پوریا پورسرخ به زودی پدر می شود/ خرید سیسمونی بازیگر

  سه شنبه، 31 فروردین 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
پوریا پورسرخ به زودی پدر می شود/ خرید سیسمونی بازیگر
ساعد نیوز : پوریا پورسرخ تصویر زیر را در صفحه رسمی خود استوری کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، پوریا پورسرخ متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 در محله جردن تهران میباشد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

پوریا پورسرخ تصویر زیر را در صفحه رسمی خود استوری کرد.

تصویر

پورسرخ در پاسخ به سوال همیشگی مدیری درباره ازدواج گفت: چند سال پیش ازدواج کردم و این پیشنهاد را من به همسرم دادم. به نظرم اولین انتخاب اصلی زندگی من است و ما از قبل با هم آشنا بودیم، البته در حرفه بازیگری نیستند. همیشه سعی کردم آدم کم حاشیه ای باشم و از آرامش اطرافم خیلی لذت می برم. به دنبال کسی بودم که دنبال آرامش باشد و در این صفت مشترک هستیم.

مدیری گفت: همسرتان گفتند که در همه کار ها حتی آشپزی و کارهای منزل دخالت می کنید. پورسرخ ضمن تایید گفت: من یک مدتی مجرد زندگی می کردم به همین دلیل درباره همه چیز نظر می دهم!

تصویر

13 دیدگاه
  دیدگاه ها
آنا
3 سال پیش

واییییییییی خدا کنه 🤲🤲🤲❤❤❤ ای کاش دختر باشه یه دختر خانم خوشگل و جذاب مثل خودشون
شانا
3 سال پیش

بچه ها از کجا فهمیدید؟؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

اینم شکلک نوزادتون👨‍👩‍👧‍👧مبارکتون باشه به خیر و خوشی
فرشته
3 سال پیش

ایشا الله بچه ناز و جگری باشه و مثل خودت خوشگل عزیزم 💕💕💕
فرشته
3 سال پیش

مبارک باشه گلم 😍🥰 دوست دارم
بازدیدکننده
3 سال پیش

مبارک باش
مبارک باش
3 سال پیش

مبارک باش
بازدیدکننده
3 سال پیش

وای عکسشم بزارین
شهروند
3 سال پیش

مبارک باشه انشالله قدمش پرخیرو برکت باشه براتون⁦❤️⁩
بازدیدکننده
3 سال پیش

واقعا اینی که این خبر رو آنفالو کرده میتونه به خودش بگه ... هیچ وقت یه آدم کامل بد کسی رو نمیخواد اونم یه بچه تو راهی رو.برا چنین افراد حسودی متأسفم
بازدیدکننده
3 سال پیش

مبارک باشه چشمتون روشن الهی صحیح و سلامت نی نی تون دنیا بیاد
🌹❤
3 سال پیش

انشاءالله به سلامتی به دنیا بیاد👶
هم شهری مهدی طارمی 🤩🤩
3 سال پیش

ایشا الله بچه خوشگل و سالم بیاد به آغوش پدر و مادرش
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (331 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (180 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (126 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (75 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (57 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (51 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (35 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (33 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (30 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (23 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (19 نظر) خلاقیت خنده دار راننده اصفهانی، با نوشته جالب پشت کُمپرس حماسه ساز شد/ سلطان ادب و معرفت جاده🤣 (16 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (16 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (15 نظر)