پاشنه مناسب برای کفش زنانه چقدر است؟

  دوشنبه، 13 مرداد 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
پاشنه مناسب برای کفش زنانه چقدر است؟
بدترین لحظه زمانی است که بفهمید نمی توانید کفش های پاشنه بلندی که ماه ها آرزوی آن را داشته اید، بپوشید. کفش های پاشنه دار ممکن است شما را قد بلندتر، لاغرتر و فریبنده تر نشان دهد؛ اما آنها می توانند باعث آزردگی پا و درد کمر و پشت شما شوند.

بدترین لحظه زمانی است که بفهمید نمی توانید کفش های پاشنه بلندی که ماه ها آرزوی آن را داشته اید، بپوشید. کفش های پاشنه دار ممکن است شما را قد بلندتر، لاغرتر و فریبنده تر نشان دهد؛ اما آنها می توانند باعث آزردگی پا و درد کمر و پشت شما شوند. پاشنه های بلندتر از ۵ اینچ (۱۲٫۷ سانتی متر) باعث کج شدن لگن شما به سمت جلو و فشردگی اندام شما می شود که حقیقتا بسیار مضر است. در این چگونه توصیه هایی برای خرید مدل کفش پاشنه بلند داریم.

اطمینان حاصل کنید که سایز کفش مناسب را انتخاب کردید. بر روی ورقه ای کاغذ بایستید و اطراف کفشتان را خط بکشید، سپس گرداگرد پای بدون کفش و برهنه خود را خط بکشید. ممکن است دریابید که بخش هایی از پای شما از کفش پهنتر و عریض تر است. معمولا فروشنده به شما می گوید که کفشی که اندکی تنگ است، با پوشیدن بهتر می شود، اما اگر کفشی در مغازه اندازه پای شما نیست، بهتر است آن را نخرید.
مطمئن شوید که قوس کفش اندازه پای شما است.
به دنبال کفش هایی باشید که بندهای آن دور ساق پایتان بپیچد تا پشتیبان و تکیه گاهی را برای پای شما فراهم کند.پاشنه کفش خود را خردمندانه انتخاب کنید. واضح است که کفشی با پاشنه نیم اینچی (۱٫۲ سانتی متر) راحت تر خواهد بود، اما ممکن است که مانند کفش تخت و بدون پاشنه به نظر برسد. کفش هایی که پاشنه گوه ای و پاشنه یکدست لژدار دارند، بسیار خوب است زیرا از آنچه که واقعا هستند، بلندتر به نظر می رسند؛ هرچه پاشنه عریض تر و پهن تر باشد، بهتر است، زیرا باعث تعادل بیشتر می شود.

انواع پاشنه های کفش:

پاشنه نازک و باریک

درست است که این کفش ها، با پیراهن بلند زنانه عالی می شود، اما باید در پوشیدن آن دقت کنید. اگر این کفش ها را با لباس مناسب نپوشید، نتیجه خوبی نخواهد داشت. به علاوه این کفش ها، در مقایسه با سایر کفش های پاشنه بلند، خیلی راحت نیستند.حواستان باشد که پای تان را کجا می گذارید. این کفش ها در چمن فرو می روند. در فضای میان نرده های پل های آهنی گیر می کنند و … . خلاصه این که این کفش ها، کفش های راحتی نیستند. با این حال ظاهری بسیار دخترانه و شیک به شما می دهند.

پاشنه چهارگوش

این کفش ها راحت و با ثبات تر هستند و به پا کردن این نوع کفش را، به تازه کاران در پوشیدن کفش های پاشنه بلند، پیشنهاد کنیم.

پاشنه یک سره

ما می توانیم این کفش ها را بدون این که نگران شکستگی پا باشیم، بپوشیم. با این حال، باید مواظب باشید که در هنگام راه رفتن با این کفش ها قوزک پای تان پیچ نخورد. چکمه های بلندی که پاشنه یک سره دارند، شمارا چاق نشان می دهند به جای آنها، از نیم بوت هایی که پاشنه یک سره دارند، استفاده کنید.این مدل کفش ها، پاشنه های حجیمی دارند و ساق پای شما را لاغرتر و باریک تر نشان می دهند.مهمترین توصیه برای این که وسط مراسم پابرهنه نشوید این است که قبل از مراسمتان حداقل روزی یکی دو ساعت، کفش پاشنه بلندتان را در منزل بپوشید تا پاهایتان به آن عادت کند و روز مراسم اذیت نشوید.

اندازه مناسب پاشنه کفش زنانه چقدر است؟

نکته اصلی در این است که کدام یک اندازه پاشنه برای شما بهتر و مناسب تر است! اکنون به لطف یک معادله ساده که توسط پزشک مشاور Emma Supple ارائه شده است، ما نسبت به این موضوع به تحلیل دقیق تری می پردازیم.

به عنوان مثال، پاشنه های ۱۲ تا ۱۵ سانتی متر برای پاها بسیار نامناسب هستند، این کفش ها بیشتر جنبه زیبایی دارند تا حفظ موقعیت صحیح پا! در چنین پاشنه هایی دشوار است که وضعیت مستقیم راه رفتن را حفظ کرد، بنابراین پاها به سرعت خسته می شوند.بیایید با هم سعی کنیم طول ایده آل پاشنه و همچنین حداکثر ارتفاع مطلوب آن را دقیقاً محاسبه کنیم. با تعیین اندازه درست، می توان گزینه هایی را برای انتخاب کفش مناسب و راحت برای استفاده روزانه و جهت موارد خاص (مجالس یا مهمانی ها) دریافت کنیم.برای تعیین اندازه ایده آل پاشنه فرمول خاصی وجود دارد، نخست قدتان را اندازه بگیرید (می توانید بر روی دیوار خانه با مداد علامت گذاری کنید)، سپس فاصله بالاترین ناحیه سر تا ناف خود را اندازه بگیرید، مقدار عدد بدست آمده را در ۱.۶۱۸ ضرب کنید. عدد ۱.۶۱۸ نرخ طلایی ما است.

یک مثال: قد ۱۶۷ سانتی متر و فاصله نوک سر تا ناف شما نیز ۶۵ سانتی متر است.

گام اول: ۶۵ * ۱.۶۱۸ = ۱۰۵ سانتی متر

عدد ۱۰۵ طول مناسب پاها (از سَر ران تا انتهای کف پا)، براساس نرخ طلایی است.

گام دوم: ۱۰۵ + ۶۵ = ۱۷۰ سانتی متر

عدد ۱۷۰ اندازه قد ایده آل براساس نرخ طلایی است.

گام ۳: حالا از اندازه قد ایده آل، ارتفاع قد واقعی خود را کم کنید: ۱۶۷ – ۱۷۰ = ۳ سانتی متر

نتیجه نهایی: ۳ سانتی متر اندازه مناسب پاشنه براساس مشخصات بدنی شما است.این ارتفاع پاشنه کاملاً متناسب بدن تان است و باعث می شود در هنگام راه رفتن احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. این اندازه منجر به به ریلکس شدن کمر و بدن شما می شود، پاهای تان خسته نمی شوند و باسن شما به طور طبیعی حرکت خواهد کرد. بنابراین، فرم راه رفتن شما نیز بسیار زیبا و چشم نواز خواهد بود.وضعیت صحیح بدن اجازه می دهد انرژی شما به طور مساوی در سرتاسر بدن جریان یابد، و این به نوبه خود به بازگرداندن عملکرد صحیح تمام اندام ها کمک می کند، که به طور مستقیم بر سلامتی تان تأثیر می گذارد. اندازه کفش با پاشنه ۳ سانتی متر برای شما جهت استفاده روزانه بسیار مناسب است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (470 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (370 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (221 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (138 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (111 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (32 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (29 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (26 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (13 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (11 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده اهوازی، با نوشته جالب پشت آمبولانس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (10 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر)
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه دوشنبه 18 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 18 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 18 تیر 1403+فیلم
تولد نوزادی با جنین دوقلویش درون معده
اشعار شهادت حضرت مسلم (ع) + روضه شب اول محرم
سانسور، یقه مختار را هم گرفت! +فیلم صحنه‌های سانسور شده
پزشکیان در دام تضاد‌های داخلی و خارجی نیفتد
رهبر انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود
شورای نگهبان صحت انتخابات را تایید کرد
آمار مشارکت مرحله دوم انتخابات منتشر شد / خراسان جنوبی بیشترین مشارکت و کردستان کمترین
سفر به کره شمالی/ رهبری که هیچ وقت سوار هواپیما نشد+عکس
12 حیوان عجیب و غریب دنیا که تا کنون ندیده‌اید! / احتمال اینکه این حیوانات را در طبیعت ببینید صفر است!
بیوگرافی و زندگی خصوصی نیما نادری، سروش سریال لحظه گرگ و میش و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره
پیام احساسی پرویز پرستویی خطاب به پزشکیان از زبان فاطمه همسرش/ مسعود جان...