پیش بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال وای ارن فایننس

  پنجشنبه، 18 دی 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
پیش بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال وای ارن فایننس
وای ارن فایننس شاید اولین آلت ‌کوینی باشد که بیت کوین را شکست خواهد داد. برخی محققان بر این باورند که دیفای پتانسیل این کار را دارد.در مجموع، پیش‌بینی‌ها آینده YFI را بسیار روشن ارزیابی می‌کنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، پروتکل yEarn Finance یکی از جنجالی ترین و کاربردی ترین پروتکل های حوزه دیفای است که این روزها بسیار محبوب شده است. این پروتکل قصد دارد با به حداکثر رساندن نرخ بهره برای سرمایه گذاران در حوزه دیفای، به نحوی سرمایه گذاری در دیفای را ساده کند. توکن YFI این اکوسیستم، به بیت کوین حوزه دیفای مشهور شده است و سود حاصل از سرمایه گذاری در آن، با انتخاب مجموعه ای از پروتکل های دیفای با بالاترین سود سالیانه (APY) فارمینگ بهره (Yeild Farming) انجام می گیرد.

سازنده این اکوسیستم، برنامه نویسی به نام آندره کرونژ (Andre Cronje) است و ادعا می کند که این اکوسیستم و پروتکل آن را، برای ساده کردن استفاده از ییلد فارمینگ و حذف پیچیدگی های آن، برای همه افراد از جمله خودش ایجاد کرده است. او حتی هیچ توکنی را برای خود ذخیره نکرده است و بارها در حساب توییتری خود یادآور شده که این پروتکل را برای استفاده خودش ایجاد کرده و همان طور که اولین کاربر آن بوده است، تا انتهای راه نیز از این پروتکل استفاده خواهد کرد. او قصد دارد این پروتکل را به امن ترین پروتکل پرسود دیفای برای کاربران، تبدیل سازد.

تغییرات قیمت و آینده YFI

در پایان ژوئیه سال 2020، توکن یرن فایننس در بازار غیرمتمرکز فناوری توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. سرمایه گذاران با توجه به ییلد فارمینگ و ایجاد کوین و توکن رمزارزهای جدید که بسیار شبیه به فرآیندهای کشاورزی بود، جذب وای ارن فایننس شدند. در عرض یک هفته از زمان عرضه، قیمت کوین YFI از 34 دلار به 4500 دلار رشد کرد. در تاریخ 10 آگوست، نرخ توکن به دلیل ورود به صرافی بایننس (Binance) به 6،500 دلار افزایش یافت. در چند روز بعد، قیمت این توکن دو برابر شد و به 12،800 دلار رسید.

در پایان ماه اوت، مارکت کپ (حجم بازار) یرن فایننس به یک میلیارد دلار رسید و قیمت آن نزدیک به 40 هزار دلار بود که با اصلاح قیمت همراه بود. با این حال، در 11 سپتامبر، پلتفرم معاملاتی کوین بیس (Coinbase Pro) توکن YFI را لیست کرد و قیمت آن را به 35 هزار دلار رساند.

آینده YFI در سال 2020 و 2025

مثل همیشه، پیش بینی هر اتفاقی در فضای ارزهای دیجیتالی بسیار دشوار است. به خصوص، وقتی صحبت از مواردی مانند یرن فایننس و دیفای می شود. با این حال، ما برخی از پیش بینی ها را که درباره آینده یرن فایننس انجام شده است گردآوری کرده ایم و در ادامه به شما می گوییم.

پیش بینی آینده YFI برای سال 2020

طبق گفته جردن اسپنس، مدیر ارشد بازاریابی پروژه مای کریپتو (MyCrypto)، به زودی ارزش بیت کوین برابر با صفر خواهد بود و تمام کوین های دیفای، صعود خوبی خواهند کرد.

سیستم های پیش بینی مانند ولت اینوستور (Wallet Investor) و دیجیتال پرایس کوین (Digital Coin Price)، آینده وای ارن فایننس را صعودی می بینند. با توجه به پیش بینی ولت اینوستور می توان گفت که قیمت توکن یرن فایننس تا پایان سال حدود 58 هزار دلار است. دیجیتال کوین پرایس نیز رشد این رمزارز را تا 92،100 دلار پیش بینی می کند.

پیش بینی بلندمدت آینده YFI

هیچ کس نمی تواند آینده رمزارزها را پیش بینی کند. با این حال، ما می توانیم یک پیش بینی تقریبی از آینده YFI به شما ارائه دهیم.

سال ولت اینوستور دیجیتال کوین پرایس
2021 $309,300 $58,800
2022 $323,000 $81,500
2023 $570,000 $86,300
2024 $740,000 $115,000
2025 $960,000 $131,000

همان طور که مشاهده می کنید، اکثر پیش بینی ها درباره آینده YFI صعودی است. ما در مورد این پیش بینی ها مطمئن نیستیم و روند احتمالی آنها را به شما می گوییم.

باید بدانید که بازار ارزهای دیجیتالی بسیار بی ثبات است؛ بنابراین، همیشه قبل از سرمایه گذاری در رمزارزها، تحقیقات خود را انجام دهید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (463 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (335 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (219 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (48 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (40 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (13 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (11 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر)
تیتر امروز   
قتل وحشتناک مادر به دلیل طعنه‌های غیراخلاقی اطرافیان
اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان ممتاز بین‌المللی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
باید‌ها و نبایدهای داوطلبانِ "نوبت دوم کنکور" قبل، حین و بعد از آزمون سراسری+ عکس
ویدیو/ استعداد فوق‌العادۀ یک هنرمند در تبدیل سنگ سخت به یک اثر خارق‌العادۀ مینیاتوری/ تو فقط بتراش ای سنگ‌تراش...
7 عضو بی‌مصرف بدن انسان/ آیا بدن ما واقعاً به همه‌ی این بخش‌ها نیاز دارد؟
ویدیو/ آب‌دزدک "سالپ" موجودِ شفاف دریایی که به تخم‌شربتی غواصان معروف است
ویدیو/ ترکیب بوم و خلاقیت یک هنرمند= نقاشی با اشک‌هایی جاری از رنگ
خودکشی متهم ردیف اول سرقت از صندوق امانات بانک ملی در زندان بزرگ تهران
ویدیو/ دیدار مقام معظم رهبری با مرحوم صابری/ کتاب زیبایی که گل آقا طنزپرداز نمونۀ کشور به رهبری هدیه دادند
(ویدئو) هلن کلر؛ داستان الهام‌بخش زنی نابینا که با لمس، محدودیت‌های نابینایی و ناشنوایی را شکست!
ویدیو/ خاطرات فرار از صف مدرسه با مخفی شدن در کلاس/ حالا این کلاس کمد داشت ناظم ندید، بقیه بگن کجا مخفی می‌شدین؟
ناراحتی علی کریمی از آنفالو در شب انتخابات!
(تصاویر) فوتبال بازی کردن دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران ، سوژه تیزبینان شد!
مرجانه گلچین مدل لباس تیم ملی فوتسال بانوان شد/ رونمایی از لباس بسیار شیک خانم های ورزشکار +عکس
(ویدئو) رازهای عشق عمیق مولانا؛ از همسر و فرزندانش تا دیدار شگفت‌انگیز با شمس تبریزی!
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند