وسایل جانبی سگ و گربه را از کجا بخریم؟

  یکشنبه، 10 اردیبهشت 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
وسایل جانبی سگ و گربه را از کجا بخریم؟
اگر یکی از این حیوانات دوست داشتنی را در خانه دارید و به دنبال پاسخ این سوال هستید که وسایل جانبی سگ و گربه را از کجا بخرم، در ادامه این متن با ما همراه باشید.

وسایل جانبی سگ چه مواردی هستند؟ وسایل جانبی گربه چه کاربردی دارند؟ در تهیه وسایل جانبی سگ و گربه باید به چه نکاتی توجه کرد؟ لازمه نگهداری از سگ و گربه در خانه، تهیه همه لوازم مورد نیاز آن‌ها است. بیشتر افراد تصور می‌کنند که سگ‌ها یا گربه‌های خانگی تنها به جایی برای خواب، چند اسباب‌بازی و غذای مناسب نیاز دارند، در حالی‌که این موارد نیازهای اصلی حیوانات خانگی هستند و به جز این‌ها وسایل جانبی مختلفی هم برای گربه و سگ‌ خانگی نیاز است که اهمیت آن‌ها کمتر از نیازهای اصلی حیوان نیست. اگر یکی از این حیوانات دوست داشتنی را در خانه دارید و به دنبال پاسخ این سوال هستید که وسایل جانبی سگ و گربه را از کجا بخرم، در ادامه این متن با ما همراه باشید.

وسایل جانبی سگ و گربه را از کجا بخریم؟

مقدمه

نگهداری از سگ یا گربه در خانه جذابیت زیادی دارد. این حیوانات دوست و همنشین خوبی برای انسان‌ها هستند و حضور آن‌ها در خانه انرژی‌بخش است اما شرط نگهداری از آن‌ها در خانه، فراهم کردن محیطی مناسب برای زندگی آن‌ها و همه لوازمی است که حیوان به آن نیاز دارد. این وسایل انواع زیادی دارند که برخی از آن‌ها مانند ظروف مخصوص غذای حیوان، جای خواب، باکس نگهداری و حمل و نقل و بسیاری موارد دیگر جزو وسایل جانبی گربه و سگ و لوازم ضروری هستند که خرید آن‌ها را باید قبل از ورود حیوان به خانه انجام داد. در ادامه به معرفی مهم‌ترین وسایل جانبی سگ و گربه می‌پردازیم.

وسایل جانبی سگ چیست؟ و آن ها را از کجا بخرم؟

برای نگهداری سگ‌ها در خانه ابتدا باید وسایل مورد نیاز آن‌ها را تهیه کرد، این وسایل جزئیات مختلفی دارند و همیشه یک سوال مهم در مورد آن‌ها وجود دارد که باید از کجا خریداری شوند. خرید این وسایل تنها باید از مراکزی انجام شود که محصولات اورجینال را به فروش می‌رسانند. پت شاپ زیماپت یکی از این مراکز است که با عرضه محصولات اورجینال از بهترین و معتبرترین برندها تنها اجناس با کیفیت در زمینه لوازم و وسایل جانبی سگ را به فروش می‌رساند. از جمله وسایل و لوازمی که در این فروشگاه قابل خریداری هستند، موارد زیر را می‌توان نام برد:

1. پرزگیر سگ

پرزگیر سگ یکی از لوازم جانبی مهم در خانه‌هایی است که سگ و گربه در آن نگهداری می‌شوند. به خصوص بعضی از نژادها مانند مالتیز، شیتزو، آکیتا، هاوانی و کوموندور که موهای بلندی دارند و ریزش مو در آن‌ها بیشتر است، نیاز زیادی به این وسیله دارند. انواع این وسیله مانند پرزگیر رولی ساده، پرزگیر رولی مبلی، پرزگیر رولی لباس و یدک‌های این وسیله را می‌توانید به صورت اینترنتی، از زیماپت، بهترین فروشگاه‌ آنلاین لوازم حیوانات خانگی خریداری کنید.

2. باکس سگ

باکس سگ یکی دیگر از لوازمی است که صاحبان سگ‌ها به آن نیاز دارند. باکس بیشتر برای جابجایی و حمل و نقل سگ استفاده می‌شود. باکس بهترین وسیله برای بردن سگ به دامپزشکی، سفر یا حمل در ماشین است که انواع مختلف آن مانند باکس Happy pet، باکس رنگی ایرانی، باکس چرخداربرند Mpets و باکس سگ از مدل Raha را می‌توانید با نژاد و اندازه سگ خود از زیماپت خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

3. ظرف آب و غذا سگ

یکی دیگر از لوازم و وسایل جانبی سگ‌ها، ظروف مخصوص آب و غذا است. ظروف آب و غذای سگ انواع مختلفی مانند ظروف دوقلو، ظروف جداگانه، ظروف تمام استیل یا تمام پلاستیک و ظروف ملامین دارند که در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند که خرید انواعی مانند ظرف دوقلو طرح ماهی، ظرف رنگی و کاسه استیل، ظرف استیل دوقلو در سایزهای مختلف و به صورت اینترنتی از زیماپت امکان‌‌پذیر است. البته در خرید ظرف غذای سگ باید به چند نکته دقت کنید که یکی از آن‌ها خرید چند ظرف برای توله سگ‌ها است تا یکی از آن‌ها را به غذای خشک سگ و دیگری را به غذاهای تر مانند کنسرو سگ اختصاص دهید.

4. جای خواب سگ

جای خواب سگ یکی دیگر از وسایل جانبی مهم برای سگ‌ها است که وجود آن به تعداد سگ‌های موجود در خانه، مورد نیاز است. جای خواب سگ هم مانند دیگر وسایل مورد نیاز این حیوان دارای انواع مختلفی است تا هر فرد بسته به سلیقه و نیاز سگ خود یکی از آن‌ها را انتخاب کند. در مورد خرید این وسیله برای حیوان باید به چند نکته دقت داشت که یکی از آن‌ها جنس جای خواب است. پارچه‌ای که برای تهیه جای خواب سگ‌ها استفاده می‌شود باید ضد حساسیت، مقاوم و قابل شستشو در ماشین لباسشویی باشد. همچنین پارچه باید فاقد پرز باشد تا تنفس حیوان دچار مشکل نشود. انواع جای خواب سگ در مدل‌های دوکاره طرح قلب صورتی Peteevo، تشک خواب مستطیل طرح ستاره Peteevo و پارک سگ در سایزهای مختلف و با ویژگی‌های گفته شده را می‌توان از پت شاپ زیماپت، خریداری کرد.

5. قلاده سگ

قلاده سگ یکی دیگر از لوازم مورد نیاز برای سگ‌ها است که به صورت گردنبندی دورتادور گردن سگ قرار می‌گیرد. این وسیله برای سگ‌ها جنبه آموزشی دارد، برای حفظ امنیت سگ از آن استفاده می‌شود و به جلوگیری از گم شدن سگ نیز کمک می‌کند. از قلاده همچنین برای بیرون بردن سگ‌ها و اتصال بند نگهداری هم استفاده می‌شود، به همین دلیل خرید آن برای افرادی که سگ‌ها را به عنوان حیوان خانگی خود نگهداری می‌کنند، الزامی است. قلاده‌ها از نظر طرح و رنگ، جنس، شکل و اندازه انواع مختلفی دارند. انواع مختلف این محصول مانند قلاده گردنی مدل ریتم در سایزهای مختلف، قلاده گردنی طرح چرم، قلاده گردنی دولایه، قلاده کتفی، قلاده کتفی پددار در سایزهای مختلف از برند معتبر Ninapet و قلاده‌های 3 متری و 5 متری با رنگبندی و سایزهای مختلف از برند XCHO را می‌توانید از زیماپت شاپ خریداری کرده و کمتر از 2 ساعت در تهران و کمتر از یک هفته در شهرستان‌ها، درب منزل تحویل بگیرید.

وسایل جانبی گربه چیست و آن ها را از کجا بخرم؟

برای نگهداری از گربه‌ها هم مانند سگ‌ها لوازم و وسایل مختلفی مورد نیاز است. بعضی از وسایل جانبی گربه و سگ مشترک هستند و بعضی وسایل نیز به طور اختصاصی برای این حیوان استفاده می‌شوند. در مورد وسایل جانبی گربه‌ها هم خرید لوازم با کیفیت و مناسب، موضوعی با اهمیت است. وسایل جانبی با کیفیت برای گربه‌ها را باید از برندهای شناخته شده و فروشگاه‌های معتبر خریداری کرد. زیماپت یکی از فروشگاه هایی است که با عرضه محصولات اورجینال نگهداری از گربه مانند وسایل جانبی گربه از برندهای معتبر، فرصت خریدی مطمئن را برای شما امکان پذیر می کند. از مهم‌ترین انواع لوازم و وسایل جانبی گربه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. باکس گربه

برای نگهداری از گربه‌ها هم مانند سگ‌ها، باکس یکی از لوازم مهم و ضروری است. باکس‌های گربه برای حمل این حیوان استفاده می‌شوند و با توجه به انرژی و جنب و جوش بالای این حیوان، یکی از وسایل ضروری در حمل و نقل گربه‌ها هستند. خرید باکس گربه هم مانند سگ‌ها باید با در نظر داشتن نژاد و اندازه گربه انجام شود. انواع مختلف این وسیله مانند باکس Happy pet، باکس رنگی ایرانی و دیگر مدل‌ها از زیماپت بهترین فروشگاه‌ آنلاین لوازم حیوانات خانگی قابل خریداری است.

2. پرزگیر گربه

پرزگیر دیگر وسیله جانبی مورد نیاز در نگهداری از گربه‌ها و مشترک با سگ‌ها است که استفاده از آن برای گربه‌ها ضرورت بیشتری دارد. میزان ریزش موی گربه نسبت به سگ‌ها بیشتر است و جنس موهای آن‌ها چسبناک‌تر از سگ‌ها است، به همین دلیل تمیز کردن موی گربه از سطوح سخت‌تر است و زمان بیشتری نیاز دارد اما با تهیه یک پرزگیر مخصوص می‌توان این کار را به ساده‌ترین شکل انجام داد. به خصوص در خانه‌هایی که از گربه هیمالین، پرشین و مین کوین نگهداری می‌شود، داشتن بیش از یک پرزگیر که هر کدام به سطحی اختصاص داده شود، ضروری است. انواع پرزگیرهای رولی ساده، رولی مبلی بزرگ، رولی لباس، لاتکس شانه‌ای و سری‌های یدک پرزگیر را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی زیماپت خریداری کنید.

3. جای خواب گربه

گربه‌ها هم مانند سگ‌ها و دیگر موجودات، به جایی امن و راحت برای خواب و استراحت نیاز دارند. جای خواب گربه‌ها باید نرم، گرم و مثل یک لانه تاریک باشد. هر چند گربه‌ها به جای تنگ و کوچک برای خواب علاقه دارند اما برای خرید جای خواب باید به اندازه مناسب آن دقت داشت. اندازه جای خواب گربه باید به گونه‌ای باشد که حیوان امکان دراز کشیدن در آن، غلت خوردن و کش و قوس بدن خود را داشته باشد. بهتر است جای خواب را یک یا دو سایز بزرگ‌تر از اندازه گربه خود خریداری کرد. در مورد جای خواب گربه‌ها هم جنس جای خواب و تولید آن از پارچه‌ای ضد حساسیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

4. ظرف آب و غذا گربه

یکی دیگر از وسایل جانبی گربه ها، ظرف آب و غذای آن‌ها است. ظرف آب و غذای گربه‌ها هم مانند سگ‌ها در جنس‌های مختلفی تولید می‌شود که در میان انواع آن‌ها ظروف استیل و ظروف سرامیکی گزینه‌ مناسب‌تری هستند. مانند سگ‌ها برای گربه‌ها هم می‌توان از چند ظرف غذا استفاده کرد و یکی از آن‌ها را به غذای خشک گربه و دیگری را به کنسرو گربه اختصاص داد. برای خرید این وسیله جانبی پرکاربرد می‌توانید از سایت زیماپت اقدام کنید، انواع مختلف ظروف غذا مانند ظرف سرامیکی طرح گربه سایز کوچک، ظرف دوقلو طرح ماهی کاسه استیل در رنگ‌های مختلف، ظرف رنگی و کاسه استیل متوسط، ظرف ملامین سایز بزرگ از برند معتبر lima pet، ظرف پلاستیکی سبز متوسط از برند MPS و دیگر مدل‌ها از زیماپت قابل خریداری است.

5. قلاده گربه

برای گربه‌ها هم مانند سگ‌ها قلاده‌های مخصوصی وجود دارد که دور گردن حیوان بسته می‌شوند. البته گربه‌ها به اندازه سگ‌ها نیاز به قلاده ندارند و استفاده از این وسیله برای آن‌ها بیشتر جنبه زیبایی دارد اما با نوشتن اطلاعات حیوان مانند آدرس و شماره محل نگهداری می‌توان از گم شدن حیوان جلوگیری کرد. در صورتی که به استفاده از این وسیله برای حیوان خود علاقه دارید، می‌توانید انواعی مانند قلاده گردنی طرح چرم در سایزهای مختلف و قلاده گردنی مدل سیلک را از برند معتبر Ninapet از زیماپت، بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم حیوانات خانگی خریداری کنید.

خرید اورجینال وسایل جانبی سگ و گربه

انواع وسایل جانبی گربه و سگ، توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند که بعضی از آن‌ها معروف و شناخته شده و بعضی دیگر برندهای کمتر شناخته شده هستند. در مورد وسایل حیوانات خانگی بهتر است، خرید را از برندهای شناخته شده و اورجینال انجام داد و تا حد امکان سراغ برندهای دیگر نرفت. برندهای اورجینال، استانداردهای لازم را در تهیه این لوازم رعایت می‌کنند و محصولات تولید شده توسط آن‌ها کیفیت مناسب‌تری داشته و برای پت شما ضرری نخواهند داشت. برندهای اورجینال وسایل جانبی سگ و گربه، در پت شاپ زیماپت یکی از مراکز معتبر عرضه محصولات و لوازم مخصوص حیوانات خانگی موجود هستند و علاوه بر آن‌ها انواع غذای خشک، کنسرو و پوچ، تشویقی و مکمل‌های لازم، لوازم بهداشتی مانند محصولات ضد کک، محصولات نظافت، محصولات بهداشت دهان و دندان، اسباب‌بازی و اکسسوری سگ و گربه را نیز می‌توان از این فروشگاه اینترنتی خریداری کرد. مزیت خرید از فروشگاه زیماپت تحویل سریع و درب منزل محصولات در تهران، کمتر از 2 ساعت و شهرستان‌ها کمتر از 7 روز است. همچنین علاوه بر خرید می‌توانید از راهنمایی کارشناسان سایت جهت انتخاب بهترین وسایل برای حیوان عزیز خود استفاده کنید.

جمع بندی

وسایل جانبی سگ یا وسایل جانبی گربه، جزو محصولات ضروری برای این حیوانات هستند و در صورتی که قصد نگهداری هر کدام از آن‌ها را در خانه داشته باشید، ابتدا باید این لوازم را خریداری کنید. خرید این لوازم که انواع مختلفی مانند باکس حمل و نقل، پرزگیر مخصوص سطوح، جای خواب سگ و گربه، ظرف آب و غذا و قلاده را دارند از فروشگاه آنلاین لوازم حیوان خانگی زیماپت امکان‌پذیر است. در فروشگاه اینترنتی زیماپت علاوه بر فروش انواع محصولات اورجینال سگ و گربه با قیمت مناسب، راهنمایی مشتریان نیز توسط کارشناسان پاسخگو انجام می‌شود.

برچسب ها: حیوانات پت

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دیدار خصوصی خانواده ابراهیم رئیسی، امیرعبداللهیان، آل هاشم و دیگر شهدای خدمت با رهبر انقلاب+عکس/ چهره غمگین پسران وزیر امورخارجه و امام جمعه شهید (13 نظر) اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (11 نظر) جسد سید محرومان غرق در طلا و مرمر! تحمیق کاربران فضای مجازی به شیوه اینترنشنال (4 نظر) شرط عجیب محمود احمدی نژاد برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری 1403/ احمدی نژاد پیروز قطعی انتخابات! (4 نظر) تیپ و چهره ناز لنا دختر نیوشا ضیغمی با عینک جدیدش+عکس / چقدر بهش میاد😍 (2 نظر) نگاهی به عروسک بامزه و گوگولی پسر مینا مختاری و بهرام رادان/ الهی چه لُپی داره آقا پسر+ عکس (2 نظر) سجده غم انگیز پدر شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی بر مزار پسرش / خدا بهشون آرامش بده... (2 نظر) فال انبیاء روزانه یکشنبه 6 خرداد 1403 (2 نظر) خاطره جالب شهید موسوی سرتیم حفاظت شهید رئیسی از یک اتفاق بامزه روی آنتن زنده تلویزیون+ویدئو (2 نظر) سفر به «اندرونی»؛ وقتی عکس‌های عادی کسالت‌آور می‌شدند!+ عکس (1 نظر) چهره محزون و ناراحت وحید شمسایی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانش+عکس (1 نظر) من در حد و اندازه ای نیستم که کاندیدا شوم / یک نامزد قطعی ریاست جمهوری مشخص شد (1 نظر) دستگیری زن تبهکار معروف به کماندو/ زایمان متهم هنگام بازجویی! (1 نظر) انتشار برای اولین بار ؛ جدیدترین تصاویر ثبت‌شده از آخرین پرواز بالگرد رئیس‌جمهور شهید و همراهانش (1 نظر) فیلمی تاریخی و دیده نشده از شهید جمهور / اینجانب سید ابراهیم رئیسی هستم ... (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
شبنم مقدمی داور صداتو: بچه ندارم من دختر بزرگ همسرم هستم اونم پسر بزرگ من!+ویدیو فال انبیاء روزانه دوشنبه 7 خرداد 1403 کنده کاری روی خودکار روش جدید یک دانشجو برای تقلب سر جلسه امتحان+عکس/ همین وقتو میذاشتی درسو می‌خوندی دیگه! واکنش شگفت‌انگیز یک عنکبوت به مشاهده تصویر خود در آینه+ فیلم نگاهی به عروسک بامزه و گوگولی پسر مینا مختاری و بهرام رادان/ الهی چه لُپی داره آقا پسر+ عکس سرگیجه ایران اینترنشنال پس از شهادت سیدابراهیم رئیسی بهترین روش های شستن توت فرنگی و از بین بردن کرم های آن ناگفته‌های شنیدنی از محافظ رئیس جمهور؛ از رفتن به ماموریت با پای شکسته تا مسئول امنیت نهاد ریاست جمهوری+ویدیو عیادت آیت الله آل هاشم از دهقان فداکار در بیمارستانی در تبریز+عکس میز پذیرایی متفاوت وزارت خارجه در دیدارهای دیپلماتیک پس از شهادت امیرعبداللهیان+ عکس نگاهی به کیک تولد مردانه دارا حیایی پسر امین حیایی/ مبارکا باشه خوش تیپ +عکس شوخی رئیس جمهور شهید با الهام علی اف در هنگام افتتاح سد قیز قلعه سی+ویدیو و آبی که برای ما روشنایی نداشت! مادر شهید موسوی از بیمارستان مرخص شد (تصاویر) عجیب‌ترین خانه 59متری جهان! (ویدئو) شامپانزه‌ای که 3 ماه است نوزاد مرده خود را رها نمی‌کند دورهمی خانوادگی «مادر جومونگ» با «تسو» و نامزدش+عکس تصویری که رئیس‌دفتر شهید رئیسی دقایقی پس از سقوط بالگرد از آن منطقه ثبت کرد +ویدئو پست ویژه پسر عابدزاده برای تولد پدرش +عکس خداوند ابراهیم را دوست داشت+ ویدئو مرد در سایه سیاست ایران به زودی کاندیدا می شود خشک کردن سیر تازه در خانه با ترفندهای ساده شهید رئیسی حکم اعدام این گروه را بی‌سروصدا لغو کرد! +ویدئو فال ابجد روزانه دوشنبه 7 خرداد 1403 روستای ونان قم: معروف به عروس خلجستان +تصاویر جذاب و دیدنی فال روزانه امروز دوشنبه 7 خرداد ماه 1403 فال شمع روزانه امروز دوشنبه 7 خرداد 1403 من در حد و اندازه ای نیستم که کاندیدا شوم / یک نامزد قطعی ریاست جمهوری مشخص شد عکسی از بدرقه سیدابراهیم رئیسی که طی ساعات اخیر وایرال شد عاشقانه های مارال بنی آدم و همسرش در طبیعت سرسبز بهاری+ عکس ادعای عجیب مجری تلویزیون درباره محافظ رئیسی+ویدئو تصاویر تازه از آرایش هلی کوپتر حامل شهید رئیسی قبل برخورد به کوه +ویدئو چرا رئیس‌جمهور بعد از افتتاح سد قیز قلعه‌سی با خودرو به تبریز بازنگشت؟+ویدیو قایق موتوری خاص و هوش پران نیما شاهرخ شاهی/ این قایق نیست جت جنگیه😍+فیلم حال بد نفس بازغی بعد از فوت دوستش آیسان اوجی تصویری از گوشه دنج و معنوی ستاره سادات قطبی/سجاده ای ساده با حال و هوای روحانی +عکس بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها قتل هولناک پدر و دختر خردسالش | ردپای دختر بزرگ در جنایت بهترین ردیاب و جی‌ پی‌ اس‌ در بازار شوخی‌های اهالی روستای کلاله با رئیس جمهور شهید+ ویدیو صحبت های اهالی محل حادثه رئیس جمهور برای اولین بار/ صدای هلی کوپتر را شنیدم!+فیلم
منتخب روز   
تولد 5 قلوهای یک مادر 30 ساله تبریزی+عکس حضور شهید مالک رحمتی در مراسم شاخصی (عزاداری شاه حسین گویان)+ویدئو انتشار فیلم جلسه دفاع شهید رئیسی از رساله دکتری؛ چه کسی در جلسه بود؟ دعای شهادتِ شهید مالک رحمتی استاندار دهه شصتی آذربایجان شرقی+ویدئو/آخرش هم به آرزوی دلت رسیدی قدیمی ترین عقد نامه دستنویس 133 ساله/ این عقد نامه یک سال قبل از ناصرالدین شاه نوشته شده روایت آیت الله آل هاشم از تعداد برادران و فرزندانشان بر سر مزار مادر مرحومش+ ویدیو/ با مدیریت برادرانم در سطح استان مخالفت کردم/صاحب 4 تا نوه هستم وداع تلخ همسر و دختر و خانواده شهید رحمتی با مالک آذربایجان+ویدئو/دنیا به احترام شما ایستاده... صحبت های شنیده نشده شهیدجمهور در لباس رزم در دوران دفاع مقدس/ زمین مال صالحان است+ فیلم رئیس جمهوری که با اسکورت خاص و تشریفات به دیدار مادرش میرفت!/ روایتی از اهالی محل خانه پدری رئیس جمهور شهید+ فیلم ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم