحصیلات تکمیلی) باشد. این سه امتحان کارکردهای خودشان را دارند و برنامه درسی و طرح کلی منحصربه فردی را دنبال می کنند.

برچسب ها: GRE آزمون GRE

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (701 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (200 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (61 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (35 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (27 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
عروسی مولتی میلیاردی هندی با 14 هزار نفر مهمان و زیبایی خیره کننده لباس عروس + تصاویر
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
جدیدترین عکس محمدرضا گلزار در فضای مجازی در روز عاشورا
مسمومیت حدود 800 نفر در گلوگاه / یک مقام مسئول: علت مسمومیت نوشیدن آب یا شربت توزیع شده است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان