ساعدنیوز
ساعدنیوز

ویژگی‌های یک سامانه پیامکی خوب

  چهارشنبه، 02 فروردین 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
ویژگی‌های یک سامانه پیامکی خوب
ما در ادامه این مقاله سعی داریم به شما بگوییم یک سامانه پیامکی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ پس اگر قصد خرید پنل پیامکی دارید تا پایان با ما همراه باشید.

می‌دانید که تبلیغات نقش بسیار مهمی در پیشرفت کسب و کارها و افزایش درآمد آن‌ها دارند. این روزها بازار استفاده از پنل‌های پیامکی برای تبلیغات رونق بسیار زیادی پیدا کرده و تقریبا اکثر کسب و کارها برای معرفی برندشان از این روش استفاده می‌کنند. اما مسئله مهم این است که کدام پنل بهترین انتخاب است و اصلا بهترین پنل پیامکی چه ویژگی‌هایی دارد؟ ما در ادامه این مقاله سعی داریم به شما بگوییم یک سامانه پیامکی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ پس اگر قصد خرید پنل پیامکی دارید تا پایان با ما همراه باشید.

ویژگی های یک سامانه پیامکی خوب

پنل پیامکی و کاربردهای آن

پنل پیامکی قابلیت اطلاع رسانی به کاربران و حتی مدیر سایت را فراهم می‌کند. یعنی براساس شرایط مختلف می‌توانید مشخص کنید که پیامکی برای کاربران و یا حتی مدیر سایت ارسال شود. انجام این کار می‌تواند تاثیر به سزایی بر افزایش فروش و اعتمادسازی یک برند داشته باشید. امروزه بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ هم از پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی استفاده می‌کنند. علوه بر این استفاده از بهترین سامانه پیامکی می‌تواند در هر زمینه‌ای برای یک کسب‌وکار مفید و کاربردی باشد.

ویژگی‌های یک سامانه پیامکی خوب

اگر قصد استفاده از پنل پیامکی را دارید ممکن است این سوال ذهنتان را مشغول کرده باشد که بهترین پنل پیامکی کدام است؟ می‌توان گفت بهترین پنل پیامکی، با توجه به نیازهای هر فرد یا ارگانی متفاوت است، شاید برای یک سازمان پشتیبانی مهم‌ترین اولویت باشد و برای سازمان سرعت ارسال پیامک و.. . با این حالا بهترین پنل پیامکی یک سری ویژگی مشخص دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

تیم پشتیبانی 24 ساعته

اولین و اصلی ترین مسئله در استفاده از پنل اس ام اس، تیم پشتیبانی آن است. تیم پشتیبانی باید بتوانید با قدرت آنالیز بالا مشکل را در کمترین زمان ممکن شناسایی کرده و مناسب ترین راه حل را ارائه دهد. بنابراین یکی از مواردی که هنگام خرید پنل اس ام اس باید به آن توجه کنید، ارزیابی دقیق تیم پشتیبانی است.

تیم فنی قوی

نکته مهم بعدی، حضور یک تیم فنی قدرتمند است که بعد از تشخیص مشکل توسط تیم پشتیبانی، بتواند در کمترین زمان مشکل را آنالیز و حل کند.

استفاده از نرم افزارها و امکانات به روز

همانطور که می‌دانید سرعت تغییرات و به روز رسانی در نرم افزارها، روز به روز افزایش پیدا می‌کند. بنابراین اگر سامانه‌ای توانایی به روزرسانی نرم افزارهای خود را، هم جهت با این تغییرات داشته باشد، قطعا می‌تواند بهترین پنل پیامکی و حتی رهبر این بازار باشد. پس یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید و انتخاب بهترین پنل اس ام اس لازم است به آن توجه کنید، به روزرسانی امکانات و عدم دریافت هزینه است.

قیمت مناسب

باید بگوییم که ارزان‌ترین پنل پیامکی قطعا بهترین پنل نیست، اما یکی دیگر از موازدی که باید در نظر بگیرید، میزان هزینه لازم برای بهره مندی از پنل ارسال پیامک است. لازم است بدانید سیاست گذاری‌های متنوعی برای تعرفه‌های پنل پیامکی در نظر گرفته می‌شود که باید بر اساس امکانات ارائه شده آنالیز شود.

وبسایت معتبر

مهم‌ترین بخش یک مجموعه وبسایت آن است. پس پیش از اینکه هر قابلیت و امکاناتی را آنالیز کنید، بهتر است که اول وبسایت سامانه ای که قصد خرید پنل پیامک از آن را دارید، بررسی کنید. با مطالعه مطالب موجود در وبسایت یک سامانه، تا حدودی با شیوه کار، تعداد کارکنان، مشتریان فعلی، سابقه فعالیت و... آشنا خواهید شد.

پوشش دهی تمام اپراتورهای مخابراتی

دقت کنید که شما به عوان صاحب یک کسب و کار باید بتوانید به همه مشتریان خود بدون توجه به اینکه از کدام اپراتور استفاده می‎کنند، پیامک ارسال کنید. بنابراین پنل پیامکی آن است که با تمامی اپراتورها همکاری داشته باشد؛ چراکه هر اپراتور ویژگی ها، دسترسی ها و قیمت های منحصر به خود را دارد.

امکان گزارش دهی

می‌دانید که پی بردن به این موضوع که چه تعداد از مخاطبین شما، پیامک را مطالعه کرده و چند نفر از آن‌ها روی لینک کلیک کرده‌اند، در تصمیم گیری شما موثر است. پس امکان گزارش دهی هم یکی از ویژگی‌هایی است که یک سامانه پیامکی خوب باید آن را داشته باشد.

ثبت نام آسان و محیط کاربری ساده

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین پنل پیامک استفاده از محیط کاربری ساده و قابل فهم برای همگان است. به این صورت که کاربران به راحتی بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند و از پنل استفاده کنند.

ارائه آموزش‌های لازم

یک پنل پیامکی خوب و حرفه‌ای آموزش‌های لازم برای ثبت نام، نحوه استفاده از پنل و فروش و بازاریابی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

سابقه فعالیت

می‌توان گفت بهترین پنل پیامکی سابقه و تجربه چندین ساله داشته و در زمان‌های حساس عاقلانه‌ترین راه را انتخاب می‌کند.

عدم دریافت هزینه برای تمدید قرارداد

سامانه‌های پیامکی حرفه‌ای معمولا برای تمدید قرارداد هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند. پس برای انتخاب یک پنل پیامکی مناسب به دنبال یک سامانه با تجربه بروید که احتیاجی به دریافت هزینه تمدید سالیانه نداشته باشد.

ارائه امکانات لازم برای شروع کار

بعد از ثبت نام و خرید بهترین پنل پیامکی، برای شروع کار به خطوط پیامکی و شارژ برای فرستادن پیامک احتیاج دارید. بسیاری از سامانه‌ها این امکانات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند. قطعا این سامانه‌ها گزینه‌های بهتری برای خرید پنل پیامکی هستند.

خرید بهترین پنل پیامکی از بهترین سامانه پیامکی

دیدید که پارامترهای متعددی در انتخاب بهترین سامانه پیامکی دخیل هستند. امروزه شرکت‌های زیادی سرویس ارسال پیام انبوه ارائه می‌دهند. داشتن امکانات متعدد و کامل کاربری، هزینه متعارف هر پیامک، داشتن خطوط متعدد، قیمت مناسب خطوط اختصاصی، داشتن تیم پشتیبانی و... از ویژگی‌های بهترین پنل پیامکی هستند که در این مقاله به آن‌ها پرداختیم. با در نظر گرفتن مواردی که در این مطلب گفته شد، انتخاب و خرید بهترین پنل پیامک کار ساده و آسانی است، فقط کافی است ویژگی‌هایی را که ذکر کردیم در نظر بگیرید و آنگاه باتوجه به این ویژگی‌ها بهترین پنل پیامکی را برای خرید انتخاب کنید. سامانه شاهوار پیام یکی از سامانه‌هایی است که تمام این ویژگی‌ها را داشته و در تلاش است تا بهترین خدمات را به کاربرانش ارائه دهد. شما می‌توانید درصورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را از کارشناسان شاهوار پیام بپرسید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (272 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (56 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (33 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه سحر ولدبیگی +عکس / عاشقانه های سحر و نیما فلاح ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (30 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز نقاش خوش ذوق خیابانی در زیبا سازی شهر/ دستت طلا هنرمند+ عکس (21 نظر) امکانات هوش پرون اتاق میکاپ اشرافی فرح پهلوی در کاخ نیاوران /کاش اینقد که به فکر بَزَک دوزَک بود به فکر مردمم بود +عکس (14 نظر) تصاویری تاریخی از اولین سفر خارجی رهبر معظم انقلاب 40 سال پیش (14 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (12 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (11 نظر) خلاقیت خنده دار راننده پراید در به چالش کشیدن دیگر راننده ها حماسه آفرید/ هیتلر هم مغز اینو نداشت+ عکس (10 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (10 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (8 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (8 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: با خنده سه تا قله رو فتح کردم از صدا و سیما تلویزیونو گرفتم از آیت الله گلپایگانی قم رو گرفتم و از رهبر پول رو گرفتم +ویدئو😂👌 (7 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یکی بهم گفت آیت الله، گفتم من طلبه ام گفت بنشین این کُت شلواریا الکی به هم دکتر مهندس میگن بذار ما آخوندا هم به هم آیت الله بگیم +ویدئو😂👌 (7 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(ویدئو) محمد دلاوری، مجری جوان صدا وسیما در غسالخانه کفن شد قتل با آبمیوه های سمی اطراف حرم امام رضا توسط مرد شیطان صفت مات و مبهوت ماندن داوران از اجرای شاطر با آهنگ استاد شجریان/ ساغرم شکست ای ساقی+ویدیو آقای مازیار لرستانی، شما هم؟ +عکس (عکس) سندی از دوره قاجار مبنی بر حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه خلیج فارس به دستخط مظفرالدین شاه / زمانی که هنوز اماراتی وجود نداشت! تبریک روز حامد سلطانی برای تنها یادگارِ همسر اولش +عکس/ فاطمه سلما خانومی شده‌ برای خودش (عکس) شکار عشق اول نقی معمولی در متروی تهران / به قول بهتاش دختر محمود نقاش تیپ میزنه چپ و راست ... متن احساسی آرزو افشار ،آفرینِ آوای باران برای «روز دختر» فرزند خوانده اش +عکس (فیلم) افتتاح مزون بزرگ آیسان آقاخانی با حضور همسرش، رضا گلزار / سوپر استار همسرش را تنها نگذاشت ... (عکس) انتشار تصویری تازه از رهبر معظم انقلاب در کتابخانه شخصی ایشان با عرق‌چین سفید و جلیقه ای زیبا ... گشتی در شگفت انگیزترین و منحصر به فردترین روستای ایرانی/ سرزمین لی لی پوت ها کجاست؟+عکس یک خبر بد از کافه شیک و لاکچری علیرضا بیرانوند در تهران/ کافی‌شاپ ستاره تیم ملی چرا پلمپ شد؟+عکس اولین دیدار عاشقانه علیرضا بیرانوند و دختر ناز و زیبایش در بیمارستان/ چقدر کوچولو و گوگولی+عکس پشت صحنه دیده نشده و باحال بهرام افشاری در فیلم کمدی و پرفروش سال گربه/ صدبارم ببینی بازم کمه+ویدیو اعلام اسامی برگزیدگان دو دوره از المپیاد دانشجویی/ تسهیلات ویژۀ برگزیدگان المپیاد فقط یک درصد از افراد می‌توانند این معادله را در 15 ثانیه حل کنند!/ آیا شما جزو این یک درصد هستید؟ (ویدئو) صحنه‌ی دردناک مرگ یک نورون! (ویدئو) مدرک تحصیلی سلبریتی‌ها به چه دردی می‌خورد؟/ بهنام تشکر: مدرک تحصیلی ندارم! بازیگر فیلم های مستهجن جزئیات رابطه خود با ترامپ را در دادگاه برملا کرد / در هتلی کنار دریاچه تاهو ... (ویدئو) وقتی دانشجو کم میاره و از استاد راهنماش کمک می‌خواد.../ فقط ژشت خاص مهران مدیری رو ببینید سرعت‌گیرهای اینترنت را برای بالابردن سرعت اینترنت شناسایی کنیم (ویدئو) استندآپ کمدی فوق خنده‌دار میثم درویشان‌پور از ترساندن معلمش انتشار غزل زیبایی از رهبر معظم انقلاب با دستخط ایشان/ طفلم و بنهاده سر، بر سر دامان عشق+عکس مردم امامزاده ابراهیم شفت از ششمین آتش‌سوزی مهیب می‌گویند + فیلم و عکس (ویدئو) داستان کوتاه «کلاغ و آب» به زبان انگلیسی/ با زیرنویس فارسی و انگلیسی عکس جالب و منتشر نشده از رهبر معظم انقلاب همراه با پسرانشان در جوانی/ ساده زیست و آراسته (ویدئو) دکتر الهی قمشه‌ای راوی داستانی زیبا از لئو تولستوی/ انسان چقدر زمین احتیاج دارد؟ آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس در 22 حوزه انتخابیه (ویدئو) داستان‌های شاهنامه فردوسی/ قسمت دوم رهبر انقلاب: مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد بعد از دیدن این ویدئو سراغ آب لوله‌کشی نخواهید رفت! پیشنهاد شیطانی صاحب کار به شاگرد تازه داماد درباره همسرش او را به کام مرگ کشاند عاشقانه های نیلوفر شهیدی همراه با همسر و دختر زیبایش در آتلیه عکاسی/ مامانش چه پیراهن مجلسی خوشگلی براش دوخته+عکس (ویدئو) تفسیر نیم دقیقه‌ای استاد قرائتی از قرآن در محضر مقام معظم رهبری/ خنده‌های شیرین رهبر انقلاب تبریک جالب و زیبای نقی معمولی پایتخت برای روز دختر/ خونشون چه دکوراسیون شیک و لوکسی داره+ویدیو بی حجاب ها در پاسخ به پلیس بگویند چشم / مسئولین وقتی کم می‌آورند از رهبری هزینه می‌کنند خلاقیت جذاب و منحصر به فرد شهرداری تهران برای تبریک روز دختر/ کمتر از گل بهش نگو+عکس از گروگانگیری در تهران تا شوخی ژوله با علی پروین در حواشی داغ امروز جمعه 21 اردیبهشت 1403 وقتی علی ضیا نه به رژیم رو یه روز دیگه هم تمدید کرده و بریونی چرب و چیلی میخوره+ ویدیو/ همین فرمون برو جلو کارِت درسته😂 نگاهی به دفترکار ساده و بدون تجملات رهبر معظم انقلاب در تهران/ غیرقابل باور است+عکس
تیتر امروز   
قتل با آبمیوه های سمی اطراف حرم امام رضا توسط مرد شیطان صفت
اعلام اسامی برگزیدگان دو دوره از المپیاد دانشجویی/ تسهیلات ویژۀ برگزیدگان المپیاد
بازیگر فیلم های مستهجن جزئیات رابطه خود با ترامپ را در دادگاه برملا کرد / در هتلی کنار دریاچه تاهو ...
سرعت‌گیرهای اینترنت را برای بالابردن سرعت اینترنت شناسایی کنیم
مردم امامزاده ابراهیم شفت از ششمین آتش‌سوزی مهیب می‌گویند + فیلم و عکس
آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس در 22 حوزه انتخابیه
رهبر انقلاب: مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد
پیشنهاد شیطانی صاحب کار به شاگرد تازه داماد درباره همسرش او را به کام مرگ کشاند
بی حجاب ها در پاسخ به پلیس بگویند چشم / مسئولین وقتی کم می‌آورند از رهبری هزینه می‌کنند
از گروگانگیری در تهران تا شوخی ژوله با علی پروین در حواشی داغ امروز جمعه 21 اردیبهشت 1403
تنها جایی از کره زمین که نمیتوان تخم مرغ آب پز کرد
عذرخواهی یکتا ناصر از منوچهر هادی +جزئیات
تبریک متفاوت و منحصر به فرد کمند امیرسلیمانی برای عروسی برادرش/ عروس چقدر قشنگه+عکس
بهترین روش شستن اصولی میوه نوبرانه بهاری و پرطرفدار/ ماندگاری بالای سموم روی توت فرنگی
همه ثروتمندان ایران را یک‌جا می‌خرم! /مردی با انگشتر 200 میلیارد تومانی!+عکس