معرفی و بررسی یک بازی جذاب به نام   Plants VS Zombies 2 + دانلود

  سه شنبه، 13 خرداد 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
معرفی و بررسی یک بازی جذاب به نام   Plants VS Zombies 2 + دانلود
امروزه بازی های ویدئویی همه جا هستند. بازی های موبایل و کامپیوتری یک بازی الکترونیکی است که واسطه طراحی شده ای دارد تا باعث ارتباط فرد با دستگاه ویدئویی می شود.

Plants VS Zombies 2

خصوصیات بازی

  • گرافیک بسیار بالا ، عالی و جذاب و مهیج
  • دارای گیم پلی سریع و مهیج
  • دارای مراحل زیاد و امکان بازی کردن آنلاین برای باز کردن امکانات و مراحل بیشتر
  • صدا گذاری مهیج و بسیار جالب
  • مناسب برای هر سن و سالی
  • و …

به نظر می رسد که الکترونیک آرتز در حال ساخت Plants Vs Zombies 3 است؛ با این حال قسمت های اول و مخصوصا دوم این مجموعه را می توان از بهترین بازی های موبایلی دانست. بازی Plants Vs Zombies 2 قطعا در لیست بهترین بازی اندروید قرار دارد. مراحل بازی بسیار بیشتر از قبل شده اند و هر روز کلی چالش جدید پیش روی بازیکنان قرار می گیرد. قدرت های بیشتری را در بازی مشاهده می کنید و از بین بردن زامبی ها هم به کار جذاب تری تبدیل شده است. تا قبل از اینکه قسمت سوم راهی بازار شود، بد نیست به قسمت های قبلی هم سری بنزید و آن ها را بازی کنید.

مراقب زامبی های گرسنه باشید

بازی اندروید و آیفون Plants Vs. Zombies 2، ساخته استودیو پاپ کپ گیمز (PopCap Games) دنباله ای شگفت انگیز برای نسخه اول (بازی Plants Vs. Zombies) محسوب می شود. بازی موبایل Plants Vs. Zombies 2 یکی از تحسین شده ترین و بهترین بازی های کژوال در سبک رهم زمان استراتژی دفاع از برج است (یکی از زیرمجموعه های ژانر استراتژی که در آن بازیکن باید مقابل حمله دشمن به قلمرو و منابع خود، معمولا به شیوه قرار دادن سازه های دفاعی، محافظت کند). در Plants Vs. Zombies 2، شما با کنترل و کاشت تعدادی از گونه های گیاه های دوست داشتنی، آنها را برای مقابله ی رو در رو با زامبی های گرسنه قرار می دهید.

تصویر

اساسا شبیه به نسخه اول است و به همان اندازه اعتیاد آور

هسته گیم پلی و مکانیزم بازی Plants Vs. Zombies 2 دقیقا همانند نسخه اول است. شما باید تعدادی گیاهان از انواع دفاعی یا تهاجمی را در قسمت های مشخص شده در سمت چپ تصور بکارید و به وسیله ی آنها از ورود و هجوم زامبی ها جلوگیری کنید. برای کاشت گیاهان شما به قدرت خورشید نیاز دارید؛ قدرت خورشید نیز از طریق کاشت گیاهان آفتابگردان به دست می آید و درست مانند نسخه اول، بازیکن باید نشان های خورشید تولید شده را در صفحه ی نمایش لمس کرده و امتیاز آنها را به دست آورد. در نسخه اول، بازیکن باید از خانه خود در مقابل موج زامبی ها محافظت می کرد درحالی که Plants Vs. Zombies 2 شما را به دنیاهای گوناگونی مانند مصر باستان، دریاهای دزدان دریائی، غرب وحشی، شهر گمشده، غار های یخ زده و غیره می برد. دنیاهای اشاره شده در کنار چندین موارد دیگر از طریق پیشروی در طول مراحل مربوط به هرکدام و کسب امتیاز مناسب، قابل دستیابی هستند. هر کدام از دنیاهای بازی شامل بیش از ۲۰ مراحل به خصوص، تعداد محدودی قسمت های مقابله بی پایان با زامبی ها (Endless Mode) و همچنین مبارزات با غول ها در پایان هر بخش می شود. هر دنیا در بازی میزان سختی خاص خود را دارد که با پیشروی بازیکن به تدریج، بازی Plants Vs. Zombies 2 چالش فوق العاده ای را مقابل بازیکن قرار می دهد.

یک ویژگی جدید

ویژگی جدید اضافه شده به گیم پلی Plants Vs. Zombies 2، بخش غذای گیاه است، جایی که شما با شارژ گیاهان به وسیله ی تغذیه به آنها توانایی آسیب رسانی و سرعت بسیار بالایی را به عملکرد های آنها در زمان بندی محدود می دهید. استفاده از این قابلیت (Plant Food) در مراحل بالاتر و موج های سنگین از یورش زامبی ها، می تواند یکی از موارد کلیدی برای پیروزی شما در مرحله مورد نظر باشد. در خلال گیم پلی، همچنین قدرت های متفاوتی وجود دارند که با پرداخت سکه های به دست آورده شده در روند بازی، می توانید آنها را به دست آورید یا خریداری کنید؛ قدرت هایی مانند: گردن زدن زامبی ها به وسیله ی Power Pinch، پرتاب زامبی ها به طریق کشیدن انگشت روی صفحه و بیرون انداختن آنها از میدان جنگ به وسیله ی Power Toss، نابود کردن زامبی ها با قدرت الکتریکی مانند رعد و برق با استفاده از Power Zap و موارد از این دست که در جریان مراحل بالاتر و درجه های سختی بسیار دشوار بازی Plants Vs. Zombies 2، از ارکان کلیدی در پیشروی مراحل و جلوگیری از شکست بازیکن محسوب می شوند. البته قدرت های اشاره شده یک بار در بازه ی زمانی طولانی در دسترس خواهند بود مگر آنکه بازیکن از طریق پرداحت درون برنامه ای و واریز وجه نقد، اقدام به خرید آنها کند.

بخش بصری و پیشرفت های چشمگیری آن

در بخش بصری طراحی بازی Plants Vs. Zombies 2 کاملا شبیه به نسخه اول و یک ارائه دو بعدی است، اما بازی رشد چشمگیری در این زمینه نیز داشته است. از پیشرفت در طراحی جذاب شخصیت های جدید گرفته تا انیمیشن های بسیار روان و عالی در کنار افکت های چشم نواز. بافت ها نیز در Plants Vs. Zombies 2 مانند دیگر بخش های بازی، در سطح بسیار خوبی قرار دارند و کاملا ترد به نظر می رسند. روی هم رفته بخش طراحی گرافیک بازی در کنار رنگ بندی بسیار شاداب، جلوه ی بی همتایی به بخش بصری آن داده است که به هیچ عنوان از آن خسته نخواهید شد. در زمینه صداگذاری و موسیقی نیز Plants Vs. Zombies 2 هیچ چیزی از بخش بصری آن کم ندارد که هیچ بلکه به نظر من در سطح بالاتری هم قرار می گیرد. موسیقی های هماهنگ با اتمسفر هر کدام از جهان های بازی احساس فوق العاده ای به بازیکن منتقل می کنند. این موسیقی های متن زیبا در کنار طراحی عالی افکت های صوتی، بخش صداگذاری Plants Vs. Zombies 2 را به یکی از قدرتمند ترین قسمت های آن بدل می کند. به صورت کلی، بخش بصری و صداگذاری بازی با اینکه بی شباهت به نسخه های قبل نیست اما دستخوش پیشرفت های بسیار خوبی شده است.

تصویر

کمی تفکر بعدش موفقیت رایگان

در نهایت، کمتر گیمر علاقه مند به سبک باز ی های استراتژی را می توان شناخت که آشنایی با سری بازی Plants Vs. Zombies نداشته باشد. این اثر با پرداخت عالی به جزئیات و ارائه یک گیم پلی بسیار خلاقانه و البته کاملا اعتیاد آور، چندسالی است که در زمره ی بازی هایی که حتما باید روی گوشی یا تبلت شما نصب باشند، طبقه بندی می شود. اگر به ژانر بازی های استراتژی، خصوصا نوع دفاع از برج (Tower Defence) علاقه دارید، به جرات می توان گفت که Plants Vs. Zombies 2 یکی از بهترین رائه ها (اگر بهترین نباشد) در این سبک روی موبایل به شمار می رود و به هیچ عنوان نباید تجربه آن را از دست داد! Plants Vs. Zombies 2 یک اثر رایگان است که در آن بخش های مربوط به پرداخت درون برنامه ای مشکل عدیده ای در روند پیشروی شما در طول مراحل ایجاد نمی کنند؛ بازیکن می تواند بدون پرداخت وجه نقد و با استفاده از قدرت تفکر و استراتژی خود تمام مراحل بازی را با موفقیت به پایان برساند. شما هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده را از طریق فروشگاه های گوگل پلی و اپ استور برای تبلت یا گوشی های مبتنی بر اندروید و iOS تهیه کنید.

دانلود بازی:


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (435 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (231 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (173 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (154 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (142 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (98 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (92 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (79 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW