دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

پروفایل مسی در واتساپ لو رفت/ فقط ببینید ستاره فوتبال چه عکسی انتخاب کرده! 

چهارشنبه، 29 شهریور 1402
ساعدنیوز: تصویری از پروفایل لیونل مسی را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبر ورزشی، هر چیزی که به لیونل مسی مربوط می‌شود توجه میلیون‌ها هوادار او را به خود جلب می‌کند، حتی کوچکترین جزئیات می‌تواند واکنش‌های زیادی در پی داشته باشد، مثل افشای عکسی که او در پروفایل واتس‌اپ خود دارد.

داشتن شماره مسی دشوار است اما حضور در لیست مخاطبان بهترین بازیکن جهان دشوارتر است. اینکه مسی چه عکسی در پروفایل واتس‌اپ خود دارد تا روز دوشنبه راز بود، به جز برای نزدیکترین افراد به ستاره آرژانتینی، از جمله برادرزاده‌اش توماس مسی.

توماس پسر ماتیاس، دومین برادر از سه برادر لئو، در مصاحبه‌ای با آبیتاره کامیونیکاسیونس عکس پروفایل عمویش در واتس‌اپ را فاش کرد و این کار را به شکلی مرموز انجام داد و از مخاطبین خواست تا حدس بزنند کاپیتان آلبی‌سلسته از چه تصویری در پروفایلش استفاده می‌کند.

در پروفایل مسی عکسی خانوادگی است که هنگام جشن قهرمانی آرژانتین در جام‌جهانی 2022 قطر در زمین گرفته شده بود و همسرش آنتونلا روکوزو و سه پسرشان تیاگو، چیرو و متئو در آغوش مسی نشسته‌اند. و در میان پای مسی جایزه «بهترین بازیکن جام جهانی» قرار دارد.

این تصویر برای مسی معنای بسیار زیادی دارد، وقتی که پس از تلاش زیاد سرانجام جام قهرمانی جهان را به دست می‌آورد و در کنار همسر و پسرانش بزرگترین دستاورد دوران حرفه‌ای خود را جشن می‌گیرد.

هدف مسی این است که سطح خوبی که دارد را با اینترمیامی حفظ کند، تا امید بسیاری از هوادارانی را که رویای دفاع از عنوان قهرمانی آلبی‌سلسته در جام جهانی 2026 ایالات متحده دارند را زنده نگه دارد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست