اتاق نشیمن سبز رنگ چگونه است؟

  جمعه، 30 آبان 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
اتاق نشیمن سبز رنگ چگونه است؟
این روزها استفاده از رنگ‌های مختلف در طراحی داخلی خانه‌ها بسیار مرسوم و محبوب است. یکی از رنگ‌های خوب و کاربردی در کوراسیون منزل و طراحی داخلی، رنگ سبز است.

اتاق نشیمن سبز رنگ

این روزها استفاده از رنگ های مختلف در طراحی داخلی خانه ها بسیار مرسوم و محبوب است. یکی از رنگ های خوب و کاربردی در کوراسیون منزل و طراحی داخلی، رنگ سبز است. رنگ سبز بهترین گزینه برای محیط خانه بوده که خاصیت آن از گیاهان نشات می گیرد و آرامش بخش و متعادل کننده است. این رنگ برای فضای حمام بسیار انتخاب خوبی است و به فضا طراوت می بخشد اما برای فضای اتاق نشیمن یا پذیرایی بسیار زیبا و پرطراوت خواهد بود.

طراحی داخلی سبز

تمامی طیف رنگ سبز، زیبا و آرامش بخش هستند و از تمامی این تم های سبز می توان در یک طراحی داخلی سبز استفاده کرد. این روزها بسیار رایج است که اتاق های نشیمن با رنگ سبز تیره یا سبز ملایم رنگ آمیزی شود. همچنین شاهد کاغذدیواری های سبزرنگ نیز طراحی های داخلی مختلف هستیم.

یکی دیگر از روش هایی که می توان از یک طراحی داخلی سبز بهره برد، خرید مبلمان سبز و ترکیب آن با تم قهوه ای، طوسی یا سفید است. خوشبختانه رنگ سبز با رنگ های بسیاری ست می شود و ترکیب جذابی را ایجاد می کند که می توان به کرم، سفید، قهوه ای، طوسی، سرمه ای و حتی زرد اشاره کرد

اگر از طراحی های مینیمالیستی لذت می برید، بهترین کار این است که رنگ دیوار را به سفید کنید و مبلمانی با تم سبز را انتخاب کنید و از گیاهان سبز نیز در محیط خانه استفاده کنید. همچنین می توانید دیوار را سبز کنید و از مبلمان کرم، سفید یا طوسی استفاده کنید. در واقع همه چیز، به رنگ سبز انتخابی شما بستگی دارد.

ویژگی های رنگ سبز

رنگ سبز پیوند عمیق و نزدیکی با طبیعت دارد و برای شرح آن و ایجاد امید استفاده می شود. استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون پذیرایی، تسکین دهنده و آرامش بخش است که منجر به کاهش تورم و التهاب مفاصل، بافت و نسوج می شود. پژوهشگران طی مطالعاتی متوجه شدند که این رنگ می تواند قابلیت خواندن را افزایش دهد. به عنوان مثال برخی از دانش آموزان با قرار دادن برگه شفاف سبز بر روی صفحه کتاب، می توانند مطالب را با سرعت بیشتری بخوانند و درک کنند.

رنگ سبز با طبیعت رابطه عمیقی دارد و به این دلیل احساس یکرنگی با طبیعت را در محیط منزل ایجاد می کند. ما به طور غریزی زمانی در جست و جوی این رنگ می رویم که تحت فشار روانی هستیم. سبز تیره به ما احساس آرامش، خون سردی، تعادل، کاهش فشار روحی و راحتی می دهد. سبز روشن (سبزی که مقداری با رنگ زرد مخلوط شده باشد) نیز شادی آور و نورانی است. این رنگ کمی احساس گرما را نیز القاء می کند. سبز تیره امنیت و ثبات را منتقل می کند. دکوراسیون سبز تیره بیشتر از رنگ های دیگر مورد توجه و استقبال قرار می گیرد. این رنگ رنگ فراوانی است و ما را به یاد ثروت و اسکناس می اندازد.

گستردگی رنگ سبز چگونه است؟

هنگامی که شما تصمیم می گیرید اتاق نشیمن به رنگ سبز داشته باشید، شروع ماجرا و اولین قدم، دکوراسیون اتاق نشیمن است. گام بعدی می تواند انتخاب رنگ سبز دلخواه از میان طیف گسترده ای از رنگ سبز باشد، در واقع انواع مختلفی از رنگ سبز وجود دارد! شما با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید تعداد زیادی ایده برای دکوراسیون اتاق نشیمن سبز رنگ بیابید و ممکن است یکی از طرح ها با سلیقه شما کاملاً منطبق باشد. انتخاب اتاق نشیمن سبز، انتخابی جسورانه است؛ چون شما طرح های قدیمی و رایج را پشت سر گذاشته اید و می خواهید انتخاب رنگ را به شیوه جدید انجام دهید.

اتاق نشیمن سبز نعناعی

رنگ سبز نعناعی نیز انتخابی جسورانه برای دکوراسیون اتاق نشیمن است. این رنگ، پر جنب وجوش و با طراوت است، اما اگر تصمیم به استفاده از این رنگ و یا سایه هایی از آن را در اتاق نشیمن خود دارید، احتیاط کنید، زیرا اتاق نشیمن سبز نعناعی نیاز به نور طبیعی زیادی دارد؛ وگرنه بسیار کسل کننده خواهد بود و تاریک به نظر می رسد. در واقع بهتر است این رنگ را همراه با سایه های روشن سبز استفاده کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (639 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (147 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (60 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (31 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان