اتاق خواب عروس و نکات مربوط به تزیین و دکوراسیون آن

  پنجشنبه، 29 آبان 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
اتاق خواب عروس و نکات مربوط به تزیین و دکوراسیون آن
اتاق خواب عروس باید دارای دکوراسیونی رمانتیک و رویایی و گرم و صمیمی باشد و علاوه بر این دکوراسیون اتاق خواب عروس بهتر است به صورتی طراحی شود که در فضای اتاق خواب احساس آرامش و راحتی برقرار شود. 

اتاق خواب عروس باید دارای دکوراسیونی رمانتیک و رویایی و گرم و صمیمی باشد و علاوه بر این دکوراسیون اتاق خواب عروس بهتر است به صورتی طراحی شود که در فضای اتاق خواب احساس آرامش و راحتی برقرار شود.اغلب تازه عروس ها تمایل دارند اتاق خوابی رمانتیک و عاشقانه داشته باشند که لازمه داشتن یک اتاق خواب رمانتیک تختخوابی نرم و پرده های آویز زیبا و استفاده از رنگ های رمانتیک و شمع و گل های طبیعی زیبا و بی نظیر است و علاوه بر این در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس بهتر است از نورپردازی ملایم و ظریفی استفاده شود تا فضای اتاق خواب رمانتیک و رویایی تر به نظر برسد.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب عروس

یکی از مهم ترین بخش هایی که در طراحی و تزیین منزل عروس باید مورد توجه قرار بگیرد اتاق خواب است. در ادامه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب عروس را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس بهتر است ابتدا وسایل لازم نظیر سرویس خواب عروس و پرده اتاق خواب و وسایل تزیینی و فرش و سایر وسایل مورد نیاز را تهیه کنید سپس هر کدام از این وسایل را در مکانی مناسب قرار دهید. توجه داشته باشید که تزیین اتاق خواب عروس یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و شما می توانید با کمک انواع وسایل تزیینی نظیر شمع و گلبرگ های طبیعی و مصنوعی و تور و ربان و … اتاق خواب عروس را به زیبایی تزیین کنید.

رنگ دکوراسیون اتاق خواب عروس ایرانی باید چگونه باشد؟

یکی از عوامل تاثیرگذار در زیبایی اتاق خواب عروس ایرانی رنگ دکوراسیون است. به لحاظ علمی هر یک از رنگ ها، تاثیر خاصی در افکار انسان دارند و کمک بسزایی به بهبود فضای منزلتان می کند. در اینجا منظور از رنگ اتاق خواب منحصر به رنگ دیوار یا سرویس چوب نیست و شامل رنگ تمام دیوار ها، سقف، پرده، سرویس خواب و هر وسیله کوچک و بزرگی که در این اتاق قرار دارد می باشد. انتخاب این رنگ به سلیقه شخصی عروس و داماد بستگی دارد ما در اینجا به معرفی برخی از رنگ های پرطرفدار و تاثیرات آن می پردازیم.

رنگ آبی آسمانی به دلیل ایجاد حس آرامش یکی از بهترین انتخاب های موجود است. برای رنگ مکمل آن می توانید از رنگ سفید و طوسی روشن یا فیلی استفاده کنید.

یکی از رنگ هایی اغلب عروس خانم ها به آن علاقه دارند رنگ صورتی است. در کنار این رنگ می توانید از رنگ های زرد، نارنجی، طلایی و سفید به عنوان هم رنگ استفاده کنید رنگ قهوه ای نیز به عنوان رنگ متضاد، رنگ مناسبی است. بهترین ترکیب رنگ برای زوج های جوان رنگ صورتی با طیف ارغوانی می باشد.

تصویر

تزیین اتاق خواب عروس با شمع و گل

بسته به سلیقه شما برای تزیین اتاق خواب عروس راه های متفاوتی پیش روی خواهد بود، بیشترین و مرسم ترین راه برای تزیین استفاده از شمع و گل می باشد، یکی از عمده دلایلی که برای تزیین اتاق خواب عروس از شمع و گل استفاده می شود انرژی مثبت و آرامشی است که این دو وسیله در خود دارند، شمع به شدت ایجاد آرامش در افراد کرده و عطر خوش گل و زیبایی آنها در ایجاد آرامش بعد از گذر دوره ای سخت غیر قابل انکار است

هرچه تعداد شمع هاییکه استفاده می کنید بیشتر باشد به همان اندازه زیبایی و لطافت فضای شما نیز بیشتر خواهد بود و اگر نور شمع به تنهایی در فضای اتاق خواب عروس مشخص باشد می تواند آرامش زیادی را برای عروس و داماد ایجاد کند. برای استفاده از گل دست شما باز خواهد بود، می توانید هم گل های طبیعی و هم مصنوعی استفاده کنید، یادتان باشد شلوغ کاری ها بیهوده ممنوع است، چرا که این شلوغی ایجاد تشویش در فرد کرده و آرامش وی را از او خواهد گرفت.

نورپردازی اتاق خواب عروس

همانطور که در بالا اشاره شد اتاق خواب محل آرامش بوده و نحوه دکوراسیون آن تاثیر مستقیم بر رفتار شما خواهد داشت. بنابراین نورپردازی اتاق خواب همانند نورپردازی اتاق نشیمن در درجه اول باید انتقال دهنده حس آرامش باشد.

  • برای تامین روشنایی اتاق خواب می توانید چراغ هایی را در کنار تخت خود تعبیه کنید.
  • در صورتی که اتاق خواب شما کوچک است می توانید از نور های سقفی استفاده کنید. یکی از ایده هایی که می توان از آن برای نورپردازی بهره گرفت استفاده از نورهای پایین تاب می باشد که می توان آن را روی تاج تخت استفاده کرد.
  • استفاده از نورهای رشته ای، برای زیر کمد، می تواند جلوه خاصی به اتاق خواب شما بدهد.
  • بهترین گزینه برای به وجود آوردن نور ملایم در اتاق خواب شما استفاده از چراغ های LED می باشد.
  • بهتر است برای هریک از این نورپردازی ها کلید جداگانه در نظر بگیرید تا از تابش نور جلوگیری کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان