(ویدئو) داستان باورنکردنی سگ معلول و ویلچر سفارشی مرسدس بنز

  دوشنبه، 23 مرداد 1402
(ویدئو) داستان باورنکردنی سگ معلول و ویلچر سفارشی مرسدس بنز
ساعدنیوز: یک سگ دو ساله، با داستان باورنکردنی خود که بهترین پایان را دارد، قلب صد‌ها نفر را تسخیر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، به سگی که پا‌های عقبش را از دست داده بود، یک ویلچر مرسدس بنز هدیه گرفت و ویدئویی از این لحظه دلچسب در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

توله سگ 2 ساله به نام بانی در ماه آوریل توسط سرویس نجات سگ در یکی از عملیات‌های بشردوستانه خود در مکزیک پیدا شد.

بانی با یک ماشین برخورد کرد که منجر به جراحات شدیدی گردید که مجبور شد برای برداشتن پا‌های عقبش تحت عمل جراحی قرار گیرد. جراحات بانی قابل ترمیم نبود، بنابراین او مجبور شد برای برداشتن هر دو پای عقب خود تحت عمل جراحی اضطراری قرار گیرد. پس از آن صاحبانش او را رها کردند.

اما هنری فریدمن، نجات دهنده سگ، از او مراقبت کرد و این حیوان را از مرگ نجات داد. هنری تمام تلاش خود را کرد تا بانی به بهبودی کامل دست پیدا کند.

فریدمن با انتشار یک ویدیوی شایان ستایش در اینستاگرام خود، آنچه را که «یکی از داستان‌های نجات مورد علاقه من در تمام دوران‌ها» خواند، به اشتراک گذاشت که البته درباره بانی است.

این ویدئو نشان می‌دهد که بانی نجات می‌یابد و روی دو پای جلویی‌اش حرکت می‌کند و فریدمن می‌گوید که سگ برای حرکت صحیح به ویلچر نیاز دارد.

او توضیح می‌دهد که در یکی از کامنت‌های ذیل ویدئو نوشته شد: «بانی لایق صندلی‌های چرخدار مرسدس بنز» است – که داستان از آنجا شروع می‌شود.

فریدمن فکر کرد که این نظر خنده دار و در عین حال درخشان بود، بنابراین با شرکت خودروسازی تماس گرفت تا داستان قابل توجه بانی و همچنین ایده ویلچر را به اشتراک بگذارد.

مرسدس بنز این ایده را بسیار دوست داشت T به طوری که آن‌ها مجموعه جدیدی از چرخ‌ها را به بانی هدیه دادند.

این برند خودرو با Eddie's Wheels، شرکتی که صندلی‌های چرخدار سگ سفارشی می‌سازد، برای چرخ‌های جدید و جذاب بانی همکاری کرد.

یک ویدئوی بعدی که 10 میلیون لایک داشته است، لحظه احساسی را نشان می‌دهد که بانی چرخ‌های خود را تحویل گرفت و توانست برای اولین بار به طور کامل بدود.

بند ویلچر تمام مشکی با «Mercedes-Benz» در جلو گلدوزی شده بود و با یک پاپیون طلایی و یک پلاک در پشت که روی آن «BUNNY'S BENZ» نوشته شده بود.

بانی قدم می‌زد و در خیابان‌ها می‌چرخید و محبت زیادی از رهگذران دریافت می‌کرد و حتی حوصله پایین رفتن از پله‌ها را داشت.

انتشار این ویدئو به سرعت در فضای مجازی پربازدید شده است و نظرات پر از عشق به توله سگ محبوب است. یک نفر نوشت: هرچقدر هم که ویدئو‌های او را می‌بینم، نمی‌توانم از هر دو گریه نکنم، از غم و شادی!

دیگری گفت: این بهترین چیزی است که تا به حال در این برنامه دیده ام.

با این حال، برخی از افراد ابراز داشتند که‌ای کاش می‌شد همین تلاش‌ها را برای انسان‌های ناتوان انجام داد و یکی از نظر دهندگان نوشت: در همین حال ما دو کودک معلول داریم که باید سال به سال ثابت کنیم که معلول هستند تا بیمه درمانی دریافت کنند. من حیوانات را دوست دارم، اما انسان‌ها در برآورد من اولویت دارند.

کاربر دیگری اضافه کرد حالا این کار را برای انسان‌ها انجام بده.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (581 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (48 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (39 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (27 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (17 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان