دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

پاداش قدیروف برای سر سرباز اوکراینی توهین‌کننده به قرآن کریم 

دوشنبه، 29 اسفند 1401
کد خبر: 334192
ساعدنیوز: رئیس جمهوری چچن از پاداش 5 میلیون روبلی برای کشتن سربازی اوکراینی که به قرآن کریم هتک حرمت کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_ تحلیلی ساعدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «رمضان قدیروف»، رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن از پاداش 5 میلیون روبلی برای کشتن سربازی اوکراینی که به قرآن کریم هتک حرمت کرده و 10 میلیون روبل برای دستگیری زنده وی خبر داد.

به گزارش آر تی، قدیروف در این خصوص گفت: «من تنها به محکوم کردن خشک و خالی اقدام سربازان اوکراینی که صفحاتی از قرآن کریم را سوزاندند، اکتفا نخواهم کرد. صحنه‌هایی از این اقدام را در کانال تلگرامی من دیدید، برای نابود کردن این افراد، جایزه‌ای به ارزش 5 میلیون روبل و دو برابر آن را برای زنده اسیر کردن آنان اعلام می‌کنم، فارغ از اینکه این اتفاق امروز یا فردا یا حتی سال آتی روی دهد، این جایزه مالی پابرجا خواهد ماند.»

او خطاب به این سرباز اوکراینی افزود: «ای ترسویی که صورت خود را پنهان کردی، می‌دانی که مجازات هر لحظه و در هر مکانی که مخفی شده‌ای به سراغت خواهد آمد، روح ترسوی تو روی صلح و آرامش را نخواهد دید.»

بر اساس ویدئو‌هایی که از مناطق درگیری در اوکراین در صفحات مجازی منتشر شده است، شماری از نظامیان اوکراینی در اقدامی موهن صفحات قرآن کریم را پاره کرده و آتش می‌زنند.

به نوشته آرتی، سربازان اوکراینی به هنگام این اقدام شنیع، الفاظی توهین آمیز نسبت به قرآن کریم به زبان جاری می‌کنند. همزمان یکی از این افراد نیز اقدام به خرد کردن گوشت خوک بر روی این کتاب مقدس می‌کند.

قدیروف پیش از این گفته بود: «این فاشیسم و ​​شیطان‌پرستی واقعی در شماست. اگر حداقل یک چچنی یا یک مسلمان در آن نزدیکی بود، چگونه جرأت می‌کردید به قرآن کریم دست بزنید؟»


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!