قیمت دوربین کانن دیجیتالی پاورشات SX620 HS - Canon SX620 HS Digital Camera

  شنبه، 30 مرداد 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت دوربین کانن دیجیتالی پاورشات SX620 HS - Canon SX620 HS Digital Camera
در این مطلب به بررسی امکانات و ویژگی های دوربین عکاسی دیجیتال کانن پاورشات SX620 HS خواهیم پرداخت، با ما در ساعدنیوز همراه شوید.
قیمت: 10,380,000 تومان
بروزرسانی: پنجشنبه، 03 شهریور 1401

نقد و بررسی دوربین عکاسی دیجیتال کانن پاورشات SX620 HS

کانن پاورشات SX620 HS یک دوربین کامپکت سوپرزوم است. اگر به هر دلیلی به یک دوربین خیلی کوچک با توانایی زوم خیلی زیاد احتیاج دارید، SX620 گزینه‌ی مناسب شماست. لنز این دوربین توانایی زوم ۲۵ برابر دارد و بوسیله‌ی آن به راحتی می‌توانید تصویر سوژه‌های دوردست را ثبت کنید. این دوربین مجهز به لنز 25-625 میلی‌متر است بدین معنی که به جز زوم زیاد، می‌تواند در حالت خیلی واید هم عکاسی کند. برای اینکه لرزش‌ دست در زوم زیاد باعث تار شدن عکس نشود، این دوربین مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال هوشمند شده است.

در قلب این دوربین یک سنسور تصویر ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته که به همراه پردازشگر تصویر DIGIC 4+، باعث ثبت عکس‌های خیلی با کیفیت می‌شود. ترکیب این سنسور و پردازنده باعث شده که دوربین توانایی عکاسی پیاپی با سرعت ۷٫۱ فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری Full HD با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را پیدا کند. این دوربین کاملا باریک ساخته شده و در قسمت پشت آن یک نمایشگر ۳ اینچی با رزولوشن ۹۲۲ هزار نقطه قرار گرفته است. با استفاده از Wi-Fi داخلی می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌هایی که گرفته‌اید را به راحتی به گوشی همراه منتقل کنید. این دوربین مجهز به سنسور تصویر ۲۰ مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی است. این سنسور تصویر کوچک و تقریبا هم‌اندازه‌ی سنسورهای تصویری است که در گوشی‌های همراه قرار داده می‌شود. بنابراین نباید انتظار داشته باشید که SX620 در نور کم عکس‌های خیلی عالی بگیرد.

دوربین عکاسی دیجیتال کانن پاورشات SX620 HS

 

کیفیت زوم دوربین عکاسی دیجیتال کانن پاورشات SX620 HS

لنز 25-625 میلی‌متری این دوربین از حالت خیلی واید تا خیلی تله‌فوتو را پوشش می‌دهد. بنابراین این دوربین مناسب عکاسی از سوژه‌های مختلف است. از چشم‌اندازهای گسترده‌ی طبیعی گرفته تا سوژه‌های دوردست حیات‌وحش. این لنز در نوع خود بسیار هیجان‌انگیز است چرا که اگر بخواهید چنین لنزی را روی یک دوربین DSLR داشته باشید، اولا پیدا نمی‌شود، دوم اینکه اگر پیدا شود فوق‌العاده گران‌قیمت خواهد بود.

لنز این دوربین مجهز به لرزش‌گیر تصویر اپتیکال هوشمند است. این لرزش‌گیر هم در حالت عکاسی و هم فیلم‌برداری از لرزش تصویر می‌کاهد تا عکس شارپ‌تری ثبت شود. لرزش‌گیر تصویر این دوربین دارای حالت‌های زیر است:

  • لرزش‌گیر در حالت‌های عکاسی

حالت نرمال برای خنثی کردن لرزش‌‌های معمولی است، حالت Panning برای اینکه بتوان دوربین را به حالت افقی حرکت داد که در این حالت لرزش‌گیر این عمل را مختل نکند؛ لرزش‌گیر حالت ماکرو برای اینکه لرزش‌های معمول به هنگام عکاسی ماکرو خنثی شود و حالت استفاده از سه‌پایه که لرزش‌گیر به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود

  • لرزش‌گیر در حالت‌های فیلم‌برداری

لرزش‌گیر پویای تصویر به هنگام فیلم‌برداری در حالت واید و خنثی کردن لرزش‌هایی که معمولا به هنگام راه رفتن و فیلم گرفتن رخ می‌دهند، لرزش‌گیر حالت زوم زیاد که لرزش‌های شدید را خنثی می‌کند و لرزش‌گیر حالت فیلم‌برداری با سه‌پایه که میزان لرزش احتمالی دوربین به هنگام فیلم‌برداری با سه‌پایه را کاهش می‌دهد.

دوربین عکاسی دیجیتال کانن پاورشات SX620 HS

 

دیگر ویژگی‌های دوربین عکاسی دیجیتال کانن پاورشات SX620 HS

این دوربین مجهز به Wi-Fi و NFC داخلی است. با استفاده از این دو فناوری به راحتی می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌هایی که می‌گیرید را به گوشی هوشمند خود منتقل کنید. روی بدنه‌ی این دوربین یک دکمه‌ی Wi-Fi قرار دارد تا کار اتصال باز هم آسان‌تر شود. نمایشگر ۳ اینچی ۹۲۲ هزار پیکسلی این گوشی کار کادربندی و تماشای عکس‌های گرفته شده را آسان می‌کند. این دوربین همچنین دارای 46 فیلتر هنری در گروه‌های Retro، Monochrome، Special و Natural است. فناوری Hybrid Auto که قبل از گرفته شدن هر عکس، یک ویدیوی چند ثانیه‌ای ضبط می‌کند و سپس همه‌ی آن‌ها را در قالب یک ویدئوی 720p HD گرد هم می‌آورد.

دوربین عکاسی دیجیتال کانن پاورشات SX620 HS

 

جمع‌بندی

همان‌طور که اشاره کردیم، اگر به هر دلیلی به یک دوربین سوپرزوم کوچک احتیاج دارید که به راحتی در جیب جای شود و قیمت مناسبی داشته باشد،‌ کانن پاورشات SX620 گزینه‌ی مناسبی برای شماست.

مشخصات فنی دوربین عکاسی دیجیتال کانن پاورشات SX620 HS

بدنه

نوع بدنه
کامپکت

سنسور

تعداد پیکسل موثر 20 مگاپیکسل
حداکثر رزولوشن 5184 در 3888
نسبت تصویر 1:1, 4:3, 3:2, 16:9
اندازه‌ی سنسور 1/2.3 اینچی (6.17 در 4.55 میلی‌متر)
نوع سنسور
BSI-CMOS
پردازنده +Digic 4

مشخصات تصویر

بازه‌‌ی حساسیت خودکار, 80-3200
لرزشگیر داخلی بله
پسوند غیرفشرده خیر

لنز و سیستم فوکوس

فوکوس خودکار
- تشخیص کنتراست
- چندگانه
- مرکزی
- تک‌نقطه انتخابی
- تعقیب سوژه
- تکی
- پیوسته
- تشخیص چهره
- نمای زنده
فوکوس دستی بله
تعداد نقطه‌ی فوکوس 9
فاصله کانونی لنز 25-625 میلی‌متر
قابلیت تعویض لنز خیر
حداکثر گشودگی دیافراگم F3.2–6.6
حداکثر زوم اپتیکال 25 برابر
حداقل فاصله فوکوس عادی 5 سانتی‌متر
حداقل فاصله فوکوس ماکرو 1 سانتی‌متر

نمایشگر و منظره‌یاب

نوع صفحه‌نمایش TFT LCD
تعداد نقاط صفحه‌نمایش 922,000 نقطه
اندازه‌ صفحه‌نمایش
3 اینچ
صفحه‌نمایش چرخان
ثابت
صفحه‌نمایش لمسی خیر
نمای زنده بله
منظره‌یاب خیر

قابلیت‌های عکاسی

حداقل سرعت شاتر 15 ثانیه
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
فلاش داخلی
بله
برد فلاش داخلی 4.00 متر
درگاه اتصال فلاش خارجی خیر
حداکثر نرخ عکاسی پیاپی 2.5 فریم بر ثانیه
تایمر عکاسی خودکار بله (2 یا 10 ثانیه)
حالات نورسنجی
- چندگانه
- مرکزی
- نقطه‌ای
جبران نوردهی ±2 (در فواصل پله‌ای 1/3EV )
براکت نوردهی خودکار  

قابلیت‌های فیلمبرداری

فرمت فیلمبرداری MPEG-4, H.264
حالات فیلمبرداری 1080 × 1920 (30p)
720 × 1280 (30p)
میکروفون داخلی مونو
بلندگو
مونو
ضبط تایم‌لپس خیر

فضای ذخیره‌سازی

نوع حافظه جانبی SD/SDHC/SDXC

اتصالات

USB USB 2.0
HDMI بله
ورودی میکروفن خیر
خروجی هدفون خیر
کنترل از راه دور بله
وای‌فای بله
بلوتوث خیر
GPS خیر
NFC بله

متفرقه

زمان معرفی 2016/05/11
قیمت جهانی در زمان عرضه
279 دلار

مشخصات فیزیکی

ابعاد 97 در 57 در 28 میلی‌متر
وزن (با احتساب باتری) 182 گرم
مقاوم در برابر شرایط محیطی خیر
نوع باتری باتری لیتیوم یون NB-13L
عمر باتری (تعداد عکس بر اساس استاندارد CIPA) 295

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (8 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی کیوان ساکت اف، تازه داماد سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی (1 نظر) چهره محزون و ناراحت وحید شمسایی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانش+عکس (1 نظر) انتشار برای اولین بار ؛ جدیدترین تصاویر ثبت‌شده از آخرین پرواز بالگرد رئیس‌جمهور شهید و همراهانش (1 نظر) فیلمی تاریخی و دیده نشده از شهید جمهور / اینجانب سید ابراهیم رئیسی هستم ... (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو (1 نظر) تعبیر جالب حجت‌الاسلام قرائتی درباره شهادت ابراهیم رئیسی+ویدئو (1 نظر) (عکس) ادای احترام استقلالی ها به رئیس جمهور شهید در تمرین امروز این تیم (1 نظر) حضور رهبر معظم انقلاب در خانه سید ابراهیم رئیسی برای قوت قلب همسر و فرزندانش+عکس/ خانه ایی سراسر فرش ماشینی و بدون تجملات! (1 نظر) آخرین قاب دو نفره پدر و پسری شهید مالک رحمتی که در تاریخ ماندگار شد+عکس (1 نظر) صحبتهای قابل تامل برادر سید ابراهیم رئیسی و زینب سلیمانی درباره رئیس جمهور شهید کشور+ ویدیو (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
واکنش جالب و دیدنی شهید ابراهیم رئیسی به یک نقاشی خاص+ویدیو بالگرد شهید رئیسی چگونه دچار آتش سوزی شده است؟ / آثار اصابت گلوله در اجزای بالگرد رئیس جمهوری مشاهده نشد شیطنت جدید ایران اینترنشنال درباره خاکسپاری سیدابراهیم رئیسی+عکس دختران سیدابراهیم رئیسی چه زمانی ازدواج کردند؟/ جهیزیه شان در چه حدی بود؟+ویدیو گلباران کردن خانه ابدی سیدابراهیم رئیسی پس از مراسم تدفین و قرآن خواندن خادمان بر مزار رئیس جمهور شهید+عکس گریه و بی تابی جگرسوز پدر و مادر و برادر و خواهر شهید مالک رحمتی بر سر پیکر استاندار جوان آذربایجان شرقی+ویدیو شغل دختر بزرگ دختر ابراهیم رئیسی؛ تحصیلات دختران رئیس جمهور شهید چیست؟+ویدیو دلجویی و پیام رهبر معظم انقلاب برای مادر سیدابراهیم رئیسی+ویدیو کوچکترین نوه سید ابراهیم رئیسی در آغوش رهبر معظم انقلاب در غیاب پدربزرگ شهیدش+عکس نگاهی به لباس جالب شاطرها در دربار ناصرالدین شاه+عکس ایست قلبی یک شهروند تبریزی به دلیل شهادت آیت الله آل هاشم، امام جمعه محبوب استقبال باشکوه از پیکر استاندار جوان آذربایجان شرقی، شهید مالک رحمتی در مراغه+ویدیو پایان شایعات با انتشار تصویر محافظ شخصی رئیس جمهور در مشهد مقدس حضور شجاع خلیل زاده، ستاره تیم ملی در مراسم یادبود شهدای خدمت+عکس سفر به تهران قدیم؛ تصاویر جالب یک شهربازی در 40 سال پیش که جمع شد پادشاه بحرین خواستار از سرگیری روابط با ایران شد خطبه عقد شهید رئیسی را چه کسی خواند و مهریه همسرشان چقدر بود؟+ویدیو سازمان ملل برای رئیس جمهور مجلس یادبود می گیرد نخستین گزارش ستاد کل نیروهای مسلح از حادثه بالگرد رئیس جمهور حواشی داغ امروز جمعه 4 خرداد 1403 خاطره‌ شیرین همراه همیشگیِ رئیس جمهور شهید+ویدیو ماجرای دستور رئیس جمهور به سخنگوی دولت برای معذرت خواهی از مردم درباره کمبود این اقلام+ویدیو آخرین نامه به رئیس جمهور شهید فال روزانه امروز جمعه 4 خرداد ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 4 خرداد 1403 خاطره جالب محافظت از امام جمعه محبوب و شهید تبریز با اسلحه پلاستیکی!+عکس ناگفته های کارگردان اخراجی ها از رئیس جمهور، شهید سید ابراهیم رئیسی ساخت خانه با بطری های پلاستیکی نوشابه/ ابتکار جالب این جوان رو ببینید!+ویدیو نجابت و اصالت ستودنی پدر آیت الله آل هاشم وقتی از صندلی خودشان بلند شدند تا مهمانان بنشینند+ویدئو این خبر دروغ درباره بالگرد رئیس جمهور 40 میلیون بازدید گرفت/ فردی که دروغ‌پراکنی کرده بود احضار شد گل آرایی محل دفن و مزار شهید رئیسی در حرم امام رضا (ع)+عکس پیام تسلیت علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی برای رئیس جمهور شهید و همراهانش+عکس حضور پسر رهبر معظم انقلاب در مراسم تدفین شهید رئیسی+عکس گزارش تصویری از مراسم تشییع و تدفین امام جمعه معتبر، شهید آل هاشم در تبریز اولین تصاویر از مزار شهید آیت الله رئیسی/ آسمان بار امانت نتوانست کشید، کوه اینبار تو را سخت در آغوش گرفت دست نوشته متفاوت بانوی عزادار برای شهید جمهور: آری شش کلاس! و قسم به آسمانی که در سوگ رئیس جمهور گریست+فیلم علت به وجود آمدن لکه‌ی سفید روی ناخن و روش‌های درمان آن فال ابجد روزانه جمعه 4 خرداد 1403 آیا می‌توان سیب‌زمینی جوانه‌زده را مصرف کرد
تیتر امروز