پرطرفدارترین گیاهان آپارتمانی برگ پهن برای دکور منزل

  سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403   زمان مطالعه 2 دقیقه
پرطرفدارترین گیاهان آپارتمانی برگ پهن برای دکور منزل
گیاهان برگ پهن می‌توانند در مرکز توجه یک دکوراسیون قرار گیرند و در نتیجه سبب می‌گردند که آپارتمان شما بزرگ‌تر از حالت طبیعی و حقیقی خود دیده شود. در این مطلب ازساعد نیوز به معرفی گیاهان آپارتمانی با برگ‌ های پهن می‌پردازیم.

اگر دوست دارید فضای داخلی آپارتمان خود را زیباتر کنید و در عین حال نمی‌خواهید هزینه زیادی برای آن صرف کنید، انواع گیاه آپارتمانی برگ پهن مناسب شما هستند.

زیباترین گیاهان برگ پهن آپارتمانی


یکی از عوامل که باعث زیباتر شدن چیدمان خانه می‌شود گیاهان آپارتمانی است؛ اما با توجه به توعی که در گونه‌های گیاهان وجود دارد، انتخاب یک گل آپارتمانی مقاوم و زیبا کار مشکلی است؛ به همین دلیل در ادامه چند نمونه از زیباترین گیاهان آپارتمانی برگ پهن را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌تواند فضای خانه را بسیار لوکس کند.

مرغ بهشتی یا استرلیتزیا


یکی از زیباترین گل‌های آپارتمانی که می‌تواند ظاهری فوق‌العاده به فضای داخلی آپارتمان شما ببخشد، مرغ بهشتی یا استرلیتزیا است. این گیاه ارتفاعی حدود یک و نیم متر دارد و برگ‌های بزرگ آن شباهت بسیار زیادی به درخت موز ایجاد کرده‌اند. این گیاه نگهداری نسبتا ساده‌ای دارد و علت نام‌گذاری آن به مرغ بهشتی این است که در قسمت سر این گیاه، گل‌های زیبا و رنگارنگی وجود دارند که بی‌شباهت به پرندگان زیبای بهشتی نیستند.

استرلیتزیا

فیلودندرون از انواع گیاهان برگ پهن


وقتی سخن از انواع گیاه آپارتمانی برگ پهن می‌شود، نباید اشاره فیلودندرون را از یاد برد. انواع فیلودندرون‌ها می‌توانند زیبایی منحصربه‌فردی به فضای داخلی آپارتمان بخشیده و در مرکز توجه‌ها قرار گیرند. این گل‌ها نگهداری دشواری ندارند و از همین سو نیز می‌توانند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شما باشند. انواع گیاه فیلودندرون شامل فیلودندرون نیم‌برگ، فیلودندرون درختی، فیلودندرون برگ انجیری و فیلودندرون قرمز شناخته شده‌ترین انواع این گیاه هستند، که محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم یافته‌اند. تمام گیاه‌های فیلودندرون می‌توانند به خوبی در مقابل نور غیرمستقیم آفتاب رشد کنند.

فیلودندرون

گوش فیل


یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی که قطعا نمونه آن را در بسیاری از خانه‌ها و فیلم‌ها و سریال‌ها دیده‌اید، گیاه گوش فیل است. مراقبت از این گیاه بسیار آسان است و فضای گرم و مرطوب بهترین مکان برای رشد آن است. اگر می‌خواهید یکی از انواع گیاه آپارتمانی برگ پهن را انتخاب کنید که در مرکز توجه آپارتمان قرار گیرد، می‌توانید اقدام به خرید گیاه گوش فیل نمایید.

گوش فیل

آرالیای برگ پهن


این گیاه بومی کشور‌های ژاپن، کره جنوبی و تایوان است. برگ‌های این گیاه به نوعی است که گویا مستقیم از جنگل به آپارتمان آمده و این برگ‌ها می‌توانند توجه همگان را در آپارتمان به خود جلب نمایند. از آنجایی که آرالیای برگ پهن در سایه رشد بهتری از خود نشان می‌دهد، می‌توانید آن را در مقابل نور غیرمستقیم آفتاب نیز قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب تزیین و چیدمان خانه با گیاهان آپارتمانی سر بزنید.

آرالیای

کالاتیا اوربیفولیا


برگ‌های این گیاه به بزرگی برگ‌های فیکوس آفریقایی هستند و روی این برگ‌ها راه‌راه‌های نقره‌ای و سبز رنگ وجود دارند که جلوه‌ای منحصربه‌فرد به این گیاه بخشیده‌اند. کالاتیا اوربیفولیا به خوبی می‌تواند در مقابل نور غیرمستقیم آفتاب و گرما در طول روز رشد کند.

کالاتیا

الیکوآلا گراندیس


اگر به دنبال یک گیاه بلند و در عین حال برگ پهن هستید، لیکوآلا گراندیس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این گیاه برگ‌های بزرگی دارد و نگهداری از آن چندان دشوار نیست. تنها کافیست که به مراقبت از انواع گیاه آپارتمانی برگ پهن علاقه داشته باشید. در عین حال باید پنجره بزرگی برای تامین نور مورد نیاز این گیاه داشته باشید.

الیکوآلا گراندیس


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (204 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (158 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (106 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (106 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (96 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (71 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (57 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (32 نظر) ژست‌های سیدمحمد خاتمی با بازیگران در سینما؛ از تعظیم در برابر مهتاب کرامتی تا پُفیلا خوردن در حال تماشای فیلم+عکس/ همراهی همسر سیدحسن خمینی و سام درخشانی با رئیس‌جمهور سابق (31 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (25 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (25 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (25 نظر)
منتخب روز   
طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....