دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

پست اهانت آمیز حمید فرخ نژاد نقشه سرویس های جاسوسی برای جلوگیری از پخش سریال سقوط بوده است؟ 

شنبه، 26 آذر 1401
کد خبر: 234607
ساعدنیوز: حمید فرخ نژاد یکی از سلبریتی های فحاش و نان به نرخ روزخور که با بازی در پروژه های دولتی و حاکمیتی و استفاده از قراردادهای دلاری بنیادهای فرهنگی رسمی توانسته برای خود در خارج از کشور زندگی ای به هم بزند، با انتشار پستی اهانت آمیز خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامت دائم خودش در ایالات متحده آمریکا را رسمیت بخشید! چرا او این کار را کرد؟

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، فتنه 1401 به مراتب پیچیده تر از فتنه 98 و 88 بود. سرویس های جاسوسی، گروه های تروریستی و تجزیه طلب ها این بار از ظرفیت بالای سلبریتی های بادی به هر جهت و کم سواد برای بسیج کردن موج خشونت های افسارگسیخته در جامعه استفاده کردند.

خون های پاک و بیگناه بسیاری در پی فتنه انگیزی های سلبریتی های وطن فروشی همچون علی کریمی بر روی آسفالت خیابان ها ریخته شد و خانواده های بسیاری داغدار شدند.

تازه ترین فتنه انگیزی از سوی یکی از سلبریتی های سینمایی که سابقه ای طولانی در بازی کردن در فیلم ها و پروژه های دولتی و مناسبتی دارد رقم خورده است. حمید فرخ نژاد یکی از چهره های هنری لمپن در سینمای مستهجن کمدی-موزیکال و شبکه خانگی با توهین مستقیم به رهبر معظم انقلاب اسلامی در صفحه اینستاگرام خود خبرساز شده است. اما ماجرا چیست؟

اصلی ترین آسیب این حرمت شکنی متوجه یک پروژه تصویری یعنی سریال "سقوط" است. که شخصیت اصلی آن را حمید فرخ نژاد بازی کرده است.

این پروژه با اهداف امنیتی و آشکار کردن ریشه های داعش و گروه های تروریستی ساخته شده است و حمید فرخ نژاد بعد از تسویه مالی تصمیم به فرار به آمریکا و انتشار پست اهانت آمیز در صفحه خود گرفته است.

برخی تحلیلگران بر این عقیده هستند که این اقدام فرخ نژاد یک پروژه اطلاعاتی-امنیتی برای جلوگیری از پخش سریال سقوط بوده است. اربابان سلبریتی های خودفروخته که دستشان به خون میلیون ها کودک و زن در خاورمیانه آغشته است به هیچ وجه حاضر نیستند تا نسل جوان ایران که امروز با سمپاشی گسترده آنها در یک جنگ شناختی تمام عیار، در برخی موارد بازیچه بازیگران بین المللی در کف خیابان های کشور شده اند، با واقعیت های دنیای سیاست آشنا شوند.


12 پسندیدم 6 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
1 سال پیش

خخخخخخخخخخخخ
پاسخ
ناشناس
1 سال پیش

زرشک
پاسخ
مونا
1 سال پیش

چون اون یک بی وجود بی ریشه ست ..کسی که هویت نداشته باشه از پدر مادر حلال دنیا نیومده باشه نتیجه ش همین میشه که به کشور ک مردمش برا منافع خودش پشت کن و به رهبر مقتدر و مظلوم توهین کنه ..‌بچرخ تا ببینم دنیا کجا به زمینت میزنه
پاسخ
ایران
1 سال پیش

فدای ملت ایران بشی...
پاسخ
مریم‌
1 سال پیش

خاک‌برسرت‌مرتیکه‌وطن‌فروش‌تو‌وپسرت‌فدای‌یه‌تارموی‌مردم‌ایران
پاسخ
بازدیدکننده
1 سال پیش

حمید خان تو هم خودتو فروختی مال دنیا ارزش این ابرو ریزیها رو نداره
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
سابمیت مقاله چیست؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی