پوزیشن ‌های مختلف رابطه جنسی دهانی یا اورال

  چهارشنبه، 16 مهر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
پوزیشن ‌های مختلف رابطه جنسی دهانی یا اورال
اورال سکس را می‌توان با در نظر گرفتن موقعیت‌های مختلف تبدیل به یک لذت هیجان انگیز کرد و بدین ترتیب از تکراری شدن آن جلوگیری کرد. در ادامه مطلب با پوزیشن‌های مختلف رابطه جنسی دهانی آشنا خواهید شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، رابطه جنسی دهانی رابطه ای است که به کمک زبان، دندان و حلق سعی می شود تا اندام جنسی شریک جنسی خورده شده و وی تحریک شود. اینگونه رابطه جنسی برای دو طرف لذت بخش می باشد و در همه جای دنیا امری مرسوم و شناخته شده است.

از روش رابطه دهانی می توان برای عشق بازی پیش از سکس استفاده نمود. همچنین خانم هایی که دوست ندارند باردار شوند، می توانند از این روش برای لذت بردن خود و شریک جنسیشان استفاده کنند. بنابراین این روش برای لذت بردن از رابطه جنسی روشی بسیار امن است اما باید توجه داشته باشید که به دلیل اینکه احتمال انتقال برخی از بیماری ها در این روش بالا است، باید حتما پیش از اینکار اندام جنسی خیلی تمیز شسته شود و از سالم بودن شریک جنسی خود مطلع شوید.

پوزیشن های مختلف اورال سکس

وضعیت ۶۹

یکی از معروف ترین و محبوب ترین پوزیشن های اورال سکس وضعیت ۶۹ است. محبوبیت وضعیت ۶۹ از آن جهت است که امکان یک لذت دو طرفه و همزمان را به زوجین می دهد. بدین ترتیب که زوجین مخالف جهت همدیگر روبروی همدیگر دراز کشیده به طوری که سر یک نفر مقابل آلت تناسلی نفر مقابل و بالعکس قرار گیرد و همزمان می توانند به لمس نواحی تناسلی یکدیگر بپردازند.

این وضعیت را می توان زمانی که یکی از زوجین روی طرف دیگر دراز کشیده است نیز انجام داد. انتخاب این وضعیت بسته به رضایت و سلیقه شریک زندگی تان دارد، بنابراین توصیه می شود پیش از شروع با شریکتان در این باره بدون خجالت صحبت کنید.

وضعیت ایستاده

این حالت برای زمانی که خانم می خواهد به شریکش اورال سکس بدهد استفاده می شود. برای انجام این پوزیشن مرد به دیوار تکیه داده و پا های خود را از هم باز می کند تا شریکش بتواند به راحتی به وی نزدیک شود. پس از آن خانم روی زانو ها به روی زمین نشسته و به راحتی سر خود را نزدیک به آلت تناسلی شریک می کند.

وضعیت هالوین

در این وضعیت زن روی زمین دراز کشیده و پا های خود را از زانو کمی خم می کند تا تکیه گاهی برای شریکش ایجاد کند پس از آن مرد دراز کشیده و کمر خود را به ران های شریکش تکیه می دهد و آلت خود را نزدیک به صورت بانو قرار می دهد. در این حالت اگر مرد بتواند وزن خود را کنترل کند تا شریکش راح تر باشد هر دو لذت بیشتری خواهند برد.

وضعیت نشسته روی سینه ها

در این وضعیت زن روی زمین دراز کشیده و زوج طوری به شریکش نزدیک می شود که ران ها روبروی سینه های زن قرار می گیرد. در این حرکت مرد می تواند با حرکت کنترل رابطه را به دست گیرد و با قرار دادن دست ها روی زمین وزن خود را کنترل کند.

وضعیت نشسته کنار صورت

این وضعیت برای بسیاری از زوجین هیجان خاصی داشته چرا که می تواند نوعی رفتار همراه با قدرت نمایی به حساب آید که برای بسیاری از آقایان لذت بخش خواهد بود. در این وضعیت زن روی زمین دراز کشیده و همسرش خود را به صورت وی نزدیک می کند تا آلت مقابل دهان قرار گیرد. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که مرد نباید هیچگونه فشار و وزنی روی صورت شریکش وارد کند.

وضعیت چهار دست و پا

در این حالت مرد به صورت چهار دست و پا قرار گرفته و وزن بدن خود را روی دست ها و زانو ها تقسیم می کند؛ سپس زن روی زمین به گونه ای دراز می کشد که صورت او بین پا های مرد قرار بگیرد. در این پوزیشن زن می تواند با کمک گرفتن از دست ها و قرار دادن آن ها روی کمر مرد حرکات مرد را کنترل کند. این حالت برای لذت بردن بیشتر مرد مناسب است.

وضعیت افقی

در این وضعیت مرد روی زمین دراز کشیده و پا ها را از هم باز نگه می دارد تا زن بتواند بین پا های او قرار بگیرد پس از آن زن خم شده تا دهان او به آلت مرد برسد و پس از آن می تواند به تحریک مرد بپردازد. این حالت از این جهت که زن می تواند از دست ها نیز برای تحریک آلت مرد استفاده کند دارای مزیت می باشد.
نکته: برای داشتن یک رابطه دهانی لذت بخش دانستن نقاط حساس در طرف مقابل و تحریک آن ها دارای اهمیت است. اکثر خانم ها لمس شدن در ناحیه کلیتوریس را بسیار تحریک کننده می دانند با این حال برای برخی این عمل دردناک و غیر قابل تحمل است؛ بنابراین بهتر است با شریک خود در این باره صحبت کنید. همچنین نوع و نحوه به کار گیری اورال سکس در مردان مختلف نتایج مختلفی به همراه خواهد داشت. بنابراین بهتر است در رابطه با وضعیتی که بهترین جواب را می دهد با مرد صحبت کنید تا هم لذت را در رابطه بیشتر کنید و هم از انزال زودرس جلوگیری کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (509 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (35 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (34 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (8 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (7 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
اعلام اسامی 30 دانشجوی نمونۀ سال 1402
برنامه تازه اردوغان برای بقاء / ترکیه از روی عربستان کپی می‌کند
دغدغه‌ها و اولویت‌های پزشکیان و جلیلی برای «آموزش و پرورش»
جلیلی: دولت را با 1500 تحریم تحویل رئیسی دادند!
ماجرای جمله «به شما ناهار دادند؟» شهید رئیسی چه بود
واردات خودروهای ارزان قیمت با کیفیت در دستور کار دولت
مدافع پرسپولیس به تراکتور پاسخ مثبت داد / هایجک چهارم از اردوی سرخ پوشان توسط زنوزی
سرخط مهم‌ترین اخبار ایران و جهان / 11 تیر 1403
از واکنش متفاوت پسر بزرگ دهقان فداکار به توییت پزشکیان تا مراسم وداع با شهید حافظ صندوق در حواشی داغ امروز دوشنبه 11 تیر 1403
همسر سعید جلیلی چرا غایب است و این کاندیدا را همراهی نمی کند؟ / شغل او چیست؟ + عکس
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
(تصاویر) سفر به عصر قاجار؛ اردکی که عاشق خواجۀ دربار شده بود!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس