ساعدنیوز
ساعدنیوز

قیمت دوربین کانن دیجیتالی مدل EOS 250D - Canon EOS 250D Digital Camera

  شنبه، 30 مرداد 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت دوربین کانن دیجیتالی مدل EOS 250D - Canon EOS 250D Digital Camera
در این مطلب به بررسی امکانات و ویژگی های دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 250D خواهیم پرداخت، با ما در ساعدنیوز همراه شوید.
قیمت: 18,292,000 تومان
بروزرسانی: پنجشنبه، 03 شهریور 1401

نقد و بررسی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 250D

شرکت کانن دوربین EOS 250d را به بازار عرضه نمود. این دوربین همه کاره هم در عکاسی و هم فیلمبرداری استفاده می شود. این دوربین در برخی از کشور ها با نام دوربین EOS Rebel SL3  نیز شناخته می شود. این دوربین کوچک از سری دوربین های EOS DSLR  می باشد. این دوربین ویژگی و آپشن های مختلفی را با دکمه ها و کلید های متفاوت برای راحت شدن کار عکاس ارائه کرده است.

دوربین 250D، دوربینی با طراحی  بدنه ای جمع و جور یا به اصطلاح کامپکت که طرفداران زیادی دارد. دوربین جدید 250D  کانن بهترین همراه برای کسانی که عکاسان تازه کار هستند یا عکاسان حرفه ای یا حتی کسانی که بدنبال ثبت لحظات شیرین خود هستند، می باشد.

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 250D

 

حسگر و پردازشگر دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 250D

این دوربین کوچک مجهز به سنسور 24.1 مگاپیکسلی با فرمت APS-C از نوع CMOS  به همراه پردازشگر DIGIC 8، کیفیت عکسبرداری و فیلم برداری UHD 4K بالایی دارد. ترکیب این حسگر و پردازشگر بهمراه ایزوی ISO با میزان حساسیت 100-25600 عکاسی در هر شرایط نوری را فراهم ساخته و در کنار هم عکس های زیبایی را به تصویر می کشند.

پردازشگر عکس DIGIC 8 امکان عکاسی با کیفیت حتی در نور کم را میسر می نماید. پردازشگر تصویر در هنگام استفاده از تنظیمات یا اعداد بالا برای ایزو (ISO)، وضوح تصویر را در شرایط نوری کم افزایش می دهد تا براحتی جزئیات دیده شوند و تصاویر حالت طبیعی خود را حفظ می نمایند. سنسور این دوربین عکس ها و فیلم های با کیفیتی را تولید می کند که تمامی جزئیات در تصاویر پویا، رنگ های سرد و گرم به تصویر کشیده می شود. به شما این اطمینان را می دهم که تصاویر گرفته شده با این دوربین تحسین برانگیز خواهد شد پس کافیست دوربین را روشن کنید.

بعد از فروش بسیار خوب دوربین رده متوسط کانن ۲۰۰D در سال ۲۰۱۷، این بار منتظر دوربینی بسیار بروزتر با نام دوربین عکاسی کانن مدل EOS 250D روبرو میباشیم  که با اسم های مانند Rebel SL3 و EOS Kiss X10 هم نامدار میباشد. دوربین عکاسی کانن مدل EOS 250D در آوریل ۲۰۱۹ به واسطه شرکت کانن عرضه شد؛ در حقیقت یک مدل DSLR با حسگر ۲۴٫۱ مگاپیکسلی CMOS در نوع APS-C میباشد. با اینکه در نخستین نگاه میشود عنوان کرد که یکی از امکانات بینظیر در دوربین کانن ۲۵۰D، ویژگی ثبت فیلم های با رزولوشن ۴K-25p میباشد، ولی به هیچ عنوان نمیشود از گفتن مزایایی این دوربین دوری کرد. استفاده از پردازنده با سرعت بالا و بسیار پر قدرت DIGIC 8 نیز به همراه حسگر CMOS، عکسبرداری پشت سر هم تا ۵ فریم بر ثانیه و وسعت حساسیت ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ را برای طرفداران پروپاقرص این مدل به ارمغان خواهد آورد. همچنین در ساختار دوربین عکاسی کانن مدل EOS 250D ما با بهره مندی از یک صفحه نمایش تاچ ۳ اینچی قابل چرخنده روبرو میباشیم که قابلیت این را دارد در عکسبرداری زاویه های بسیار سخت، به خوبی کار ما را راه بیندازد. در خصوص با ویژگی های ارتباطی این مدل میشود به ویژگی اتصال به دستگاه‌های با هوش بالا مانند تلفن همراه، تبلت و … از طریق ارتباط بدون سیم یعنی وای فای و بلوتوث اشاره کرد. لنز تعبیه شده بر روی این دوربین ، لنز کانن EF-S 18-55mm F4-5.6 IS STM میباشد.

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 250D

 

طراحی منظره‌یاب و صفحه نمایش دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 250D

این دوربین صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی با قابلیت چرخش برای عکس های سلفی، تجهیز شده است. چرخش صفحه در عکاسی از زوایای پایین تا بالا نیز استفاده می شود. صفحه ی LCD امکان ویرایش و بازدید عکس ها را آسان می سازد. همچینین هنگام فیلمبرداری با ضربه زدن به صفحه نمایش به کمک سنسور Dual Pixel CMOS AF ، فوکوس در آن نقطه قفل می گردد. در صفحه نمایش شما می توانید با حرکات دست در صفحه، میزان زوم گرفتن عکس و یا دیدن عکس گرفته شده و کنترل تنظیمات ویرایش و … را کنترل نمائید.

این دوربین مجهز به یک منظره یاب واید با فوکوس 9 نقطه می باشد که شما را در گرفتن عکسهایتان یاری می دهد. فوکوس 9 نقطه ی با تشخیص فازی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید در زمان عکاسی با منظره یاب در نور کم بتوانید فوکوس دقیق و سریعی داشته باشید. نقطه ی مرکزی دوربین از قابلیت تشخیص متقاطع برخوردار می باشد که سرعت و دقت بالایی دارد.

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 250D

 

قابلیت اتصال بی سیم دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 250D

دوربین 250D براحتی و سریع به wifi متصل می شود. شما می توانید تصاویر خود را با اتصال دوربین به وای فای در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین این دوربین به قابلیت بلوتوث مجهز است. بعلاوه قابلیت بلوتوث به شما اجازه ی اتصال به کنترل از راه دور دوربین، برای عکاسی از راه دور و یا برداشتن لوکیشن دوربین به وسیله گوشی هوشمند را ممکن می سازد.

کیفیت فیلم برداری 4k ، تایم لپس 4k دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 250D

دوربین D250 ویدیوهایی با کیفیت 4K و با فریم ریت 24p با کیفیت سینمایی می گیرد. این دوربین رزولوشن چهار برابر Full HD سوژه مورد نظر خود را در نهایت شفافیت نمایش می دهد.
دوربین D250 با امکاناتی از قبیل تایم لپس با کیفیت 4k، خلاقیت شما را هدایت می کند؛ تا در هر موقعیتی که هستید به کمک این دوربین تصاویری کم نظیر خلق بنمائید.
شما بدون نیاز به هیچگونه نرم افزار خارجی می توانید عکس هایی با کیفیت از ویدیوهای خود استخراج نمائید. دوربین 250d قابلیت های متفاوتی را برای ویرایش و یا ایجاد حسی مناسب در عکستان را، در اختیار شما قرار می دهد.

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 250D

 

انواع فوکوس سیستم دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 250D

دوربین 250 دی از سیستم تشخیص فاز 9 نقطه ای خود برای سرعت و دقت فوکوس کردن در هنگام عکاسی و فیلم برداری در شرایط مختلف استفاده می نماید.
فوکوس اتوماتیک به گونه ای طراحی شده؛ که برای گرفتن عکس اهمیتی نمیدهد که سوژه در حال حرکت است یا ثابت و یا اینکه در نور کم یا زیاد است.
دوربین D250 منطقه ی بسیار وسیعی از 88% افقی و تا 100% قائم را برای اتوفوکوس ارائه می نماید. قابلیت تشخیص چشم نقطه ی فوکوس را بر اساس محل چشم فرد مشخص میسازد. در این حالت ما یک عکس مهندسی شده و دقیق را ثبت می کنیم. سنسور به گونه ای طراحی شده که قابلیت شناسایی اتوفوکوس را بهبود میبخشد.
سیستم Dual Pixel CMOS AF در هنگام استفاده از لایو یو و فیلمبرداری قدرت بالایی را حس خواهید کرد و در عکاسی از سوژه متحرک قوی عمل می نماید و خیلی دقیق و سریع سوژه را دنبال می کند. سیستم تشخیص چشم باعث می شود تا اولویت فوکوس خودکار روی چشمان سوژه قرار گیرد.
در هنگام فیلمبرداری سیستم Movie AF نیز باعث می شود در زمان تغییر سوژه خیلی سریع فوکوس را روی سوژه ی جدید تغییر دهید.
با وجود صفحه ی لمسی می توانید سوژه ی را لمس کنید و به راحتی نقطه ی فوکوس را تغییر دهید. قابلیت تشخیص چهره و فوکوس ردیابی به شما کمک می نماید تا بتوانید فوکوس را روی چهره سوژه ی متحرک خود ثبت نگه دارید.

نوع لنز دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 250D

این دوربین فوق العاده سبک و خوشدست به راحتی با لنزها، فلاش ها و لوازم جانبی سازگار می باشد و شما را در ثبت عکس های مورد نظر خود، کمک می نماید.
این دوربین در کیت لنز، یک لنز EF-S 18-55mm موجود است. فاصله کانونی ۱۸-۵۵ میلیمتر و دیافراگم f/3.5-5.6 با دهانه EF-S می باشد که مناسب برای دوربین های کانن است. این لنز دارای 200 گرم وزن و ابعاد ۷۰×۶۸٫۵ میلی متر می باشد. این لنز پوشش‌دهی مناسبی را از فاصله‌ای ایده ‌آل برای یک پرتره تا عکاسی‌های واید انگل فراهم می نماید.
سیستم تصویر اپتیکال این دوربین تا حد امکان لرزش‌های غیر ارادی دوربین را جبران می نماید تا شفافترین تصویر به عکاس ارائه شود. این قابلیت هنگام استفاده از سرعت شاتر بالا و یا بهره بردن از بزرگ نمایی در تصویر، شما را یاری می دهد تا با دردسر مواجه نشوید.

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 250D

 

۹ نقطه وضوح تشخیص فازی و ویژگی Dual Pixel CMOS AF

دوربین عکاسی کانن EOS 250D 18-55 دارای ۹ نقطه ی وضوح با تشخیص فازی میباشد که به شما این قابلیت را خواهد داد تا قابلیت این را داشته باشید در هنگام عکسبرداری با چشمی در محیط های با نور پایین نیز فوکوس دقیق و سرعت بالایی دارد. نقاط مرکزی این کدل از ویژگی تشخیص متقاطع هم پشتیبانی میکند که سرعت و دقت بسیار خوبی دارد.

ویژگی Dual Pixel CMOS AF در زمان بهره برداری از Live View و تصویربرداری پر قدرت و بسیار خوبی دارد و در زمان تصویربرداری حسی مشابه به مدل های تصویربرداری به شما تقدیم میکند. این ویژگی مخصوص عکسبرداری از شخصیت های در حال حرکت بسیار قوی عمل خواهد کرد و می شود بسیار دقیق و سریع شخصیت را در پی دارد. ویژگی Movie Servo AF هم سبب خواهد شد بتوانید در هنگاه عوض کردن شخصیت در تصویربرداری بسیار سریع وضوح را بر روی سوژه ی تازه اعمال میکند. با وجود نمایشگر تاچ قابلیت این را دارید با تاچ کردن شخصیت مورد نظر روی نمایشگر تاچ به سادگی نقطه ی وضوح را عوض بکنید. و نیز ویژگی تشخیص چهره و وضوح ردیابی به شما کمک می کند خیلی ساده بتوانید فوکوس را روی چهره ی سوژه ی متحرک خود نگه دارید.

کلام پایانی

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 250D به همراه لنز 55-18 کمپانی کانن مشابه دیگر دوربین ها و تولیدات خودش، از کیفیت بسیار بالایی در تولید استفاده کرده است و ویژگی های تعداد بالای آن، قابلیت عکاسی را به کار راحتی مبدل کرده است  و حتی اگر کاربر تازه کاری هستید، با استفاده از این مدل میتوانید تصویرهای بینظیری را به ثبت بکنید و بعد از آن با بهره بردن از نمایشگر 3 اینچی این دوربین، به مشاهده کردن و نیز بررسی تصاویر گرفته شده بپردازید.

مشخصات فنی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 250D

بدنه

نوع بدنه SLR فشرده

سنسور

تعداد پیکسل موثر
24 مگاپیکسل
حداکثر رزولوشن 6000 در 4000
نسبت تصویر 1:1، 4:3، 3:2، 16:9
اندازه‌ی سنسور APS-C ‏ (22.3 در 14.9 میلی‌متر)
نوع سنسور
CMOS
پردازنده DIGIC 8

مشخصات تصویر

بازه‌‌ی حساسیت 100-25600
حداقل حساسیت ارتقایافته  
حداکثر حساسیت ارتقایافته 51200
لرزشگیر داخلی خیر
پسوند غیرفشرده RAW

لنز و سیستم فوکوس

فوکوس خودکار - تشخیص کنتراست
- تشخیص فاز
- چندگانه
- مرکزی
- تک‌نقطه انتخابی
- تعقیب سوژه
- تکی
- پیوسته
- لمسی
- تشخیص چهره
- نمای زنده
فوکوس دستی بله
تعداد نقطه‌ی فوکوس 3975
مانت اتصال لنز کانن EF/EF-S
قابلیت تعویض لنز بله
ضریب فاصله کانونی 1.6 برابر

نمایشگر و منظره‌یاب

نوع صفحه‌نمایش
TFT LCD
تعداد نقاط صفحه‌نمایش 1,040,000 نقطه
اندازه‌ صفحه‌نمایش 3.0 اینچ
صفحه‌نمایش چرخان چرخان
صفحه‌نمایش لمسی بله
نمای زنده بله
منظره‌یاب بله
نوع‌ منظره‌یاب
اپتیکال (pentamirror)
پوشش منظره‌یاب 95 درصد
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب 0.87 برابر

قابلیت‌های عکاسی

حداقل سرعت شاتر 30 ثانیه
حداکثر سرعت شاتر 1/4000 ثانیه
فلاش داخلی
بله
درگاه اتصال فلاش خارجی بله
حداکثر نرخ عکاسی پیاپی 5.0 فریم بر ثانیه
تایمر عکاسی خودکار بله (2 یا 10 ثانیه)
حالات نورسنجی - چندگانه
- مرکزی
- نقطه‌ای
- جزئی
جبران نوردهی ±5 (در فواصل پله‌ای 1/3EV، 1/2EV )
براکت نوردهی خودکار ±3 (3 فریم در فواصل پله‌ای 1/3EV، 1/2EV )

قابلیت‌های فیلمبرداری

فرمت فیلمبرداری MPEG-4، H.264
حالات فیلمبرداری 2160 × 3840 (23.98 و 25 فریم بر ثانیه)
1080 × 1920 (25، 30، 50 و 60 فریم بر ثانیه)
میکروفون داخلی
استریو
بلندگو
مونو
ضبط تایم‌لپس بله

فضای ذخیره‌سازی

نوع حافظه جانبی SD/SDHC/SDXC (سازگار با UHS-I)

اتصالات

USB
USB 2.0
HDMI بله
ورودی میکروفن بله
خروجی هدفون خیر
کنترل از راه دور بله
وای‌فای بله
بلوتوث بله
GPS خیر
NFC خیر

متفرقه

زمان معرفی 2019/04/10
قیمت جهانی در زمان عرضه
- 599 دلار (بدنه)
- 749 دلار (به همراه لنز واید 18 تا 55 میلی‌متری F4-5.6)

مشخصات فیزیکی

ابعاد 122 در 93 در 70 میلی‌متر
وزن (با احتساب باتری) 449 گرم
مقاوم در برابر شرایط محیطی خیر
نوع باتری باتری لیتیوم یون LP-E17
عمر باتری (تعداد عکس بر اساس استاندارد CIPA)
1070
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (79 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (75 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (36 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (33 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (30 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (27 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (23 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (16 نظر) عکسی از خانه ابدی زهره فکور صبور و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (13 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (13 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (12 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل عقرب سیاه/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس خلاقیت منحصربفرد یک ایرانی برای ساختن قلیان با آفتابه حماسه آفرید/ این عتیقه فروشی نیست+عکس رونمایی از چهره جذاب و بدون ریش و سبیل عباس کاکاوندی، بازیگر داعشی سریال پایتخت/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست!+عکس 4 زنگ خطر که باید قبل از خشک شدن گیاهان به آن توجه کنید موثرترین روش های از بین بردن جوش سر سیاه بینی در خانه چرا ابروهام رنگ فیبروز و هاشور رو نمیگیره (ویدئو)سکانس خنده دار خواستگاری قل مراد از فروغ در سریال باغ مظفر/شفیعی جم باز هم ملت رو از خنده روده بر کرد خلاقیت هوشمندانه اُوستا نقّاش برای رنگ آمیزی3 بعدی اتاق کودک/ وقتی استعداد تو خون آدم باشه میشه همین+ عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 16 اریبهشت 1403 فال شمع یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 + فیلم فال قهوه با نشان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به کیک تولد 48 سالگی و 2طبقه کریم باقری/ شیک در عین سادگی+ عکس خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد عکسی از خانه ابدی علی طباطبایی و پدربزرگش که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده؛ انفجار مخزن! +ویدئو نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ+عکس/ چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍 فریبا نادری: همسرم منو نمیگرفت تا اینکه گریه و زاری کردم گفتم من جوونیمو برات گذاشتم+ویدئو مادرانگی و بچه داری کیوت حدیث میرامینی، روشنکِ سریال دلنوازان/ ماشالا چه بچه بانمکی+عکس صحبت های خنده دار آقای قرائتی: به رهبر گفتم برای بچه های مدرسه پول بدیم طلبه بیاد نماز بخونه گفت نمیخواد نماز برای خداست گفتم پول تاکسیشو باید بده +ویدئو😂👌 خلاقیت خنده دار مهندس ایرانی در پیوند موفقیت آمیز پیکان به پرشیا حماسه آفرید+عکس/ شرکت بنز باید سازنده اینو استخدام کنه تغییر استایل سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس انتخاب بازیگران منوچهر هادی در فیلم جدیدش بدون حضور یکتا ناصر +عکس/از جواد خیابانی تا حمید گودرزی... نگاهی به سفر رهبر انقلاب به لرستان با ماشین معمولی و فقط با یک راننده/مردم لُر جواهرند +عکس این زن اولین واردکننده تاکسی به تهران بود/ یک تاکسی سهم پسرانی که متاهل می شدند+عکس (عکس) گریه های تلخ محمود احمدی نژاد در روز تشییع پیکر برادر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند!
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...